Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

TV: House Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Pumpkinsoup
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 54 Sikkels

Pumpkinsoup is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Mei 04, 2008 22:44 Terug naar boven Sla dit bericht op

Is er al een nieuw team gevormd? Er komen nu toch alleen maar herhalingen *kijkt verbaasd*

Edward Cullen: You don’t realize how incredibly breakable you are.
I can never, never afford to lose any kind of control when I’m with you.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Reflex
Oude Forumnaam: reflex Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 0 Sikkels

Reflex is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Mei 07, 2008 11:09 Terug naar boven Sla dit bericht op

Als je 't écht wil weten, selecteer dan dit stukje Wink

SPOILERS!
[selecteer]
13, Ku.tner (die . zit er omdat ie 'm anders niet pakt =.=), Taub (:
[/selecteer]

SPOILERS 4x14

SPOILERS!
[selecteer]
Ooooh zoveel Cuddy in deze ep, geweldig!! En House noemde haar Cuddy!! Da's echt uniek volgens mij, dat hij dat doet. Dat doet hij echt bijna nooit. Zo lief, ik denk dat hij dat zei omdat hij zich realiseerde dat Cuddy haar hele cariere op 't spel zette, door hem te laten doen wat hij dacht dat goed was. Terwijl het helemaal niet zeker leek. Ooooh Huddy ^_^

En ik vond die opmerking van 13 echt leuk toen ze naar de soap keken, dat ze zich afvroeg of ze de maand ervoor met die zuster uit de serie uit was geweest. House's kop xD Geweldig.

Oh en op de een of andere manier vond ik veel Cameron niet erg, voornamelijk omdat ze zo sterk liet merken dat ze veel de cases nodig had, maar House niet.

Ja, leuke episode. Wilson/CTB is lief. Met dat matras. xD

[/selecteer]

"Destiny is a fickle bitch"

"Que sera, sera."
Bietje
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 128 Sikkels

Bietje is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Mei 20, 2008 16:28 Terug naar boven Sla dit bericht op

Spoilers finale seizoen 4

SPOILERS!
[selecteer]
Wow. Dit waren echt twee super goede afleveringen. Ik kan niet geloven dat ze dood is! Die scene met Wilson en CTB was zo zielig. Éen van de beste scenes van de show. Aww Wilson. :'(

En House die zich realiseerde dat Wilson meer gaf om CTB dan om hem. Die laatste scene in de bus was ook zo zielig!

"Get off the bus."
"I can't."
"Why not?"
"Because.. it doesn't hurt here. I don't want to be in pain, I don't want to be miserable. I don't want him to hate me."

Wilson kwam niet eens bij House binnen op het einde Sad

Ik vond het geen geweldig seizoen, maar deze laatste twee afleveringen hebben het echt helemaal goed gemaakt.
Thirteen vind ik nog steeds niet bijster boeiend, maar het is wel erg dat ze de ziekte echt heeft. Ik kan niet wachten op seizoen 5!

[/selecteer]

Fifth Doctor: To days to come.
Tenth Doctor: All my love to long ago

Reflex
Oude Forumnaam: reflex Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Reflex is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Mei 20, 2008 18:39 Terug naar boven Sla dit bericht op

SEASON 4 FINALE SPOILERS

SPOILERS!
[selecteer]
Oh ik heb deze episode ongeveer 3/4 zitten janken denk ik. Serieus, prachtige ep. De scene waarin CTB dood gaat, oh.my.god. een van de beste sterfscenes die ik ooit op tv heb gezien. Zo touching, zo... Mooi.

En ik vond het zó mooi dat House gewoon zijn eigen leven wilde opgeven voor Wilsons geluk. Dat is echte vriendschap, House is niet altijd de jerk die hij vaak lijkt. Mede hierdoor vind ik het zo zielig dat Wilson hem schuldig vindt aan de dood van Amber.

En de eindscenes waren mooi. De scenes van iedereen, 13 die te weten komt dat ze Huntington's heeft, Cuddy opgekruld in de stoel, Foreman&Cameron&Chase weer samen, minderprettigheid alleen, Taub bij zijn vrouw en Wilson, Wilson die het briefje vindt en in het door hun samen uitgezochte bed ligt. Zoooo mooi.

En de witte busscene, als Amber dood is en House zegt dat hij geen pijn wilt en ook niet wilt dat Wilson hem haat. Prachtig. En Cuddy die zegt 'I'm here', omdat ze om hem geeft en hij vindt 't niet erg, omdat hij alleen haar nu heeft.

De lachscene was voor mij toen 13 heel sad op de wc zat en hij ineens met zijn voet onder de wand van het hokje door tegen haar voet stootte xD

Oh, beste House episode EVER

[/selecteer]

"Destiny is a fickle bitch"

"Que sera, sera."
Frie
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 708 Sikkels

Frie is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Aug 05, 2008 20:10 Terug naar boven Sla dit bericht op

Oh, ik vind House echt leuk! Ik heb het pas een tijdje geleden ontdekt bij een vriendin. Ze heeft alle afleveringen en zij & haar broer vinden het een heel goede serie. Ik heb eens samen met haar enkele afl. gekeken en ik vond het heel cool xD. Als het nu op tv is kijk ik er dus naar. Ik vind Hugh Laurie echt heeel goed spelen. Ik heb hem ook in Sense & Sensibillity gezien, daar was hij ook goed. Eigenlijk ben ik niet zo'n fan van ziekenhuis series. Maar ik House dus wél leuk, gewoon omdat het anders is. Hoe ze soms zo 'inzoomen' op de spieren, gewrichten. You know what I mean xD. Dat vind ik altijd heel cool. De verhalen zijn ook erg leuk.

It stops here, but you're in my heart forever!
Pumpkinsoup
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 54 Sikkels

Pumpkinsoup is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Aug 06, 2008 15:52 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik mis House. Ik kon het niet laten om de spoilers te lezen, dus nu weet ik hoe het seizoen afloopt xD. Ik denk dat ik binnenkort de serie ga bestellen omdat ik herhalingen haat - ondanks dat ik het op zich wel leuk vind om het eerste seizoen weer te zien. Ik heb zelf seizoen 1 al op dvd, maar t/m seizoen 4 - met het nieuwe team - is geloof ik al uit, toch?

Edward Cullen: You don’t realize how incredibly breakable you are.
I can never, never afford to lose any kind of control when I’m with you.
Satina
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 46 Sikkels

Satina is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Aug 11, 2008 18:36 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb een vraagje: gisteren heb ik de aflevering "Babies & Bathwater gezien" (ik denk seizoen 1, episode 1Cool en op cuddy's bureau staat een kader met daarin een foto...weet iemand wie daar op staat?

Jim
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 20 Sikkels

Jim is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Sep 26, 2008 18:34 Terug naar boven Sla dit bericht op

I (L) House!
Dat ik hier nog nooit gepost heb. Razz

House is gewoon een geweldige serie. De humor en de verhalen zijn geweldig en de personages zijn allemaal erg interessant. Ook de kortere verhaallijntjes (Vogler, Stacy, Tritter) waren hip en lieten allemaal weer een nieuwe kant van House zien. Alle medische dingen zijn eigenlijk nog de laatste reden dat ik ernaar kijk. xD

Mijn favoriete afleveringen zijn (zo even uit mijn hoofd) Detox, Three Stories, Need to Know, Euphoria, No Reason en het grootste gedeelte van seizoen 3. Razz

Ik was het alleen helemaal niet eens met het zoeken van een nieuw team voor House in seizoen 4. Het oude team was gewoon perfect zoals het was en ik had het liever zo gehouden. En de games vond ik ook niet leuk. Uiteindelijk heeft hij toch mijn drie favorieten gekozen. Al vond ik Hadley (nee, niet ''13'', puh) niet echt interessant tot seizoen 5..

SPOILERS!
[selecteer]
Nu ze weet dat ze doodgaat.

Nadat seizoen 4 zo erg tegenviel waren mijn verwachtingen voor het vijfde seizoen niet zo hoog meer, maar de eerste twee afleveringen vond ik allebei heel er goed.
In ''Dying Changes Everything'' was het goed dat Hadley een hoofdrol kreeg. Dat pastte goed bij het thema van de aflevering en was ook erg mooi om te zien (maar ze moet wel stoppen met dat ''I don't have Huntingtons.'' gedrag..^^')
Ik ben benieuwd hoe House Wilson terug gaat krijgen.. want dat gaat gewoon gebeuren. House zonder Wilson kan gewoon niet. xD Wat hij aan het eind van de aflevering zei vond ik wel heel erg zielig voor House. Dat hij niet zeker wist of ze ooit wel vrienden waren geweest... Aaw!

De openingsscene van de tweede aflevering was leuk, met alle instortende mensen. xD
De Private Invesigator (heeft hij ook nog een naam) was geweldig. Hij is echt zo'n idioot. xD Zijn sokken zijn wel hip. (Zou hij nou een eigen serie krijgen ofzo?)
''Are you following me?''
''No.''
''Are you lying?''
''Yes.'
''Lesson one: commit.''

Van mij mag hij blijven. En Wilson mag terugkomen.

[/selecteer]

Bohemian Writer
Bohemian Writer

Genner is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Dec 07, 2008 17:29 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik volg House nog niet zo lang, maar ik vind het wel een ontzettend leuke serie. Het onderscheidt zich van andere ziekenhuis series zoals ER, Grey's Anatamy, etc. doordat het zich ten eerste in een ander soort hospitaal afspeelt, en ten tweede doordat het eigenlijk allemaal rond één persoon draait. Elk personage reageert op House en dat maakt het ook allemaal interessant. Verder behandelen ze speciale zaken en dat is altijd wel interessant. Het is misschien wel zo dat een aflevering telkens op dezelfde manier is opgebouwd, maar dat vind ik helemaal niet erg.

De interactie tussen de verschillende personages vind ik ook erg leuk. Het enige waar ik me enorm aan ergerde was dat gedoe tussen Chase en Cameron. Dat het team verandert op het einde van seizoen 3 vind ik ook erg jammer.

Mijn favoriete personage is Cameron en in het vierde seizoen krijgen we haar dus heel wat minder te zien. Na Cameron komt dan House, die ook geniaal is. Zijn humor, zijn scarcasme en zijn hoge irritantheidsgraad vind ik geweldig.

Ik lees ook erg graag House M.D. fan fiction, mijn favoriete fanonkoppel is Cameron/Cuddy.

'Til we meet again, HPF'ers.
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp