Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Afreageren Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Josse
Heksenleider 2e klas
Heksenleider 2e klas

Verdiend: 0 Sikkels

Josse is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Dec 30, 2007 2:27 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik merk dat ik de laatste tijd aanmerkelijk beter om ga met mijn bozigheid.
Het is bij mij echt heel extreem geweest, dan ging ik heel hard schreeuwen en schelden en soms kon ik echt klappen uitdelen. Een beetje wat Perfect Enemy en Trijntjuh beschrijven. Ik heb mijn zusje en mijn moeder soms echt klappen gegeven.
Maar de laatste tijd merk ik gewoon dat ik geen puber meer ben, en dan gaat het veel beter. Ik ga meestal gewoon weg als ik boos ben, en dan kalmeer ik mezelf met een muziekje of ga ik wat schrijven.
Nu ik er over na denk is de laatste échte woede aanval al super lang geleden, weet niet eens meer wanneer... De laatste keer dat ik echt boos ben geweest was toen mijn opa op bezoek was, rond mijn zusjes verjaardag ofzo. Dat was begin november. Toen was ie de hele tijd aan het zeveren over vanalles, de tafelschikking en hoe ik vroeg of ik het brood mocht. Nou ik liep dus al de hele avond op mn tenen dus toen ben ik heel boos naar boven gestampt. (Dat scheelt wel meestal, dan ben ik al heel veel frustratie kwijt geraakt op de traptreden. XD)
En ik heb ook wel geleerd om dingen me iets minder aan te trekken, ik kan wat makkelijker zeggen dat het mijn zaak niet is. Dat scheelt wel enorm in de frustraties. XD

The show must go on my moonlight

MiYuvi
Profiel bekijkenStuur privébericht
-feniks*
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 90 Sikkels

-feniks* is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Jan 02, 2008 11:00 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik ben eigelijk niet heel vaak boos, meestal loop ik gewoon weg als mensen zitten te zeuren ofso, jah ik weet dat is niet altijd goed maarja angel Maar als ik echt boos ben moet je uitkijken want dan ben ik best brutaal meestal ga ik keihard met deuren gooien. Of ik zet mijn mp3 keihard aan dat helpt ook^^ word je ook wat vrolijker van. Of ik ga gewoon ff buiten wat doen, met de dieren bezig zijn ofso dat helpt bij mij ook altijd wel Razz

Narcissa
Erelid
in de Orde van Merlijn
Erelid <br>in de Orde van Merlijn

Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†

Narcissa is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Jan 12, 2008 12:48 Terug naar boven Sla dit bericht op

Helaas als ik echt heel boos was, of als het gewoon te veel is. Dan ging ik het meestal afreageren op de verkeerde mensen waar het helemaal niet voor bedoeld was. Ik flipte dan gewoon tegen mijn zus uit, en als het echt niet mee zat dan ging ik te keer tegen me moeder. En ja dan kreeg ik later er natuurlijk super veel spijt van. Het gebeurd nu eigenlijk niet meer. Nu tegenwoordig zet ik de muziek in me oren en ga met me hond lekker wandelen dat help veel beter als je binnen huis tegen mensen gaat flippen.

Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!

( Wens de mensen veel geluk en succes verder! )
Elyn
Oude Forumnaam: Dark_angel Hotemetoot
Hotemetoot

Verdiend: 334 Sikkels

Elyn is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Jan 12, 2008 15:38 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben nogal opvliegend en als ik eenmaal kwaad ben, kan niets mij nog stoppen. Ik begin te schreeuwen, tieren en.. Dit klinkt egocentrisch, maar dan begin ik andere mensen uit te maken of kwaad te maken, opdat ze ook zich een beetje zouden voelen zoals mij. Ik denk altijd dat niemand mij begrijpt. [Erg Harry-achtig, I know..] Soms gooi ik dingen op de grond, sla met deuren of begin ergens tegen te stampen of slaan. Ik ga wel geen mensen aanvallen, hoor. ^^'
Maar dan trek ik mij terug, en ga iets anders doen. Lezen, tekenen, zingen, dansen, tv-kijken, alles is goed om mij op dat moment af te leiden van mijn woede.

Lady Voldermort
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Lady Voldermort is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jan 16, 2008 14:59 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben echt zo iemand die niet snel boos is te maken, maar als ik eenmaal boos ben - dan moet je echt oppassen.. Ik ga dan niet slaan/gillen/schoppen etc, maar ik ga lelijke opmerkingen maken. Van die zinnen waar je later spijt van krijgt. En als ik weet dat ik dat doe, trek ik mij terug in mijn kamer en dan ga ik daar boos zitten wezen. Op die momenten zet ik de muziek aan en ga ik met de muziek meezingen of ik richt al mijn boze gevoelens op het schrijven van verhalen. Maar soms werkt het ook als ik mij terug trek in een boek, zodat ik even de rest om mij heen vergeet.
En het probleem is; ik kan héél lang boos blijven. Als iemand mij iets geflikt heeft en we praten daar niet over, dan kan ik wekenlang boos blijven op die persoon. En als er dan niet over wordt gepraat, kan diegene beter uit mijn buurt blijven.. Want als ik echt mijn kookpunt bereikt, ga ik schreeuwen.

Wise Words #8:
If you have knowledge, let others light their candles at it.
-Margaret Fuller
DoubleD
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

DoubleD is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jan 16, 2008 16:01 Terug naar boven Sla dit bericht op

EIgenlijk ben ik nooit echt boos. Eerder chagrijnig ofzo. Maar wanneer iemand me écht zwaar kwetst, wat geloof ik nu nog maar 4 keer is gebeurd ofzo, dan moet je denk ik niet in mijn beurt komen.. ^^''

Ik ga dan heel erg schreeuwen en huilen en soms ga ik slaan. Dan ben ik echt niet meer te stoppen. Maar wanneer ik dan klaar ben daarmee zeg maar, dan zak ik als een hoopje elende in elkaar en dan voel ik me zo slap.

Maar goed, dat bovenstaande is dus nog maar 4 keer gebeurd. Nu ben ik puber en ben ik alleen maar dwars en wil ik alleen gelijk krijgen. Soms word ik gek van mezelf.. XD

2e jaars
2e jaars

Verdiend: 44 Sikkels
Woonplaats: Daarbuiten in de wind tussen de klanken van de natuur.

J.J.D. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jan 22, 2008 10:31 Terug naar boven Sla dit bericht op

Muziek is een goede oplossing voor mij. stilte een nog betere.
gewoon even alleen zijn in stilte, met alleen de geluiden van de natuur rond je (in een bos ofzo).
Jammergenoeg verdwijnen de bossen hier in België langzaamaan Sad (ik weet niet hoe het daar in nederland zit)...

schrijven en lezen is ook een zeer goede oplossing

(quote: Leo Tolstoy)
Glauces
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Glauces is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jan 22, 2008 17:56 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mmm, als ik een beetje boos ben, word ik gewoon érg chagrijnig en kun je maar beter niet in mijn buurt zijn... Rolling Eyes Dan heb ik nogal de neiging om mensen af te snauwen of gemeen te doen zonder reden, omdat ik nu eenmaal boos ben *schaamt zich een beetje*.

En als ik echt heeeeel erg boos ben, dan ga ik naar m'n zitzak en geef ik er een paar flinke trappen tegenaan. Is al die boze energie ook weer weg en kun je rustig nadenken ^^. Ehh.. en als die zitzak niet in de buurt is, heeft mijn broertje misschien een probleempje. Maar die is zó hard, die kan ik niet eens echt pijn doen. Dan krijg ik het sowieso 10 keer zo hard terug ghehe.

Where your treasure is, there will your heart be also.
12cho21
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 89 Sikkels

12cho21 is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Jan 23, 2008 16:40 Terug naar boven Sla dit bericht op

Als ik boos ben dan luister ik gelijk muziek, door muziek kan mijn stemming in 20 seconden verandere. Trouwens als ik boos ben dan word mijn ma ook gelijk boos, mijn ma is best wel streng. Als ik een grote bek trek dan kan ik gelijk een klap verwachten... maarjah dat heb je met andere culturen Wink

NicoleD
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 168 Sikkels

NicoleD is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Aug 06, 2008 16:14 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik was vroeger echt een driftkikker. Ik kon razen en tieren en dingen kapot smijten. Mijn ouders hebben mij toen op het hart gedrukt om daar mee te stoppen, omdat het niet goed zou zijn. Ik ben toen echt gaan proberen mijn emoties onder controle te krijgen, dat is toch wel redelijk gelukt denk ik. Mijn laatste driftbui is 2,5 jaar terug (Dat weet ik nog, het was tijdens oud en nieuw en ik werd echt hysterisch xD) Verder ben ik echt nog wel kwaad enzo hoor, maar niet meer dat ik echt hysterisch ga lopen doen. Ik heb meestal ruzie met mijn ouders, en dan gaat het altijd over dat ze me niet begrijpen. [Inderdaad, echt heel Harry-achtig xD Maar ik heb het ook hoor Dark_Angel. Overigens, ik herken mezelf van vroeger in jou berichtje Dark_Angel, ik was ook echt zo, en nu nog steeds een beetje. Vooral dat gedeelte dat niemand mij begrijpt xD]schiet dan altijd verwensingen naar hun hoofd, ik bedoel ze dan niet, maar als ik echt kwaad ben, zeg ik het gewoon. Verder moet ik als ik kwaad ben wel moeite doen om mijn emoties onder controle te houden en niet zoals vroeger keihard te gaan razen en tieren. Overigens zit het in de familie van vaders kant, en ben ik tot nu toe de enige die het is gelukt om het een klein beetje onder controle te krijgen.

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp