Auteur |
Bericht |
anaid
Dreuzel
Verdiend:
28 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 07, 2008 22:52 |
|
Het zou wel kunnen wat jullie hier allemaal denken, maar toch denk ik er wat anders over...
Het zijn boeken met een fantasieverhaal in geschreven. In dat soort boeken is niet alles echt realistisch of denken jullie ooit een dementor tegen het lijf te lopen, of eerder een reuzenspin zoals aragog ontmoeten?
Ik dacht het niet, in de harry potter boeken kunnen ze ook spreken met de reuzenspin en dat is ook niet echt realistisch of wel misschien?
In de hpreeks speelt fantasie een grote rol, dus moet je je niet echt zorgen gaan maken over het feit dat uilen mensen verstaan. En trouwens... het kan toch ook zijn dat tovenaars uilen van kleins af hun taal leren, ze kunnen die beesten bepaalde dingen aanleren. Iets wat wij ook doen met onze huisdieren zoals honden, katten en papegaaien...
Dus moeten jullie je niet echt jullie hoofd breken over het feit dat hedwig harry verstaat, ookal spreken ze niet dezelfde taal. |
_________________ een goede vriendin hebben in het leven betekent alles. Het houd een omarheks in leven... |
|
|
|
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Sep 08, 2008 13:14 |
|
Natuurlijk is het allemaal "nep" wat in HP gebeurt, maar dan kan je toch wel verplaatsen in de wereld van HP en als een tovenaar/heks even kan bedenken hoe zoiets mogelijk is. Misschien zijn het wel speciale vogels met een gave ja. Dus ook al is het dan misschien fantasie je kan er dan nog wel over praten hoe het mogelijk is. Voornamelijk omdat tot nu toe nog niet echt veel bekend is over de uilen. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
|
|
juniper
5e jaars
Verdiend:
21 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 16, 2008 20:20 |
|
Ik weet het niet eigenlijk. Het is de tovenaarswereld dus ik denk dat de dieren elkaar dan kunnen begrijpen. Net zoasl Mrs Norks, die kan Vilder ook begrijpen. Maar een hond kan een mens ook begrijpen als je 'zit' zegt denk ik. Maar ik denk dat het gewoon de tovenaarswereld is en iedereen elkaar kunt verstaan. |
_________________ Ravenclaw! <3 |
|
|
|
|
| |