Auteur |
Bericht |
HG
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: Aan het toekijken hoe Hermelien en Ron aan het kussen zijn
|
Geplaatst:
Ma Jul 21, 2008 20:38 |
|
Over jezelf
Naam: Mark(HG)
Leeftijd: 21
Heb je al RPG-ervaring?: Ja, Hogwarts 2017 en Roadtrip
Over je personage
Naam: Julie Sanders
Manager/Student: Student
Leeftijd (tussen 16 en 19): 17
Innerlijk: Julie heeft soms last van ADHD, maar meestal is ze een rustige meid en twijfelt ze veel over haar uiterlijk. Julie is nou eenmaal niet de mooiste van de familie waaruit ze is gekomen. Julie is erg op de voorgrond als er ruzie is, want dan neemt ze het altijd voor een van beiden op, omdat Julie gewoon weg een hekel heeft aan ruziënde personen. Daarentegen heeft Julie dus echt geen geduld, als iets moet gebeuren dan moet het nu gebeuren en niet pas op een later tijdstip. Julie is vaak als ze in een ADHD bui is ook moeilijk in bed te krijgen, maar wel erg makkelijk uit te branden als ze in zo een bui is. Julie is een echte levensgenieter en staat daarom ook meestal vroeg op en niet net als de rest pas ergens laat op de middag. Julie houdt ook enorm van wandelen en fietsen dat zijn gewoon twee dingen die ze erg graag doet, deels ook om haar af te leiden van haar ADHD buien. Julie kan gewoon echt genieten van de natuur en de mensen om haar heen, zolang ze maar niet geduldig zijn of niet tegen haar ADHD buien kunnen. Julie heeft het liefst veel vrienden om haar heen, want aan haar vrienden heeft ze heel veel steun als ze weer eens een van haar ADHD buien heeft. Julie vindt vrienden hebben ook erg belangrijk voor de afleiding gewoon even niet weten dat ze een ADHD patiënt is en gewoon lekker met vrienden erop uit kunnen trekken.
Uiterlijk: Julie is redelijk lang ongeveer 1,90 meter en ze is best mollig. Ze heeft lang kastanjebruin haar en draagt meestal jeans en een leuk truitje met een vest. Je kan echt aan Julie zien dat ze onzeker is over haar uiterlijk, omdat ze zich vaak ook zo kleed.
Verleden: Julie is het middelste kind uit een gezin, waarvan de vader tovenaar was en de moeder een doodnormale dreuzel. Normaal zou je denken dat Julie een enorm verwend kind was in haar kinderjaren, omdat ze het middelste kind was, maar niks is minder waar het waren juist de andere twee uit een gezin van drie kinderen die het meest verwend werden. Julie heeft verder op haar elfde ook een zeer traumatische ervaring gehad, ze is namelijk misbruikt door een oudere man in de dreuzelwereld. Deels heeft deze ervaring de kledingstijl van Julie vanaf dat moment ook bepaald, maar zwanger van deze man is ze niet.
Overig: Ik maak pas een banner als ik door ben en een korte samenvatting stel ik zeer op prijs. Julie kan soms wat huiverig overkomen als iemand verliefd op haar wordt maar dat komt dan dus door haar traumatische ervaring. |
_________________ "Is this the moment?" Harry asked weakly, and when nothing happened except that Ron and Hermione gripped each other still more firmly and swayed on the spot, he raised his voice: "OI! There's a war going on here!" quote uit het boek pagina 625 |
|
|
|
DoubleD
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 22, 2008 18:09 |
|
Nimue Mazari: Niet door!
Je solli is nogal aan de korte kant, en hij is redelijk warrig geschreven.
HG: Niet Door!
Je perso is nogal onduidelijk, en ook jouw solli is nogal kort.
Miseria: Door!
De perso spreekt ons heel erg aan, en het zinnetje van de nipple twist is gewoon briljant. [a]
Kirssy: Door!
Een jongen hadden we wel nodig, en hij kan wel voor wat rust in het kasteel zorgen. ^^
Voor Kirssy en Miseria komt zo snel mogelijk een samenvatting jullie kant op. ^^
Veel plezier! |
|
Nimue Mazari
Dreuzel
Verdiend:
33 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 23, 2008 10:19 |
|
Mag ik hem aanpassen en terug opnieuw solli plaatsen? |
_________________ 2*R |
|
|
|
draco_malfoy
4e jaars
Verdiend:
106 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 31, 2008 23:12 |
|
Over jezelf
Naam: Marloes
Leeftijd: 19
Heb je al RPG-ervaring? Best veel wel, maar op het moment doe ik alleen mee aan Cruiseship en The Island
Over je personage
Naam: Colin Flanagan
Manager/Student: student
Leeftijd (tussen 16 en 19): 19
Innerlijk: Colin is nogal wat je kunt noemen erg apart aangelegd, maar ja daar kan hij ook niks aan doen want de één word dokter, weer een ander word weer advocaat en Colin is een gek, ja dat lees je goed. Colin is daardoor nogal kinderlijk aangelegd en vind hij het maar al te leuk als je verstoppertje of indiaantje met hem wil spelen, natuurlijk kan Colin ook wel heel serieus doen, maar dat is dan serieus op zijn manier, zo kan hij gaan praten met een duits accent en kraamt hij in zijn verhaal de meeste onzin dingen er doorheen, maar met bepaalde woorden en zinnen heeft Colin echt wel een punt. Maar ondanks zijn gekheids gehalte is Colin echt wel een lieve jongen en hij kan heel goed luisteren, als hij maar niet door iets word afgeleid. Verder is hij een echte dierenvriend, maar Colin-dear slaat doodangsten uit voor de meest miniscule diertjes, zoals hele kleine spinnetjes of mieren, en hij voelt zich beledigd wanneer je hem voor gek uitmaakt.
Uiterlijk: Colin heeft donker bruine haartjes, donkerbruine ogen, hij is lichtjes gespierd en hij heeft een lengte van 1.78. Colin draagt wat hij wil dragen en het kan hem echt niks schelen als het een keer niet matcht met elkaar, hij moet er toch in lopen jullie niet. Ja het kan zelfs voorkomen dat Colin twee verschillende schoenen draagt en dat hoeft ook nog niet eens een schoen van hem zelf te zijn, maar vergeet het maar dat je dan die schoen van z'n voet krijgt, dan krijg je alleen maar zo'n reactie van: Dan doe je mijn schoen aan die eigenlijk bij deze schoen matcht die niet van jou is, dat is leuk en dat zegt ie natuurlijk met een brede grijns op z'n gezicht.
Verleden: Colin is geboren in de hoofdstad van Ierland oftewel Dublin, hij is enigs kind omdat zijn mammie geen kinderen meer kon krijgen nadat hij was geboren. Colin was een slimme en rustige jongen, maar dat veranderde drastisch in z'n derde leerjaar, Colin had namelijk z'n moeder dood gevonden in zijn eigen slaapkamer, opgehangen. Hierdoor is Colin gek geworden en is hij dus sindsdien nooit meer hetzelfde geweest. Colin ging toen nog wel naar Zweinstein maar dat gebeurde onder begeleiding, tot ze het naar verloop van tijd inzagen dat dit zo nu verder kon en toen heeft z'n dreuzelvader hem laten opnemen in een inrichting. Een hele tijd heeft Colin dus in die inrichting gezeten, tot hij die advertentie kreeg te lezen, hij begon op dat moment gewoon zo erg te hyperen, dat de dokters het een kans wouden geven...Want wie weet, misschien is dit juist hetgene wat Colin nodig heeft, z'n ticket naar normaalheid en hij houd er ook nog een baan aan over.
banner:
|
_________________ Sono abbiamo preso tra buono e cattivo, è tutta la serie giusta e fatto |
|
|
|
pinda_12
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 01, 2008 14:00 |
|
Aangezien ik eruit was gekickt (door een lange tijd niet te posten, (Sorry)), wil ik graag opnieuw solliciteren.
Over jezelf
Naam: Melinda
Leeftijd: 14
Heb je al RPG-ervaring? Ik deed mee met deze RPG.
Over je personage
Naam: Justin Black
Manager/Student: Student
Leeftijd (tussen 16 en 19): 18
Innerlijk: Justin is een vreemde vogel, het ene moment is hij hyper en het andere moment is hij rustig en behulpzaam.
Als Justin hyper is is hij ook niet meer te stoppen met praten, hij slaat helemaal op hol en weet niet wat hij zegt. Hiervoor heeft hij voor elke dag dan ook een pilletje op zak.
Als Justin rustig helpt hij vaak mensen, hij probeert problemen op te lossen, lost ruzie's op en is dan zelfverzekerd van zichzelf. Soms heeft hij wel eens het idee dat hij de hele wereld wel in zijn eentje kan helpen, maar meestal laat hij die gedachte achterwege.
Justin is ook niet heel slim en vind het moeilijk om lappen teksten te onthouden. Jaartallen houd hem meestal het meest bezig. Hij vind geschiedenis dan ook heel gaaf.
Uiterlijk: Justin heeft rossig, zwart haar, wat tot iets over zijn oren valt. Zijn ogen zijn donker bruin en vallen niet erg op, door zijn haar. Hij draagt meestal een strakke spijkerbroek met een T-shirt waar tekst op staat. Hij draagt ook een riem om zijn broek en een kettinkje van zijn zussen met een groot, rond, balletje om zijn nek. Hij praat hel vaak met een soort sis in zijn stem, waardoor hij makkelijk onverstaanbaar wordt. Dit vind hij zelf het moeilijkst om te verwerken, en iedereen die hem probeert te helpen kraakt hij eerst heel erg af, maar daarna probeert hj er altijd een goed eind aan te knopen wat niet altijd even goed lukt.
Ook heeft Justin door zijn uiterlijk veel charme om de harten van de girls te veroveren. Hij voelt dan de warmte van zichzelf en probeert altijd aardig te zijn. Alleen het is soms moeilijk als hij z'n pilletje weer eens vergeet. Hij is dan hyper, niet dat hij dan echt de hele dag druk is, maar hij praat heel hyper.
Verleden: Justin is in een normaal gezin opgegroeid en heeft veel accefietjes meegemaakt. Twee gebeurden op een fiets:
Zijn zus, Debby is door een auto ongeluk dood gegaan. Debby fietste naar huis en er was een parkeerplaats naast de weg. De vrachtwagen moest toen een andere auto ontwijken en reed zonder erbij na te denken de zus van hem onder. Later kwam zijn andere zus ook om het leven door een ander ongeluk. Zijn zus genaamd Lyza, was vroeger een fanatiek fietster, maar doordat ze tegen een stoeprand opreed vloog ze over de kop en belandde Lyza op haar hoofd, waardoor ze in het ziekenhuis aan een ernstige hersenbloeding overleed.
Hier was Justin zo kapot van dat hij maanden lang niet naar buiten wou, hierdoor kon hij ook niet naar de kapper en was zijn haar zolang dat hij na al die maanden in huis ook niet meer naar school durfde te gaan. Ook is hij door dit incident hyper geworden, dit kwam doordat hij zo van streek was.
Overig: Ik hoop dat ik er weer in kom.[/b] |
_________________ Slythpride forever |
|
|
|
DoubleD
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 01, 2008 20:10 |
|
Nimue Mazari: Nee, zie einde bericht.
draco_malfoy: Opzich is je perso leuk, maar we denken dat als je langere tijd in de RPG zit, het irritant word. Niet door!
pinda_12: We hebben te weinig vertrouwen in je dat je weer post, en we denken niet dat je perso iets toevoegd. Niet door!
Daarbij hebben Kev en ik besloten dat we nu de Solli dichtgooien. We hebben genoeg perso's. |
|
salvia
2e jaars
Verdiend:
64 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 04, 2008 17:13 |
|
ben ik er ook uit gegooit?
sorry dat ik zo lang niet gepost heb.. |
|
DoubleD
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 04, 2008 18:01 |
|
@ Salvia,
Idd, je bent eruit gegehaalt. Aangezien we veel nieuwe solli's binnekregen, en je al een tijd niet had gepost en nergens had gezet dat je eruit wilde (als dat het geval zou zijn).
Wanneer de solli's weer opengaan kan je het weer proberen. ^^ |
|
Pumpkinsoup
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
54 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 06, 2008 14:10 |
|
Faith is een tijdje minder aanwezig, want de adapter van mijn laptop is dood en het zal wel een tijdje gaan duren voor ik weer een nieuwe heb - als ik die uberhaupt krijg - dus. Ik probeer te posten als ik bij mijn vriendje ben en op mijn moeders laptop ben, maar het wordt zeker minder. |
|
|
|
Blijerd
Happy to kill
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 28, 2008 20:40 |
|
Met *Speciale* toestemming
Over jezelf
Naam: Blij-euh
Leeftijd: Bijna 18, joah.
Heb je al RPG-ervaring? Ja, dat heb ik. Ik heb in de afgelopen jaren een aardig CV'tje opgebouwt met daarop onderandere: Oude Marauders RPG's, verschillende Road Trips etc. Ik heb zelf ook meerdere RPG's gestart.
Over je personage
Naam: Jayden Warner
Manager/Student: Student.
Leeftijd (tussen 16 en 19): 18
Innerlijk: Jayden is een persoon van het genre 'liever lui dan moe'. Hij had in het begin dan ook niet het plan om nog een opleiding te doen en op de centjes van papa en mama te teren, maar papa en mama waren het er nou niet bepaald me eens en vonden dat JayJay aan de bak moest. Als Jayden ergens geen zin in heeft, kan hij er in het begin wat mopperig over doen en als hij bezig is probeert hij dat vol te houden, zelfs terwijl hij er op dat moment totaal geen problemen meer mee heeft. Het gaat hem vooral om het principe! Ja, daar hij is hij ook heel erg van. Hij heeft zijn principes en daar houd hij zich maar al te graag aan vast.
Actief zijn houd hij echter wel van. Maar met mate! Af en toe een klein rondje om de tafel rennen kan er makkelijk vanaf, als hij daarna maar op een bankje neer kan ploffen met een zak smekkies of een verse chocokikker.
Echter is hij wel een erg vriendelijk persoon. Hij zal niemand kwaad doen tenzij ze er zelf om vragen. En als ze zich irriteren aan zijn luiheid? Tsjah... Daar kan hij zelf ook niks aan doen. Kwaad worden helpt in dat soort situaties niet veel. Hij kan er ook van genieten als mensen koken van woede terwijl hij er heerlijk relaxed, op zijn gemakje bij zit. Hij kan er dus mee leven als mensen hem onuitstaanbaar vinden, maar zelf vind hij dat niet zo snel van anderen.
Zoals al te raden is onze lieve Jay ook geen ochtendpersoon. Hij is met geen mogelijkheid vooruit te branden en het enige wat dan kan helpen zijn een paar flink sterke bakken koffie en misschien een koekje erbij.
Uiterlijk: Zo laid back als Jay is kleed hij zich ook. Lekker wijd zitten de spijkerbroeken, blousje of tshirt erboven en sneakers. Gewaden vind hij iets te luchtig aan de onderkant en daar begint hij dus niet aan. Warmte daaronder gaat voor alles! (Ok, misschien niet voor een grote bak eten, maar we dwalen af mensen!) Jay's haar is ondertussen wat langer dan normaal omdat meneer geen zin had om moeite te doen om zich naar de kapper te begeven. Hij is echter niet te lui om te glimlachen. Zijn lengte is gemiddeld en hij heeft een slank postuur, wat een wonder is als je ziet hoeveel hij van eten houd. Nou ja, hij zal vast de genen wel meehebben, dat is de enige optie.
Verleden: Jayden heeft een goede opvoeding gehad van zijn ouders en leefde tot kort geleden samen met hun en zijn oudere zus in een mansion in het noorden van Engeland. Thuis is hij gewend om niet veel zelf te doen. Het enige wat hij hoefde te doen was de huiself bevelen geven en dat ging hem maar al te goed af. Hogwarts heeft hij goed afgesloten. Hij mag dan wel lui zijn, maar dom is hij zeker weten NIET! En tsjah... Daarna had hij dus geen plannen om nog een vervolgopleiding te doen. Maar de centen begonnen uiteindelijk toch uit zijn portemonnee te verdwijnen dus hij moest wel. Helaas.
Overig: Neeeennnn.... |
Dorothea Johanna Omber is mijn grote voorbeeld! |
|
|
|
Kevin.
Griffoendor Aanvoerder
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 28, 2008 20:52 |
|
Blijerd - Je solli is gewoon goed en niets op aan te merken. Door!
Dit bericht zal later aangepast worden met de nieuwe kamerindeling ^^ Ow ja, de sollicitaties blijven nog steeds dicht. |
|
Blijerd
Happy to kill
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Sep 03, 2008 7:17 |
|
Oi! Gaat allen eens posten! |
Dorothea Johanna Omber is mijn grote voorbeeld! |
|
|
|
CharlieWemel
Murderer
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Sep 10, 2008 14:19 |
|
Lieve mensjes van VC.
Vanwege drukte etc. ga ik me afmelden voor mijn RPG's. Ik kan de tijd e rniet meer voor vinden alles bij te houden en regelmatig te posten. Ook moet ik veel aan school doen, nog minder tijd =.=
Ik vond VC super en hoop voor de rest van jullie dat het weer een beetje gaat leven.
Hierbij is James weg/verdwenen whatever. |
_________________ Goodbye HPF! We'll miss you!
Gryffspammer van het jaar! |
|
|
|
DoubleD
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Sep 11, 2008 18:44 |
|
Beste mensen,
Wegens omstandigheden stap van het leiderschap af.
Ik blijf gewoon in de RPG, blijf mensen pushen om te posten maar die andere dingen neemt Kevin over. |
|
Pumpkinsoup
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
54 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Sep 22, 2008 22:33 |
|
Ik stop met deze RPG. Ik kan het gewoonweg niet combineren met school. Ik vind het heel jammer . |
|
|
|
|
|