Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Lezen jou vrienden en familieleden ook Harry Potter? [2] Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Sophie Wemel
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 364 Sikkels

Sophie Wemel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Sep 12, 2008 19:48 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben de enige die de boeken leest van mijn familie. Mijn broer en mij zus waren ook fan van HP vroeger, maar ze hebben na een tijd andere interesses gekregen en dus zijn ze gestopt met lezen. Ik ben ook niet zo'n grote fan meer als vroeger, maar ik vind de boeken nog steeds heel mooi en ik zou ze elke dag nog kunnen lezen.
Mijn moeder heeft ooit HP6 eens gelezen, maar ze is nooit verdergeraakt dan hoofdstuk 6. Niet dat het haar niet interesseert, maar ze heeft het meestal heel druk dus ze heeft meestal geen tijd om die boeken te lezen. Mijn stiefvader is denk ik wel geinteresseert in HP, maar ik denk niet dat hij ook echt tijd heeft om te boeken te lezen. Mijn broer vind de boeken nu heel stom en mijn zus heeft nog wel een beetje interesse in de boeken, maar je kunt haar niet echt fan noemen. Ik ben ook niet echt fan meer, maar ik lees de boeken nog steeds. De rest van mijn familie vind de boeken eigelijk dikke onzin en da's wel spijtig.

I'll do anything for you.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp