Auteur |
Bericht |
Ailey
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
577 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 20, 2008 11:51 |
|
Ik heb nu iets meer dan 2 jaar een nokia 6030 gehad, maar nu ben ik van plan een nieuwe aan te schaffen. Het is altijd een prima telefoon geweest, maar het heeft heel weinig luxe en hij wordt nu wat sloom en hij valt af en toe uit. Dus tijd voor een nieuwe. Ik heb de nokia 3110 op het oog. Hij heeft best veel luxe, bluetooth, camera, infrarood, mp3 etc. en hij is niet al te duur én een nokia, want nokia bevalt me erg goed. Als het goed is ga ik hem deze week kopen (: |
|
|
River
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
259 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 20, 2008 11:55 |
|
Ik heb sinds December de Nokia 5300 ik vind het een erg handige mobiel, je kan hem ook niet zo snel laten vallen omdat hij best dik is. Het geluid is ook erg mooi en duidelijk. Ik heb hem voor mijn verjaardag gehad dus ik heb hem niet zelf hoeven te betalen, maar als je hem vergelijkt met hele dure mobieltjes, is het eigelijk een koopje. xD |
_________________ what doesn't kill you simply makes you stranger. |
|
|
|
-0-lin-0-
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
102 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 13, 2008 22:06 |
|
Na die samsung (die stuk is laten vallen op een harde vloer ) heb ik nu weer een andere telefoon nu een nokia (weet het nummer niet meer) het is een hele mooie mobiel lekker makkelijk en toch modern
foto komt van internet. |
_________________ Ravenklauw
I Love Reptiles
Zijn echt prachtige en mooie beesten |
|
|
|
NicoleD
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
168 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 14, 2008 7:14 |
|
Ik heb sinds een kleine week een nieuwe mobiel. Het is de Nokia 6300 geworden, echt heel fijn mobieltje!
|
_________________ 'We kunnen hem nog redden -' Harry stribbelde uit alle macht tegen, maar Lupos liet niet los.
'Je kunt niets meer doen, Harry... niets... hij is weg.' |
|
|
|
Blijerd
Happy to kill
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 14, 2008 8:19 |
|
NicoleD schreef: | Ik heb sinds een kleine week een nieuwe mobiel. Het is de Nokia 6300 geworden, echt heel fijn mobieltje!
|
Leg eens even uit wat daar zo fijn aan is? Ik zie namelijk heel veel mensen ermee lopen en dan vraag ik me nog wel eens af waarom ze daarmee gezien willen worden ^^" Dus... Wat zijn de functies? Waarom heb je ervoor gekozen? |
Dorothea Johanna Omber is mijn grote voorbeeld! |
|
|
|
NicoleD
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
168 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 14, 2008 8:48 |
|
Hij kan alles wat al die dure dingen ook kunnen. Alleen is dit ding degelijker, en goedkoper. Want waarom zou ik een toestel van honderden euro's kopen, als alles wat die kan, ook deze kan?
Overal tv kijken, overal internetten, relaxed toch? ^^ |
_________________ 'We kunnen hem nog redden -' Harry stribbelde uit alle macht tegen, maar Lupos liet niet los.
'Je kunt niets meer doen, Harry... niets... hij is weg.' |
|
|
|
Jesper
1e jaars
Verdiend:
32 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 14, 2008 12:51 |
|
Ik heb gewoon een simpel geval, de Sony Ericsson w580i. Ik heb niet zo veel gadgets nodig op mn telefoon ^^. |
_________________ Muh! |
|
|
|
YuckFou
2e jaars
Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 14, 2008 16:31 |
|
Ik ben in het bezit van een LG Chocolate - Een superfijn mobiel, met mooi groot genoeg scherm en touchscreen, veel geheugen en een redelijk goede camera. Ik ben er heel erg blij mee ^^ |
_________________ Je kunt je ogen sluiten voor de dingen die je niet wil zien - maar je kunt je hart niet sluiten voor de dingen die je niet wil voelen.
Laatst aangepast door YuckFou op Ma Sep 29, 2008 20:40; in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
Pumpkinsoup
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
54 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 14, 2008 17:24 |
|
Ik heb een Nokia N95 8GB. Ik had eerst een Sony Ericsson W880i, maar die had ik in bad laten vallen en bij Vodafone liepen ze te zeiken en had ik na bijna 3 maanden nog steeds geen nieuw toestel gekregen, dus heb ik een nieuwe gehaald met een nieuwe provider.
Ik ben heel erg tevreden over mijn toestel. Er zit een goede camera op en goed geluid. Ik kan er mee internetten en ik heb er veel bereik mee. |
|
|
|
Blijerd
Happy to kill
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 14, 2008 17:51 |
|
NicoleD schreef: | Hij kan alles wat al die dure dingen ook kunnen. Alleen is dit ding degelijker, en goedkoper. Want waarom zou ik een toestel van honderden euro's kopen, als alles wat die kan, ook deze kan?
Overal tv kijken, overal internetten, relaxed toch? ^^ |
Ik heb ook een degelijk dingetje. Maar voor mij scheelt het weer dat ik 'm gratis heb gekregen bij mijn abo (*Aait LG KF600). En het gaat mij ook wel een beetje om de uitstraling ervan als ik iets koop. Een standaard recht toe recht aan simpel mobieltje is aan mij niet besteed, dat is gewoon niks voor mij. Geef mij maar modern en stijlvol. |
Dorothea Johanna Omber is mijn grote voorbeeld! |
|
|
|
Hippogriefje
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
415 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 14, 2008 19:01 |
|
Samsung J700
Deze heb ik sinds een paar dagen nu ^^. Een geweldig ding. Bluetooth, mp3-speler, camera..smsen en bellen natuurlijk. Meer heb ik niet nodig.
Ik ben bijna jarig, maar mijn vorige mobieltje (ook een Samsung) vertoonde zoveel kuren dat ik echt een nieuwe nodig had. Dus deze kreeg ik alvast. Anders liep ik nog een week of 2 met een mobieltje rond dat dus de hele tijd uitviel. Ook heeft hij de helft van mn inbox zelf gewist, al mn afbeeldingen, ringtones, enzovoort. Dat kon dus echt niet meer xD |
|
trijntjuh
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
343 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 14, 2008 19:26 |
|
Hippogriefje schreef: | Samsung J700
Deze heb ik sinds een paar dagen nu ^^. Een geweldig ding. Bluetooth, mp3-speler, camera..smsen en bellen natuurlijk. Meer heb ik niet nodig.
Ik ben bijna jarig, maar mijn vorige mobieltje (ook een Samsung) vertoonde zoveel kuren dat ik echt een nieuwe nodig had. Dus deze kreeg ik alvast. Anders liep ik nog een week of 2 met een mobieltje rond dat dus de hele tijd uitviel. Ook heeft hij de helft van mn inbox zelf gewist, al mn afbeeldingen, ringtones, enzovoort. Dat kon dus echt niet meer xD |
Ik heb mij heel dezelfde aangeschaft, van mijn eigen centjes :')- en ik ben er ook heel tevreden over!
Ik ben niet zo perse voor al die snufjes van 'Bluetooth' en al die dingetjes, maar ik vond het zo'n mooi ding en schuivers zijn gewoon cewl.
Ik zou wel aanraden van niet continu door je bleutooth aan te laten liggen, want hij eet je batterij op. xD |
_________________ Haunted mainson.
This used to be a funhouse but now it's a house full of evil clowns. |
|
|
|
-->innie<--
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 16, 2008 7:15 |
|
Ik heb weer een nieuwe, want ik werd de oude echt zat. En het werd te duur met smsen.
Dus nu heb ik deze Samsung J600
Ik zag hem en ik was verkocht, want hij is roze en heel erg schattig Er zit een camera,mp3 en bluetooth op.
Met mijn vorige betaalde ik iets van 23 cent per sms En nu 9 cent dus dat is echt een groot verschil. Nu ben ik dus minder snel arm |
_________________ Buffy: So let me get this straight. You're... Dracula, the guy, the Count?
Dracula: I am.
Buffy: And you're sure this isn't just some fanboy thing?
'Cause I've fought more than a couple pimply, overweight vamps that called themselves Lestat. |
|
|
|
Glauces
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 28, 2008 15:51 |
|
Ik heb de Sony Ericsson K300i inmiddels alweer een paar jaar.
Klik
Hij mag er dan niet zo ultrahip meer uitzien en geen 7 MP-camera hebben of andere snufjes, maar hij doet het nog, en daar gaat het mij om. Zolang ik kan smsen bellen, vind ik het goed. Ik koop een telefoon niet omdat er MP3/radio/tv/spelletjes/djgedoe/whatever bij zit xD. |
|
harrypotterfreakz
7e jaars
Verdiend:
74 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Sep 29, 2008 17:01 |
|
Mijn mobieltje (samsung U600) is zaterdag helaas overleden:( Ik had hem op de dag af precíes een jaar... Nu ga ik 'm maar opsturen naar Samsung. Maar ik kan misschien een iPhone overkopen van iemand.. en dat is toch ook wel erg gaaf(H) Mja.. eerst mijn samsung maar weer even reanimeren:P |
|
|
|
|
|