Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Nigel Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
harry_james_potter
6e jaars
6e jaars

Verdiend: 0 Sikkels

harry_james_potter is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Aug 06, 2007 15:01 Terug naar boven Sla dit bericht op

@ RIDICULUS2 : je bedoelt zeker dennis Krauwel.

ik denk dat als ze hem gewoon dennis hadden genoemd dat het niemand was opgevallen dat het een ander persoontje is dat ze eerst hadden. Het was denk ik beter geweest als hij gewoon dennis had geheten ipv Nigel

Opperste Hotemetoot
Opperste Hotemetoot

Verdiend: 529 Sikkels

Lupos-freak is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Aug 06, 2007 15:53 Terug naar boven Sla dit bericht op

fairy_princess schreef:
Maar voor de mensen die het boeit, ik heb toevallig opgelet toen ik OotP voor de tweede keer zag. En zijn naam is in de Nederlandse vertaling dus niet Nico maar Jorik. xD Ach ik zat er in de buurt. Bijna hetzelfde. Kuch*NOT*kuch.

Klopt!
In GoF wordt hij Nigel/Nico genoemd.
In OotP wordt hij Nigel/Jorik genoemd.

Geen idee waarom ze Nico verandert hebben in Jorik...

harry_james_potter schreef:
@ RIDICULUS2 : je bedoelt zeker dennis Krauwel.

Kasper of Dennis; wat maakt het uit? Het zijn twee broertjes, met als enige verschil hun leeftijd. Volgens mij is Nigel gewoon ter vervanging van de twee broertjes.

Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 657 Sikkels

Strider is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Aug 10, 2007 9:40 Terug naar boven Sla dit bericht op

dat denk ik ook maar waarom zouden ze collin er niet inlaten?hij kan precies hetzelfde doen want ik deel 4 en 5 voegt hij niks toe eigenlijk Alleen als hij ron zijn dressrobe geeft zit hij als een fan naar harry te staren, maar dat deed collin al uit zichzelf Razz Ze hadden ron's dressrobe ook kunnen laten bezorgen door een uil(volgens mij gebeurt het ook zo in het boek) en ik was veel blijer geweest met film 4.

Minister van Toverkunst
Minister van Toverkunst

Helen is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Aug 10, 2007 12:30 Terug naar boven Sla dit bericht op

Strider schreef:
dat denk ik ook maar waarom zouden ze collin er niet inlaten?hij kan precies hetzelfde doen want ik deel 4 en 5 voegt hij niks toe eigenlijk Alleen als hij ron zijn dressrobe geeft zit hij als een fan naar harry te staren, maar dat deed collin al uit zichzelf Razz Ze hadden ron's dressrobe ook kunnen laten bezorgen door een uil(volgens mij gebeurt het ook zo in het boek) en ik was veel blijer geweest met film 4.

HA! nee hoor dat gebeurt niet zo in het boek. In het boek vind Ron de dressrobe op zijn bed en denkt dat zijn ma ´m op het verkeerde bed heeft gelegd en dat het van Ginny is. Die Robe had hij in de trein ook over de kooi van Pig gelegd omdat het beestje zoveel herry maakte. Draco had er nog een opmerking over gegeven (leer mij Ron kennen Razz)
Het was idd wel leuker geweest als hij in de film dus zijn robe per uil had gekregen. Dat ventje voegt niks toe aan het verhaal of had ´m anders Collin genoemt ofzo.

Woei, Gryff van het jaar 2008!
Profiel bekijkenStuur privébericht
Narcissa
Erelid
in de Orde van Merlijn
Erelid <br>in de Orde van Merlijn

Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†

Narcissa is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Aug 10, 2007 13:00 Terug naar boven Sla dit bericht op

Helen schreef:
Strider schreef:

HA! nee hoor dat gebeurt niet zo in het boek. In het boek vind Ron de dressrobe op zijn bed en denkt dat zijn ma ´m op het verkeerde bed heeft gelegd en dat het van Ginny is. Die Robe had hij in de trein ook over de kooi van Pig gelegd omdat het beestje zoveel herry maakte. Draco had er nog een opmerking over gegeven (leer mij Ron kennen Razz)
Het was idd wel leuker geweest als hij in de film dus zijn robe per uil had gekregen. Dat ventje voegt niks toe aan het verhaal of had ´m anders Collin genoemt ofzo.

Nee dat klopt inderdaad, ik vind dat stukje in het boek behoorlijk grappig om te lezen als Molly Waesley en Ron Waesley daar voor ruzie krijgen, omdat Harry Potter een veel betere gela gewaad heeft gekregen. En die op merking van Molly en ron is nog steeds erg leuk om te lezen
Ron `Ik loop liever nog in mijn blote kont rond!´
En dan vraagt Molly zo lief aan harry als hij een foto wilt gaan maken..haha geweldig stukje^^.

Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!

( Wens de mensen veel geluk en succes verder! )
Manontjuh
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 48 Sikkels

Manontjuh is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Apr 22, 2008 19:57 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik dacht altijd dat Nigel Kasper was Sad Maar nu ik erover nadenk was ie een beetje té jong, want hij moest dan vierdejaars zijn. Maar ik vind hem in ieder geval erg grappig! Zoals hij speelt!

berry6145
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 36 Sikkels

berry6145 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Apr 22, 2008 20:56 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik dacht eerst dat hij dennis moest voorstellen maar ik vondt het al vreemd dat ie Nigel heette, had hem dan maar Dennis genoemd, want hij was toch ook bij de kamer van hoge nood/svp?

Noem me maar Esther Wink

23 augustus t/m 31 augustus op vakantie Smile
Neleke
5e jaars
5e jaars

Verdiend: 74 Sikkels

Neleke is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Aug 31, 2008 17:01 Terug naar boven Sla dit bericht op

Helen schreef:
Dennis is Dennis, zowel in het Engels als in het Nederlands. Nigel is er alleen maar ingezet zodat Ron zijn dressrobe kon krijgen. In het boek legde Molly het op Ron´s bed maar ze speelde niet mee dus moest het op een andere manier gebeuren dus dan maar zo.

Ja ik denk dat Helen gelijk heeft. Trouwens, Nigel speelt toch ook geen grote rol? Hij geeft gewoon het galagewaad aan Ron, dat is alles. En Harry is bekend over de gehele toverwereld, dus zullen er wel fans van hem rondlopen en gewoon een hantekening willen omdat hij beroemd is.

Miss Zwarts
2e jaars
2e jaars

Miss Zwarts is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Sep 01, 2008 17:54 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb Nigel opgemerkt en hij stoort me totaal niet. Vind hem eigenlijk wel lollig, het is niet zo'n irri karakter maar zo'n achtergrond iemand die in film vijf pas meer aandacht krijgt met de SVP.

Oude Forumnaam: meligmijsje Huffelpuf Klassenoudste
Huffelpuf Klassenoudste

Vivian. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Sep 02, 2008 19:58 Terug naar boven Sla dit bericht op

Nigel is mij eigenlijk nooit echt opgevallen. Maar nu je t zo zegt .. Zo raar dat er plotseling een nieuw persoon wordt geintroduceerd. Ik moet boek 4 en 5 er nog maar eens op nma gaan slaan, mijn belangstelling voor dit onbekende character is gewekt xD. *gaat de persoon die zijn rol speelt googelen*

Where your treasure is, there will be your heart also.

HPF: friendships will never die
pingpongkip
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 28 Sikkels

pingpongkip is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Sep 20, 2008 17:45 Terug naar boven Sla dit bericht op

Nigel is mij nog nooit opgevallen. Kasper Krauwel was toch diegene die altijd een handtekening wou van Harry?
Greatzz, pingpongkip

Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Sep 20, 2008 17:59 Terug naar boven Sla dit bericht op

pingpongkip schreef:
Nigel is mij nog nooit opgevallen. Kasper Krauwel was toch diegene die altijd een handtekening wou van Harry?
Greatzz, pingpongkip

Ja in de boeken is het Kasper ja, maar in de films hebben ze daar iemand anders voor gekozen. Een personage die niet in de boeken zit. Dit komt omdat de acteur die Kasper Krauwel speelde in de tweede film niet in de latere films wou spelen volgens mij. Daarom hebben ze een nieuwe acteur gekozen en daardoor een nieuw personage gecreëerd. En dat is dus Nigel.

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp