Auteur |
Bericht |
Legolas
The Lunatic One
Verdiend:
311 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 30, 2008 21:31 |
|
Hey! ^^
Ik kan het ook niet even laten om hierover te reageren. Neem het aub niet persoonlijk op, ik vind jullie allemaal überlieve mensen ^^ Maar hier moet ik toch even op reageren.
Denken jullie nu echt dat het zo op te lossen is? Als jullie met bepaalde dingen problemen hebben, wees dan zo beleefd om het ook gewoon tegen de betrokken persoon te zeggen. Ik heb via iemand anders moeten vernemen dat er mensen zijn die niet akkoord zijn met Gordon. Ok, maakt mij niet uit. Dan neem ik geen dubbelrol meer op mij, is goed. Dat vind ik helemaal het einde van de wereld niet hoor. Ik meld Gordon hierbij dus af. Ik vind het alleen jammer dat het zo moet gaan. Had gewoon een beetje respect om mij hierover ook eens aan te spreken in plaats van meteen te denken dat je benadeeld wordt.
Als jullie problemen hebben met het beleid ofzo, ja daar heb ik niets op te zeggen. Maar mijn mening is als je zegt dat je geen "inspraak" hebt in de rpg, dat dit meestal gewoon aan jezelf ligt, no offence. Als je zelf eens met een leuk idee op de proppen komt, weet ik zeker dat Sad daar niets op tegen gaat hebben. En als je niet akkoord bent met een idee bespréék dat dan ook gewoon, in plaats van een kinderachtige boycot op te zetten. Sorry, maar dát vind ík erover. Het komt erop neer dat je je eens in de schoenen moet stellen van iemand anders... Hoe zou jíj je voelen als je plots erachter komt dat iedereen slechte commentaar over je heeft terwijl ze in je gezicht doen alsof er geen vuiltje aan de lucht is? Roddelen is niet fijn, dat weet iedereen... Echt waar, ik snap niet vanwaar ineens deze heisa komt en ik kan dit niet gewoon negeren hoor.
Verwijt mij alsjeblieft niet dat ik hier de slimmerik kom uithangen of jullie verwijten naar het hoofd slinger want dat doe ik niet! Ik wil gewoon niet dat HM sterft en ik weet zeker dat jullie dat ook niet willen. |
|
|
|
|
trijntjuh
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
343 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 01, 2008 16:50 |
|
Legolas schreef: | Hey! ^^
Ik kan het ook niet even laten om hierover te reageren. Neem het aub niet persoonlijk op, ik vind jullie allemaal überlieve mensen ^^ Maar hier moet ik toch even op reageren.
Denken jullie nu echt dat het zo op te lossen is? Als jullie met bepaalde dingen problemen hebben, wees dan zo beleefd om het ook gewoon tegen de betrokken persoon te zeggen. Ik heb via iemand anders moeten vernemen dat er mensen zijn die niet akkoord zijn met Gordon. Ok, maakt mij niet uit. Dan neem ik geen dubbelrol meer op mij, is goed. Dat vind ik helemaal het einde van de wereld niet hoor. Ik meld Gordon hierbij dus af. Ik vind het alleen jammer dat het zo moet gaan. Had gewoon een beetje respect om mij hierover ook eens aan te spreken in plaats van meteen te denken dat je benadeeld wordt.
Als jullie problemen hebben met het beleid ofzo, ja daar heb ik niets op te zeggen. Maar mijn mening is als je zegt dat je geen "inspraak" hebt in de rpg, dat dit meestal gewoon aan jezelf ligt, no offence. Als je zelf eens met een leuk idee op de proppen komt, weet ik zeker dat Sad daar niets op tegen gaat hebben. En als je niet akkoord bent met een idee bespréék dat dan ook gewoon, in plaats van een kinderachtige boycot op te zetten. Sorry, maar dát vind ík erover. Het komt erop neer dat je je eens in de schoenen moet stellen van iemand anders... Hoe zou jíj je voelen als je plots erachter komt dat iedereen slechte commentaar over je heeft terwijl ze in je gezicht doen alsof er geen vuiltje aan de lucht is? Roddelen is niet fijn, dat weet iedereen... Echt waar, ik snap niet vanwaar ineens deze heisa komt en ik kan dit niet gewoon negeren hoor.
Verwijt mij alsjeblieft niet dat ik hier de slimmerik kom uithangen of jullie verwijten naar het hoofd slinger want dat doe ik niet! Ik wil gewoon niet dat HM sterft en ik weet zeker dat jullie dat ook niet willen. |
En ik, lieve Tim, wil even melden dat we helemaal niet willen overkomen als een bende boycotters.
Ik heb me gewoon non actief gemeld, omdat ik ten eerste het fut niet meer heb om te posten in HM in de status zoals ze nu is en ten tweede ik eerst wil dat we samen er allemaal goed over praten zodat alle misverstanden aan de kant zijn geschoven.
Ik HEB hier ook met Sad over gesproken, en ik WEET dat bepaalde mensen doen alsof er niets aan de hand is maar je mag dit ook weer niet veralgemenen. Want naar je stukje tekst toe hierboven voel ik me wel deels aangevallen. Maar dat laten we maar achterwege.
Ik hoop gewoon dat we gauw de misverstanden aan de kant kunnen schuiven en weer zonder problemen verder kunnen met HM, dat is alles.
Ik heb Finn niet aan de kant geschoven om jullie te irriteren of wat dan ook- Ja, Tim, zo zit ik echt niet in elkaar- ik doe het gewoon voor mezelf omdat ik het niet meer aangenaam vind. |
|
|
|
|
miss_sweet
Hotemetoot
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 01, 2008 16:54 |
|
Laten we het sollicitatietopic niet meer gebruiken als discussietopic. Het is nu wel duidelijk waar het om gaat en we gaan dit nog verder bespreken, maar niet hier. Dus gelieve te stoppen met deze discussie en als je perse wilt reageren doe dat eventueel via PB. Thanks. |
|
|
|
Kevin.
Griffoendor Aanvoerder
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Okt 04, 2008 12:54 |
|
Beste HM'ers,
Naar aanleiding van de berichten hierboven, willen we toch nog eventjes iets zeggen om het helemaal af te sluiten, Sad en ik hebben besloten dat er wat duidelijkheid moet komen. Daarom dus deze post.
We willen HM voor iedereen leuk houden, dus het is niet meer dan logisch dat jullie ook inspraak willen hebben - hoewel we vinden dat iedereen wél inspraak heeft omdat we nog nooit iemand zijn idee hebben "afgekeurd". Telkens iemand nieuwe ideeën heeft, is die vrij om dat met ons te overleggen. En als ons dit idee geschikt lijkt voor de RPG en niet al te sue [wat bijna altijd zo zal zijn] kan je het idee uitwerken in de RPG. Als je daarna wilt dat iedereen erbij betrokken is, kan je zelf de rest van de HMleden op de hoogte brengen van je idee.
Als we besluiten om een nieuw personage door te laten, dan doen we dat niet zomaar. We houden rekening met alles; RPGstijl, ervaring, solli, etc. Dus het is nooit dat we zomaar iemand in de RPG gooien, zonder ons ervan bewust te zijn dat we (bijna) altijd zeker van zijn dat hij/zij de RPG alleen maar nog actiever zal maken. Het is al eens gebeurd dat er wat ontevreden waren over een RPGer en dan hebben we ook rekening gehouden met iedereen en daar maatregelen voor getroffen. Dus dan kunnen jullie toch ook vertrouwen hebben dat wij, als we iemand doorlaten, dat doen omwille van de RPG en niet voor welke andere redenen dan ook.
En als laatste willen we nog even zeggen dat we hopen dat het niet meer voorkomt dat als jullie het telkens niet eens zijn met iets in de RPG, allemaal besluiten om eventjes te stoppen met posten. Dat lost immers niks op. Wat wel een oplossing zou kunnen zijn is ons aanspreken en uitleggen waar je het niet mee eens bent en waarom, dan kunnen we samen een oplossing voor zoeken. Dat zorgt er ook voor dat er geen extra spanningen hoeven te zijn. We hebben allemaal sámen van HM een leuke en actieve RPG gemaakt en laten we dat ook zo houden.
Als je dit leest en je bent het ergens niet mee eens, niet panikeren! Haal rustig adem en stuur ons een PB ^^
We wensen iedereen nog veel plezier met de RPG en laten we nu deze hele toestand vergeten en verder gaan met HM zoals we dat altijd al hebben gedaan; moorden, verdwijningen, zombies en nog veel meer ^^
En nog eens; alle nieuwe ideeën zijn meer dan welkom! |
|
miss_sweet
Hotemetoot
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 13, 2008 19:23 |
|
Voor het vernieuwde lijstje zie hieronder. Bovendien heeft Hermelien-fan laten weten dat ze een hele poos niet op HPF kan dus gaat Melody een tijdje op inactief staan, en daar hebben we nog wel iets voor in gedachten. Maar dat is voor later.
En aangezien het nog maar iets meer dan twee maanden is voordat HPF sluit en we met deze RPG verdergaan op FFF, wil ik iedereen vragen om te PBen of je nog blijft meedoen + je nickname op FFF indien je besluit om daar met HM verder te gaan. Via PB is het namelijk overzichtelijker voor ons. Alvast bedankt (:
Male:
Trijntjuh - Finn Coolsaet
Miseria - Robertus Janszoon
Kevin. – Martin Johnson
CharlieWemel - Jack Taylor
Meligmijsje - David Forpes
Legolas - Dermot Finch & Gordon Edwards
Female:
Machoefeltje – Lily Robins
Jilly-ann – Madison Williams
Hermelien-fan – Melody Parker
miss_sweet - Faith Williams
Glauces - Elizabeth Maenlicht
Miseria - Amy Elliot
Kamerindeling
001 - Madison Williams & Melody Parker
003 - Lily Robins & Faith Williams
005 - Amy Elliot & Elizabeth Maenlicht
002 - Finn Coolsaet & Jack Taylor & Gordon Edwards
004 - Martin Johnson & Robertus Janszoon
006 - David Forpes & Dermot Finch
Vermoord:
Kennith Green
Miles Vincent
Chris Edwards
Clive Hoffman
Glenn Johnson
Huis verlaten/verdwenen:
Noah Nickens
Skyler Farell
Melissa Meyer |
Laatst aangepast door miss_sweet op Zo Dec 14, 2008 20:11; in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
CharlieWemel
Murderer
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Dec 08, 2008 15:54 |
|
Hee!
Ik heb het op dit moment erg druk met school etc, dus zal deze en volgende week waarschijnlijk niet posten. Sleep Jack maar gewoon mee. |
_________________ Goodbye HPF! We'll miss you!
Gryffspammer van het jaar! |
|
|
|
miss_sweet
Hotemetoot
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Dec 08, 2008 19:13 |
|
Mededeling.
Voor het nieuwe sollicitatietopic op FFF, klik hier. De RPG gaat nog steeds op HPF verder tot aan het eind van december, maar het sollitopic bestaat al (met toestemming uiteraard) ^^
En zoals de meeste ondertussen al weten, zal Gen [Miseria] wegens omstandigheden voor onbepaalde duur afwezig zijn. Hierom heeft ze besloten om door middel van sollicitaties (een) vervanger(s) te zoeken voor Robertus en Amy; hierbij zijn HM'ers niet uitgesloten voor sollicitatie. De onbepaalde tijd kan tot eind maart duren, maar die datum staat nog niet vast. Besef dat als je solliciteert voor een (van de) rol(len) dit tijdelijk is, en Miseria - die elk weekend nog wel online kan zijn - nog steeds zeggenschap over haar personages heeft.
Het solliciteren gebeurt niet hier, maar op FFF. Dit is omdat de activiteit hier in het RPGboard heel laag is en we meer kans maken op sollicitanten op FFF. Als je wil solliciteren, klik hier ^^ |
|
|
|
|
|