Poll :: Gebruik je soms toverspreuken in onbehagelijke situaties? |
Ja, ik gebruik ze non-stop :P |
|
20% |
[ 49 ] |
Bwa, af en toe... |
|
43% |
[ 103 ] |
Nee, wat is dat voor hotemetoot |
|
36% |
[ 86 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 238 |
|
Auteur |
Bericht |
Lilytje
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
1 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Feb 08, 2008 18:11 |
 |
Ik gebruik nooit een toverspreuk, alleen misschien voor de grap. Waarom zou ik dat wel doen? Ik vind de wereld van Harry Potter héél leuk, maar ze bestaat spijtig genoeg niet in de realiteit.
@Filister: ik heb nog nooit gehoord van Uri Geller, maar ik geloof niet dat hij lepels kan buigen met zijn gedachten, enzo. Dat zal wel een of andere truk zijn, maar het is in ieder geval niet écht.[/quote] |
"Dying? Not at all." |
|
  |
 |
Filister
5e jaars

Verdiend:
64 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Feb 10, 2008 2:50 |
 |
@Lylitje: Dat is toevallig wél echt. Op tv laten ze het zien. Als je me niet geloofd: kijk op youtube! En je moet volgende week zaterdag maar eens om 8 uur 's avonds naar de nieuwe Uri Geller kijken! Bij zijn eerste aflevering legde sommige mensen thuis een lepel op hun tv en die viel er dan gewoon plotseling van af! |
_________________ Proud to be a Hufflepuff! |
|
  |
 |
Genner
Bohemian Writer

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Feb 10, 2008 12:11 |
 |
Filister schreef: | @Lylitje: Dat is toevallig wél echt. Op tv laten ze het zien. Als je me niet geloofd: kijk op youtube! En je moet volgende week zaterdag maar eens om 8 uur 's avonds naar de nieuwe Uri Geller kijken! Bij zijn eerste aflevering legde sommige mensen thuis een lepel op hun tv en die viel er dan gewoon plotseling van af! |
Ooit gehoord van toeval?
En daarbij, het is toch niet omdat ze het op tv laten zien dat het ook echt is?
Ontopic maar weer. Ik gebruik ze dus nooit om dezelfde reden als Lilytje. |
  |
 |
Filister
5e jaars

Verdiend:
64 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Feb 10, 2008 18:07 |
 |
toeval... als hij bij meer dan 100 nlers van de tv af valt? spreek jij dan over toeval? dan weet ik niet in welke wereld jij leeft... |
_________________ Proud to be a Hufflepuff! |
|
  |
 |
xMaritt
3e jaars

Verdiend:
28 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Feb 10, 2008 19:11 |
 |
Bij Merlijns schone onderbroek (taalgebruik á la Ron), geen ruzie maken.. De één gelooft dat het kan, de ander denk van niet. Klaar. Punt. End of story.
Ik heb al een keer mijn reactie geplaatst  |
_________________ Ron; ...'- hij moet geweten hebben dat ik jullie in de steek zou laten.' 'Nee', verbeterde Harry hem. 'Hij moet geweten hebben dat je altijd terug zou willen komen.' |
|
  |
 |
LadyBird
1e jaars

Verdiend:
4 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Feb 10, 2008 20:08 |
 |
Toverspreuken als in HP noem ik wel eens. Als een vriend van mij weer eens verschrikkelijk hyper is, zeg ik wel eens: "Silencio!" Dan heeft hij meestal wel door wat ik bedoel. En als ik wat kwijt ben roep ik wel eens "accio..." maar dat helpt niet (jammer, maar helaas... )
Wat ik wel heel vaak doe, is een kaars of wierook aansteken, in kleermakerszit gaan zitten, en wensen, als je begrijpt wat ik bedoel. Of praten (in mezelf of zachtjes hardop) over wat ik vervelend vind. En het helpt! Na, niet altijd, maar meestal wel, en ik voel me altijd heel licht nadat ik dat gedaan heb, net alsof ern iemand geluisterd heeft, en meestal wee ik dan ook een oplossing voor die vervelende dingen. Ik weet het, het is wel een beetje raar, maar het is echt zo.
Dus ik denk dat magie en toveren wel bestaan, alleen misschien niet zoals ze dat in Harry Potter-Boeken doen. |
_________________ *Animal Instinct*
Where Ever The Wind Blows... |
|
  |
 |
horse2freakje
2e jaars

Verdiend:
32 Sikkels
Woonplaats: in de magisch vergrote bezemkast die van Harry is geweest
|
Geplaatst:
Do Okt 09, 2008 17:08 |
 |
ik heb soms egt wel eens de neiging om in de klas (wiskunde ofzo) Silencio over de leraar uit te spreken. Of Murmelio, lekker met je buren kletsen en roddelen (dat laatste is egter niets voor mij) zondar dat de anderen het horen! Relaaaaaaaxt!!
Soms denk ik ook wel eens, Alohomora! als ik de huissleutel weer eens vergeten ben.... Petrificus totalus om een jongen uit onze klas eens te laten stoppen met hyperventileren, zou ook wel eens kunnen werken. Jammer dat dat zo opvalt Maar soms zou ik wel eens wensen dat ik langdradigweekblad had, om Sjakie (meneer de Groof, lijkt op Sjakie Flodder ) de mond te snoeren. Maar misschien snurkt hij wel...zit je weer met een andere spreuk!
Ja, als ik spreuken kon gebruiken, deed ik dat dagelijks wel een paar keer!!
-XXX- ME |
_________________ we hebben ze in de pan gehakt, en potter is van goud
stop vollie onder de zoden, en zet het boterbier koud! |
|
  |
 |
|
|