Auteur |
Bericht |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Okt 23, 2008 21:10 |
|
*steekt hand op*
Dat komt omdat Omber natuurlijk een geweldig persoon is. Zij heeft dit leuke spel bedacht en daarom doe je nog mee, want je wilt Omber niet teleurstellen. Daarbij ben je eenmaal begonnen en nu aan het einde van de maand is het moeilijk om te stoppen als je al zo ver gekomen bent. Voornamelijk omdat je er punten voor kan krijgen en je misschien die ook wel wilt hebben. Misschien wil je ook geen opgever zijn en ga je gewoon door want anders ben je bang dat de mensen hier zullen denken dat je gefaald hebt. Daarbij is het natuurlijk prachtig dat je deze prachtige achtergrond nog langer mag aanschouwen. De kleur roze doet je denken aan kleine schattige baby's en aan lieve eenhoorntjes zoals Charlie de eenhoorn en zijn roze vriend. Daarom blijf je nog mee doen.
Waarom lezen sommige mensen de regels niet en posten vaker dan een keer op een pagina bij webspelletjes?
Jason staat trouwens op nummer 9 van de top 40 op dit moment.
Gelezen en goedgekeurd, Dorothea Johanna Omber, Hoog-Inquisiteur en Schoolhoofd van HarryPotterForum.nl |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
|
|
Daniël
Schoolkampioen
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Okt 23, 2008 22:20 |
|
Omdat een forum zonder n00bs geen forum is
Waarom is Pi 3,14159265? |
[6:38 pm] Idril: ik ben volstrekt normaal |
|
|
|
Glauces
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Okt 23, 2008 22:34 |
|
*Steekt hand op*
Omdat, als ik dat intoets op mijn rekenmachine, dat antwoord eruit komt. Voor wiskundige verklaringen moet je echter niet bij mij aankomen.
Oh, nog een weetje: mijn rekenmachine heet Gerrit, en het is mijn maatje. Er zitten een heleboel belachelijke letters, die bij mijn weten geen belangrijk doel beogen. Ik zie net dat er nog wat broodkruimels op liggen, vast van toen ik bij het maken van mijn belangrijke wiskunde brood ging eten, en daarna een banaan.
Waarom gaan mensen soms te laat slapen?
Gelezen en goedgekeurd, Dorothea Johanna Omber, Hoog-Inquisiteur en Schoolhoofd van HarryPotterForum.nl |
|
Patricia
The Ultimate HPFreak
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Okt 23, 2008 23:12 |
|
*Steekt hand op*
Omdat laat naar bed gaan tegenwoordig in is. Mensen, vooral hier op het HarryPotterForum, zitten te lang in de chat. Dit is trouwens een Nederlands woord, overgenomen uit het Engels.
Mensen gaan ook vaak te laat slapen omdat ze vergeten zijn om hun electrische deken aan te zetten. Mij overkomt dat bijna elke dag. Ik kom er meestal tussen elf en twaalf uur achter, wat vaak al te laat is.
Het is een feit dat ik dit vandaag niet ben vergeten. Om acht uur stond mijn electrische deken al aan, dus als ik straks naar bed ga, is mijn bed lekker warm.
Mensen gaan soms ook te laat slapen omdat ze gewoon niet kunnen slapen. In de nacht nog proberen te slapen, maar ze zitten vaak vast in hun gedachten. Dat overkwam mij gisteren. Ik was zo aan het piekeren dat ik niet in slaap kon vallen. Dit is eigenlijk best stom, want meestal gaat het over dingen die niet belangrijk zijn.
De vraag voor de volgende persoon is ook interessant. Waarom ruiken sommige bloemen lekker, en andere bloemen niet?
|
Luc
Dreuzel
Verdiend:
27 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 24, 2008 21:25 |
|
Omdat je reukorgaan dat vindt.
Waarom geven leraren huiswerk op? |
|
|
|
|
Helen
Minister van Toverkunst
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 24, 2008 21:30 |
|
Zodat je, als je thuis bent, niet alles meteen gaat vergeten maar het zo in je hersens prent. Het is gewoon een onthoudsysteem.
(stiekem willen de leraren niet dat je op straat loopt te zwalken en oude mensjes lastig valt, maar dat vertellen ze niet.)
Waarom hebben veel mannen last van het Peter Pan syndroom? (Sommige mannen blijven kind) |
|
xMartine.
Master of the Cows
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 27, 2008 16:32 |
|
*steekt hand op*
Dat hebben veel mannen omdat ze stiekem een superheld willen zijn. Ze hebben nog nooit gevlogen zoals Peter Pan, en dat blijft toch aan ze knagen. Vroeger zaten ze namelijk elke nacht bij het raam te wachten totdat Peter Pan hun kwam halen om naar Nooitgedachtland te gaan. Aangezien dat nooit is gebeurd, zullen ze altijd kind blijven.
Ik weet zeker dat professor Omber hier geen last van heeft, want ze is een vrouw (dat is een feit), en ook al geloof ik dat ook vrouwen soms kind blijven, ik denk dat Omber helemaal geen behoefte heeft daaraan, omdat ze zo'n succesvolle carrière heeft.
Waarom gaan mijn koptelefoontjes en dergelijken zo snel kapot?
|
|
Avana's Draco
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
5 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 28, 2008 11:23 |
|
Omdat we de muziek te luid zetten
*gaat cliché doen*
Waarom zijn de bananen krom? |
_________________ I've loved, I've laughed and cried.
I've had my fill; my share of losing.
And now, as tears subside,
I find it all so amusing.
Don’t cry because it’s over. Smile because it happened. |
|
|
|
DoubleD
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 28, 2008 15:13 |
|
Dat komt omdat ze met hun rug naar de zon toe groeien. ^^
Waarom bestaat er schimmel? |
|
Lily Tonks
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
726 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 28, 2008 15:44 |
|
*Steekt hand op*
Dat moet ik eigenlijk even nazoeken, maar eerst wil ik even melden dat Professor Dorothea Johanna Omber zeer fantastisch is en altijd even rechtvaardig en goed gekleed. Een eerbetoon: Omber, Omber, Omber, Omber, Omber, Omber, Omber. Laat dat duidelijk zijn.
En even een feitje van de dag: ik ben al halverwege de stof die ik moet leren voor mijn schoolexamen Biologie. Zometeen ga ik weer verder.
Om even op het onderwerp terug te komen: schimmels bestaan waarschijnlijk om dezelfde reden als waarom wij bestaan, of een hond, of een zebra, of een schildpad. Alleen weet de mensheid die reden niet, ghehe.
Waarom moet er tussen vliegtuigen die landen of opstijgen nou precies drie minuten zitten en vliegen ze allemaal voor mijn raam langs?
_________________ Goodbye, HPF... I'll miss you. |
|
|
|
Virtuxa
Dreuzel
Verdiend:
26 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 05, 2008 17:14 |
|
Omdat je raam zich langs hun route bevindt.. En ze vinden het gewoon heerlijk om voor je huis langs te vliegen.
Waarom is Wiskunde toch zo beangstigend? |
_________________ Art ends with a 'BANG'! |
|
|
|
potterz
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
377 Sikkels
Woonplaats: dreaming over a country where the sun never goes under
|
Geplaatst:
Za Dec 06, 2008 23:15 |
|
hmm een goeie vraag, ik denk dat het zo beangstigend is omdat je er geen fluit van snapt(denk ik dan he) al die rare tekens, cijfers en formules.. als ik geen (halve) rekenknobbel had dan zou ik er ook gek van worden
waarom.. stopt HPF, ik snap het nog steeds niet :S |
_________________ *Anti-Omber profiel* |
|
|
|
Rogue
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 07, 2008 2:03 |
|
Misschien omdat het steeds rustiger word en omdat alle heisa om de boeken en de films een beetje over is? Ik heb ook steeds minder behoefte om hier rond te hangen, ook omdat ik weinig tijd heb maar ook omdat een beetje uitgeblust is hier.
Waarom is Prison break zo'n verslavende serie? |
_________________ 'Everyone dies, but not everyone really lives.'
'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'
'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer |
|
|
|
|