Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Sinds wanneer ben je fan van Harry Potter? [2] Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Qiaw
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 47 Sikkels

Qiaw is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Jan 14, 2008 21:46 Terug naar boven Sla dit bericht op

Voordat het bekend werd was ik al verliefd op het verhaal en was ook met smacht aan het wachten op de volgende boeken. Ik lees ook elke keer alle boeken opnieuw als er een nieuw boek uitgebracht word. Nu het zover bekend laatste boek uitgebracht is zal ik het nog vaker lezen om het in mijn geheugen te blijven houden.

Profiel bekijkenStuur privébericht
HPAB
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 50 Sikkels

HPAB is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Jan 18, 2008 18:20 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik niet zo lang want ik vond de films niet echt zo boeiend maar daarna heeft mijn zus het gelezen en ik ook en dan vond ik Harry Potter gewoon prachtig
Toen heb ik denk ik elke boek 3 keer gelezen!

avadanick
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 89 Sikkels

avadanick is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Jan 18, 2008 19:48 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik kreeg het tweede HP-boek cadeau vijf jaar geleden toen ik in het ziekenhuis lag. Ik ber er daar in beginnen lezen en was verkocht vanaf de eerste bladzijde. Ik kan me dat moment nog altijd goed herinneren...

horse2freakje
2e jaars
2e jaars

Verdiend: 32 Sikkels
Woonplaats: in de magisch vergrote bezemkast die van Harry is geweest

horse2freakje is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Okt 11, 2008 13:52 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik was eigenlijk pas egt een fan nadat ik het derde boek had gelezen. In het begin vond ik de eerste twee iets minder, maar nu lees ik die ook met plezier! De films vind ik ook helemaal te gek, en ik kan niet wagten totdat de volgende films uitzijn! ik ben nu geen fan meer, maar een echte Harry Potter gek!!!!

Pas op, Harry Potter gek in zicht!

MissCocoAmor
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 3 Sikkels

MissCocoAmor is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Okt 11, 2008 16:39 Terug naar boven Sla dit bericht op

Toen de eerste film uitkwam ben ik naar de Bios gegaan ik het bleek dat ik de film zoo leuk vond dat ik de boeken heb gekocht en ik heb de boeken ook heel vaak gelezen als de volgende fil uitkomt dan ga ik meteen naar de bios want die film wil ik echt wel zien Harry potter is gewoon verslavend als je heet 1 keer hebt gezien dan kan je er niet meer mee stoppen

Dorothea Johanna Omber is mijn grote voorbeeld!......
Hermelien girl
2e jaars
2e jaars

Verdiend: 74 Sikkels

Hermelien girl is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Okt 14, 2008 14:59 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben al fan vanaf dat het tweede boek uitkwam... Eerst wilde ik het niet lezen omdat ik dacht dat het enge boeken waren, maar mijn zus heeft me overgehaald. En nu ben ik in huis de enige echt harry potter fan! En ben ik alles gaan lezen wat los en vast zit!

Luc
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 27 Sikkels

Luc is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Okt 25, 2008 10:29 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik kreeg voor m'n verjaardag boek 1 en 2 cadeau. Die heb ik 2 jaar laten liggen, maar toen ik niks te doen had begon ik er maar eens in en ik was meteen verkocht.

Lily Tonks
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 726 Sikkels

Lily Tonks is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Okt 25, 2008 15:30 Terug naar boven Sla dit bericht op

*Steekt hand op*

Dat is eigenlijk moeilijk om zomaar te zeggen; ik had er wel veel van gehoord maar eigenlijk las niemand in mijn omgeving ook echt de Harry Potterboeken. Om die reden heeft het even geduurd voordat ik er toch maar in begon, eerst leek het me helemaal niks aangezien ik daarvoor nog helemaal niet zo'n fantasyfan was. Toen ik eenmaal begonnen was in het eerste boek (in het Nederlands) op m'n 9e was ik helemaal verkocht en toen heb ik zo snel mogelijk alle andere delen die toen al uit waren gekocht. Tegen de tijd dat ik die uithad hoefde ik alleen nog te wachten op de laatste drie delen, wat opzich wel heel prettig was omdat ik dus niet telkens heel erg lang hoefde te wachten en eerst in één ruk door kon lezen. Eigenlijk pas vanaf het moment dat het meest bijzondere, rechtvaardige en fantastische personage in beeld kwam in de persoon van Hoog-Inquisiteur Professor Dorothea Johanna Omber (die ook nog eens, bijna, mijn naamgenoot is - Johanna lijkt wel wat op mijn naam) was ik natuurlijk écht verknocht aan de boeken.

Uiteindelijk heb ik alleen het laatste boek aanvankelijk in het Engels gelezen, waarna ik ze allemaal vanaf deel 1 nog een keer in de originele versie heb gelezen. Dat was eigenlijk nog veel leuker dan in het Nederlands, vond ik persoonlijk.

Gelezen en goedgekeurd, Dorothea Johanna Omber, Hoog-Inquisiteur en Schoolhoofd van HarryPotterForum.nl

1e jaars
1e jaars

Verdiend: 28 Sikkels

ihv is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Okt 26, 2008 14:05 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ongeveer 5 jaar geleden heb ik voor mijn verjaardag het eerste deel van HP gekregen op een verjaardag, Maar tot 2 jaar geleden heb ik er nooit in gekeken en vanaf die datum ben ik verkocht geraakt, ik heb toen van mijn loon boek 2,3,4,5,6 gekocht en gelijk gelezen.

Bohemian Writer
Bohemian Writer

Verdiend: 0 Sikkels

Genner is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Okt 26, 2008 14:32 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik geloof dat ik in het zesde of het vijfde leerjaar zat toen ik samen met m'n vader naar de eerste HP-film ging kijken in de cinema. Mijn zus en mijn moeder wilden Moulin Rouge zien, maar dat interesseerde mij toen niet (nu is het m'n favo film). Harry Potter wilde ik wel zien en die ging ik dus kijken. Ik vond hem echt supergoed en voor Sinterklaas dat jaar kreeg ik de eerste twee boeken. Met pasen kregen we dan het derde en het vierde deel. Sindsdien heb ik periodes gehad, maar nu lijk ik permanent fan.

'Til we meet again, HPF'ers.
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp