Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Piercings en Tatoeages [2] Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
MaisaVilijn
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 28 Sikkels

MaisaVilijn is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Okt 16, 2008 20:01 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb nu 2 gaatjes in mn beiden oren Wink Maar ik ga deze week misschien nog wel, nog 2 in beide prikken Wink (dan heb ik dus 4 in elk oor xD)
Ik wil ook een lip, neus, wenkbrauw of tong piercind Razz
En een sterrtje achter mn oor of op mijn hand tussen mijn duim en wijsvinger xD

Xx,,

Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 249 Sikkels

Amtjah is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Okt 16, 2008 21:04 Terug naar boven Sla dit bericht op

*steekt hand op*
Je ouders vinden het dan uiteindelijk maar goed dat je een piercing hebt? Omg. Zo'n ouders wil ik ook hebben! De mijn doen daar ongelooflijk lastig over.

Anyway, ik heb nu nog steeds mijn neuspiercing en ik ben er nog altijd even blij mee. Meestal ben ik nogal redelijk snel iets beu gezien. Maar ik wil er wel nog een piercing bij. Die off centre labret van hier boven vind ik ook erg mooi, maar ik wil liever niet al té veel piercings in mijn gezicht. Misschien ga ik een tongpiercing (als ik durf tenminste) of een navelpiercing laten zetten. Allez, dat is toch maar pas als ik op kot ben. Daarvoor zal ik braaf luisteren naar mijn ouders.

Gelezen en goedgekeurd, Dorothea Johanna Omber, Hoog-Inquisiteur en Schoolhoofd van HarryPotterForum.nl

Josse
Heksenleider 2e klas
Heksenleider 2e klas

Verdiend: 0 Sikkels

Josse is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Okt 16, 2008 22:27 Terug naar boven Sla dit bericht op

Amtjah schreef:
Je ouders vinden het dan uiteindelijk maar goed dat je een piercing hebt? Omg. Zo'n ouders wil ik ook hebben! De mijn doen daar ongelooflijk lastig over.

Bedoel je mijn ouders? :')
Nou, ik ben al een jaar uit huis, dus mijn ouders hébben er gewoon niet zo veel over te zeggen. ^^
Snel uit huis gaan, dat helpt. xD Het is gewoon allemaal mijn geld, ik ben 18, ik woon niet meer thuis.. Ze hebben niets te zeggen. xD

The show must go on my moonlight

MiYuvi
Profiel bekijkenStuur privébericht
Josse
Heksenleider 2e klas
Heksenleider 2e klas

BerichtGeplaatst: Zo Okt 26, 2008 17:48 Terug naar boven Sla dit bericht op

[a]

Ik heb een lippiercing! *rent hysterisch rondjes*
Het deed heel weinig pijn, ik ben er zoo blij mee. «3 Ik weet dat sommige mensen misschien vinden dat ik nu te veel piercings heb enzo, maar ik vind het mooi. ^^

De foto's zijn een beetje boel pauper maar goed. ^^

Image

Image

MiYuvi
Tops<3
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 633 Sikkels

Tops<3 is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Okt 28, 2008 20:04 Terug naar boven Sla dit bericht op

@Josse, het staat je echt. Ik ben niet echt fan van piercings in het gezicht, maar een lippiercing vind echt super. Zou hem zelf ook wel willen alleen heb ik een beetje te dunne lippen voor Angel

Nou ik ben er dus uit. Ik wil echt al heel lang een tattoo, maar ik weet nog niet waar. Ik ben echt een twijfelaar, ik wil hem niet in mijn nek. Ik wil hem niet in de buurt van mijn buik, voor het geval ik zwanger raak, ik vind dat ik te dunne polsen heb om daar een tattoo op te nemen en aargh, 'ik drijf mezelf tot waanzin'. Ik wacht dus nog even, maar ik hoop hem te hebben net na kerst ofzo. Ik wil hem niet in de buurt van de zomer laten zetten, omdat ik hem dan toch zo lang mogelijk uit de zon wil houden. En anders wacht ik nog een jaartje.

Maar een nape piercing vind ik wel super hip. Alleen jammer dat ze eruit groeien en soms nasty littekens overlaten, maar goed. Maar dan wil ik wel twee ander soort bolletjes, klein steentje ofzo, blauw en dan wil ik er maar één. (twee van die bolletjes) Je kan trouwens van die surface piercings (bijna) overal laten zetten, maar ik vond hem hier toch wel het leukste.
even een foto van google geplukt
nog eentje van google geplukt

Happy to kill
Happy to kill

Blijerd is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Okt 28, 2008 22:54 Terug naar boven Sla dit bericht op

Tops<3 schreef:
@Josse, het staat je echt. Ik ben niet echt fan van piercings in het gezicht, maar een lippiercing vind echt super. Zou hem zelf ook wel willen alleen heb ik een beetje te dunne lippen voor Angel

Nou ik ben er dus uit. Ik wil echt al heel lang een tattoo, maar ik weet nog niet waar. Ik ben echt een twijfelaar, ik wil hem niet in mijn nek. Ik wil hem niet in de buurt van mijn buik, voor het geval ik zwanger raak, ik vind dat ik te dunne polsen heb om daar een tattoo op te nemen en aargh, 'ik drijf mezelf tot waanzin'. Ik wacht dus nog even, maar ik hoop hem te hebben net na kerst ofzo. Ik wil hem niet in de buurt van de zomer laten zetten, omdat ik hem dan toch zo lang mogelijk uit de zon wil houden. En anders wacht ik nog een jaartje.

Maar een nape piercing vind ik wel super hip. Alleen jammer dat ze eruit groeien en soms nasty littekens overlaten, maar goed. Maar dan wil ik wel twee ander soort bolletjes, klein steentje ofzo, blauw en dan wil ik er maar één. (twee van die bolletjes) Je kan trouwens van die surface piercings (bijna) overal laten zetten, maar ik vond hem hier toch wel het leukste.
even een foto van google geplukt
nog eentje van google geplukt

Als ik jou was, zou ik dan gaan voor en dermal anchor. De kans van uitgroeien is daarbij veel kleiner en er is niet een staafje die helemaal onder je huid doorgaat. Wat ze wel doen, ze maken een klein sneetje en plaatsen dan de 'piercing' onder je huid. Ik vind dat er veel mooier uitzien dan gewoon een standaard surface piercing.

Zie hier voor meer uitleg : D

Hier dus

I LOVE HPF

Dorothea Johanna Omber is mijn grote voorbeeld!
Tops<3
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 633 Sikkels

Tops<3 is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Okt 29, 2008 7:50 Terug naar boven Sla dit bericht op

@Blijerd; bedankt voor de tip. Ik dacht dat het daar wel het zelfde zou zijn geweest. Ik heb een meisje in een discotheek gezien met zo'n piercing, dat zag er ook wel mooi uit.
Als je hem er dan uit zou willen halen is het litteken ook kleiner dan bij een nape piercing (tenminste zoals ik het begrijp)
Hmm, misschien is dat dan een beter optie Smile

Lady of Snape Manor
Lady of Snape Manor

Verdiend: 1 Sikkels

Rhona is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Okt 29, 2008 10:35 Terug naar boven Sla dit bericht op

*steekt hand op*

Dit topic hoort ook tot de open topics, en dus beginnen we met het aanbidden van ons geweldige schoolhoofd. We roepen dan ook tien keer Omber
Omber, Omber, Omber, Omber, Omber
Omber, Omber, Omber, Omber, Omber.

Daarna gaan we verder over het onderwerp.
Ik moet eerlijk zeggen, ik heb geen tatoeages of piecings. Mijn pijngrens is niet zo hoog, dus ik ben al erg bang voor de pijn (zeker bij tatoe's). Daarnaast ben ik er ook echt niet de persoon voor om ze te hebben. Het past gewoon neit bij mijn karakter. Ik heb er opzich niks tegen als anderen ze hebben. ik vind de meeste zelfs mooi, maar voor mij hoeft het niet.
Ik heb wel oorbellen. Twee gaatjes per oor, en allebei onderin. Daar heb ik in het begin wel last van gehad. Toen ze net geschoten waren. Nu niet meer. Al moet ik ze niet te lang uit hebben. Want zelfs na 18 jaar groeien ze snel dicht.

Om nu te voldoen aan de regel dat er meer vier letterwoorden dan vijf letterwoorden in staan, ga ik uitgebreid doei zeggen.

doei, doei, doei, doei, doei, doei, doei, doei, doei, doei, doei, doei, doei, doei, doei, doei, doei, doei, doei, doei, doei, doei, doei, doei, doei, doei, doei

Gelezen en goedgekeurd, Dorothea Johanna Omber, Hoog-Inquisiteur en Schoolhoofd van HarryPotterForum.nl

HPF we will miss you.
Bellatrix Zwarts
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 26 Sikkels

Bellatrix Zwarts is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Nov 02, 2008 15:32 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hoi!

Ik had eerder 11 oorbellen:P (3 onderin aan elke kant, 3 bovenin mijn rechteroor, en door de tragus aan beide kanten)

Ik heb ook nog een tongpiercing.

enuhhmm.. owjah! Ik heb net een tattoo laten zetten met het duistere teken, uiteraard op mijn linkerpols!

Josse
Heksenleider 2e klas
Heksenleider 2e klas

BerichtGeplaatst: Zo Nov 02, 2008 20:21 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb weer een nieuw ontwerp voor een tattoo. : D

Image

Het zijn twee Japanse tekens [/verassing], het bovenste staat voor pijn en het tweede voor geluk. Het idee van deze tattoo komt eigenlijk uit een liedje van Miiyavi, hij zingt "in hard times, just add one more line using a smile-wrinkle, look, it's happiness."
Ik vind het heel mooi dat het verschil tussen pijn en geluk maar één lijntje is. Ik wil deze tattoo laten zetten op mijn linkerzij. In december ga ik hem waarschijnlijk laten zetten. : D

MiYuvi
Evanesco
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 27 Sikkels

Evanesco is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Nov 04, 2008 15:59 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb zelf alleen gewone oorbellen en 2e gaatjes.
Ik zou nog heel graag 3e gaatjes en een helix willen. ^^

Heksenleider 2e klas
Heksenleider 2e klas

BerichtGeplaatst: Wo Nov 05, 2008 18:42 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik denk dat ik dit topic maar tot mijn topic ga bombarderen. [a]

Ik heb vanavond [/een uurtje geleden] mijn oor voor het eerst opgestretcht. Ik wilde dat al een tijdje, maar ik ga niet zo ver door. Ik denk tot 5 mm. ^^
Er zit nu een navelpiercing in (nee echt xD). Het is een hele leuke roze plastic met een poppetje met een roze hoedje erop. xD Het is nu dus (als ik het goed onthouden heb) 1.6 mm, niet veel dus. xD
Over vier weken kan ik terug komen, dan gaat ze er 3.2 mm doorheen rassen. Ik denk dat ik daarna nog een 4 mm wil, ik wil eigenlijk helemaal niet ver gaan ofzo. xD Gewoon voor de leuk dus. ^^

MiYuvi
doxy_angel
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 98 Sikkels

doxy_angel is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Nov 05, 2008 21:49 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind dat strechten echt heel apart om eerlijk te zijn.. xD maar 5 mm is nog wel leuk om te zien..
Sommige mensen gaan dr echt te ver in.. loop je straks als zestiger met een gat in je oor.. xD

Ik ga binnenkort een tattoo laten zetten, van een wilde roos.. dus ook met dorens enzo eraan.. Can't wait ^^

Helen
Minister van Toverkunst
Minister van Toverkunst

Helen is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Nov 05, 2008 21:53 Terug naar boven Sla dit bericht op

doxy_angel schreef:
Ik vind dat strechten echt heel apart om eerlijk te zijn.. xD maar 5 mm is nog wel leuk om te zien..
Sommige mensen gaan dr echt te ver in.. loop je straks als zestiger met een gat in je oor.. xD

Ik ga binnenkort een tattoo laten zetten, van een wilde roos.. dus ook met dorens enzo eraan.. Can't wait ^^

Of met een verlepte roos als tattoo. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind tattoo's soms best mooi. Maar ik vind persoonlijk dat het een bijzondere moet zijn en niet een uitgekozen uit een boekje. Het moet een betekenis hebben. Een betekenis voor jou. Een te grote vind ik ook niet mooi.
Maar wat ik wilde zeggen, als je straks oud en gerimpeld bent, is die tattoo waarschijnlijk ook niet mooi meer. Of iig minder mooi.

Woei, Gryff van het jaar 2008!
doxy_angel
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 98 Sikkels

doxy_angel is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Nov 06, 2008 18:34 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ja ik vind ook dat een tattoo waarde moet hebben. Dat heeft die van mij ook, anders zou ik hem niet laten zetten Wink Hij zal ook niet zo groot worden, en hij komt op een plek die niet zo snel rimpelt hahah..

Nee als ik iets wil denk ik er al overna, en dit plaatje heb ik laten tekenen door iemand van een echte roos..dus niets uit een boek Smile Ik wil dit ook al heel erg lang.. so Smile

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp