Auteur |
Bericht |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Sep 12, 2008 19:05 |
|
Witch_Eva schreef: | Bij mij gaan topics niet op "gelezen" staan als ik ze gelezen heb. Als er gereageert is in een topic en ik kijk erin dan blijft hij gewoon oranje staan. Alleen als ik boven een board "Alle onderwerpen als gelezen markeren" doe dan zie ik het niet meer. Moet ik koekjes eten? Of ligt het aan iets anders. |
Ik weet niet of er wat verandert is, maar ik heb er nu niet meer last van. Het probleem is opgelost. Dit bericht is dus niet meer belangrijk. [a] |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
|
|
XrAxY-xScAr
Death Eater
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 10, 2008 12:49 |
|
*Steekt hand op*
Bij Harry Potter-dinges staat Charlie nog als Teamleider, terwijl hij geen mod meer is. Een vergeten foutje?
Gelezen en goedgekeurd, Dorothea Johanna Omber, Hoog-Inquisiteur en Schoolhoofd van HarryPotterForum.nl |
|
|
Idril
The First Aid Mod
Verdiend:
90 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 10, 2008 17:44 |
|
Nee, dat is niet een foutje. Dat is gewoon iets wat nog gedaan moet worden. Zoiets moet een admin doen, en die hebben het op het moment nogal druk. Maak je geen zorgen, dat wordt vanzelf wel vervangen! |
|
|
Genner
Bohemian Writer
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 24, 2008 22:03 |
|
Witch_Eva schreef: | Witch_Eva schreef: | Bij mij gaan topics niet op "gelezen" staan als ik ze gelezen heb. Als er gereageert is in een topic en ik kijk erin dan blijft hij gewoon oranje staan. Alleen als ik boven een board "Alle onderwerpen als gelezen markeren" doe dan zie ik het niet meer. Moet ik koekjes eten? Of ligt het aan iets anders. |
Ik weet niet of er wat verandert is, maar ik heb er nu niet meer last van. Het probleem is opgelost. Dit bericht is dus niet meer belangrijk. [a] |
Ik heb nu last van dit probleem. Ligt het aan het feit dat ik FireFox gebruik? |
|
|
Bonnie Wright
1e jaars
Verdiend:
40 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 26, 2008 15:24 |
|
Ik heb een aantal vraagjes:
1)Hoe gradueer je van rang? Door te posten? (Dan is mijn suggestie om de post count gewoon te weergeven onder je avatar)
2)Kan je aanvragen doen op moderatorschap of wordt je aangewezen?
3) Wat doen sikkels ?
Bedankt |
_________________ Albus Dumbledore:"It's not our abilities who show who we are, it's our choices." |
|
|
|
Smalofski
The Writing Mod
Verdiend:
131 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 26, 2008 15:30 |
|
Je veranderd inderdaad van rang door meer te posten. Je kan zien hoeveel posts je hebt door vanonder in de lijst van aanwezige leden op je naam te klikken, zodat je naar je profiel gaat. Daar kan je dan bij "Totaal aantal berichten: " zien hoeveel berichten je al hebt. Hier kan je zien hoeveel posts je nodig hebt om naar de volgende rang over te gaan.
Nieuwe Moderators worden aangewezen door de crew. Je kan je daar niet voor opgeven, de crew beslist zelf wie ze als goede moderator zien als ze vinden dat ze er nog een nodig hebben.
Wat de sikkels doen kan je hier lezen. Kort gezegd komt het er op neer dat je door deel te nemen aan activiteiten op het forum sikkels kunt verdienen, die je dan weer kan uitgeven om dingen te kopen. |
|
Bonnie Wright
1e jaars
Verdiend:
40 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 26, 2008 15:36 |
|
Oke bedankt!
Dan nog dit:
Ik zie dat we met sikkels spelen, maar doen we geen Galjoenen en Knoeten? Of zou dat te moeilijk worden?? |
_________________ Albus Dumbledore:"It's not our abilities who show who we are, it's our choices." |
|
|
|
Shirley
The Chatting Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 26, 2008 15:43 |
|
We doen gewoon geen galjoenen en knoeten want... dat doen we niet. Het is verder ook niet echt nuttig om meerdere soorten munten te hebben hier op het forum, we hebben toevallig voor sikkels gekozen. ^^" |
|
|
owl
Dreuzel
Verdiend:
33 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 29, 2008 20:03 |
|
Vraagje, waarom worden er zomaar berichtjes verwijdert? Ik mis er nu al twee. Dit noemt men censuur en ik vraag me af waarom dit gebeurt. |
|
|
|
|
Olivier
The Fullblood Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 29, 2008 20:07 |
|
Wees maar niet bang, aan censuur doen wij hier niet.
Als je berichten zijn verwijderd kan dat zijn doordat het topic waarin jij ze had gepost zijn verwijderd (bijv. webspelletjes, spamtopics enz. die na een tijdje verwijderd worden), of omdat je berichten niet volgens de regels waren. Ze worden in ieder geval nooit zonder (geldige) reden verwijderd! |
_________________ 'I've to go back, haven't I?' 'That is up to you.'
'Do I have a choice?' 'Oh Yes.' Dumbledore smiled at him. 'We are in King's Cross you say? I think that if you decided not to go back, you would be able to...let's say...board a train.' |
|
|
|
owl
Dreuzel
Verdiend:
33 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 29, 2008 22:56 |
|
Nope, ik had een reactie op medulla en op de vraag wat ik bedoelde met de ouders van wemel. Ik zal zo de linkjes ff opzoeken . Ik had toch minstens een waarom verwacht of een pb 'tje. Ik beheer zelf een forum maar daar doen we niet zo hoor. Mocht het wenselijk zijn om een post te verwijderen geven we in het openbaar een reden of we sturen de poster in kwestie even een pb'tje. Das wel zo netjes.
hier stond dus nog een reactie op "lily tonks"
en hier stond nog een reactie |
Laatst aangepast door owl op Wo Okt 29, 2008 23:04; in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
Smalofski
The Writing Mod
Verdiend:
131 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 29, 2008 23:04 |
|
Als je bericht heel kort was (slechts 1 zin of zo), wordt dat als spam beschouwd, en wordt dat bericht verwijderd. Op een forum dat zo groot is als HPF is het onmogelijk om voor elk spambericht dat we verwijderen een pb te sturen, dan zouden we de hele dag niets anders meer doen. Het staat duidelijk in de regels dat spam niet mag.
Ik weet niet of jouw verwijderde posts al dan niet spam waren, maar dit kan wel de verklaring zijn waarom je bericht zomaar verwijderd is. |
|
owl
Dreuzel
Verdiend:
33 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 29, 2008 23:09 |
|
Ik beheer zelf ook een forum
Totaal aantal posts: 112800 | Totaal aantal topics: 3335 | Posts per gebruiker: 161.14 | Posts per dag: 187.84 | Topics per dag: 5.55 | Gebruikers per dag: 1.17
We hebben 700 leden, ons nieuwste lid is ronl
Dit forum heeft in totaal 170330 bezoekers gehad sinds 25 maart 2007
en bij ons word echt niet zomaar iets verwijdert. Ik vind trouwens de spam regel een beetje ..... sommige dingen kun je nu eenmaal in één zin zeggen. Je moet er dus iets bij verzinnen om het langer te maken?? Vaag. Verder ben ik niet echt een "oneliner" en zal dit niet de reden geweest kunnen zijn.
Ik vind de hp serie helemaal leuk en ben geloof ik voor de 8e keer bezig om de serie te "lezen" (luisterboeken en het liefst engels) en had het leuk gevonden om met mensen te praten over dingen die opvallen. Op deze manier komt het niet echt gezellig over moet ik zeggen. |
|
|
|
|
Daniël
Schoolkampioen
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 29, 2008 23:16 |
|
owl schreef: | Ik beheer zelf ook een forum
Totaal aantal posts: 112800 | Totaal aantal topics: 3335 | Posts per gebruiker: 161.14 | Posts per dag: 187.84 | Topics per dag: 5.55 | Gebruikers per dag: 1.17
We hebben 700 leden, ons nieuwste lid is ronl
Dit forum heeft in totaal 170330 bezoekers gehad sinds 25 maart 2007
en bij ons word echt niet zomaar iets verwijdert. Ik vind trouwens de spam regel een beetje ..... sommige dingen kun je nu eenmaal in één zin zeggen. Je moet er dus iets bij verzinnen om het langer te maken?? Vaag. Verder ben ik niet echt een "oneliner" en zal dit niet de reden geweest kunnen zijn.
Ik vind de hp serie helemaal leuk en ben geloof ik voor de 8e keer bezig om de serie te "lezen" (luisterboeken en het liefst engels) en had het leuk gevonden om met mensen te praten over dingen die opvallen. Op deze manier komt het niet echt gezellig over moet ik zeggen. |
Beste owl,
Ik weet niet waar jouw forum over gaat, maar als je het niet met ons beleid eens bent, kan je toch ook gewoon op je eigen forum posten?
Wij voeren dit beleid al langer dan 6 jaar en er zijn tot nu toe nooit klachten over gehad. Onze doelgroep is een Harry Potter-fan die van serieuze discussies houdt, waar inhoudelijke posts dus noodzakelijk zijn. Daarom tolereren wij korte berichten niet en worden deze verwijderd. Als je het hier niet mee eens bent, zijn er nog genoeg andere HP-forums waar ze daar geen enkel probleem van maken, maar je kan niet van ons verwachten dat wij het beleid aanpassen.
Het is overigens een kleine moeite alsnog je bericht te plaatsen, dan kan iedereen voor zichzelf oordelen of de post werkelijk zo inhoudelijk was als je beweert.
Nu graag weer terug naar de algemene vragen over dit forum.
(En nu we toch met statistieken smijten: We hebben 9056 geregistreerde gebruikers en ze hebben in totaal 156514 berichten geplaatst.) |
[6:38 pm] Idril: ik ben volstrekt normaal |
|
|
|
Helen
Minister van Toverkunst
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 29, 2008 23:38 |
|
Oooh, dan heb ik een vraag over de laatste regel van Daniël
Als er posten weggehaald worden, gaat die teller dan ook naar beneden?
Gewoon een vraag omdat ik nieuwschierig ben geworden |
|
|