Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

 TV PROGRAMMA'S in het algemeen [2] Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Veer
4e jaars
4e jaars


Verdiend: 68 Sikkels
Woonplaats: Somewhere You Can't Find Me

Veer is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Jul 25, 2008 17:39 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb gisteren de eerste aflevering van gossip girl opgenomen, en vandaag gekeken.
Mn ouders hadden de boeken wel eens meegenomen uit de bib voor mij, en k vond er niets aan. Maar de serie vind k echt geweldig, ik hoop dat k het kan blijven volgen.
^.^





_________________
Letitia Cropley: We're going to see those lovely dancers in London.
David Horton: The Royal Ballet?
Letitia Cropley: No, the Chippendales
Profiel bekijkenStuur privébericht
BeeGee Kenobi
Oude Forumnaam: Sirius Black's Girl! The Lost Mod
The Lost Mod


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Birmingham

BeeGee Kenobi is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Jul 25, 2008 20:40 Terug naar boven Sla dit bericht op

OMFG de eerste echte trailer voor het derde seizoen van de allerbeste Amerikaanse serie op dit moment is uuuuuit!!!

http://link.brightcove.com/services/link/bcpid271552642/bctid1688292415

Het ziet er zo gaaf uit! Even was ik bang dat het een herhaling ging worden van het vorige seizoen (wat echt ultiem was by the way), maar het einde..OMG het einde van die trailer!! O_O





_________________
    OH MY GOD, I can't believe I've never been this far away from home!
    "Be still be calm be quiet now my precious boy
    don't struggle like that or I will only love you more"


    Editors @ Lowlands 2008..best experience ever!
Profiel bekijkenStuur privébericht
ihv
1e jaars
1e jaars


Verdiend: 28 Sikkels
Woonplaats: In een bos in Albanië

ihv is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Jul 25, 2008 22:10 Terug naar boven Sla dit bericht op

Flikken gent is op dit moment midden in het seizoen en ik moet zeggen dat ik het heel erg leuk vind, ik zit er elke vrijdag weer klaar voor!

echt een aanrader




Profiel bekijkenStuur privébericht
pinda_12
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Op Zweinstein bij de haard met Draco en Patty

pinda_12 is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Aug 04, 2008 11:28 Terug naar boven Sla dit bericht op

Elke zondag om half negen begint echt een hele leuke spannende serie op tv. Vlak voor de vakantie zag ik het en het viel me op dat mijn naam er in voorkwam, dus dacht ik, laat ik het eens gaan kijken. Er zat veel spanning in.
O ja, het tv programma heet Ghost whisperer en is te zien op net 5. Verder komt er ook een nieuw seizoen van Ghost whisperer.
Voor mensen die van spanning houden, is dit een aanrader (op het eind is het soms vet zielig enzo, ik moest er bijna om huilen XD).





_________________
Slythpride forever Smile
Profiel bekijkenStuur privébericht
Pumpkinsoup
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar


Verdiend: 54 Sikkels
Woonplaats: Irritating Umbridge, with Draco at Hogwarts <3.

Pumpkinsoup is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Sep 04, 2008 21:16 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik wil Degrassi kijken, maar ik kan nergens kijken Sad.
Het is een Canadese serie die altijd op Ketnet/MTV/The Box werd uitgezonden maar nu al een tijdje wordt het niet meer uitgezonden. Er is wel een site waar alle afleveringen opstaan, maar daar moet je per se voor in de VS of Canada wonen. Sad En ik kan het ook nergens op DVD bestellen. Damn it.

Verder kijk ik House en NCIS. My loves <3.





_________________


Edward Cullen: You don’t realize how incredibly breakable you are.
I can never, never afford to lose any kind of control when I’m with you.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Charlie
Oude Forumnaam: Charlie Wemel Oceanic 815 Survivor
Oceanic 815 Survivor


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: HPF

Charlie is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Sep 13, 2008 13:00 Terug naar boven Sla dit bericht op

Omdat Fringe dus nu alleen nog maar in Amerika wordt uitgezonden, plaats ik het hier maar even en vraag ik gelijk maar even of er nog mensen zijn die de Pilot hebben gezien?

Fringe is een nieuwe serie van J.J. Abrams en de schrijvers van Transformers. Onlangs is de eerste aflevering (Pilot dus) uitgezonden in Amerika en ik was erg benieuwd, dus ik heb het es bekeken en er gelijk ook maar een heel erg onprofessionele recap van geschreven.

SPOILERS 1.01 - Fringe

SPOILERS!
[selecteer]
Oké, ik vond het eigenlijk allemaal best helemaal geweldig, soms heel erg confusing, maar wel heel erg leuk om naar te kijken en de serie roept me gewoon op om verder te kijken. Even een poging tot een kleine recap, want sommige stuff zijn nogal ingewikkeld soms, at least for me.

Dus. Agent Olivia Dunham werkt voor de FBI en krijgt een nieuwe (eerste?) zaak: een vliegtuig, Flight 672, landt door middel van een nieuwe soort automatische piloot, alleen.. alle aanwezigen zijn dood. Door één of andere virus dat zich verspreidt heeft over het vliegtuig (dat is dan ook gelijk de eerste scène), zie je hoe alle passagiers verminkt worden. En dat allemaal omdat één mannetje het lijkt verspreidt te hebben...

Heel weird dus, maargoed, Agent Dunham kan met haar collega (en tegelijkertijd ook) partner de plaats waar nog meer experimenten worden uitgevoerd, of met andere woorden, waar een lab lijkt opgebouwd terugvinden. De man van de crime is daar blijkbaar ook aanwezig en hopla, een helse strijd om 'm te pakken te krijgen mislukt... Hij blaast de hele boel op, en daarmee ook Agent Scott. Hij is echter niet dood... Op de één of andere manier is hij geïnfecteerd door een chemisch middel waardoor zijn huid nu doorzichtig is en omdat hij wordt 'bewaard' op een bepaalde temperatuur, kunnen ze het proces vertragen. Hij leeft dus nog.

Goed nieuws voor Olivia, want zij ziet 'm graag (en andersom ook, zo lijkt het althans), dus wil ze er alles aan doen om de man die achter dit alles lijkt te zitten (of toch tenminste achter Scott's "dood") te pakken te krijgen. Dat brengt haar bij Dr. Bishop. De man is echter al 17 jaar gek verklaard en verblijft in een gekkenhuis.. Dus gaat ze zijn zoon op zoeken. Die zit in Irak. Daar aangekomen moet ze de zoon van Dr. Bishop, Peter Bishop, zien te overtuigen met haar mee te reizen zodat ze met zijn vader kan praten (bezoek mag dus alleen als je familie bent). Dat lukt op de één of andere hippe 'ik heb je door en lieg tegen je'-manier.

Dus ze geraakt bij Dr. Bishop. Hij is btw een Fringe Scientits (teleportatie, mind control, onzichtbaarheid,...). Hij had dus ook een lab en op de één of andere manier kan hij Agent Scott weer genezen, maar dan moeten ze te weten komen door welk chemisch middel hij zo is aangedaan. Daar heeft hij een lekker trucje voor. Hij kan ervoor zorgen dat Olivia via haar bewustzijn met Agent Scott kan praten. Op die manier kan ze zien wie ervoor zorgde dat de boel is ontploft en die dus weet welke chemische middelen er in die garage's aanwezig waren. Tenslotte was Agent Scott de enige die de man gezien heeft. Het lukt, Olivia raakt in één of ander heel erg hip experiment en komt te weten wie de man is, ze laat een robotfoto maken en als snel is duidelijk wie het blijkt te zijn; Richard Steig.

Steig was degene die ervoor zorgde dat het virus op het vliegtuig werd verspreidt en hij blijkt een tweeling te zijn; zijn broertje loopt dus nog rond. Steig blijkt ook een ex-werknemer van Massive Dynamics te zijn. Massive Dynamics is een technologisch bedrijfje, opgericht door een zeker Mr. Bell, die toevallig een laboratorium deelde met Dr. Bishop. Hoe dan ook, Steig is dood en zijn broertje leeft nog en is degene waar ze achter moeten.

Olivia bezoekt ook nog even Massive Dynamics en heeft daar een gesprekje met een mevrouwtje met rood haar. Ze stelt wat vagen over Steig en dan heeft dat mevrouwtje het over één of ander "pattern", iets wat dus nog niemand duidelijk is wat het is. Hoe dan ook, het lukt hen om de andere Stein te pakken te krijgen (in z'n eigen huis, dat ook een soortevan laboratorium blijkt te zijn) en na wat hulp van Peter (die plots heel erg behulpzaam is en door middel van Olivia nu ook helemaal in de zaak betrokken is), komen ze te weten met welk chemisch spul ze te maken hebben. Het lukt Dr. Bishop om Agent Scott weer te genezen; hij krijgt z'n normale huid terug.

Dan krijgen we nog een heel hip en belangrijk, at least I think so, gesprekje tussen Olivia en Special Agent Broyles (meneertje Abandon uit LOST). Agent Broyles is dus nu al Olivia's baas, maar hij vraagt haar of ze deel wil uitmaken van iets veel belangrijkers. Want blijkbaar voert iemand experimenten uit op de wereld, en dat moeten ze dus zien te verhinderen. Ze weigert, want ze is tevreden met de baan die ze heeft.

Tegelijkertijd is het nu Agent Scott time. Hij komt te weten dat Steig ook in het ziekenhuis ligt, zoekt 'm op en laat 'm stikken door middel van een kussen. Wth was that? Tegelijkertijd gaat Olivia op zoek naar een opnamebandje, Steig heeft namelijk bekend samen te werken met een bepaalde FBI-agent en hij heeft een gesprek op band.. Tadam, wie blijkt dat FBI-agentje te zijn? Jawel, Agent Scott. Ze raast terug naar het ziekenhuis, maar te laat, Steig is al dood.. Dus gaat ze achter Agent Scott aan. Er volgt een hele hippe auto-achtervolging-scene en BAM! Agent Scott crasht en sterft. Dus.. Wth?

Als laatste zien we dat Agent Scott die dood op een zo'n ziekenhuisbedkarretje ligt en in een vreemde, technische ruimte wordt gereden. En hopla, daar is het rosse mevrouwtje van Massive Dynamics. Ze vraagt hoelang hij al dood. "Nog maar vijf uurtjes ofzo". Oke. Goed dan. "Ondervraag 'm maar". Bam, einde van de show.

Like, wtf XD. Ik begrijp er even nog maar heel weinig meer van, maar ik moet wel zeggen, dat, ik het best wel heel erg hip vind tot nu toe. Ben benieuwd hoelang ik het nog hip ga vinden, maar hey, ik had slechte commentaren gelezen over het feit dat de eps nogal "alleenstaand" waren en dat je het als LOST fan wss niets zou vinden, omdat er dus iets 'niet groters' achter zit. Maar volgens mij zit er dus juist iets veel groters achter, daar wordt iig wel al heel erg naar gehint.

Maar ik heb nu werkelijk geen idee wie een Good en Bad Guy is (hey, dat komt bekend voor; hah, LOST, wauw, der wordt echt veel naar LOST gelinkt). Agent Scott werkt dus bij de FBI, maar maakt dus deel uit van Massive Dynamics. Hij jaagt achter Steig, blijkt uiteindelijk een "collega" van 'm te zijn en vermoord 'm dan? Like? Hm. Dat is ingewikkeld. En wat Massive Dynamics nu precies is, is me ook nogal niet duidelijk. Ze lijken me iig niet te vertrouwen nu.

Ben dus heel erg benieuwd waar het heen gaat, want hey, het interesseert me wel. De show bevat echt hippe dingen, oh, zoals bijvoorbeeld hoe ze aantonen waar ze nu zitten (dus welke plaats), dat wordt heel erg hip gedaan met 3D (bijna 4D zelfs)-letters + het dingetje waar je normaal LOOST hebt (en waar het camerabeeld door de O gaat), dus het introtitelding, is ook best heel leuk xD.

Oh, én de characters vind ik leuk. Olivia als hoofd is cool, maar ook Peter en zeker ook Walter (Dr. Bishop) zijn leuk. Oh, en Agent Broyles (aka Abandon uit LOST) is ook hip, want zijn verhaaltje is duidelijk ook nog niet uitverteld; ben benieuwd waar ie mee bezig is. Poeh poeh, ben dus idd erg benieuwd.

En oh, er zitten dus wel best wat links naar LOST in. Ten eerste heb je al Flight 672, tel maar op en je hebt 15. Dan heb je ook nog eens het feit dat Steig de 108ste passagier van het vliegtuig was (da's ook wel een subtiele hint). Daarbij is Michael Giaccino de composer van muziek bij Fringe ^^ Dat viel me echt meteen op, der zitten hier en daar kleine LOST deuntjes die je echt wel duidelijk herkent xD. (en dan zag ik na zeven minuten Michael's naam verschijnen en was het me helemaal duidelijk :')).

Hoe dan ook. Hele hippe Pilot, sterke start, ben heel erg benieuwd naar meer.

[/selecteer]


Edit - En ik heb zonet ook 1.02 gezien en ik moet zeggen, ik denk dat ik hooked ben xD. Ik ga voorlopig niet nóg zo'n hele recap schrijven, maar ik moet zeggen dat deze ep weer heel erg creepy/mindblowing was en ik er soms helemaal niks meer van vat xD.

Edit 2 - En 1.03 is ook de revue gepasseerd en omdat die weer lekker confusing was, heb ik eens een (niet-professionele) recap geschreven en die wou ik hier even gooien, dus bij deze).

SPOILERS 1.03

SPOILERS!
[selecteer]
Oke, wth. Dit was pretty confusing.

Oké, we starten dus met een meneertje dat blijkbaar de toekomst ziet in flashes die doen denken aan die van Desmond uit LOST. Goed, hij voorspelt dus een ongeluk met een bus... En hoppa, dat is toch wel zeker hetgeen we in de volgende scene zien. Op een hele hippe Fringe-methode "bevriezen" like alle passagiers aan boord, behalve één man, diegene met het gasmasker en degene die het gas losliet... En er met de rugzak van een vrouw mee vandoor is.

Ondertussen is Olivia aanwezig op de begrafenis van John Scott. Oke, dat was niet interessant, maar het brengt hem wel weer lekker in het verhaal... Hoe dan ook. Als snel vallen de vreemde puzzelstukjes in een vreemde positie in elkaar... Hoe dan ook, eerst nog even vermelden dat Peter "het filmrolletje" van een camera van een man in het café heeft gestolen. Why? Omdat die man foto's van Peter nam en blijkbaar meer weet over Peter's verleden. Srsly, wth is up with that?

Anyway... De man op de bus (die met het gasmasker) blijkt een DEA agent te zijn, Olivia laat 'm oproepen en ja hoor, hij komt lekker wel opdagen, want hey, hij wil afscheid nemen van z'n collega (de vrouw met de rugzak)...

Back naar het mannetje die kan toekomstvoorpspellen. Hoe? Nou, Olivia kan z'n huisje achterhalen (een huisje dat volhangt met tekeningen die de toekomst voorspellen, zijnde tekeningen van komende ongelukken als in meneertje Mendez uit Heroes, lijkt mij, maargoed, daar gaat het dus niet om). Waar het wel om gaat is dat dit meneertje toevallig een "verloren experiment" is van Walter.

Goed. Welk experiment? "Communiceren via je hersenen met iemand anders", ook wel "The Ghost Network genoemd". Lekker toch? Geen idee, maar het komt in ieder geval heel erg goed uit... Want nu hoort die man wat de beruchte DEA agent en een nog onbekend persoontje aan het regelen zijn.. Enja hoor, op die manier kan Olivia de DEA agent's locatie bepalen en 'm onder schot houden. Oja, voor ze dat kan doen, loopt er eerst nog een mannetje tegen de beruchte DEA agent. Meneertje draait zich om, baf, hij werd blijkbaar beschoten en hopla... Olivia en Charlie gaan achter de dader aan.

[Insert leuke achtervolgingsscene met gewone mensjes op straat] en boef, ze hebben wat ze hebben willen.. Oja, hun dadertje is ondertussen ook dood, die smeet zichzelf op een LOST-alike manier onder een bus. Een bus? Jup, een bus again xD. Hoe dan ook, dat dingetje had die man dus kunnen bemachtigen. Toen ie van z'n dode collega afscheid kwam nemen, heeft hij eigenlijk dat "dingetje" uit haar hand weggesneden. Hey? Dat komt ons bekend voor? Inderdaad, want ons toekomstmannetje heeft dat voorspelt in een tekening. En daar komt Olivia maar al te snel achter :')

Anyway, het confusing gedeelte is dat meneertje Broyles (zijnde Abandon uit LOST) dat "dingetje" (echt geen idee wat het is) aan het hoofd van Massive Dynamics overhandigd. En waarom heeft zij dat nodig? Indeed... Om iets about de dode John Scott te achterhalen? Wtf? Jah, inderdaad. Geen idee hoe wat waar en wanneer, maar wel lekker confusing allemaal. Eén puntje van opheldering; de laatste shot van 1x02 (met de drie lichamen in van die vreemde bedden), nou, die bedden lijken sterk op die waarin John lag... What's up with that?

Geen idee, nogal confusende episode dus xD. Ik moet echt altijd alles op een rijtje zetten om het hele verhaal soms te vatten en dan nog... Een groot deel blijft nu wel mysterie enzo. Anypooh, ik heb nog steeds geen flauw benul hoe de relatie Broyles/Hoofd van Massive Dynamics werkt en ook geen flauw benul in hoeverre Massive Dynamics eerlijk werk verricht. Naast dat alles... Was dit weer een heel erg entertainende aflevering :') I'm up for more.

Quote van de Week: "You could receive satellite television for free"
Die was echt te briljant xD. Walter en Peter blijven de show stelen.

[/selecteer]





_________________
    04.02.'05 -31.12.'08

    See you in another life?
Profiel bekijkenStuur privébericht
Bietje
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar


Verdiend: 128 Sikkels
Woonplaats: TARDIS

Bietje is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Sep 28, 2008 20:19 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb ook de eerste drie afleveringen van Fringe gezien, maar ik weet eigenlijk nog niet wat ik ervan moet vinden. Misschien komt dat ook omdat ik de actrice die Olivia speelt niet heel erg overtuigend vind overkomen en soms zelfs saai vind.

Het is inderdaad echt een Huh? serie, maar niet op de LOST manier dat ik gelijk moet weten wat er aan de hand is. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik echt totaal geen idee heb wat ze nu aan het doen zijn xD

SPOILERS!
[selecteer]
Walter heeft in het verleden dus allemaal vage experimenten gedaan en iemand anders gebruikt dit nu voor nog onbekende doeleinden? En hebben deze vage dingen waar Olivia en gang nu achteraan gaan wel allemaal met elkaar te maken? Zelfde evil opdrachtgever? En wat heeft die William Bell er nu mee te maken?
[/selecteer]


Beetje vaag allemaal xD Maar ik probeer het nog wel even te volgen.

Verder ben ik groot fan van Doctor Who, een geweldige serie over een Time Lord die door tijd en ruimte reist. Het klinkt zo niet leuk, maar het is echt een super leuke serie.

Ook kijk ik sinds kort How I met your Mother. Een comedy die gaat over Ted Mosby. Het verhaal is eigenlijk dat Ted zijn kinderen verteld hoe hij hun moeder heeft ontmoet, maar het is een nogal lang verhaal en de moeder komt er nog niet echt in voor en de grote vraag is dan ook wie is de moeder? Eigenlijk is het een soort Friends, het speelt zich af in New York en het gaat over 5 vrienden en hun dagelijkse leven.
Waarom is deze serie zo cool? Angel Omdat Neil Patrick Harris als Barney Stinson 'awesome' is.

Barney:"In my body, where the shame gland should be, there's a second awesome gland. True story."


Klik voor Barney awesomeness xD





_________________

Fifth Doctor: To days to come.
Tenth Doctor: All my love to long ago

Profiel bekijkenStuur privébericht
Kevin.
Oude Forumnaam: Harry Potter Rocks Griffoendor Aanvoerder
Griffoendor Aanvoerder


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Hogwarts

Kevin. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Okt 02, 2008 19:36 Terug naar boven Sla dit bericht op

*steekt hand op*

Aangezien Knight Rider voorlopig nu nog alleen maar in Amerika wordt uitgezonden, plaats ik het hier maar even en vraag ik gelijk maar even of er nog mensen zijn die de eerste aflevering en inmiddels ook de tweede aflevering hebben gezien?

Deze nieuwe serie is een vervolg op de originele serie uit 1982 met David Hasselhoff in de hoofdrol als Michael Knight. De nieuwe serie werd geïntroduceerd met de gelijknamige pilotfilm die in februari van dit jaar op NBC werd uitgezonden. Het draait nu om een nieuwe versie van KITT, de Knight Industries Three Thousand. KITT's nieuwe bestuurder is Mike Traceur, de vervreemde zoon van Michael Knight.

SPOILERS 1.01

SPOILERS!
[selecteer]
Nou ja, de Pilotfilm heb ik nog niet gezien. Ben het wel van plan trouwens. Ondanks dat was de eerste aflevering behoorlijk goed te volgen. De aflevering draait om Mike en KITT die "The Package" moeten vinden, een man wiens DNA te belangrijke informatie bevat om in de verkeerde handen te laten vallen. Maar wat blijkt is dat een mysterieuse vrouw uit Mike's verleden, waar hij geen herinnering van heeft, ook achter "The Package" aanzit.

Dankzij de spanning en vaart die te zien was, maken ze mij heel nieuwsgierig of het niveau vol gehouden kan worden. Na ja, de volgende aflevering ga ik in ieder geval snel kijken :')

[/selecteer]





_________________
    Ééns een HPF'er, altijd een HPF'er.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Charlie
Oude Forumnaam: Charlie Wemel Oceanic 815 Survivor
Oceanic 815 Survivor


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: HPF

Charlie is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Okt 02, 2008 20:14 Terug naar boven Sla dit bericht op

@Bietje: Oeh, yay, toch iemand die Fringe volgt xD.

*wil weer ergens een recap neerzetten, dus dat doe ik maar hier even*

SPOILERS 1.04 Fringe - The Arrive

SPOILERS!
[selecteer]
The Arrive dus, wth, dit was weer één en al creepy-ness en mysterie vond ik. Op en top Fringe, een beetje in de stijl van de vorige ep vond ik; wat trager dan normaal, but still heel erg entertaining om naar te kijken en echt heel wat "WTF's" weer.

Dus, we hebben nu een nieuw, interessant personage. Eentje die fans al hadden opgemerkt; The Observer of The Bald Guy. Hij heeft like geen wenkbrauwen, da's ook maar creepy. Hoe dan ook, hij blijkt dus op heel veel plaatsen op te duiken. Waar precies is me nog onduidelijk; alle Fringe-crime-scene's? Geen idee, iig is hij erg belangrijk. En creepy dus, want hij heeft een mindere smaak dan anderen (hij goot een heel pepervat leeg en was niet echt zuinig met z'n tabasco op z'n broodje). EN! Hij kan "mind-readen"? Serieus interessante vent.

Goed, maar The Arrive gaat dus om een vreemd ding dat is "gearriveerd", net zoals in 1989 ook is gebeurd. Eigenlijk compleet hetzelfde gebeurd, want het ding is weer verdwenen in de grond. Hoe dan ook, Walter was weer hip deze ep, want hij wilde het beschermen en aan zijn vriend, The Bald Guy geven. Waarom? Omdat The Bald Guy Walter en Peter ooit heeft gered, dat was een mooi scene ookw eer op het einde van deze ep. Schitterende chemie tussen Walter en Peter, dat duo is geweldig.

Hoe dan ook. We hadden dus weer een leuke episode, met mysterie zoals ik al zei. Wat dat ding nu precies wat, waarvoor het dient; geen idee. "Men" wou het iig hebben, want Peter wordt nog getortured door ene vent. Na wat geloop, geschiet en geschop en weetikveel (met Olivia btw), is het verhaal weer afgelopen. Alles goed en wel; zoals altijd hebben we geen clue wat er gebeurd is, maar het was wel weer hip om te zien.

En dan op het einde krijgt Olivia bezoek... Van John. WTF? Tot over twee weken dus XD.

[/selecteer]





_________________
    04.02.'05 -31.12.'08

    See you in another life?
Profiel bekijkenStuur privébericht
Miis GrAnger
4e jaars
4e jaars


Verdiend: 103 Sikkels


Miis GrAnger is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Okt 20, 2008 18:57 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hoooooi!
ik weet niet of jullie ´t ook gezien hebben, maar ik zag vorige week dat er op net 5 een nieuwe serie zou komen over vampiers, Moonlight Angel.
ik dacht, nou dat word weer zo'n flut serie, maar besloot toch te gaan kijken.
uit eindelijk vond ik 't een leuk verhaaltje en leuke acteur ShockedRazz!
nouja, voor de gene die 't willen zien:
Zondag avond om half 10 op NET 5, Moonlight
Hier een foto van de acteurs:

Image

en meer info op: www.net5.nl





_________________
H P F !! Mr. Green
_
__ > FAN ART ! <
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Je hebt pas echt lef als ik je in Huffelpuf tref!
Profiel bekijkenStuur privébericht
Bietje
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar


Verdiend: 128 Sikkels
Woonplaats: TARDIS

Bietje is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Okt 31, 2008 20:26 Terug naar boven Sla dit bericht op

David Tennant stopt met Doctor Who Sad Ik ben uit 'Denial' mode gekomen en ben op weg naar 'Acceptance', maar het moet toch nog even:
Neeee!! Why, David, Why?!

Ok, dat was het xD

En om deze post toch nog een beetje interessant te maken, wil ik graag de serie Chuck aan iedereen aanbevelen.

Image

'Chuck' gaat over.. tromgeroffel.. Chuck. Chuck is een jongen die onterecht van Stanford is weggestuurd en nu werkt bij de 'Buy More' als deel van de 'Nerd Herd' die onder andere computers maken. Op een gegeven moment krijgt Chuck een e-mail van Bryce Larkin (Een oude studiegenoot van Chuck en de reden dat hij eraf is getrapt.) Bryce blijkt een CIA agent te zijn die zich tegen de CIA heeft gekeerd en aan Chuck de 'Intersect' heeft gestuurd, geheime informatie/staatsgeheimen van de NSA en de CIA samen. De originele Intersect heeft Bryce vernietigd en Chuck is nu de enige die al deze geheimen weet en af en toe 'flasht' op mensen en zo hun achtergrond ziet en wat er gaat gebeuren. NSA agent Casey (Adam Baldwin) en CIA agent Sarah Walker zijn aangesteld om de Intersect (Chuck dus) te beschermen en tegelijkertijd zaken te doen waarbij de Intersect nodig is. Maar Chuck kan nogal een 'Nerd' zijn en er gaat dan ook nog wel eens wat fout. Smile
Het is echt een supergoede en grappige serie en zeker een aanrader.

Nog wat voor de extra push om te gaan kijken:
Dominic Monaghan doet dit seizoen ook een aflevering mee en zal een Britse rockster (komt dit iemand bekend voor Angel )spelen die het doelwit is van een of andere criminele organisatie.





_________________

Fifth Doctor: To days to come.
Tenth Doctor: All my love to long ago

Profiel bekijkenStuur privébericht
Veer
4e jaars
4e jaars


Verdiend: 68 Sikkels
Woonplaats: Somewhere You Can't Find Me

Veer is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Nov 09, 2008 13:27 Terug naar boven Sla dit bericht op

Surprised
Geen David Tennant meer in Doctor Who?
Shocked Why?? Sad

Euhm, even denken.
Onlangs, toen we op reis waren in Nederland
Was er een serie genaamd 'Titus', en die was wel leuk.
Maar dat zenden ze hier (in Belgie) niet uit Razz
We hebben sinds kort ook SciFi channel, en andere, dus een hele hoop nieuwe series.
Zoals Raines, een kerel, agent, die moorden oplost en de slachtoffers "ziet"
Maar hij is niet paranormaal ofzo, hij praat met hun in zijn hoofd...
En, MOnk, op 13th street. Blijft goed Razz
Angel, maar dat zenden ze niet meer uit, is vervangen door Rosswel...
En het nieuwst seizoen van Desperte Housewives zie ik natuurlijk ook...
Zalig Surprised
En die nieuwe afleveringen van Bones, elke maandag, en vanavond weer een nieuwe aflevering van House MD.
En we kijken ok altijd naar Fans (voor de belgen die naar één kijken, zeer goed en grappig)
Met de 2 acteurs van Debby en Nancy, echt hilarisch, en neveneffecten op canvas, ook niet te missen.
En elke woensdag kijk ik naar Heroes (seizoen 3) op BBC 2 , om 22.00 uur, super spannend...
Very Happy
Xxxx
edit: en, helemaal vergeten, nog een zalige reeks op vt4.
Pushing Daisies, een man die mensen terug tot leven wekt met 1 aanraking, maar als ze langer dan 1 minuut blijven gaat er iemand anders dood, en als hij ze opnieuw aanraakt zijn ze terug dood maar kan hij ze niet meer terug brengen...
Very Happy





_________________
Letitia Cropley: We're going to see those lovely dancers in London.
David Horton: The Royal Ballet?
Letitia Cropley: No, the Chippendales
Profiel bekijkenStuur privébericht
Berichten van afgelopen:      


 Ga naar:   


Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum



Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Tijden zijn in GMT + 1 uur :: Disclaimer