Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

TV: De Lama's Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Poll :: Wat vinden jullie van de Lama's

Ze zijn onwijs grappig! Helemaal te gek!
73%
 73%  [ 182 ]
Best wel leuk.
14%
 14%  [ 35 ]
Valt mee.
2%
 2%  [ 5 ]
Dat kan mijn kleine teen ook... Bar slecht!
4%
 4%  [ 12 ]
Geen mening...
4%
 4%  [ 12 ]
Totaal aantal stemmen : 246

Auteur Bericht
Rogue
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 306 Sikkels

Rogue is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Nov 07, 2008 19:55 Terug naar boven Sla dit bericht op

Dank je, dat vind ik nou ook! Ruben is gewoon de bom! haha, no matter what. Trouwens voor het eerst zowat dat we het ergens over eens zijn Wink Tja het gaat dan ook niet over voetbal haha.
Ruben van der meer vind ik overgins wel de sterkste lama. Ruben Nicolai zijn humor is ook erg lachen maar ik kan het meest plat liggen van Ruben van der meer.

'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'

'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer
Profiel bekijkenStuur privébericht
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend: 0 Sikkels

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Nov 09, 2008 19:10 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb net op internet de afgelopen aflevering van vrijdag gezien. Weten jullie zeker dat dat de laatste aflevering was? Want ik vind het echt heel raar dat ze niet een keer gezegd hebben dat het de laatste aflevering was. Ik heb eerst wel goed moeten kijken of het wel de goede aflevering was, maar volgens mij heb ik toch wel de goede gezien. Het was wel heel leuk enzo, maar ik had verwacht dat ze ook nog wat speciaals zouden doen omdat het de laatste aflevering zou zijn.

Oude Forumnaam: A.Perkamentus King of the Silvan Elves
King of the Silvan Elves

Chris. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Nov 09, 2008 20:24 Terug naar boven Sla dit bericht op

Witch_Eva schreef:
Ik heb net op internet de afgelopen aflevering van vrijdag gezien. Weten jullie zeker dat dat de laatste aflevering was? Want ik vind het echt heel raar dat ze niet een keer gezegd hebben dat het de laatste aflevering was. Ik heb eerst wel goed moeten kijken of het wel de goede aflevering was, maar volgens mij heb ik toch wel de goede gezien. Het was wel heel leuk enzo, maar ik had verwacht dat ze ook nog wat speciaals zouden doen omdat het de laatste aflevering zou zijn.

Ja, de lama's waren nog bij Ivo Niehe bij de Tv show op reis. Daar zeiden ze het nog een keer dat vanavond (vrijdag dus) de laatste aflevering was. Daarnaast staat in de gids van volgende week dat het een compilatie-aflevering is. Maar ik ben het met je eens dat het een vreemd einde was. Ze hebben eigenlijk helemaal niks gezegd dat het de laatste was.

16-08-2005 ~ 31-12-08
Bernou
Oude Forumnaam: HPotterFreak Huffelpuf Klassenoudste
Huffelpuf Klassenoudste

Bernou is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Nov 10, 2008 14:18 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb gisteren de laatste aflevering gezien en ik ben het wel met Eva en Chris eens. Echt heel vreemd dat ze niets speciaals gedaan hebben [/met uitzondering van de boel te slopen, wat meesterlijk was], terwijl het de laatste aflevering was.
Ik dacht eerst ook dat vorige week de laatste aflevering was, omdat Patrick toen ook voor ze ging staan enz. Dat snapte ik sowieso dus al niet helemaal.

Ik had echt gehoopt dat ze er een extra lange, met oud-lama's erbij, en met veel oude spelletjes, aflevering van zouden maken, maar helaas.

20/07/06 - 01/01/09
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

BerichtGeplaatst: Ma Nov 10, 2008 14:41 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ja misschien hebben ze het ook wel verkeerd gedaan en was vorige week eigenlijk de laatste aflevering en dit de een-na-laatste aflevering. Want vorige week toen dacht ik dus ook dat het de laatste was, omdat het toen meer overkwam dat het ook echt de laatste was. En Ruben N. die schreef toch ook met graffiti op het decor dat volgende week de laatste aflevering zou zijn? Dus misschien hebben ze de afleveringen omgedraaid. Maar dan blijft het ergens nog vaag dat ze niks speciaals hebben gedaan. Want ik had dus ook een speciale aflevering verwacht.

Oude Forumnaam: HPotterFreak Huffelpuf Klassenoudste
Huffelpuf Klassenoudste

Bernou is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Nov 10, 2008 14:44 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ja, dat dacht ik eerst ook. Dat de afleveringen misschien omgedraaid waren, maar toen ik op de site keek, bij videos, zag ik dus filmpjes als 'het einde van de lama's', met Patrick die allemaal mensen ging bedanken, met het gesloopte decor in beeld. Dus dan zal het wel zo zijn geweest dat dit dus wél de laatste aflevering was. Als er begrepen wordt wat ik bedoel xD

Ach, ik kijk nog uit naar de compilatie en dan ga ik me denk ik beseffen dat het helemaal afgelopen is. Voor mij in ieder geval, want ik ga niet naar een theater optreden.

20/07/06 - 01/01/09
Cookiiemonster
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Cookiiemonster is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Nov 10, 2008 20:26 Terug naar boven Sla dit bericht op

Chris. schreef:
Witch_Eva schreef:

Ja, de lama's waren nog bij Ivo Niehe bij de Tv show op reis. Daar zeiden ze het nog een keer dat vanavond (vrijdag dus) de laatste aflevering was. Daarnaast staat in de gids van volgende week dat het een compilatie-aflevering is. Maar ik ben het met je eens dat het een vreemd einde was. Ze hebben eigenlijk helemaal niks gezegd dat het de laatste was.

Maar Ruben spoot toch op de muur;
tot volgende week, de allérlaatste?

Niet dan?

Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

DoubleD is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Nov 10, 2008 20:43 Terug naar boven Sla dit bericht op

@hierboven,
Dat kon ik dus niet lezen. Het kan best goed zijn dat hij dat inderdaad schreef. Ik hoop het echt heel, heel, heel erg, want dit einde vond ik echt zwáár bagger.

Oude Forumnaam: A.Perkamentus King of the Silvan Elves
King of the Silvan Elves

Chris. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Nov 10, 2008 21:12 Terug naar boven Sla dit bericht op

Volgende week is een compilatie-aflevering, volgens mijn tv-gids. Dus ik denk dat Ruben dat bedoelde. Het staat ook op de lama's site dat het de laatste echte aflevering was. Misschien dat dit nog speciaal wordt.

16-08-2005 ~ 31-12-08
Hermelien girl
2e jaars
2e jaars

Verdiend: 74 Sikkels

Hermelien girl is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Nov 11, 2008 9:51 Terug naar boven Sla dit bericht op

Zeker wel balen dat de Lama's er mee zijn gestopt... Als ik op vrijdag thuis kwam uit trainen, ging ik daar even lekker voor zitten... Naja, gelukkig bestaat er tegenwoordig zoiets als een dvd speler... Dan kunnen we altijd nog nagenieten...
Mijn vriend heeft het Lama spel gehad!! Gaan we heel snel spelen...

Oude Forumnaam: Kariny Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 577 Sikkels

Ailey is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Nov 11, 2008 15:31 Terug naar boven Sla dit bericht op

Witch_Eva schreef:

Ik heb het bonusmateriaal gezien en daar zaten ze wel heel massaal afscheid te nemen, maar dat hebben ze niet in de uitzending gedaan. Er zaten zelfs allemaal mensen te huilen enzo.
hier kun je het bonusmateriaal zien. Ik weet niet, ik denk het wel de laatste uitzending was, maar ik vond het ook raar wat Ruben op dat schermding schreef..

17.04.05 ~ 31.12.08
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

BerichtGeplaatst: Di Nov 11, 2008 16:00 Terug naar boven Sla dit bericht op

Bedankt voor de link! Ik vind het dan nog raar dat je zulke filmpjes dan op de website moet kijken. Ze hadden ook iets meer duidelijkheid kunnen geven tijdens de aflevering zelf. Want ik denk dat heel veel mensen niet eens realiseerden dat het de laatste aflevering was. Ze hadden het desnoods een paar keer kunnen zeggen in de aflevering oid.

Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

DoubleD is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Nov 12, 2008 7:18 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb gister met Zus nog eens de aflevering nagekeken, en wat Ruben op de muur schrijft is niet 'De allerlaatste'. Het is 'De allerleukste'.
Ook gaat de theorie niet op dat ze de aflevering om hebben gedraaid. Bij de filmpjes heb je ook 'De Grand Opening'. En daar word het echt letterlijk gezegt dat het de laatste is. (Hij was trouwens wel geniaal, dat alle jongens hun shirt uit trokken. [a])
Ik vind het niet leuk dat we al die dingen op de site moesten gaan bekijken. Maar hé! Het zijn De Lama's. Ik vond het trouwens wel ernstig dat er heel wat meiden aan het huilen waren. O_o Like, zo erg vind ik het nou ook weer niet. XD

In ieder geval, waar ik éigenlijk voor post is morgen. ^^ Morgen, om 9 uur, zit ik namelijk de De Lama's in de HMH. Ik ga samen met Zus en heb er écht héél van zin in. Ik ben echt blij dat ik nog een kaartje heb kunnen bemachtigen. Ik wilde altijd al naar een opname toe, maar die waren altijd zo uitverkocht. En nu kan ik dus wel. ^^

6e jaars
6e jaars

Verdiend: 73 Sikkels

sartoootje is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Nov 25, 2008 18:55 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben naar de Afscheidstour geweest (16 nov. HMH Amsterdam), en het was echt zoo gaaf! Hadden echt goede plaatsen (bijna vooraan), kon Ruben N. bijna aanraken toen die op kwam! Waren goede grappen! Echt die avond zal ik voorlopig niet vergeten. Wie is er nog meer geweest naar een van de voorstellingen?

Het enige wat ik jammer vond was dat er op mijn kaartje en op de site van de HMH stond dat fotocamera's niet toegestaan waren. Dus ik had de mijne thuis gelaten. Ik was nog niet eens binnen of de camera's kwamen al te voorschijn, en ze hadden zelfs een fotomoment in de show gedaan. Evil or Very Mad

Er is trouwens een nieuw programma met Ruben N. Ik weet niet of iemand van jullie het al gezien heeft: Ruben versus Sophie. Het is in elk geval echt heel leuk! Het komt op vrijdagavond na Ranking the Stars. Very Happy

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp