Auteur |
Bericht |
Genner
Bohemian Writer
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Nov 15, 2008 17:57 |
|
Eva grinnikt vreugdeloos. "Je moet niet kijken naar mijn problemen. Ik ben zo stom om verliefd te worden op een Slyth. Hij is nieteens aardig. Maar hij danst zo goed. Ik vraag me af van wie hij dat geleerd heeft."
Eva is erg moe en hoewel ze niets liever wil dan nog wat praten met Rose, vallen haar ogen dicht. "Slaapwel," mompelt ze.
De volgende morgen wekt het zonlicht haar - ze heeft de gordijnen rond haar hemelbed opengelaten. Ze voelt zich nog steeds niet beter en is blij dat er vandaag geen les is. Ze zou toch niet kunnen opletten. Ze kijkt op het uurwerk en als ze ziet dat het nog vroeg is, besluit ze Rose nog niet te wekken. Ze was zo moe en toch is ze zo vroeg wakker geworden... hoe kan dat? Ze haalt haar schouders op en staat op. Nadat ze gewassen gekleed is, besluit ze een wandeling te maken op het terrein. Ze hoopt een beetje dat ze Richard tegenkomt, hoewel die kans klein is. Het is nog vroeg, hij ligt vast nog in bed... en het wandeltype lijkt hij niet. Of toch? |
|
|
Cookiiemonster
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Nov 15, 2008 23:43 |
|
Met alle spijt in Julian's hart, neemt Megan afscheid van hem.
'Ik zie je morgen,' zegt hij nog even voor ze vertrekt.
Julian blijft nog even zitten.
Maar nu Megan weg is, valt er niet veel meer te beleven.
Hij staat op, gaat richting Fred & James en zegt hen dat hij naar de slaapzaal gaat.
Als hij aankomt laat hij zich vallen op zijn bed.
Hij heeft nu pas door hoe moe hij eigenlijk wel is.
Julian denkt even aan hoe veel geluk hij wel heeft om Fred & James als vrienden te hebben.
Niet iedereen zou 't zomaar accepteren dat hij met Megan gaat.
Morgen zou hij Fred & James eens in de watten leggen.
Zonder dat hij het beseft valt hij diep in slaap. |
|
Olivier
The Fullblood Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 16, 2008 12:31 |
|
Pagina 50, tijd voor een sloootjee! |
_________________ 'I've to go back, haven't I?' 'That is up to you.'
'Do I have a choice?' 'Oh Yes.' Dumbledore smiled at him. 'We are in King's Cross you say? I think that if you decided not to go back, you would be able to...let's say...board a train.' |
|
|
|
|
| |