Auteur |
Bericht |
Olivier
The Fullblood Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 16, 2008 14:24 |
 |
Een fris nieuw topic voor jullie RPG-kunsten! Hier waren jullie gebleven:
Cookiiemonster schreef: |
Met alle spijt in Julian's hart, neemt Megan afscheid van hem.
'Ik zie je morgen,' zegt hij nog even voor ze vertrekt.
Julian blijft nog even zitten.
Maar nu Megan weg is, valt er niet veel meer te beleven.
Hij staat op, gaat richting Fred & James en zegt hen dat hij naar de slaapzaal gaat.
Als hij aankomt laat hij zich vallen op zijn bed.
Hij heeft nu pas door hoe moe hij eigenlijk wel is.
Julian denkt even aan hoe veel geluk hij wel heeft om Fred & James als vrienden te hebben.
Niet iedereen zou 't zomaar accepteren dat hij met Megan gaat.
Morgen zou hij Fred & James eens in de watten leggen.
Zonder dat hij het beseft valt hij diep in slaap. |
|
_________________ 'I've to go back, haven't I?' 'That is up to you.'
'Do I have a choice?' 'Oh Yes.' Dumbledore smiled at him. 'We are in King's Cross you say? I think that if you decided not to go back, you would be able to...let's say...board a train.' |
|
  |
 |
Genner
Bohemian Writer

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 19, 2008 17:08 |
 |
OOC: what's happening? Waarom is dit zo dood?
De wind speelt zachtjes met Eva's haar, heel delicaat. Het is alsof ze uitstraalt hoe ze zich voelt. Zij, die dat altijd zo goed weet te verbergen, die altijd zo goed is in doen alsof er niets aan de hand is, alsof er niets in haar omgaat, of toch niets groots. Buiten komt de zon op - is het nog maar zo laat? - en ze zucht als ze om zich heen kijkt. Het kasteel staat scherp afgetekend tegen de roze-oranje lucht, de talrijke torentjes zijn allemaal net iets anders.
Terwijl ze verder van het kasteel wegloopt, denkt ze na over alles. Dat is al de zoveelste keer, maar ze krijgt het echt niet op een rijtje. Alles loopt door elkaar: woede op zichzelf dat ze zo zwak is om verliefd te worden, woede op zichzelf gericht omdat ze zich laat raken door iets waar ze altijd zo sceptisch tegenover stond, schaamte dat ze verliefd is op een Slyth, wanhoop om diezelfde reden, verwarring om zijn gedrag... Haar emmer loopt langzaam vol.
Eva merkt dat ze aan het Verboden Bos is gekomen. Normaal is ze niet zo'n durfal en blijft ze daar van weg. Ze kijkt even naar het huisje van Hagrid, waar het donker is. Ze mag hier niet zijn, ze moet teruggaan... ze staat net op het punt om dat te doen als ze een vreemd geluid hoort. Het klinkt als een mengeling van een kreun en een schreeuw van angst. Wat is dat? Ze gaat wat dichter naar de bomen toe en wordt steeds banger. Ze is hier tenslotte alleen...
"Is daar iemand?" vraagt ze zenuwachtig. Het vreemde geluid klinkt weer op. Eva besluit dat ze maar beter hulp gaat vragen. Hagrid is geen optie, want hoe veilig ze zich ook zou voelen, ze is tegen de regels bezig en dat mag niet uitkomen. Snel loopt ze terug naar het kasteel, rechtstreeks naar de slaapzaal, waar ze Rose vindt.
"Rose, wordt wakker!" sist ze, hopend dat de anderen haar niet horen. "Komaan! Ik heb iets gehoord in het Verboden Bos..." |
  |
 |
HG
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: Aan het toekijken hoe Hermelien en Ron aan het kussen zijn
|
Geplaatst:
Wo Nov 19, 2008 19:48 |
 |
Lucy had genoeg van het los gaan en was ook wel moe ze kijkt naar Dévin en Victoire en zegt" Ik ben moe dus ik ga naar bed." "Als zij nog willen doorfeesten moeten ze dat zelf weten." dacht Lucy bij haarzelf. Rustig loopt ze in de richting van de slaapzalen van Gryff en eenmaal daar aangekomen stapt ze ook meteen in bed.
De volgende ochtend wordt Lucy wakker door het invallende zonlicht in haar slaapkamer. Ze had geen zin om rond te kijken of Dévin en Victoire ook wel naar bed waren gekomen. Ze was zelf nog moe, rustig draait ze zich nog een keer om om uit haar raam te kunnen kijken, niet dat daar veel te beleven is buiten. Alhoewel ze zag Eva lopen "wat zou die zo vroeg al buiten moeten doen?" dacht Lucy bij haarzelf. Alleen Eva's rare reactie van de avond ervoor maalde nog steeds door haar hoofd dus ze besloot voor haar zelf het maar niet te gaan vragen. In plaats daarvan pakte ze een goed leesboek en legde die op haar kussen en begon er in te lezen.
Ooc: sorry voor mijn doodsheid, maar ik wist ook niet hoelang dit feest nog ging duren. Dus heb ik er daarom zelf maar een eind aan gebreid. Mijn doodsheid komt overigens ook voor een deel, doordat ik nu 4dagen in de week overdag stage loop en ik dus s'avonds wil gaan posten in de RPG. Ik doe mijn best om zo actief mogelijk te blijven in de avonduren, want ik vind deze RPG te leuk om te zomaar te laten vallen. |
_________________ "Is this the moment?" Harry asked weakly, and when nothing happened except that Ron and Hermione gripped each other still more firmly and swayed on the spot, he raised his voice: "OI! There's a war going on here!" quote uit het boek pagina 625 |
|
  |
 |
Bernou
Huffelpuf Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 19, 2008 20:19 |
 |
OOC: Sorry voor mijn afwezigheid, maar ik had het de laatste tijd nogal druk met school.
Dèvin kijkt op als Lucy mededeelt dat ze gaat slapen. Hij merkt hoe de Grote Zaal steeds meer leeg loopt en als dan ook de muziek stopt, kijkt hij Victoire aan. "Zullen we ook maar gaan dan?" Dèvin had geen besef van tijd gehad deze avond, dus hij had ook geen idee hoe laat het nu was. Hij glimlacht even naar Victoire, geeft haar een knikje en wandelt dan de Grote Zaal uit. Hij drukt met zijn ene hand zijn hoed wat beter op zijn hoofd en stopt zijn andere hand in zijn broekzak.
Dèv mompelt het wachtwoord, wandelt richting de slaapzalen, om zich vervolgens om te kleden en zijn bed in te duiken.
Kreunend draait Dèvin zich om in zijn bed, als hij wat gestommel hoort op de slaapzaal. Hij doet zijn ogen een klein stukje open, en ziet een jongen van zijn slaapzaal rondlopen. Hij fronst even en sluit dan zijn ogen weer. Hij was moe, wilde slapen en niet wakker gehouden worden door zoiets. |
_________________ It's time to say goodbye..Goodbye HPF. <3
20/07/06 - 01/01/09 |
|
  |
 |
Lix
7e jaars

Verdiend:
1 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 20, 2008 23:19 |
 |
"Trusten," zegt Fred tegen Julian.
"James...," hij kijkt vanuit zijn ooghoeken naar zijn vriend, "Denk jij wat ik denk?"
Hij glimlacht ondeugend.
Richard zucht instemmend.
Hij staat op uit bed en rekt zich uit.
"Wat gaan we vandaag doen?" vraagt hij aan Chase. Zelf bedenkt hij dat hij best eens in de kassen wil kijken, of er echt zoveel gevaarlijke planten te vinden zijn. Ook wil hij eens de Whomping Willow wel eens van dichtbij zien. |
_________________ Could it be January 'cause it feels so cold without you here
Oh you are the sun
Yesterday and everyday seems so plain
Now you're not here, my color's gone. |
|
  |
 |
pinda_12
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Nov 21, 2008 8:17 |
 |
Chase staat naast het bed van Richard als hij is opgestaan.
"Mij maakt het niks uit. Kies jij maar iets wat we gaan doen. Ik heb al zo vaak een beslissing moeten nemen, nu mag jij dat eens gaan doen." Hij glimlacht naar Richard.
"Eigenlijk zou ik eerst willen eten." Hij grijnst even als hij dat zegt, maar voelt wel dat hij honger heeft. |
_________________ Slythpride forever  |
|
  |
 |
Lix
7e jaars

Verdiend:
1 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Nov 24, 2008 19:52 |
 |
Zijn eigen maag begint ook wat te rommelen.
"Goed idee,"zegt Richard en hij kijkt op zijn uurwerk, "Het is alleen nog te vroeg. De Grote Zaal is nog niet open.
Hij denkt even na.
"Zullen we even wandelen buiten, anders?"
Het liefst wil hij alleen gaan wandelen, zoals hij thuis ook altijd deed. Maar hij wil ook iets lospeuteren bij Chase. Hij vertrouwt nog steeds het hele gebeuren rondom het Ravenclaw-meisje niet.
|
Oh you are the sun
|
  |
 |
pinda_12
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Nov 24, 2008 20:09 |
 |
Chase loopt terug naar zijn eigen bed, gaat er op zitten en denkt na over het ravenklauw meisje. Waarom moest hij nou persee liegen tegen zijn beste vriend? Misschien groeiden ze wel uit elkaar en zou hun vriendschap nooit weer hetzelfde worden?
Dan stelt Richard voor, omdat het nog erg vroeg was, om te gaan wandelen.
"Is goed. Ik heb wel zin om te gaan wandelen," antwoordt Chase.
Chase staat op vanaf zijn bed en pakt zijn shirt, broek en sokken van onder zijn bed.
"Ik denk dat ik me eerst even omkleed." Hij grijnst even naar Richard, draait zich dan om en loopt de badkamer in.
[...]
Na zich te hebben omgekleed loopt Chase weer terug naar Richard.
"Ik ben klaar om te gaan wandelen." Vrolijk kijkt hij zijn beste vriend aan. |
|
  |
 |
DoubleD
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 25, 2008 21:22 |
 |
'Thisser?' mompelt Rose slaperig wanneer ze Eva's stem hoort. Ze draait zich om, haar ogen dichtknijpend tegen het zonlicht dat door het raam valt. Ze pakt haar kussen en legt hem over haar hoofd. Ze heeft zo geen zin om op te staan.
'Heb je het niet gewoon gedroomt,' mompelt ze gesmoord van onder het kussen. 'Het was gewoon een dier dat daar rondliep.' Voorzichtig haalt ze haar hoofd onder haar kussen vandaan. Met slaperige ogen kijkt ze haar vriendin aan en trapt het deken van zich af. 'Ik kleed me aan, dan mag je het me aanwijzen. Ik wil wedden dat het niks was.' Met een stijve rug wankelt ze uit bed en trekt een trui aan. Bah, ochtenden zijn zo vreselijk vroeg.
'Wat ik eigenlijk wel niet voor je over heb,' mompelt ze nijdig en ze haalt snel een borstel door haar haren. |
 |
Genner
Bohemian Writer

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 26, 2008 16:56 |
 |
Eva rolt even met haar ogen om de reactie van haar vriendin; die had ze wel verwacht. Ze begint al te denken dat Rose het allemaal zal afwimpelen als een droom, een hallucinatie, als het roodharige meisje zegt dat ze mee gaat kijken.
"Je bent een schat!" roept ze uit. Ze staat ongeduldig te wachten tot Rose klaar is om naar buiten te gaan. Ze merkt dat ze honger heeft, maar de Grote Zaal is toch nog niet open, dus staat ze er niet langer bij stil.
Uiteindelijk vertrekken de twee meisjes naar buiten. Ze gaan door de grote, eikenhouten deuren naar buiten, rechtstreeks naar het Verboden Bos. Dan merkt Eva twee figuren op, figuren die haar bekend voorkomen.
"Droom ik of zijn dat Richard Zabini en Slimy Slyth?" vraagt ze aan Rose, haar adem inhoudend. Ze vergeet het Verboden Bos al helemaal. |
  |
 |
HG
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: Aan het toekijken hoe Hermelien en Ron aan het kussen zijn
|
Geplaatst:
Do Nov 27, 2008 20:28 |
 |
Na een tijdje had Lucy genoeg van haar leesboek. Het probleem was alleen dat ze honger had, maar dat ze niet wist hoe laat het was. Ze wist namelijk zelf niet meer waar ze haar horloge de nacht ervoor had neergelegd. Haar leesboek lag nog steeds op haar kussen, dus rustig stopte ze die terug in haar koffer. Wanneer ze dan ziet dat Dévin even zijn ogen heeft stormt ze naar zijn bed toe in haar nachtjapon, maar is net te laat. Dévin doet zijn ogen namelijk net weer dicht. Rustig begint Lucy aan Dévin te schudden, ondertussen steeds dezelfde vraag herhalende" Dévin weet jij hoelaat het is en waar mijn horloge is?" Rustig blijft Lucy naast Dévin's bed staan, totdat hij wakker is en antwoord op haar vraag heeft gegeven. Het scheelt haar niet dat ze daar maar in haar nachtjapon staat. |
_________________ "Is this the moment?" Harry asked weakly, and when nothing happened except that Ron and Hermione gripped each other still more firmly and swayed on the spot, he raised his voice: "OI! There's a war going on here!" quote uit het boek pagina 625 |
|
  |
 |
margop
4e jaars

Verdiend:
1 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 27, 2008 22:43 |
 |
Victoire Weasley
Victoire wordt wakker van het getrappel van de voeten van Lucy. Net als Victoire wilt klagen over het vroege opstaan van haar nicht op een zondagochtend, stormt die hun slaapzaal uit en hoort ze de deur naar de jongensslaapzaal weer opengaan. Tevreden draait Victoire zich om in haar bed en sluit ze haar ogen weer. Nog eventjes slapen kan toch geen kwaad...
Roxy Anderson
Roxy herinnert zich niet zo veel meer van de vorige avond. Het enige dat ze nog met zekerheid weet, is dat ze met Dominique gedanst heeft. Daat maakt van de herinnering direct al een heilige herinnering. Ze doet een vreugdedansje in haar hoofd en begint zich rustig klaar te maken voor deze zondag. |
_________________ Baby, whipped cream or chocolate sauce?
Both! |
|
  |
 |
Lix
7e jaars

Verdiend:
1 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Nov 28, 2008 12:54 |
 |
"Ditto," en hij loopt samen met Chase het kasteel uit.
Richard probeert een manier te vinden om Chase uit de tent te lokken. "Die meid die me gister aanviel... Een Weasley, is het toch? Dat is wel een woeste, hè?"
Hij kijkt even opzij naar Chase, zich afvragend hoe hij zal reageren. Moet hij stoppen?
"Ja, die zou ik wel beter willen leren kijken. Ze ziet er ook goed uit. Kan je het je voorstellen. Zij en ik?
|
Oh you are the sun
|
  |
 |
DoubleD
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Nov 29, 2008 11:51 |
 |
Half slapend loopt Rose achter Eva aan, de slaap uit haar ogen wrijvend. Ze had hier zo geen zin in. Haar gedachten dwalen af naar haar bed. Ze kon nog lekker liggen slapen onder haar warme dekbed. Een zondag is er voor om lekker lang uit te slapen en niks te doen. Helaas gaat dat moeilijk wanneer Eva Daniels je vriendin is.
Rose schrikt op uit haar gedachten wanneer ze Eva verschrikt hoort praten. Ze speurt het terrein af en haar oogt valt op de 2 jongens die ze liever niet had willen tegenkomen. Ze is ineens klaar wakker.
'Kom, we doen gewoon alsof ze lucht zijn.' Ze trekt haar vriendin mee en loopt in de richting van de jongens. Ze zal ze eens laten zien dat ze niet bang zijn. |
 |
pinda_12
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Nov 29, 2008 12:03 |
 |
"Ja, ze is inderdaad wel wat woest. Volgens mij is dat die Rose Weasley, maar ik weet het niet zeker." zegt Chase tegen Richard als hij over het meisje begint waarvan hij al die tijd de naam al kwijt was.
Chase en Richard lopen door. Dan zegt Richard over dat hij haar wel wat beter wil leren kennen en ook of Chase zich kan voorstellen dat Richard en Rose bij elkaar zijn.
"Never, ik zal alles uitleggen. Dat van gister. Ik vind dat meisje ook leuk! Ik loog gister tegen je, omdat ik je niet van streek wilde zien. Nu tevreden?" Chase liep een eindje bij Richard weg en ging daar op het gras zitten, boos voor zich uit starend. Hoe konden ze beide op hetzelfde meisje verliefd zijn? Misschien is dat andere meisje een beter iemand voor hem. |
|
  |
 |
|
|