Auteur |
Bericht |
TigerWolf
1e jaars

Verdiend:
53 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 30, 2007 18:13 |
 |
Tuurlijk zou het Chill zijn. Ik zou er ook honder procent gebruik van maken bij noodgevallen. Of te laat zijn ergens mee, maar denk wel dat ik toch veel zal blijven lopen enzo.
Op dat punt ben ik wel sportief ingestelt. Maar ik denk dat iedereen wel zou willen verschijnselen. |
|
|
  |
 |
Avana's Draco
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
5 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 30, 2007 18:46 |
 |
Ik zou het altijd toepassen denk ik. Ik ben zo ontzettend gemakzuchtig dat ik amper de moeite zou nemen om nog te lopen. Tenzij het maar een straat ver is ofzo, want zo makkelijk is Verschijnselen en Verdwijnselen nu ook weer niet. Tegen de tijd dat je je geconcentreerd hebt enal, ben je al een stuk verder te voet. |
_________________ I've loved, I've laughed and cried.
I've had my fill; my share of losing.
And now, as tears subside,
I find it all so amusing.
Don’t cry because it’s over. Smile because it happened. |
|
  |
 |
Filister
5e jaars

Verdiend:
64 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jan 04, 2008 12:41 |
 |
Ik zou wel een verschijnsel diploma willen hebben.
Ik zou me verdwijnselen als ik bijvoorbeeld ruzie heb, en diegene met wie ik ruzie krijg roept zijn vrienden erbij. En als je te laat bent voor de les zou ik me verschijnselen. |
_________________ Proud to be a Hufflepuff! |
|
  |
 |
horse2freakje
2e jaars

Verdiend:
32 Sikkels
Woonplaats: in de magisch vergrote bezemkast die van Harry is geweest
|
Geplaatst:
Za Okt 11, 2008 14:21 |
 |
Kelly Griffel schreef: | Mrs Malou Riddle schreef: | Ik zou het wel heel handig vinden, hoef ik tenminste niet zo lang te reizen.
Trouwens; m'n kat toonde toenet sporen van verschijnselen
Hij stond eerst buiten bij de deur en toen liep ik naar de keuken, kwam ie vanaf de woonkamer de keuken in lopen  |
Wow...
Rare kat...
Mijn boeken hebben dat soms...Al zijn dat geen levende wezens...Maar toch...Dan leg ik ze op mijn bureau zodat ik ze direct kan pakken, dan ga ik even naar de wc en opeens liggen ze terug in de boekenkast |
wow...weirdo dingen hebben jullie!
Dat van die boeken heb ik ook soms. Ik zweerde bij al mijn geld dat ik mijn pantoffels in mijn kast had gezet. Vraag me dan niet hoe ze op de trap kwamen....
Ik zou heeeeeeeel graag willen verdwijnselen en verschijnselen. Lekker niet meer lang in de auto zitten als we op vakantie gaan, maar gewoon er binnen een paar seconden zijn! (haardvuur zou ook wel handig zijn!)
|
_________________ we hebben ze in de pan gehakt, en potter is van goud
stop vollie onder de zoden, en zet het boterbier koud! |
|
  |
 |
MissCocoAmor
1e jaars

Verdiend:
3 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Okt 11, 2008 16:35 |
 |
Het zou mij echt zo leuk lijken om dat te kunnen doen echt waar even in 1 seconde van nederland naar Amerika bijvoorbeeld dat zou me wel wat lijken jha en dan Kan je bij. binnen 10 minuten wel een Wereldreis maken maar ik zou er ook geen misbruik van willen maken het is wel heel erg jammer dat het niet echt bestaat |
_________________ He's Back Isn't he ??
We need to Defent Ourself Against him!!
He's Back And Nowbody Believes It !!
Dorothea Johanna Omber is mijn grote voorbeeld!...... |
|
  |
 |
Allisson Zwarts
1e jaars

Verdiend:
56 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 04, 2008 12:25 |
 |
Jaaaa ;D
Helemaal geweldig.
Ik woon in Duitsland dus ik zit ver van mijn school en vrienden af.
En als ik dan zou kunenn Verschijnselen .....
Ik zou zo blij zijn he
Oh oh oh! En dan zou ik gewoon backstage kunnen Verschijnselen bij TokioHotel of Metallica ofzo (L)___(L)
God, wat haal ik me wel niet allemaal in m'n hoofd!? |
|
|
  |
 |
im4eversmart
Dreuzel

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 05, 2008 16:35 |
 |
Tuurlijk zou ik dit willen
heerlijk toch, om eventjes van Ommen naar Amsterdam te gaan in minder dan 10 seconden? Of even snel een weekendje Parijs zonder zo'n eind te moeten rijden. |
_________________ Soms vraag ik me af, wordt de wereld nou bestuurd door imbecielen, of door mensen die het echt menen? |
|
  |
 |
Hermelien girl
2e jaars

Verdiend:
74 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Nov 10, 2008 11:39 |
 |
JA!!! Dan hoef ik aankomende vakantie niet meer een of twee dagen in de auto te rijden met mijn vriend... dan kan ik gewoon alles vast pakken en gaan!
Lijkt mij zeker handig... ( alhoewel, de reis ernaar toe heeft ook wel wat natuurlijk, 4 uur smorgens uit bed, 5 uur weg, om 9 uur al in Frankrijk te zijn) |
_________________ Hoe vaak heb ik Harry Potter al niet gelezen? Oja, te vaak!! --> een echte freak dus... |
|
  |
 |
Bonnie Wright
1e jaars

Verdiend:
40 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Nov 21, 2008 22:12 |
 |
't lijkt me echt vet om te verschijnselen! t chille is dat als je ergens moet zijn en het is vroeg, dat he nog wat kan uitslapen! op Bezems die 200 km per uur gaan ook wel eigenlijk! |
_________________ Albus Dumbledore:"It's not our abilities who show who we are, it's our choices." |
|
  |
 |
|