Auteur |
Bericht |
Lily Tonks
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
726 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 10, 2008 16:20 |
|
*Steekt hand op*
Ik vind het écht heel jammer dat de Elizabeth/Will-verhaallijn er niet in komt. Natuurlijk, hij is wel afgesloten, maar ik vond dat toch wel een onderdeel van POTC wat ik eigenlijk niet meer kan missen!
Wel heel erg leuk dat er een deel 4 komt, ik had er niet op gerekend, ik vond de meeste verhaallijnen wel aardig bevredigend afgerond na deel 3. Heb er nu al zin in!
Gelezen en goedgekeurd, Dorothea Johanna Omber, Hoog-Inquisiteur en Schoolhoofd van HarryPotterForum.nl |
_________________ Goodbye, HPF... I'll miss you. |
|
|
|
Miseria
Spookjager
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 10, 2008 16:38 |
|
Manouk schreef: | Mensen, de verhaallijn van film 4 is heel heel heel waarschijnlijk The Fountain of Youth.. Aangezien de derde film een open einde had, Barbossa ging er vandoor met The Black Pearl en Jack ging hem achterna, remember? Ik weet niet zeker of ze Geoffrey al gecast hebben, maar hij is ook helemaal gek van PotC zover ik weet en als Johnny meedoet, denk ik dat hij ook wel wil.
Het wordt dus een nieuw verhaal waar Elizabeth en Will niets mee te maken hebben. Hun verhaal is inderdaad afgesloten.
Als je even het feit dat mensen mee wíllen doen wegdenkt, heb je dus waarschijnlijk Jack, Barbossa en de hele bemanning van The Black Pearl nog gewoon in de nieuwe film (: En natuurlijk nieuwe personages, maar dat lijkt me meer dan logisch ^^
Ik vond deel 3 ook niet echt geweldig, maar als ze een goed verhaal maken, dan vind ik 4 echt geen probleem. Ik denk dat het ze wel kan lukken om de humor en orginaliteit uit 1 en 2 terug te krijgen..
Ik ben er wel benieuwd naar in elk geval (: |
*steekt hand op*
Uhhuh, idd. Ik vind de Will/Liz verhaallijn mooi afgerond, en als ze die er nu bij zouden proppen zou het waarschijnlijk toch alleen maar een "floppend" plot worden. Hoe wil je de voor eeuwig varende Will passend in een plot over the Pearl, Aqua Vitae, Jack enz. stoppen? Laat staan Liz die decennia aan de kant wacht met haar kind. Nee, ik denk dat het juist wel wijs is dat ze hen erbuiten laten.
Ik zie een nieuwe PotCfilm dus echt wel zitten. Ik vond deel 3 ook helemaal niet geflopt, het plot was ingewikkeld maar wel erg goed - vond ik - en de special effects waren spectaculair. En Barbossa was terug, yay!
Dat dat 4e deel zou komen was voor mij echter niet echt een verrassing. Ik hoorde op de avond dat ik PotC 3 in de bios zag al dat Johnny heel graag nog een 4e zou willen maken. Natuurlijk was het toen nog maar een gerucht, maar het was zo waarschijnlijk dat het me eigenlijk helemaal niets zou verbazen. Ik zou niet weten hoe vaak hij wel niet bevestigd heeft dat hij Jack Sparrow een geweldig personage vindt om te spelen, en ik geef hem groot gelijk. Jack ftw! Ik heb er zin in *blij*
Gelezen en goedgekeurd, Dorothea Johanna Omber, Hoog-Inquisiteur en Schoolhoofd van HarryPotterForum.nl |
|
Jessica.
Zwadderich Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 10, 2008 16:52 |
|
*Steekt hand op*
Ik ben het ermee eens dat het Will/Elizabeth verhaal goed is afgerond, maar ik vind het toch raar. En jammer ook. Want ze zijn toch 3 films lang main characs geweest en nu zijn ze gewoon pleite. Ik ben natuurlijk blij dat Johnny terugkomt als Jack, want dat is mijn favo Johnny-rol.
Ik ben wel echt heel benieuwd al naar de film. Heb er wel zin in. Nog een POTC! Yay!
HPF and us <3
Forever in our hearts! |
|
|
|
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 12, 2008 19:08 |
|
*steekt hand op*
Morgenavond om 20:30 op SBS6 zenden ze POTC deel 1 uit. Ik denk dat de meeste van jullie dit wel weten aangezien ze er veel reclame voor maken op SBS6. Volgende week maandag om dezelfde tijd komt in NL de tv premiere van POTC deel 2. Ook op SBS6 dit keer. Ik ga in ieder geval morgen wel kijken. Ik vind POTC altijd leuk om te kijken. Ook al heb ik de films redelijk vaak bekeken.
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
|
|
Nevodeon
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 20, 2008 1:14 |
|
Ik had gewoon bijna de behoefte om *steekt hand op* te zeggen..
POTC 4. Kijk.. Ik ben een enorm PotC fan. Ik heb 2 posters van Jack, 1 van Will, 1 van Elizabeth en 1 van Jack, Will, Lizzy, Hector en Sao Feng. Ik heb een dvd-box gekocht voor weet ik veel hoeveel euro. Ik ben in 1 week 3 keer tot na 2 uur 's nachts wakker gebleven om PotC 1, 2 en 3 te kijken. Op een schoolweek, wel te verstaan. Ik hou van PotC.
En het volgende zeg ik uit liefde. Doe het niet.
Serieus, maak geen vierde PotC film. Doe het niet.
Natuurlijk, ik ga wel 2 keer naar de bioscoop om hem te zien als hij uitkomt, maar laat hem niet uitkomen. Het is fout. Het is net zo fout als een boek schrijven als vervolg op de epiloog van HP7. Niet doen.
Het open einde van PotC 3 was briljant, je kunt er elke kant mee op. Je kunt bij jezelf denken van ‘Oeh, Jack gaat dat Fontein zoeken en vinden en dan gaat hij Hector verslaan en hij krijgt zijn bootje terug, yaaaaay!!’
Stel nou. Ze maken die film. Jack verandert, wordt een goed man, vernietigd het jeugdige dingetje, en vaart verder op zijn Black Pearl, met Hector's hoofd op het romp van het schip. Ofzo.
Dat verpest het hele beeld van wat er verder zou kunnen gebeuren toch? Toch?
Nee.. Serieus.. Niet doen.. Ik zweer het je.. Niet doen. |
_________________ My use and value unto you
Are gauged by what you have to do
I mark the hours every one
Nor have I yet outrun the sun
Timeturner. Please take me back to the beginning of HPF. I can't afford losing it.. |
|
|
|
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 04, 2008 22:55 |
|
Ik zag even weer een nieuwsbericht dat over de volgende Pirates film gaat:
Citaat: | Russell Brand mogelijk in Pirates
Russell Brand mag dan wel uit de gratie zijn gevallen bij de BBC, zijn carrière is zeker niet ten einde. Hij is onderhandeling voor een rol in de nieuwe Pirates of the Caribbean.
De 33-jarige acteur zou voor de rol van het broertje van Captain Sparrow, gespeeld door Johnny Depp, zo'n 6.2 miljoen euro kunnen krijgen, meldt The Sun.
Hiermee zou Brand in één klap behoren tot het selecte lijstje van A-acteurs. En dat nog geen week nadat de BBC hem wegstuurde, wegens een te grove grap aan het adres van Fawlty Towers-acteur Andrew Sachs.
Een bron in The Sun meldt: "Deze rol is hem op het lijf geschreven. In zijn doen en laten zit veel van Jack Sparrow. Ook zijn accent is niet veel anders dan dat van Johnny Depp in de film." |
Dus we komen meer te weten over zijn familie dan? Aangezien hij het broertje gaat spelen van Jack Sparrow. Als het in ieder geval geen roddel is en echt door gaat. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
|
|
Cho.
3e jaars
Verdiend:
319 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 13, 2008 21:07 |
|
Nevodeon schreef: | Ik had gewoon bijna de behoefte om *steekt hand op* te zeggen..
POTC 4. Kijk.. Ik ben een enorm PotC fan. Ik heb 2 posters van Jack, 1 van Will, 1 van Elizabeth en 1 van Jack, Will, Lizzy, Hector en Sao Feng. Ik heb een dvd-box gekocht voor weet ik veel hoeveel euro. Ik ben in 1 week 3 keer tot na 2 uur 's nachts wakker gebleven om PotC 1, 2 en 3 te kijken. Op een schoolweek, wel te verstaan. Ik hou van PotC.
En het volgende zeg ik uit liefde. Doe het niet.
Serieus, maak geen vierde PotC film. Doe het niet.
Natuurlijk, ik ga wel 2 keer naar de bioscoop om hem te zien als hij uitkomt, maar laat hem niet uitkomen. Het is fout. Het is net zo fout als een boek schrijven als vervolg op de epiloog van HP7. Niet doen.
Het open einde van PotC 3 was briljant, je kunt er elke kant mee op. Je kunt bij jezelf denken van ‘Oeh, Jack gaat dat Fontein zoeken en vinden en dan gaat hij Hector verslaan en hij krijgt zijn bootje terug, yaaaaay!!’
Stel nou. Ze maken die film. Jack verandert, wordt een goed man, vernietigd het jeugdige dingetje, en vaart verder op zijn Black Pearl, met Hector's hoofd op het romp van het schip. Ofzo.
Dat verpest het hele beeld van wat er verder zou kunnen gebeuren toch? Toch?
Nee.. Serieus.. Niet doen.. Ik zweer het je.. Niet doen. |
ik ben het hier helemaal mee eens. ik denk ook echt dat als ze er nog een deel aan vast gaan knopen dat het veel minder leuk wordt dan de eerste 3. Zeker al Orlando en Keira misschien niet meer meedoen. Zij zijn toch ook wel de gangmakers in de films. (afgezien van Johnny dan he ) |
_________________ If you're smart, nice and friendly, you have no choice: You're a Hufflepuff! Join us!
Proud to be a Hufflepuff!^^ |
|
|
|
Cookiiemonster
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Nov 14, 2008 16:51 |
|
Ik ben het met hierboven akkoord.
Ik ben ook dol op PotC, maar 3 films is voor mij genoeg.
Het zijn geweldige films ja, maar een 4e hoeft niet...
Ohja!
Ik heb ergens gezien op TV, van die filmnieuwtjes;
dat Zac Efron ook in PotC 4 gaat spelen!
Ze zeiden niet welke rol, omdat die nog niet beslist was,
maar hij gaat naar 't schrijnt geen kleine rol vertolken. |
|
Manouk
Griffoendor Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Nov 15, 2008 16:13 |
|
Zac Efron? Wtf.. Dat vind ik niet echt fijn nieuws, ik vind hem geen fijne acteur. En ik zie hem absoluut geen pirate spelen, en als hij een soort Will-type wordt is dat jammer, want ik verwacht/hoop op een pirateverhaallijn.
Hm.. Ben benieuwd. |
|
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Nov 15, 2008 16:21 |
|
Ik hoop ook niet dat het waar is eigenlijk. Niet dat ik wat van zijn films heb gezien, maar ik vind hem dus ook niet leuk voor zover ik hem ken. Voornamelijk denk ik om het imago die hij heeft omdat hij in HSM heeft gespeeld enzo. Ik ben dan ook bang dat je voornamelijk 12+ meisjes krijgt bij de volgende film. Dat de doelgroep dus lager wordt dan bij de andere films. Niet door de film, maar door deze acteur die opeens mee gaat doen en heel beroemd is in de wat jongere doelgroep =D |
|
|
|
Lix
7e jaars
Verdiend:
1 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 25, 2008 14:36 |
|
Maar wat maakt het uit wie er naar de film komen kijken? Zolang ze zich maar niet gaan richten op die doelgroep, wat ik overigens onwaarschijnlijk vind. Ze zijn het de meeste fans verplicht om 'de sfeer' hetzelfde te houden, zo ook de doelgroep.
Daarbij moet Zac Efron inmiddels de nodige acteerervaring op hebben gedaan en ik hoop dat hij ons in de vierde POTC film zal verassen met zijn acteerprestatie. Hoop ik. Echt.
Anders zal de film waarschijnlijk een fail worden. |
_________________ Could it be January 'cause it feels so cold without you here
Oh you are the sun
Yesterday and everyday seems so plain
Now you're not here, my color's gone. |
|
|
|
Helen
Minister van Toverkunst
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 25, 2008 14:39 |
|
Nou, volgens mij waren die geruchten dus ontzettend vals.
In verschillende bladen stond dat hij van niks wist maar het wel leuk zou vinden.
Ik geloof niet dat Zac in PotC zal gaan spelen.
(Ook ik vind het geen leuk persoontje hoor) |
|
Cookiiemonster
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 25, 2008 17:40 |
|
Ik zei ook niet dat ze echt waren.
Ik zei dat ik het had gezien in zo'n filmnieuwsjes.
But again, een 4e PotC vind ik helemaal overbodig.
Zeker als Zac erin speelt.
Zijn acteerervaring vind ik op niet veel trekken,
maar ik hoop voor hem dat hij betert (: |
|
|
|