Poll :: Verlochend Johnny Depp zijn prioriteiten door POTC? |
Ja! Hij had er nooit aan moeten beginnen! |
|
1% |
[ 2 ] |
Ja! Hij had er na deel 1 mee moeten stoppen toen het zo populair werd! |
|
0% |
[ 1 ] |
Nee! Hij kon ook niet weten dat POTC zo een succes zou zijn! |
|
23% |
[ 28 ] |
Nee! Doordat hij doorgaat met POTC blijft hij juist bij zijn standpunt! |
|
38% |
[ 46 ] |
Ik weet het niet, dat meot hij toch lekker zelf weten? |
|
36% |
[ 44 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 121 |
|
Auteur |
Bericht |
Jessica.
Zwadderich Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 08, 2008 16:25 |
|
@Eva: ik hoop dat het er nog veel meer worden [a]
Ik heb trouwens What's eating Gilbert Grape gezien En hij was echt goed. Maar de gene die me het meest opviel was Leonardo DiCaprio. Hij speelt in deze film het jongere geestelijk gehandicapte broertje van Johnny en hij was zooo goed. Johnny natuurlijk ook <33 De film was erg goed en... nja, gewoon een van de betere films. Voor herhaling vatbaar
__
CatCF: Ja, dat is een kinderfilm, maar ik ben ook nog een kind [a] Haha, die film is gewoon geniaal. Al die liedjes zijn zooo leuk en Johnny is zo geweldig geniaal als Willy Wonka. Hele droge opmerkingen en een hoop humor. |
HPF and us <3
Forever in our hearts! |
|
|
|
Allisson Zwarts
1e jaars
Verdiend:
56 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 08, 2008 16:36 |
|
Dit topic moet blijven. Echt waar. Johnny Depp is gewoon de ehh...jeweetwel :]
I love him.. echt waar..
En ik stem niet op je poll omdat er geen goed antwoord op zit :]
Johnny Depp is gewoon geweldig in elke rol die die speelt [a]
Heb net deel 3 van PotC gekocht
LoveHim x3 |
|
|
|
|
Frie
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
708 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 11, 2008 19:59 |
|
Ik heb juist PotC 3 & de extra's van Pirates 2 gekeken en ik wist niet dat Johnny zoveel zélf aan zijn personage gedaan heeft ^^ De kleding van Jack daar heeft hij enkele dingen zelf van gekozen en die tenenketting in de tweede waren zijn idee net als al Jacks ringen ^^ Ik wist dat helemaal niet maar ik vind het wel geweldig van hem xD
Ik vind Johnny een heel goede acteur, het is ook zo'n aparte acteur ^^ Johnny heeft iets wat niemand anders heeft. =') Zoals Alan Rickman zijn stem heeft zo heeft Johnny nouja, Johnny xD
En bovendien is hij ook heel miauwkes Hij is echt wel knap, hij straalt gewoon iets uit. De laatste film van Johnny die ik gezien heb, buiten daarstraks Pirates, is Sweeney Todd ^^
En ohja, die behoort nu zeker tot mijn favoriete films. Johnny speelt weer erg geweldig en hij kan nog goed zingen ook, vind ik ^^
Alle acteerprestaties waren trouwens super. Heel leuke film.
Ik zou ook graag From Hell zien. Jack The Ripper spreekt me gewoon erg aan, het verhaal erachter.
Edit: Omdat dubbelposten niet is toegestaan edit ik maar even :')
Ik kwam net dit tegen:
Geld voor dochter Heath Ledger
Johnny Depp, Colin Farrell en Jude Law gaan hun loon voor de film 'The Imaginarium of Dr. Parnassus' schenken aan Mathilda, de 2-jarige dochter van Heath Ledger. De dochter van de overleden acteur Heath Ledger zou niets van het omvangrijke fortuin van haar vader erven.
Omdat de dochter van Ledger nog niet vermeld stond in zijn testament krijgt ze geen cent van zijn fortuin te zien. Johnny Depp, Colin Farrell en Jude Law hebben besloten daar wat aan te doen en schenken hun loon voor de prent aan Ledger's dochter.
De drie acteurs hebben de rol van Ledger overgenomen nadat hij in februari overleed aan een overdosis medicijnen. De Australische acteur is momenteel te zien in de Batman-film 'The Dark Knight'.
|
|
|
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Sep 26, 2008 14:40 |
|
*post dit bericht nog een keer zodat mensen mijn edit lezen. =D
Gepost op 25 september 2008:
@Frie Aww dat is inderdaad wel heel erg lief dat hij dat doet.
Ik zag net in de tv gids dat er vanavond om half 9 de Grote Filmquiz erop is. Deze is op Nederland 3 en daar gaan ze bekend maken wie de grootste filmacteur aller tijden is. En je raad het natuurlijk al. Johnny Depp is een van de genomineerden vanavond. Dit zegt de website:
Citaat: | Will Smith is op dit moment de beste betaalde filmacteur. Marlon Brando kreeg de meeste (11) Oscarnominaties. En Gerard Depardieu behoort tot de meest gevraagde acteurs; hij speelde in 172 films. Maar wie is de beste filmacteur aller tijden? Johnny Depp, Robert de Niro, Sean Connery, Marcello Mastroianni? NPS, NRC Handelsblad en Filmkrant organiseren dit jaar de verkiezing van de beste filmacteur aller tijden. De uitslag wordt bekendgemaakt tijdens de uitzending. Presentatie: Matthijs van Nieuwkerk. |
edit 26 september 2008: SQUEEEEEE hij heeft nog gewonnen ook nog. Johnny is nu dus officieel de beste acteur aller tijden volgens de Nederlanders. Lees onder andere hier het stukje. *woei* |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
|
|
*troel*
2e jaars
Verdiend:
90 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 27, 2008 9:40 |
|
Johnny Depp als MAD HATTER,Tonto uit de LONE RANGER en JACK SPARROW (AGAIN)!!
ik zag iets over johnny in de krant staan vanochtend en ben meteen gaan zoeken voor meer info en ik vond dit:
Citaat: | Johnny Depp als MAD HATTER,Tonto uit de LONE RANGER en JACK SPARROW (AGAIN)!!
Disney heeft een vooruit blik gegeven over de films die ze binnenkort
gaan maken, tijdens deze show was op een groot scherm het logo van
The Lone Ranger te zien en toen het scherm omhoog werd gehesen kwam
er iemand in het pak van de Lone Ranger op een wit paard het podium
op . Nadat deze het podium had verlaten zei Dick Cook dat Disney er nog
niet uit was wie deze rol ging spelen maar dat ze wel al verschillende
kandidaten hadden.
Op dat moment kwam er iemand van achter de schermen vandaan
volledig gekleed in een Jack Sparrow Kostuum en in zijn hand een
nikkelen revolver, voor zijn gezicht had hij een Lone Ranger Masker, toen
hij zijn Masker weg haalde werd zijn echte identiteit vrij gegeven en ja
hoor daar was onze grote vriend Johnny Depp. Het publiek werd helemaal
hysterisch en dat is dan nog zacht uitgedrukt.
Cook zei dat het echt perfect zou zijn om met Johnny Depp als de Mad
Hatter in Tim Burton's Alice in Wonderland en ook als The Lone Ranger, en
hij beloofde dat Disney er ook nog een vierde Pirates film tegen aan zou
gooien.
Inmiddels is er al bekend dat Johnny Depp niet de Lone Ranger gaat
spelen maar dat hij Tonto gaat spelen in deze film.
Het ziet ernaar uit dat Disney en Johnny nog heel wat films voor de boeg
hebben en dat wij dus weer lekker kunnen gaan genieten van heel veel
Johnny Depp.
|
bron: www.johnnydeppfan.nl
echt geweldig nieuws is dit!
vinden jullie ook niet? |
_________________ mrs. Lovett: so it's you, Benjamin Barker.
Sweeney Todd: no, not Barker, that man is
dead, it's Todd now, Sweeney Todd and he will
have his revenge |
|
|
|
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 27, 2008 21:02 |
|
Eigenlijk al oud nieuws want het feit dat hij de Mad Hatter speelt stond al een tijd geleden in dit topic en ik had het nieuws over PotC al in het PotC topic gezet. Maar ja het is natuurlijk heel goed nieuws. Sowieso is het mooi om te horen dat hij de komende tijd in lekker veel films gaat spelen. ^^ |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
|
|
Kevin.
Griffoendor Aanvoerder
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 24, 2008 17:31 |
|
Heb je Finding Neverland en Sleepy Hollow nog niet gezien? Vanavond is je kans! Vanwege het feit dat Net5 deze twee films om 20.30 uur en 22.30 uur uitzend.
Finding Neverland:
Citaat: | Toneelschrijver James M. Barrie voelt zich geklemd in de regels van zijn bestaan. Hij vindt toevlucht in zijn kleurrijke fantasie waarin alles mogelijk is. Wanneer hij weduwe Sylvia en haar vier kinderen ontmoet, vindt Barrie de inspiratie voor zijn bekendste werk: Peter Pan. Hij deelt met de familie de magie van het geloven in je eigen fantasie, zodat een wereld ontstaat waarin alles mogelijk is. |
Sleepy Hollow:
Citaat: | Ichabod Crane, een agent uit New York, wordt naar het kleine stadje Sleepy Hollow gestuurd. In het stadje vindt een serie aan moorden plaats, waarvan het hoofd van de slachtoffers is afgehakt. De lokale bevolking gelooft dat de legende ‘de ruiter zonder hoofd’ achter de moorden zit. In eerste instantie wil Ichabod hier niks van weten, maar naarmate het onderzoek vordert, begint hij ook steeds meer in deze legende te geloven. |
(Met dank aan Eva die het al op FFF heeft gepost.) |
|
Miss Zwarts
2e jaars
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Nov 29, 2008 15:43 |
|
Johnny is een goede acteur en hij kan het gewoon goed. Pirates was zijn doorbraak en daarna is hij gewoon bekend geworden. Hij houd van het personage Jack Sparrow en daarom is hij het blijven spelen na film 1. Het was een succes, dan ga je toch niet ineens zeggen dat je ophoudt? Je doet het omdat je het leuk vind en daar krijg je geld voor, maar Johnny lijkt me zoiemand die doet gewoon iets omdat hij dat leuk vind. En dat zegt Helena Bonham Carter ook in de extra's van Sweeney Todd. Het helpt hem niet met zijn carrière, hij doet dingen omdat hij dat leuk vind en dat zouden meer mensen moeten doen. |
_________________ "I've listened already. I've made my decision. Leave me alone!" |
|
|
|
Jessica.
Zwadderich Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Nov 29, 2008 16:35 |
|
Miss Zwarts schreef: | Johnny is een goede acteur en hij kan het gewoon goed. Pirates was zijn doorbraak en daarna is hij gewoon bekend geworden. Hij houd van het personage Jack Sparrow en daarom is hij het blijven spelen na film 1. Het was een succes, dan ga je toch niet ineens zeggen dat je ophoudt? Je doet het omdat je het leuk vind en daar krijg je geld voor, maar Johnny lijkt me zoiemand die doet gewoon iets omdat hij dat leuk vind. En dat zegt Helena Bonham Carter ook in de extra's van Sweeney Todd. Het helpt hem niet met zijn carrière, hij doet dingen omdat hij dat leuk vind en dat zouden meer mensen moeten doen. |
Johnny Depp was ook voor PotC al heel erg bekend. Vooral als tieneridool.
Verder weet iedereen hier geloof ik al wat ik van Johnny vind . Zo niet: Ik ben dus een van die losgeslagen fangirls die Johnny dus gewoon het einde vind.
Al heb ik al een tijdje geen film meer van hem gezien. Ik weet alleen dat The Brave erg goedkoop was bij de boekenvoordeel. Alleen vind ik een indiaan met zelfmoordneigingen enzo niet zo lekker klinken.
Mensen die deze film al gezien hebben, kunnen die mij een beetje uitleggen hoe deze film in elkaar zit?
Nog even wat picca's van deze heerlijke acteur:
YamYam <333 |
HPF and us <3
Forever in our hearts! |
|
|
|
|
|