Poll :: Wat heeft jouw voorkeur? |
Anime |
|
46% |
[ 26 ] |
Manga |
|
10% |
[ 6 ] |
Allebei even leuk |
|
33% |
[ 19 ] |
Bleh! Geen van beide |
|
8% |
[ 5 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 56 |
|
Auteur |
Bericht |
Virtuxa
Dreuzel
Verdiend:
26 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 05, 2008 17:09 |
|
Ik lees ook manga en kijk nogal veel anime. Mijn favo's zijn Naruto en FMA.
Naruto vind ik awsome omdat het supergaaf getekend is, megaspannend is, en lekker diep op alles ingaat. Daarsnaast is Deidara gewoon te cool om los te lopen. Sasuke eigenlijk ook.
FMA vind ik zo überhippig omdat het in tegenstelling tot naruto, wat soms zelf ietwat langdradig kan zijn, lekker vlot verloopt, alle characters goed zijn uitgewerkt en er een coole verhaallijn in zit. Envy en ED zijn mijn favo's.
Ik lees manga online op mangafox; die heeft praktisch alles, zeker als je ff goed zoekt. Wat leuke plaatjes:
Gluttony heeft echt overgewicht....
Envy en Winry, beiden in een goed humeur... Alleen verschillende redenen.
Ik teken zelf ook in manga stijl en werk momenteel aan een eigen 'manga' |
_________________ Art ends with a 'BANG'! |
|
|
|
Jalf
The Musical Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 06, 2008 16:10 |
|
Ik heb weer twee series gezien, dus het is weer tijd voor een reviewtje XD
OURAN HIGH SCHOOL HOST CLUB
Boven: Mori, Kyoya, Tamaki, Kaoru, Hikaru (Of andersom XD)
Onder: Honey, Haruhi
Haruhi is de speciale leerling op de Ouran High School. Door haar korte haar en het feit dat ze in gewone kleren rond loopt (Ze kan geen schooluniform betalen) wordt voor een jongen aangezien. Wanneer Haruhi per ongeluk het lokaal van de Host Club binnen loopt en daar een dure vaas breekt moet ze deze natuurlijk terug betalen. Daarom wordt ze ook Host, maar één voor één komen de jongens (en een aantal andere leerlingen van de school) er achter dat Haruhi eigenlijk een meisje is.
Ik vond OHSHC heel erg grappig. Het is voor mij nogal lastig te volgen, omdat ik cliffhangers nodig heb om door te blijven kijken. En Ouran heeft dat weinig. Een probleem wordt in 1 ep opgelost en er zitten geen lange verhaallijnen in. Tuurlijk als d'r iets in ep 3 gebeurt, wil dat nog wel eens terugkeren in ep 7, maar weinig afleveringen eindigen met een cliffhanger.
Mijn favoriete personages zijn Honey, Tamaki en Kyoya. Kyoya is gewoon heerlijk obsessief met geld en zijn karakter is gewoon cool. Tamaki is hylarisch met z'n overdreven reacties. XD En Honey is gewoon extreem schattig XD
OHSHC is erg leuk en heel grappig, dus zeker een aanrader.
Okay, en nu compleet iets anders. Zeg maar rustig, precies het tegenovergestelde.
BERSERK
Boven: Griffith
Onder: Gutts, Caska
Berserk gaat over Gutts (Of Gatz, of Gatsu, lang leven de verschillende ondertitelingen, Wiki zegt Guts, dus dat houden we maar aan @@) die na het verliezen van een gevecht zich moet aansluiten bij de Band of the Hawk. Deze bende word geleid door Griffith, die verschrikkelijk ambitieus is en nog nooit een strijd heeft verloren. Langzaam maar zeker begint Griffith veel te ver te gaan in zijn ambities.
Ik vond Berserk heel vet. Het verhaal is heel gaaf en de gevecht zijn gewoon heel hip. Mijn favoriete personage is Griffith. Ik vind zijn karakter en air gewoon heel erg cool en hij heeft hip haar. (En ja, ik weet dat ik dat vaker zeg, maar als een personage hip haar heeft, dan is dat gewoon cool. Okay? @@) Judeau vind ik ook wel hip.
Berserk heeft een mooi verhaal en is zeker een aanrader, maar ik moet d'r wel bij zeggen dat d'r best wel veel geweld en afslachtingen en andere ellende inzit. Niet echt geschikt voor mensen die daar niet zo goed tegen kunnen, maar goed, het blijft een goed verhaal. |
_________________ ...15/10/02.01/01/09...
...I'll miss ya... |
|
|
|
|
| |