Auteur |
Bericht |
Nagini
4e jaars
Verdiend:
51 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Apr 28, 2008 14:05 |
|
Hallo allemaal!
Heb eigenlijk niet zo gek veel te vertellen Ik gebruik Photoshop CS3 op mijn prachtige MacBook.
Ik heb drie wallpapers gemaakt, wat ik al eeuwen niet heb gedaan, dus bare with me! Ik heb geprobeerd om drie compleet verschillende wallpapers te maken. We beginnen met lieve Rupert, want hij staat al vaak genoeg achteraan!
1024 x 768 l 1280 x 800
1024 x 768 l 1280 x 800
1024 x 768 l 1280 x 800
Ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden! Een request doe ik graag!
Liefs!
HP-GEHALTE: 3/0 |
_________________ Your true colors are beautiful, like a rainbow... |
|
|
|
Helen
Minister van Toverkunst
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Apr 28, 2008 14:13 |
|
Oeh, me like.
Maarja, dat is spam dus ik moet even wat meer vertellen denk ik.
Die van Rupert is mooi. Lekkere donkere maar heldere kleuren. Mooi contrast waardoor de haarkleur mooi uitkomt. Ook leuk dat je ´m er 2 keer op heb gezet en ook bij elkaar.
Die van Emma vind ik wat minder mooi. De lijstjes passen vind ik niet zo mooi bij elkaar. Dat grijze lijstje vind ik wat nep lijken maarja, dat is meer mijn smaak denk ik.
Daniel vind ik ook erg mooi. Hij overheest niet zo en het is een mooie donkere achtergrond. Dat blauwe past er ook mooi bij. Zat dat al op de foto of heb je dat er zelf achter gezet?
Om een lang verhaal kort te maken. Mooi. Maak meer *hint* |
|
Rylane
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
420 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Apr 29, 2008 14:14 |
|
Wow, je wallpapers zijn echt heel erg mooi. Ik zal ze even 1 voor 1 bespreken.
De kleuren zijn heel mooi en je hebt de twee foto's heel mooi samen gevoegd. Die achtergrond is echt super voor een wallpaper, kun je de icoontjes op je bureaublad nog zien tenminste!
Hoe heb je dit bedacht? Heel erg gaaf. Ik vind de fotolijstjes erg leuk en grappig dat je die ene hebt gedraaid. Ik ben groot fan van zwart/wit en kleur in 1 plaatje. Mooi wolken plaatje.
Ik ben niet zo'n fan van Dan met snor. (Snorren zijn NOT) Besides that, je wallpaper is erg mooi. Niet te druk of ingewikkeld, mooi donker. Goed gemaakt.
Ik ben in 1x groot fan van jouw crea's. Heel erg nieuwsgierig naar je volgende post. Veel liefs van Rylane.. |
_________________ Johnny: 'Nobody puts Baby in a corner.' |
|
|
|
Nagini
4e jaars
Verdiend:
51 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Apr 29, 2008 22:41 |
|
@Helen: Eerlijk gezegd heb je helemaal gelijk! Het tweede lijstje staat een beetje misplaatst. Had er misschien iets meer mee moeten doen. De achtergrond van de wallpaper heb ik niet helemaal zelf gemaakt. In de orginele foto staat Dan voor een licht blauwe muur, ik heb deze wel iets feller en 'intenser' gemaakt en natuurlijk de bloemen en dergelijke toegevoegd. Dankjewel voor je reactie, en je hint!
@Rylane: Vind het ook altijd belangrijk dat ik een rustige plek voor min icoontjes heb, idd! De fotolijstjes kwam ik tegen op een Stock site, ik vond ze wel een zekere 'Emma vibe' hebben, een beetje netjes maar wel stoer. Snor staat idd niet zo goed bij Dan, zeker omdat hij in HP een jongen van 16 speelt, klopt niet helemaal . Dankjewel voor je reactie!
Twee nieuwe wallpapers van Emma, eigenlijk is het er maar eentje, in twee verschillende kleuren. De tekst komt uit het nummer 'Hand On Your Heart' van José González. De zwarte variant vind ik het leukst.
1024 x 768 l 1280 x 800
1024 x 768 l 1280 x 800
Als iemand een aanvraagje heeft, graag!
Slaap lekker!
HP-GEHALTE: 5/0 |
_________________ Your true colors are beautiful, like a rainbow... |
|
|
|
_Tonks
2e jaars
Verdiend:
85 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 01, 2008 16:33 |
|
*komt binnen wandelen*
wooow Nagini je wallpapers zijn echt super mooi *slijm*
ik vind allebei de kleuren wel wat hebben.. ik denk dat het eraan ligt hoe je emotie is.. ik vind die witte heel erg mooi uitstralen.. maar van die zwarte kan ik niet echt iets zeggen.. ik vind ze allebei heel erg mooi
een aanvraagje dan maar..
een wallpaper van remus en harry??
kijk maar
greetzz..
_Tonks |
_________________ "I wouldn't go out with you if it was a choice between you and the giant squid."
lilly |
|
|
|
.Saar.
1e jaars
Verdiend:
54 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 13, 2008 18:03 |
|
Hey!
Ik vind dat je echt hele mooie wallpapers maakt! Vooral die van Ron en Hermelien in fotolijstes zijn erg leuk! Bij die van Ron heb je mooi gebruik gemaakt van de kleur oranje. En bij die van Hermelien vindt ik de zachte kleuren erg mooi en het past allemaal goed bij elkaar!
Die van Hemelien in een bloem vind ik ook erg mooi gedaan. Simpel, maar wel mooi!
Ga zo door! |
_________________ Follow the spiders? Follow the spiders? If Hagrid ever gets out of Azkaban, I'll kill him! |
|
|
|
Rstoffers
Dreuzel
Verdiend:
28 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 29, 2008 11:33 |
|
Ik dat eerste plaatje als achtergrond van mn computer |
|
|
|
|
EKLS.
Dreuzel
Verdiend:
27 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Dec 10, 2008 0:39 |
|
Ron, I love him! Enfin, ik vind hem heel erg mooi gemaakt. Alleen vind het het jammer dat de twee foto's zo dicht op elkaar staan.
Ik vind het heel mooi dat je die fotolijsten hebt gedaan, alleen jammer dat je die 'rechter achtergrond' zo goed ziet.
Heel mooi gedaan, vooral met die achtergrond. <3
Hier heb ik eigenlijk niets over te zeggen.
Deze vind ik ook heel mooi. Vooral hoe je dat met die tekst hebt gedaan. |
_________________ lovelovelove. 1408'07. |
|
|
|
|