Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Fobieën & Irrationele Angsten Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Miss_Slytherin
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 230 Sikkels

Miss_Slytherin is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Dec 20, 2008 1:08 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben claustrofobisch Rolling Eyes Dat is echt zo irritant... Ik flip helemaal als ik in een kleine ruimte moet zitten ofzo. Vooral als er geen ramen in zitten, zoals liften enzo Shocked Echt vreselijk. Ik weet niet waar het vandaan komt en hoe het kan dat ik er last van heb, maar het is echt eng. Heel soms kan ik me er even overheen zetten. Bijvoorbeeld als ik echt persé met de lift moet ofzo. Maar dan keer ik me echt helemaal in mezelf en dan moet ik echt constant tegen me zelf zeggen dat het niet eng is en dat ik er zo weer uit mag en dat ik dan weer daglicht zie ^^'

En dat van dat overgeven komt me ook wel bekent voor ja. Ik flip al helemaal als ik misselijk ben, dan mag niemand tegen me praten enzo en dan keer ik me weer helemaal in mezelf Razz En dan vecht ik er gewoon tegen tot het over gaat. Ik denk altijd; ik ben sterker, ik geef er gewoon niet aan toe. Het gaat zo weer over. En als ik echt kotsmisselijk ben is dat echt marteling! Ik vind dat echt zo'n vreselijk gevoel. Een normaal mens die kotst gewoon en dan is het over Rolling Eyes Maar ik niet hoor. Ik kan gewoon niks meer en durf me niet meer te bewegen enzo omdat ik anders moet overgeven ^^' Maar gek genoeg werkt het meestal wel... Smile Als het over is eet ik dus ook een heletijd niks meer enzo...

Ach ja... ik ben raar ^^'
I know...

FanFic
FanArt
PC-Crea
Profiel bekijkenStuur privébericht
hezter
2e jaars
2e jaars

Verdiend: 0 Sikkels

hezter is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Dec 20, 2008 13:38 Terug naar boven Sla dit bericht op

Oja, hoe kon ik het nou vergeten?
Ik ben bang voor geiten. Het klinkt stom, dat weet ik. Maar ik vind die beesten zo enorm eng! Sinds ze 2 keer hebben geprobeert om me aan te vallen, blijf ik echt zover mogelijk uit hun buurt. Wel vervelend als je verplicht mee moet naar een kinderboerderij ofzo. Embarassed

En boten.. Rolling Eyes

Oude Forumnaam: Fred Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 52 Sikkels

Sacha is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Dec 28, 2008 13:03 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb niet zo veel dingen waar ik ontzettend bang voor ben. Wel kon ik vroeger erg slecht tegen hoogte, dan werd ik ben en ging ik trillen enzo. Zeker bij pretparken in van die hoge attracties of rollercoasters, daarin zag je mij nooit. Maar nu gaat dat wel iets beter ik durf in meer dat soort dingen. Ik denk dat het komt omdat ik ouder geworden ben.

Een ander iets waar ik wel heel bang voor ben zijn kikkers/padden. Iel ik vind die dieren zo eng als ik die 's avonds tegenkom! Omdat ze zo onverwachts zijn en zo glibberig en vies. Ook hou ik niet van insecten zoals kakkerlakken of dat soort gespuis.

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp