Auteur |
Bericht |
Josse
Heksenleider 2e klas
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Okt 23, 2008 21:42 |
|
Jawohl, ik ben weer naar de kapper geweest! «3
Ik heb het weer wat laten knippen en er een ander kleurtje bij laten zetten, Ik wilde het eigenlijk iets lichter, maar de kapster kon het zwarte er niet genoeg uit halen, dus nu is het roze-paars.
Ik ben er echt super blij mee, en over drie weekjes gaan we het waarschijnlijk weer wat meer proberen op te lichten, dat er ook wat turkooiz tussendoor kan. :]
|
The show must go on my moonlight ♥
MiYuvi ♥ |
|
|
|
DoubleD
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Okt 25, 2008 16:06 |
|
@Josse,
Wat gaaf toch weer. ^^
Ik ga straks of morgen mijn haar weer kleuren. Ik heb gewoon zo'n pakje van de Etos gekocht. Mahonie bruin. Die heb ik al een keer gehad, en die sloeg mooi rood uit. Dus dat ga ik nu weer doen. Maar aangezien mijn haar nu dus korter is, laat ik het lekker lang intrekken en laat ik mijn moeder de hele tube uitknijpen. Dan word het nog roder. ^^
Over mijn korte haar gesproken. Ik ben vandaag weer naar de kapper geweest, en ze heeft het vreselijk geknipt. En omdat ik die kuif nog heb, moet het gewoon kort. Maar toen vroeg de kapster hoe kort. Dus ik zeg: Nou, doe maar lekker kort. Dan hoef ik niet zo snel terug te komen. En nu heeft ze het dus écht heel kort geknipt. Niet een beetje. Maar ECHT kort. Ik schaam me dood. XD Ik lijk wel een jongen. -.-'' |
|
eva(nna)
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
147 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Okt 25, 2008 20:38 |
|
Ik wou dat ik die dingen kon met m'n haar.
maar t'is gewoon superhardnekkig, normaal gezien krullen maar ik weet het in te tomen door van alle cremepjes en de stijltang, nu is het wavy en licht krullend tot t' midden van mn rug met een caramelbruine (denk ik) kleur.
vorige week had nina, een vriendin mijn haar voor een deeltje roze gekleurd met fluostift en een groen puntje.
twas totaal gek bedoelt maar ik kreeg er wel complimentjes over : D
misschien laat ik wel een streepje zetten. genoeg over mijn haar.
@het kapsel van sommgen hier is echt kuwl. Jaloersheid |
_________________ Never forget, never forgive..
sweeney todd XD |
|
|
|
Hermione_love
6e jaars
Verdiend:
110 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Okt 25, 2008 22:02 |
|
@ LieffJ: Oeh, I like it. =D
@ Josse: Het ziet er heel leuk uit, again. =D
Normaal gesproken zit mijn haar zo. (Er dan maar vanuitgaande dat ik géén bad-hair-day heb. XD)
Zo dus. XD
En één van mijn vriendinnen heeft het een keer zó gedaan. ^^
Ik ben links. ^^
En een tijdje daarna zó. |
_________________ "All I know is I trust only you in this world. I've missed you. I need you. It is you I love, Hephaistion. No other." <3 |
|
|
|
Tops<3
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
633 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Nov 07, 2008 17:13 |
|
Ik ben net om verf geweest, ik heb mijn haar eigenlijk altijd blond, alleen mijn vriendinnen werden helemaal gek van mijn uitgroei en toen ben ik het zelf eens gaan bekijken en het is wel heel erg. Donkerblond en dan dat mooie blond aan de onderkant. Dus nu ben ik naar zo'n kapperwinkel geweest waar ze verf verkopen die 'alleen voor proffesioneel gebruik is' met allemaal van die meng tubes erbij, dus ik ben benieuwd. Hij heeft me hoogblond meegegeven -.-' dus ik hoop niet dat het à la Britney, Paris, Brooke Hogan blond zal worden. But we will see, ik edit nog wel een foto (hoop ik )
En dan hieronder een foto van mijn vlechtjes (hele erge overbelichte onscherpe foto) was heel cool, maar het deed echt onwijs pijn op den duur en het ging jeuken want ze had in elk vlechtje een halve pot rasta wax erdoorheen gegooid. En ik kreeg er een groot hoofd van.
vlechtjes
En een echt recente foto heb ik niet dus ja. |
|
Josse
Heksenleider 2e klas
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Nov 17, 2008 0:54 |
|
@ Bragn & Debb : thanks :]
@ Macht : I lub the vlechtjes! <3 en je haar zoals het nu is is ook mooi!
Ik ben dus ook naar de kapper geweest. (Ask Macht & Pat ^^)
En ik vind het best wel hip. :]
Het is dus veel korter. Ik ga het binnenkort ook weer wat oplichten zodat er meer kleurtjes in kunnen, maar daar had ik nu ECHT geen tijd voor. ^^"
Mijn kapper is gaaf. xD
Edit : ja, dat zijn inderdaad allemaal TH-posters op de achtergrond. xD Mijn kamer hangt vol met posters en affiches. ^^ |
MiYuvi ♥ |
|
|
|
Amtjah
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
249 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 19, 2008 16:36 |
|
#Hermoine_love: Je foto's doen het niet (meer).
#Tops<3: Die vlechtjes staan je echt mooi! ^_^
#Josse: Ik vind jouw haar altijd hip! ^^
En ik ga na mijn examens naar de kapper, maar ik heb niet echt een idee wat ik met mijn haar ga doen. <.< Op het moment denk ik er aan om mijn haar te laten ontkrullen (met zo'n product, dan, zodat het de eerst maanden niet krult) en dan mijn haar in een middenstreep en dat zo mijn haar naar mijn gezicht toegaat. (Ok. Meest crappy beschrijving ooit xD) -kuch- Ja, het komt er dus op neer dat ik géén idee heb. |
_________________ Nothing will be the same
after november the 26 |
|
|
|
Josse
Heksenleider 2e klas
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Dec 30, 2008 0:56 |
|
Yay, eindelijk een foto van mijn nieuwe haar <3
Toen ik deze foto zag, bedacht ik me dat het wel hip was om mijn haar aan de zijkant wat korter te knippen.... Misschien ga ik dat wel doen. :] |
MiYuvi ♥ |
|
|
|
Ailey
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
577 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Dec 30, 2008 13:35 |
|
@Josse: Ah, ik vind je haar echt super mooi! Het staat je echt heel goed! Ik vind het ook leuk dat je het in die kleuren hebt, ik zou dat zelf nooit durven xD *likes very much*
Ik ben laatst weer naar de kapper geweest, maar eigenlijk is mn haar vrij saai, gewoon lang met een klein beetje laagjes en gewoon mn eigen kleur. Ik heb het een week geleden geverfd, maar je ziet het nu al niet meer. Het was een spoeling en je zag het de eerste twee dagen (wat al een verandering is, normaal zie je het na het verven al niet eens) en toen al niet meer. Maar ja, ik durf geen extreme dingen met mijn haar te doen en eigenlijk zit het ook wel best zo. |
|
|
|