Auteur |
Bericht |
Kirssy
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Dec 31, 2008 13:14 |
|
Eerlijk gezegd had ik het niet verwacht, maar het lezen van dit topic maakte toch ook hier wel weer wat emotie los. Voor mijn gevoel heb ik al maanden geleden afscheid genomen van HPF, maar ik kon het toch niet laten om de laatste week toch nog even weer te gaan kijken.
Op 1 mei 2006 ben ik hier lid geworden, nadat ik dit forum volgens mij bij toeval was tegen gekomen. Vooral het rpg'en interesseerde mij toen ontzettend -Vuurbeker en Cruiseship blijven voor mij toch de leukste herinneringen- later heb ik ook door hpf het photoshoppen ontdekt, wat ik nog steeds heel leuk vind. Maar wat hpf zo speciaal maakt, blijft toch al die gigantisch lieve mensen die ik hier heb leren kennen en de gezellige sfeer die hier altijd hangt.
Het harry potter fandom nam wel beetje bij beetje af maar HPF bleef. En daarvoor wil ik toch ook wel alle crewleden en ex-crewleden ontzettend voor bedanken.
Meer ga ik niet schrijven, zo mooi en uitgebreid als de verhalen van anderen zal het ook niet worden, wel weet ik dat ik HPF heel erg ga missen. Ik wens iedereen een ontzettend gelukkig 2009 en hopelijk een tot weerziens op FFF!
Heel veel liefs,
Kirsten |
|
|
HG
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: Aan het toekijken hoe Hermelien en Ron aan het kussen zijn
|
Geplaatst:
Wo Dec 31, 2008 13:43 |
|
Ik ben nog niet zo lang lid pas sinds 4 januari van dit jaar! Ik weet het nog als de dag van gisteren ik tikte namelijk op Google Harry Potter forum in en kwam hier terecht, na wat rondkijken besloot ik mezelf te registreren. Ik vond de lay-out en de uitwerking van het forum gewoon keimooi gemaakt. Na een tijdje was ik als dreuzel natuurlijk nogal noobish en nieuwsgierig geworden en ging de chat in waar ik meteen kennis maakte met Patricia in een niet zo een leuke manier. Eigenlijk was ik toen trouwens al geen dreuzel meer bedenk ik me nu net maar een eerstejaars Gryffs, maar ik bleef voor Patricia en de rest een noob. Na een goed gesprek met Shirley besloot ik mijn trots opzij te zetten en vaker de chat in te gaan en vaker hier te posten wat ook aardig lukte en ik kreeg steeds en steeds meer het idee dat ik ook geaccepteerd werd in de chat zoals ik was en dat was dus geen Noob . Na een tijdje startte ik ook met Rpgen wat ik ook enorm leuk vond en nog steeds vind natuurlijk.
Het was alsof er een dolk door mijn hart gestoken werd toen ik in juni vernam van de HPF-maanden en dat dit forum na 31 december 2008 dicht zou gaan. Het was voor mij namelijk een vast ritueel om iedere dag op het HPF te komen en het bezette al gauw een van mijn internetpagina's door daar steeds open te staan, zodat ik meteen kon posten. Ik heb zoveel mogelijk mee proberen te doen aan de activiteiten die georganiseerd werden, maar op het laatst ging dat niet meer door mijn drukke stage ( sorry Gryffs ). Nu ik weet dat het HPF vanaf morgen toch echt dicht is zeg ik alvast tegen jullie voor iedereen van het HPF: De beste wensen voor 2009 en ik hoop de meeste van jullie terug te zien op FFF of MSN. * Pinkt een traantje weg.* Voor degenen die mijn MSN nog niet hebben die mogen mij PB en, want let wel HPF en de mensen daarvan zullen voor altijd in mijn hart blijven. |
_________________ "Is this the moment?" Harry asked weakly, and when nothing happened except that Ron and Hermione gripped each other still more firmly and swayed on the spot, he raised his voice: "OI! There's a war going on here!" quote uit het boek pagina 625 |
|
|
|
San Riddle
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Dec 31, 2008 13:51 |
|
Lieve allemaal,
Ik heb sinds juni of juli dit jaar niet meer gepost, maar toen ik gisteravond bedacht dat het vandaag de laatste dag HPF was vond ik het toch wel heel erg. En na 3 jaar en 3 maanden kan ik het niet laten om iedereen nog even gedag te zeggen.
Mijn verhaal is een beetje hetzelfde als dat van de rest; ook ik heb op dit forum mensen leren kennen die ik nu niet meer zou kunnen missen. Ik heb maar één officiële HPFmeet mee kunnen maken, maar dat was iets om nooit meer te vergeten. HPF was gewoon één grote familie waar iedereen voor elkaar zorgde en op elkaar lette en ik denk dat we dat allemaal wel gaan missen.
Farewell HPF & ik wens jullie allemaal een heel fijn 2009 en ik hoop dat we elkaar nog eens tegenkomen.
Liefs, Sanne |
|
Smalofski
The Writing Mod
Verdiend:
131 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Dec 31, 2008 14:18 |
|
Toen ik me aanmelde voor HPF, begin mei 2005, had ik nooit de bedoeling ook effectief te posten. Ik had me aangemeld omdat ik heel toevallig geboeid was geraakt door een fanfiction, en ik wou graag een mailtje krijgen als er geupdate werd. Wist ik veel dat ik in deze wereld zou getrokken worden en nooit meer zou ontsnappen?
Al gauw begon ik aan mijn eigen eerste fanfic, die me na een tijdje in contact bracht met enkele leuke mensen. Ik werd ook actiever in andere delen van het forum, leerde steeds meer mensen kennen en werd meer en meer verslaafd aan het forum. Anderhalf jaar na dat ik me aanmeldde, werd ik gevraagd Moderator te worden (wel, eerst deelmod, maar al snel mod) en nog anderhalf jaar later, schrijf ik deze post.
De twee boarden waar je mij het vaakst kon vinden, en die mij nog steeds het nauwst aan het hart liggen, zijn Fanfictions en Ravenklauw. Maar de reden waarom ik bleef terugkomen naar HPF, zijn de mensen die ik hier heb leren kennen. Je wordt opgenomen in deze – nee ik ga niet familie zeggen, dat is lame – gemeenschap van gelijkgezinden, en ook al botst het soms wel eens, en zijn er ook slechte tijden, het is een feit dat ik heel enkele hele goede vrienden heb gemaakt, die ik echt niet kwijt wil. Ik ga hier geen lijst maken van mensen die ik wil bedanken, dat is denk ik ook niet nodig. Ik hoop dat ze wel weten dat ik ze dankbaar ben voor hun vriendschap en gezelligheid. (Maar goed, Shirley verdient wel een extra vernoeming, he buddy? XD)
HPF werd deel van mijn leven, een groot deel van mijn leven, en zelfs al zit ik hier nog niet zo lang – in vergelijking tot sommige oudere leden – de sluiting van HPF is voor iedereen even hard. Ik denk ook niet dat het al helemaal tot me door gedrongen is dat het zo meteen voorgoed voorbij is. Ik vrees het zwarte gat dat zal volgen, maar ik weet wel dat ik me daar ook wel over zal zetten. Toch zal ik HPF echt missen. Ik ben er zeker van dat ik nog zeer regelmatig uit pure gewoonte op het snelkoppelingsknopje “HPF” zal klikken, om te gaan lezen of iemand nog iets gezegd heeft in het Kladblok, om te kijken of er nog sikkels verwerkt moeten worden, om de meldingen van de leden te checken, om de nieuwste updates van de fanfics die ik volg te bekijken… Het zal zeker telkens opnieuw een domper worden om er aan herinnerd te worden dat de HPF-tijd werkelijk voorbij is. |
|
Rayna
The Psycho Admin
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Dec 31, 2008 14:35 |
|
De afgelopen dagen heb ik al verschillende keren een kijkje genomen in dit topic en elke keer heb ik op 'nieuw antwoord' geklikt en uiteindelijk het venster toch maar weer afgesloten. Elke keer kon ik niet de juiste woorden vinden.. en ook deze keer gaat het me niet lukken. Maar toch ga ik een poging wagen...
HPF heeft de afgelopen 5 jaar ontzettend veel voor mij betekend en dat kan ik niet in één post benoemen. Toch heb ik me in mijn eerste jaar als gewoon lid zijnde goed vermaakt in de chat en het raviboard. Daarna heb ik me 4 jaar als mod zijnde ingezet voor HPF. Vooral aan het zwerkballen heb ik nog hele levendige herinneringen overhouden. Die stress! Ongelofelijk!
En de meets! Ik kan me nog goed herinneren hoe zenuwachtig ik was die eerste paar meets! Voor mij was de MWF 2007 de meest magische meet, alhoewel de EFF 2007 ook een hele goeie tweede is.
Afgelopen augustus heb ik me overigens heel goed vermaakt met Sluipmoordenaar. Al die theorieën, verdachtmakingen en frustraties om geblokkeerde moordpogingen. Geweldig!
En ook wil ik nog even Sado vermelden. Sado is voor mij dé HPF RPG. De verhaallijnen, stambomen, intriges, moorden, babies, liefdes, huwelijken en personages waren en blíjven onvergetelijk. Later, als ik in het bejaardenhuis zit, achter de geraniumpjes, zal ik met een glimlach terugdenken aan de heerlijke tijd die Sarah in Sado heeft beleefd. =)
SADO! <333
Ik wil iedereen, leden, crewleden en ex-crewleden bedanken voor alles. Voor vijf fantastische jaren, maar bovenal voor vijf onvergetelijke jaren!
Liefs!
Rayna |
You know you love me,
xoxo Gossip Girl. |
|
|
|
Chris.
King of the Silvan Elves
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Dec 31, 2008 15:19 |
|
Nog maar een afscheidspost, en nu een wat langere, ik vond mijn eerste post hier een beetje verbleken bij al jullie mooie posts.
Ik kwam hier iets meer dan drie jaar geleden, in augustus 2005, voor het eerst op het forum. In het eerste jaar ben ik maar sporadisch actief geweest. Soms was ik een maandje aardig actief en dan weer maanden niet. Ik was toen ook nog niet echt fan van Harry Potter, de eerste keer dat ik de boeken las was een paar maanden daarvoor. Overigens al wel met heel veel plezier. Het zesde boek heb ik meteen op de eerste dag gekocht, al duurde het tot een maand daarna voordat ik begon met lezen. Dit was eigenlijk het echte begin van mijn HP fandom.
Eind 2006/begin 2007 werd ik dan echt actief. Ik vond toen vooral de discussies en de theorieën over de boeken het leukste, was Snape nu goed of niet (ik dacht van wel) en was Harry zelf de 7e horcrux (hier zat ik helemaal fout, ik heb zelfs gezegd dat ik het zevende boek uit het raam zou gooien als dit waar was, uiteindelijk heb ik dit niet gedaan overigens). Ik herinner me ook de voorspelling van het zevende boek, met last-minute veranderingen en zo.
Ik had me in 2005 meteen voor Gryff aangemeld, maar daar ben ik pas eind 2007 actief geworden toen de afdelingsmaanden moesten worden georganiseerd. Ik vond het heel leuk om hier aan mee te helpen en om te zien wat de andere afdelingen hadden gemaakt. Ook werd ik actief in de chat en de afdelingsquizes, die zeer frustrerend maar wel heel leuk waren.
Ik wil iedereen bedanken voor de vele discussies die ik hier heb gevoerd. In het bijzonder Eva voor de Raaf-Gryff discussies (en voor de andere 5000 posts. xD, je bent voor mij één van de grootste hp-fans), Helen voor de verfkleuren discussies (en voor alles wat ze voor Gryff heeft gedaan), Beegee voor de Editors/Killers discussies (en dat ik mede dankzij jou een muzieksmaak heb ontwikkeld). En Daniel, Glenn, Rudy, Rayna en de rest van de crew en ex-crew ook natuurlijk voor het vele werk dat ze hebben verricht.
Voor iedereen wie ik vergeten ben vul je naam op … in:
…., bedankt voor de leuke tijd die we samen op HPF hebben gehad.
Ik hoop iedereen terug te zien op FFF, zo niet, het ga je goed en tot ziens! |
_________________ "I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
|
|
Charlie
Oceanic 815 Survivor
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Dec 31, 2008 16:00 |
|
Oke, nu is het toch echt beslist *heeft post drie keren verplaatst*. Hij komt wel degenlijk hier. Mijn allerlaatste post. Dit is nu toch het Emooste topic op HPF ooit, dus hier komt mijn allerlaatste post gewoon.
*zet 'We are the Champions' op op de achtergrond*
Want dat is het lied dat in mijn ogen nog het beste past ook. We verliezen iets heel groots, maar uiteindelijk hebben we er allemaal bij gewonnen. En omgz, nu begint het refrein en ik houd het nu echt niet meer droog.. Dit is echt te zielig voor woorden nu.
Goed, dit was het dan. Dit is mijn allerlaatste post hier ooit en ik vind het heel erg vreemd aanvoelen nu. Lekker leeg, f-it. Dit is zo verschrikkelijk niet leuk. Ravenclawers, ik ga jullie verschrikkelijk hard missen. Net als de rest van het forum, ik heb al proberen uit te drukken hoe het voelt in mijn vorige post, maar het gaat niet. Ik ga er maar gewoon van uit dat iedereen snapt wat de meesten voelen.
Ik ga dit echt verdomd hard missen.
Prettige jaarwissel iedereen.
*springt op de langste en dikste grouphug ooit*
Bye bye HPF'ers... See you in another life. |
|
|
Moniek
The Dark Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Dec 31, 2008 16:22 |
|
En ook mijn allerlaatste post komt hier. Ik weet niet wat ik kan zeggen, niks wat ik hier ga typen zal ook maar enigszins lijken op datgene wat ik echt wil zeggen, dus ik hou het kort want het gaat maar om het idee.
Ik heb het hier ontzettend leuk gehad. Ik ken niet iedereen even goed, maar dat wil niet zeggen dat ze het niet leuk hebben gemaakt hier. Sommige mensen ken ik wel goed en behoren wel echt tot mijn vrienden en daar ben ik heel blij om. Ik ga geen namen noemen, ik hoop dat diegenen die ik bedoel dat zelf wel weten. Sommige mensen ken ik niet goed maar horen wel bij HPF. Sommigen daarvan gaan niet eens mee naar FFF, maar ik hoop dat jullie nog bijdraaien :’)
Nog heel even en dan moet ik weg. Als ik terugkom is HPF dicht, kan ik er nooit meer posten. Dat is echt een heel raar idee en daarom lukt het me nu nog minder dan vorige keer om echt iets zinnigs te zeggen. Nooit meer posten op HPF. Nooit meer posten. Na 6 jaar. Dat klopt gewoon niet en het gaat lang duren voor ik daaraan gewend ben.
Ik weet echt niks meer te zeggen nu. Veel plezier met de allerlaatste HPF-uurtjes en tot op FFF en msn :’)
Dag lieve HPF’ers en vaarwel HPF... |
|
Heksjuh
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
68 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Dec 31, 2008 17:01 |
|
Het is heel raar... na zoveel jaar, dat er gewoon morgen geen harry potter forum meer is.
Ik werd lid toen ik in de tweede zat vijf en een half jaar geleden... In juni toen de forumcrash waarna het forum ging bloeien. In het begin was ik erg actief... goede herinneringen aan de Noord-Meets, Utrecht-Meet en de EFFmeet...Maar ook de mini-meets... Wat was dat leuk!!!
Op een gegeven moment werd ik veel minder actief... en toen ik hoorde dat het forum ging sluiten heb ik besloten niet meer actief te worden. Maar een hele lange tijd heb ik nog heel veel gelezen.
Mijn pubertijd ging dus samen met het harry potter form.
Heb mijn verhaal hier kwijt gekunt over de eetproblemen van mijn beste vriendin en na het overlijden van mijn neefje waren er ook mensen voor mij.
De warmte op dit forum was onvoorstelbaar groot, het is niet zo dat ik nog met veelmensen contact heb... maar dat was ooit anders, het had een groots aandeel in mijn leven.
En nu word de periode dus afgesloten, helaas.
Ik zal het missen!
Maar denk niet dat ik me nog aanmeld bij het nieuwe forum daarvoor is mijn verbondenheid met de fantasy wereld veel te klein, en inmiddels ook met de mensen van het forum. |
_________________ Het leven is 1 groot feest het is maar net hoe je het bekijkt!
Pluk de dag en eet veel ijsjes!
Mauw, Ravenklauw
Verruim je blik op het leven |
|
|
|
Kevin.
Griffoendor Aanvoerder
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Dec 31, 2008 17:03 |
|
Wat valt er nog toe te voegen aan alle mooie woorden die al gezegd zijn? Niks eigenlijk, maar toch wil ik hier posten. Op 11 mei 2007 ben ik lid geworden nadat ik geheel toevallig het forum ontdekte via de hoofdsite. Daar heb ik absoluut geen spijt van, want HPF is nog altijd tot de dag van vandaag een tweede thuis voor mij geweest. Ondanks het feit dat ik dus iets meer dan anderhalf jaar lid ben.
De Afdelingsmaanden, de bekende namen die online zijn als jij online bent, de live-wedstrijden, de meetings, de challenges. Het zijn allemaal stukjes van de grote puzzel. Maar HPF is veel meer dan dat, het is het forum waar je gesteund wordt door dik en dun. Waar het gezellig en gastvriendelijk is en waar je altijd hoe laat het ook is je verhaal kwijt kan.
Maar dankzij HPF heb ik ook leren durven, en leren ergens alleen naar toe te gaan. Daarnaast heb ik een hoop lieve mensen ontmoet en dat is iets wat ik natuurlijk ook nooit zal vergeten. Deze post zal niet zo lang worden als alle anderen, maar toch wil ik vooral de crew, ex-crewleden en de leden bedanken. HPF was vooral een magische en mooie ervaring die nog heel lang in mijn geheugen gegrift zal staan.
Het word nu tijd om af te gaan afsluiten. Maar ik hoop echt met heel mijn hart dat we elkaar terug zullen zien op FFF of anders MSN. Zo niet, het gaat jullie goed!
Dikke knuffel,
Kevin |
Laatst aangepast door Kevin. op Wo Dec 31, 2008 18:38; in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
sislon
The SuperAssassin
Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: Under your feet.. Yeah that's right I fell for you :)
|
Geplaatst:
Wo Dec 31, 2008 17:14 |
|
En na constant uit stellen, weigeren te typen en nog meer van dat uitstellen zal ik toch ook mijn post hier plaatsen. In alle eerlijkheid : ik ben heel slecht in dit soort afscheidsposts, dus verwacht er maar niet te veel van.
Ik zou nu mijn begin data kunnen opzoeken, maar eigenlijk zegt dat verdacht weinig over hoe ik jullie ga missen. Ik heb het hier heel fijn gehad, jullie waren regelmatig de aanspraak die ik nodig had als ik het moeilijk had. Wat misschien wel het belangrijkste voor me was was dat er altijd wel iemand online was die er voor me wilde zijn. Natuurlijk hadden we onze conflicten, had ik personen die me ergerde, en durf ik te wedden dat een hoop zich ook aan mij ergerde.
Waar ik jullie extra voor wil bedanken is de steun die ik van een aantal mensen die ik hier heb leren kennen heb gekregen na het overlijden van mijn tante vorig jaar. Ik herinner me nog goed, ik kreeg het 's morgens vroeg te horen op een voor mij nog net vrije dag en er was vervolgens niemand die me kon troosten thuis. Bij gebrek aan iets om het te verdragen ben ik toen online gegaan, ik geloof dat Rudy de eerste was die online kwam en daarna heb ik het er ook met andere over gehad. Daar wil ik iedereen van toen nog een keer erg voor bedanken.
Maar we hebben volgens mij vooral ook veel leuke tijden gekend, mijn eerste slecht Rpg, toen Ootp vs DE rpg en toen zelfs onze bijzonder grappige korte periode van Aurors Office. In die tijd heb ik ook mijn eerste meet gedaan, Artis met begroetingen met Rpg-namen (ik reageer echt niet goed op mensen die Voldy-roepen) ondergeklad worden en al. In de verdere meets heb ik geweldig veel van jullie genoten en vaak al weken of minstens dagen uitgekeken naar de meets. In korte herinnering, de film meet, samen schaatsen,samen de efteling in, samen naar de fair.
Ik wil ook nog even de crew bedanken voor het netjes houden van dit prachtige forum, en iedereen die heeft gewerkt aan de maanden voor de leuke ideen, het was prachtig. Ik wil alle mensen die ik eeuwig op de zenuwen heb gewerkt ook bedanken voor jullie geduld. Ik hoop iedereen weer op FFF te zien, en een aantal op msn.
En alhoewel niks van wat ik zeg lijkt te bevatten hoe belangrijk en bijzonder dit voor me was, kan ik het niet goed uitleggen. Dus hier mee zeg ik dan maar:
HPF'ers en HPF Vaarwel |
_________________ "Wat?! Mooi niet dat ik tussen die mensen ga rennen door een deur die er misschien mogelijk in mijn gedachte wel kan zijn!"
"Aha dus je geeft toe dat hij er wel kan zijn!"
HPF goodbye, we will miss you. |
|
|
|
LavenderBrown
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
398 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Dec 31, 2008 17:32 |
|
Wow, um, ik heb hier ook al in een eeuwigheid niet meer gepost (behalve een keer om Blije te helpen vals te spelen met een of ander spel), maar als ik zo dit topic lees met alle mensen die ik natuurlijk nog wel ken, moet ik eigenlijk ook een afscheidspost nemen. En omdat Daniël me anders met een schop de grond in zou stampen, en ik wil 2009 liever ademend instappen.
Ik kwam geloof ik eind november 2005 op HPF terecht (geen HPFo voor mij, ik was voor de rest nergens anders actief, dit is mijn enige HPF), en de eerste mensen die ik leerde kennen waren Sofie en daarna Sanne.
En hey, daar ben ik nog steeds bevriend mee! See, dat is ook echt hetgene aan HPF waar ik zo ontzettend dankbaar voor ben; mijn vrienden.
Ik ken jullie allemaal nog maar een paar jaar, maar we hebben een vaste kliek en na een hoop vetes is iedereen inmiddels happy together (bij ons, ten minste [a]) en, nou ja, HPF heeft me echt gemaakt tot wat ik nu ben:
Een fangirl!
Ik kwam hier origineel alleen maar voor Harry Potter, maar ik verlaat HPF nu uiteindelijk met mede-fangirls (de grootste van allemaal is volgens mij Malou. Girl, kun jij sexyfine capsen!),
avatar, LOST, heroes, twilight - damn, zelfs Lord of the Rings was ik niet aan begonnen zonder jullie!
Ik ben al maanden en maanden geen actieve poster meer, maar er kleeft geschiedenis aan HPF en ik ben niet van plan die al te laten eindigen, dus op msn en ons eigen kleine forumpje amrazement gaan we gewoon lekker door. Misschien kom ik zelfs nog wel even spieken op FantasyFreakz.
Ik wil de mods & invloedrijke mensen bedanken omdat jullie HPF zo'n verwelkomende plaats voor me hebben gemaakt die paar jaar, en eigenlijk al die mensen die ik nu liefheb en met grooooote vreugde meet, maar jullie weten wel dat ik jullie een oneindige hoop van jullie hou.
Bye, HPF, I'll secretly miss you -
You've been my Burrow! |
_________________ hey love
awful happens all the time
don't let it kill you. |
|
|
|
Pottergirl
Heksenleider 2e klas
Verdiend:
627 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Dec 31, 2008 17:35 |
|
Wauw. Ik ben hier echt al een tijdje niet meer geweest, maar ik wilde toch even op een gepaste manier afscheid nemen.
Toen ik op dertienjarige leeftijd voor het eerst een Harry Potterboek las, ging ik als een idioot op zoek naar meer informatie. Onder andere op internet. Zo kwam ik terecht bij Harrypotterfreakz.com en het daarbij horende HPForum (: Ik was lid, maar nogal inactief - daar kwam na de grote crash verandering in. Ik registreerde me in juni 2004 opnieuw, begon te posten, te RPG'en, PC-crea's te posten en mensen te leren kennen.
Iets meer dan vier jaar heeft HPF deel uitgemaakt van mijn leven. Het was mijn home page, de eerste website die ik bekeek als ik een paar dagen weg was geweest of terugkwam van vakantie.
Via HPF heb ik een aantal geweldige mensen leren kennen waar ik nog steeds contact mee heb. Door HPF ben ik gestimuleerd om meer te schrijven en te tekenen. Omdat ik vaak op HPF kwam in een tijd waarin je toch je karakter een beetje vormt denk ik wel dat HPF van invloed is geweest op wie ik nu ben, en daar ben ik HPF en alle mensen die daaraan hebben meegewerkt erg dankbaar voor (:
Daarom wil ik jullie hierbij bedanken voor de geweldige tijd, de tomeloze energie die jullie hierin hebben gestoken. Het was een hele gave tijd ^^
Toch ben ik er nu klaar mee. Het is niet zo dat ik HP niet meer leuk vind of dat ik niet meer geïnteresseerd ben in fantasy in het algemeen. Ik ben klaar met HPF, en ga niet mee naar FFF. Ik weet gewoon zeker dat ik daar lang niet zo actief ga worden als dat ik ooit op HPF ben geweest en dat vind ik nu al jammer, dus ik ga er niet aan beginnen.
Ik wens de mensen die wél meeverhuizen naar FFF een hele fijne tijd toe - misschien kom ik af en toe wel even langs om te kijken hoe de boel erbij ligt (: En de mensen die de behoefte hebben om met me te praten weten me te vinden op MSN, DeviantArt, LiveJournal of Hyves.
Jongens, heel erg bedankt voor álles. Het was geweldig.
Tot ziens, HPF (: Heel veel liefs van mij. Het moge jullie allemaal goed gaan <3333 |
|
KJRiddle
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
1 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Dec 31, 2008 18:20 |
|
Ik ga het kort houden: bedankt voor dit forum! Ik heb een leuke tijd gehad (in Zwadderich) en ik kan best zeggen dat ik hier met plezier heb gepost en met plezier dit forum heb gepost.
Vanaf heel vroeg ben ik hier actief geweest onder de naam dolochov en vervolgens verder gaan onder mijn huidige naam KJRiddle . Waarschijnlijk zie ik jullie allemaal weer terug op FantasyFreakzForum en ik wens sowieso iedereen een goeie jaarwisseling |
_________________ 'Why So Serious?' |
|
|
|
Bernou
Huffelpuf Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Dec 31, 2008 18:33 |
|
Ik weet dat ik hier al heb gepost, maar ik wil hier toch mijn allerlaatste HPF post hebben. Een betere plek kan ik me daarvoor niet bedenken.
Daarbij wil ik ook nog graag een iets betere afscheidspost hebben dan m'n vorige.
Ik vind het ten eerste prachtig hoe de mensen boven mij hun gevoel over HPF, zo mooi, in woorden hebben kunnen uiten. Jullie hebben me echt weten te ontroeren. Ik weet dat ik het zelf nooit zo goed zou kunnen verwoorden, maar toch wil ik wel iets proberen.
HPF is ongeveer twee jaar een deel uit mijn leven geweest. Het was het eerste forum die ik bezocht, zodra ik internet opstartte en ik ben bang dat ik het uit automatisme ga blijven doen. Het is zo ontzettend vreemd om morgen geen nieuwe berichten meer te zien.
Ik heb mijn actieve en mijn minder actieve tijden gehad, maar ik ben wel van HPF gaan houden. Het was toch meer dan een forum voor mij. Je kon hier niet alleen over Harry Potter praten, maar ook over andere dingen. Daarbij waren de leden super lief en hielpen ze je als je ze nodig had.
Ik ben dan wel nooit naar meets geweest en heb anderen nooit in het echt ontmoet, maar hoe ze over MSN of gewoon op het forum overkomen, gaf me altijd wel een warm gevoel. HPF is altijd meer geweest dan alleen een forum over Harry Potter.
Ik wil Huffelpuf toch even speciaal bedanken. Ik heb daar echt een geweldige tijd gehad en ik vond de mede-huffs echt super lief en gezellig. Ik heb daar erg veel plezier gehad en ik heb er leuke herinneringen aan over gehouden.
Daarnaast bedank ik natuurlijk de crew, voor het maken en bestaande houden van dit geweldige forum en bedank ik alle leden.
Het is nu best wel vreemd om te beseffen dat dit mijn allerlaatste post hier is, maar ik vind zelf dat ik het hierbij echt moet laten. Ik ga HPF en alles wat erbij hoort ontzettend missen. *knuffelt iedereen plat*
Ik wens iedereen een heel fijne jaarwisseling en hopelijk zie ik veel van jullie weer terug op FFF.
Vaarwel HPF en HPF'ers die niet meegaan naar FFF. Ik ga jullie heel hard missen.
Tot ziens voor de leden die mee gaan naar FFF en ik hoop nog vaak met jullie te kunnen spreken.
Heel veel liefs, Bernou |
_________________ It's time to say goodbye..Goodbye HPF. <3
20/07/06 - 01/01/09 |
|
|
|
|
|