Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

HarryPotterFreakz/Forum Jaaroverzicht 2008 Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Alek
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 0 Sikkels

Alek is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Dec 31, 2008 18:45 Terug naar boven Sla dit bericht op

Na het eerst een tijdje niet te willen doen, ga ik toch een afscheidspost maken Smile

Waarschijnlijk ken de helft van de mensen die deze post lezen mij niet, ik ben namelijk niet echt een actief lid. Vroeger was ik iets actiever, vooral in Zwadderich, maar dan kwam ik een tijdje hier niet meer, ik heb geen idee waarom dat juist precies was. Ik heb daar in ieder geval heel veel spijt van, want daardoor heb ik de afdelingsmaanden en een deel van de HPFomaanden gemist. Maar de tijd dat ik hier wel was, was een zeer leuke tijd. Ik heb hier geen vrienden gemaakt, maar toch wil ik iedereen bedanken die bijgedraagd heeft aan deze site: door te posten, modereren, geweldige activiteiten te organiseren en nog veel meer. Ik hoop dan ook dat iedereen meegaat naar FFF, want ik ga er zeker zijn en misschien word ik daar wel een actief lid. Verder nog: tot ziens HPF en iedereen een gelukkig 2009!

Profiel bekijkenStuur privébericht
BeeGee Kenobi
Oude Forumnaam: Sirius Black's Girl! The Lost Mod
The Lost Mod

BeeGee Kenobi is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Dec 31, 2008 19:02 Terug naar boven Sla dit bericht op

Dan ook een post van mij hier. Ik zit hier al vanaf 11 Juli 2003 en ben daarmee dus zo'n goeie 5,5 jaar lid geweest van dit prachtige forum. Ik kan eerlijk zeggen dat het forum mijn leven de afgelopen 5 jaar behoorlijk heeft veranderd. Ik had het er onlangs met Idril over...als we beide niet op HPF hadden gezeten hadden de afgelopen 5 jaar er heel anders uit gezien.

Ik ben in December 2003 mod geworden en heb vele jaren met plezier gemod. Ik ben begonnen in een antiek team van Frank, SeverusSnape, Missy en Daenerys....na een half jaar kwam Rudy daar nog bij. Het team is behoorlijk veranderd in de afgelopen jaren, en af en toe denk ik nog wel eens terug aan die eerste dagen. Hoe simpel alles toen nog was...geen moeilijke maanden, zwerkbalwedstrijden of crew-moeilijkheden. Razz

Toch ben ik van jullie allemaal gaan houden (sommigen natuurlijk wat meer dan van anderen Wink..). Ik heb veel vrienden gemaakt op dit forum (sommigen daarvan ga ik zeker komende jaren nog wel zien...) en ik ben blij dat ik een onderdeel heb mogen uitmaken van dit geheel..

Idril zonder jou was dit allemaal heel anders geweest. Dank je dat je lid bent geworden na mijn oeverloos gezeur 5 jaar geleden. Very Happy Dank voor alle gezellige HPF kletsuurtjes in ons studentenhuis (jaaah we hebben wat afgeroddeld over jullie allen Laughing

Jalf, Malou, Jessica jullie zijn veel voor mij gaan betekenen in de afgelopen jaren. Ik ben blij dat ik jullie via dit forum heb mogen leren kennen, en ik kijk uit naar onze volgende meet up!

Rayna: YOU F*CKING ROCK!! Ik kan niet wachten om weer eens met je naar een concert te gaan! <3

Saskia, Missy, Joyce, Rudy (oftewel het oude team): heel veel dank wat jullie allemaal gedaan hebben voor het forum. En dank dat jullie al mijn puberbuien hebben doorstaan...ik ben een behoorlijke pain in the arse geweest af en toe! Ik hoop oprecht jullie weer eens te zien, zodat we kunnen lachen om al die stomme HPF dingetjes die we vroeger deden Wink

Daniel & Charlie: Jullie zijn awesome! En beloof mij dat jullie beiden weer in het LOST topic op FFF komen, ok? Ik wil al die analyses van jullie gekke hoofdjes niet missen hoor!! *knuffelt*

Frank & Glenn: Dank jullie heeeeel erg voor het mogelijk maken van dit alles!!

@de rest: Ik ben vast mensen vergeten, maar ik wil iedereen bedanken hier! En ik zie jullie op FFF (daar ben ik beter bekend als Traveler Wink...) Je kan me herkennen aan obsessief gedrag, zoals jullie de afgelopen 5 jaar van me gewend waren Laughing

Ik vond ook nog wat moois in m'n foto archief

http://i5.photobucket.com/albums/y157/JackShephard/20071-1.jpg

Editors @ Lowlands 2008..best experience ever!
FelixdeFeniks
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

FelixdeFeniks is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Dec 31, 2008 23:10 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik weet dat ik hier al gepost heb, maar ik wil voor de laatste keer iedereen bedanken die dit forum tot een succes heeft gemaakt. Crew, ex-crew, leden....bedankt voor deze mooie tijd! <3 Dat FFF ook zo'n groot succes mag worden in het nieuwe jaar!

But you still pull me home.
Expecto Petra
Griffoendor Klassenoudste
Griffoendor Klassenoudste

Verdiend: 74 Sikkels

Expecto Petra is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Dec 31, 2008 23:17 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb hier nog niet gepost, dus hierbij.

Ik heb een geweldige tijd gehad. Ik hoop dat het ook zo gaat worden op FFF, maar daar geloof ik wel in.

Speciaal wil ik 2 groepen bedanken.

De 1e groep bestaat uit alle Gryffs: Ik heb een enorm leuke tijd gehad. Ik vond het fijn zoals iedereen met elkaar omgingen. Naar elkaar luisterend wat er dan ook was. Niet leuke maar ook leuke verhalen. Ik vond het geweldig dat iedereen elkaar zo steunde en dat we zo 1 waren. You're house will be like your family' zoals Anderling dat zei en dat heb ik gemerkt hier op het forum in Gryff. Ik was/ben er trots op dat ik jullie KO (samen met Manouk) mocht wezen!!

De 2e groep is de (ex)crew: Ik wil jullie bedanken voor al jullie inzet, voor wat jullie allemaal gedaan hebben voor het forum. Ik vind het geweldig. Super bedankt!

Ik ga iedereen enorm missen.
Iedereen een goede jaarwisseling en een gelukkig 2009 toegewenst!!

HPF, I will miss you too!!
Jim
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 20 Sikkels

Jim is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Dec 31, 2008 23:21 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hier is dan mijn laatste oranjerode post op dit forum. *snik* Ik probeer al dagen te bedenken wat ik wil zeggen en ik heb eigenlijk nog steeds geen idee.
Maargoed.
Volgens mij was ik 11 jaar (ongeveer 5 jaar geleden) toen ik echt actief op dit forum kwam. Een tijdje eerder had ik me hier al aangemeld als “jaffie92” om mijn fanfic te posten, en later meldde ik me dan aan als Jim (helemaal vergeten dat ik hier al lid was xD). Later had ik hier in zo'n beetje alle delen van de freakzone wel een topic (fanart doe ik dus NOOIT meer xD), ik heb gezwerkbalt, 8 keer (ofzo) gemeet, volgens mij wel een tijdje redelijk actief gepost.. Razz En gelukkig heb ik zelfs wat vrienden gemaakt.^^ Razz
Euhm…
Nouja ik heb in ieder geval een geweldige tijd gehad hier. De mensen hier zijn geweldig, de meets waren geweldig, het forum was geweldig… Ik was de laatste tijd wat minder actief (ik had misschien een keer gepost in het HP-deel van deze site dit jaar Razz) dan eerst maar ik vind het toch heel erg jammer dat er een eind aan komt.

Vaarwel HPF! Ik zal je nooit vergeten!

En nu ga ik al mijn Sikkels uitgeven aan Chocokikkerkaartjes...

Oude Forumnaam: Jalf Lupin The Musical Mod
The Musical Mod

Jalf is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Dec 31, 2008 23:34 Terug naar boven Sla dit bericht op

Dit wordt mijn aller laatste post op HPF. D: Ik zit nu met Malou, Pim en Moniek bij Daan. En het voelt raar dat er over een half uurtje geen HPF meer is... Ik ga jullie missen, maar gelukkig zie ik jullie op FFF. Ik ben blij met jullie.

Ik kan niet echt beschrijven wat er nu door me heen gaat. Het is lichtelijk onwerkelijk, maar we slaan ons d'r wel door heen. FFF wordt op z'n minst net zo leuk, dat weet ik zeker... <3

*aait HPF over zijn bolletje*
Hastalavista...

<3

...I'll miss ya...
Daniël
Oude Forumnaam: Daniël. Schoolkampioen
Schoolkampioen

Daniël is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Dec 31, 2008 23:51 Terug naar boven Sla dit bericht op

Lieve mensen,

Ik wil iedereen ontzettend bedanken voor de geweldige lieve complimentjes en berichten van mensen. Ik heb het werk voor HPF altijd met liefde gedaan en dit zal ik ook zo doorzetten op FFF.

Het afgelopen jaar is voor mij echt enorm vreemd geweest. Zowel persoonlijk als op het forum een veel bewogen jaar, met foute en goede keuzes. Ach, van fouten kun je leren...

Dit is mijn een-na-een-na-laatste bericht op HPF. Nu nog even langs Malou en het Crewboard. En dan is het toch echt tijd om op de kleine grote knop te klikken.

Ik hou van jullie!
(Ookal laat ik dat niet altijd even goed merken angel)

[6:38 pm] Idril: ik ben volstrekt normaal
Neville
Oude Forumnaam: Volbloed Prins Grote Zaal Hoofdmonitor
Grote Zaal Hoofdmonitor

Neville is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Dec 31, 2008 23:56 Terug naar boven Sla dit bericht op

Dit wordt ook mijn aller-, allerlaatste post op HPFo. Hier in casa Daan, met Irene, Malou en Moniek, maken we ons op voor het grote moment. Het voelt toch een beetje onwerkelijk. Toch wil ik het niet al te triest afsluiten: het was gewoon een ge-wel-di-ge tijd! Volgend jaar, morgen, hoop ik jullie allemaalop weer te zien. Een ander forum, weliswaar, maar toch nog steeds dezelfde gave groep.

Bye!

Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 1 Sikkels

Lilytje is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Dec 31, 2008 23:56 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mijn laatste post op HPF… Daarvan vond ik toch wel dat die in dit topic moest zijn.

De meeste mensen kennen mij hier waarschijnlijk niet, ik ben namelijk nooit een actief poster geweest. Maar ik heb bijna iedere avond een kijkje genomen op HPF, als een soort vast ritueel.

Op 2 juli 2006 registreerde ik mezelf als dertienjarig meisje onder de naam ‘Lilytje’ – waar ik nu enorme spijt van heb x’D. Ik registreerde voornamelijk vanwege de fanfictions, dus mijn forumnaam kon me op dat moment niet echt schelen en ik noemde me dan maar naar een van mijn favoriete personages, Lily Evans. (Eén fanfiction waar ik echt volledig verslaafd aan was, wil ik toch wel even noemen: Shattered Heart van Smalofski!)

In de periode vanaf dat ik me heb geregistreerd, tot nu, is er niet echt een periode geweest waarin ik écht actief ben geweest, ik postte wel, maar slechts af en toe. Zo ben ik vrij actief geweest met de CEG’s, heb ik het Toverdrankenspel meegedaan, en ben ik nu de laatste dagen vrij actief in Gryffindor.
Nu we aan het einde van HPF staan, heb ik hier best wel spijt van, maar ik hoop op FFF actiever te gaan zijn.

Maar, ondanks mijn passiviteit heb ik toch een leuke tijd gehad op HPF! Zonder aarzelen kan ik zeggen dat dit het allerbeste forum ooit is geweest (hopelijk wordt FFF zelfs nog beter!), dat we natuurlijk te danken hebben aan geweldig crew en andere mensjes die hiervoor verantwoordelijk zijn!

Daarom, vaarwel iedereen,
bedankt voor de fantastische tijd op HPF,
een geweldig 2009
& tot op FFF!

xxNina

"Does it hurt?"
"Dying? Not at all."
Perijn
Oude Forumnaam: Sirius Zwarts Marauder
Marauder

Perijn is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Dec 31, 2008 23:59 Terug naar boven Sla dit bericht op

Na 5,5 jaar HPF komt er toch echt een eind aan... jammer, het was zo leuk hier.

Waarschijnlijk ergens in juni / juli 2003 heb ik me op het oude forum aangemeld, ik had de site al een paar maanden bezocht en het werd toch tijd. Mijn nickname was toen Neville Longbottom, omdat ikzelf Marcel heet en de Nederlandse naam al bezet was.

Nadat de forumcrash over was en het nieuwe forum opging heb ik me meteen weer aangemeld. Ik was nooit echt actief de eerste jaren, bij vlagen ontdekte ik het forum weer, en even later was ik het weer vergeten.

In 2006 ging ik naar mijn eerste meeting, de Noord Meet 4, en het was onwijs gezellig. De eerste basis voor een actief lidmaatschap op HPF was gelegd.

2007 was toch echt een topjaar, de ene meeting na de andere, hoge activiet op het forum van mij, vele nieuwe vrienden gemaakt. Het was een mooi jaar, een jaar om nooit meer te vergeten.

Ik zal HPF echt gaan missen, maar FFF is toch ook een goede plek om rond te hangen, al is het [nog] niet zo leuk als hier.

Dag HPF!

"The Light shine on you, and the Creator shelter you. The last embrace of the mother welcome you home."
Glenn
ServerAdmin
ServerAdmin

Verdiend: 85 Sikkels

Glenn is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Jan 01, 2009 0:03 Terug naar boven Sla dit bericht op

Het einde van HPF is er nu echt. Via deze weg wil ik iedereen bedanken voor zijn/haar inzet in de afgelopen jaren.

Frank: Voor het opstarten van deze geweldige website.

Saskia: Voor het overnemen van het forum toen Frank wilde stoppen, en alle tijd die je er ingestoken hebt. Ook voor leden stond je altijd klaar indien ze hulp nodig hadden.

Joyce: Samen met jou heb ik Freakz overgenomen van Frank, ik wil je bedanken voor alle leuke meets, weekenden, MSN gesprekken en zo kan ik nog wel even doorgaan. Je hebt ongelofelijk veel tijd in HPF gestoken en daar ben ik je erg dankbaar voor. Helaas zit je nu niet meer in de crew, iets waarvan in nog altijd baal. Je hebt veel leden geholpen met HPF, maar ook als ze andere problemen hadden konden ze bij jou terecht.

Rudy: Toen jij de Techniek van het forum ging doen, ging het forum technisch erg voorruit. Je hebt FantasyFreakzForum vanaf het begin opgebouwd. Maar onze wegen zijn gescheiden, zoals je al zei: “Er is leven na HPF”. Rudy het einde was minder, maar bedankt voor de leuke meets, de gezellige avonden bij jou thuis, en de MSN gesprekken.

Missy: Ook jij hebt een tijdje aan het roer gestaan van HPF, hiervoor bedankt!

Alle crewleden van HPFreakz, HPForum: Bedankt voor al jullie tijd/inzet die jullie in de site’s gestoken hebben. Zonder jullie was deze site nooit geworden wat het is!

Alle bezoekers: Natuurlijk vergeet ik jullie niet, jullie hebben de websites actief gehouden (en sommige van jullie ook de Moderators). Bedankt voor jullie activiteit op de website. Ik hoop dat ik jullie in de komende dagen/weken/maanden/jaren op FFF kan begroeten.

Iedereen een gelukkig Nieuwjaar, en tot ziens op een van de meetings!

Glenn

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp