Auteur |
Bericht |
Jim
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
20 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 12, 2004 17:37 |
|
Ik vroeg me af... Hoe zouden jullie jezelf beschrijven in drie woorden?
Als dit topic te veel op het 'even voorstellen' topic ofzo lijkt, dan snap ik dat dit dicht moet...
Mijne dan maar...
Verlegen - Onhandig - Grappig
Verlegen >> Tsja.. Ik praat zacht, durf weinig, enz. Iedereen vindt me ook verlegen enzo...
Onhandig >> Ik stoot mezelf weleens ergens tegen, gooi dingen om, en sloop alle winkels die ik vind.. Niet zo'n goede eigenschap van me ^^'
Grappig >> Niet dat ik mezelf grappig vind, maar.. Mensen lachen om me... Positief en negatief
Ik heb wel veer meer eigenschappen, maar dit zijn toch de ikste... |
Laatst aangepast door Jim op Zo Sep 12, 2004 19:17; in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
PixieFilth
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
111 Sikkels
Woonplaats: let's go down to the beach and throw rocks into the sea
|
Geplaatst:
Zo Sep 12, 2004 17:52 |
|
oe, de mijne zijn ook verlegen => grappig => koppig
verlegen=> ik durf ook ontzettend weinig, hoewel ik wel naar een heel
nieuwe school durf, maar voor de rest ben ik redelijk stil en zeg ik niet
veel tegen mensen die ik niet goed ken
grappig=> ja, mensen lachen ook vaak om mij, en vooral als ik boos ben
dan ben ik zo kwaad en gefrustreerd op iets dat ik onbedoeld grappige
dingen eruit flap
koppig=> najah, ik moet steeds gelijk hebben en geef niet toe.... |
|
|
BeeGee Kenobi
The Lost Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 12, 2004 17:57 |
|
Hmm..ik in drie woorden..
Komtie
KOPPIG: tsjah..dat was volgens mij bij sommigen al duidelijk...ik wil altijd gelijk hebben en daarbij botst het wel eens met andere mensen die dat ook hebben...^^
FLAPUIT: ik praat nogal graag, lang en veel.....ghehe..(vraag maar aan mensen die me gemeet hebben...)
LUI: jah..mijn meest ergerlijke eigenschap volgens mij (iig voor anderen) |
|
|
|
|
Creative
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
45 Sikkels
Woonplaats: Watching Sara en Grissom, they have to finally Kiss sometime right?
|
Geplaatst:
Zo Sep 12, 2004 17:59 |
|
Moeilijk...maar ok...Serieus=>Trouw=>Vrolijk
Serieus: Ben ik volgens al mijn vrienden/vriendinnen...ben ik het wel mee eens...ik vind het verschrikkelijk als mensen wat doen wat tegen de regels is..ik wil ze dan altijd tegenhouden..en ik gebruik moeilijke woorden...ook best irritant vinden anderen...ach jah^^
Trouw: Ik ben heel graag bij mijn vrienden, en ik ben ook altijd bereid naar ze te luisteren als er wat is...
Vrolijk: Meestal ben ik in een vrolijke bui, en dan krijg je me er onmogelijk uit...ik zing eigenlijk heel vaak door vrolijkheid...^^
|
|
|
|
|
Malou
Unspeakable
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 12, 2004 18:03 |
|
Koppig, perfectionistisch, standvastig
Koppig> Nou, lijkt me duidelijk. Ik kan heel erg doordrammen en geef niet toe ^^""
Perfectionistisch> Ik heb een soort van honger naar 'uniekheid'. Iets of ik kan maar niet uniek genoeg zijn.
Standvastig> Als ik een idee of mening heb sta ik daar 100% achter en ben ik niet echt snel van mening te veranderen.
Maar verder kan ik ook wel es vriendelijk zijn hoor |
|
|
|
|
HP_Marije
Gast
Verdiend:
3 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 12, 2004 18:09 |
|
Lui - Trouw - Onhandig
Lui > Meestal wacht ik met alles tot het laatste moment (Behalve met mijn huiswerk) Als de bel gaat, heb ik ook nooit zin om van mijn stoel af te komen en naar beneden te gaan...
Trouw - Ik geef heel erg veel om mijn vrienden, ik zou alles voor ze doen en ik zou ze ook nooit verlaten. Ik ben dus trouw als het aankomt op vriendschappen.
Onhandig: Ik ben ook een beetje Tonk'erig. Ik stoot heel vaak iets om. Of het nou klein of groot is. Of ik blijf haken of ik struikel. Ook mijn gedachtegang is niet altijd even logisch, zodat ik nog meer klungelige dingen doe. |
|
|
|
|
Sage
5e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 12, 2004 18:10 |
|
Hmmm... goeie vraag...
Uitersten=>Zachtaardig=>Intelligent
Uitersten=> Ik kan heel aardig zijn, maar als je aan mijn verkeerde kant staat, ben ik je Snape. Een hele tijd heb ik uiterlijk en innerlijk enorm op hem geleken, maar ik was er erg onrustig door. Uiteindelijk ben ik erachter gekomen dat ik zowel trekjes van Snape, als Sirius, als Lupin heb, hoewel Lupin voornamelijk de boventoon voert.
Zachtaardig=> Ik hou niet zo van geweld, geruzie of veel lawaai... Als iedereen vriendelijk is, mensen op normaal volume praten en elkaar Niet (al te veel) slaan, vind ik het prima.
Intelligent=> Naja, d'oh. 'k Studeer en ik haal alles. |
_________________ Something that is upside down is easier to read when it is also back to front.
~::Stephen Briggs!::~ |
|
|
|
Heksjuh
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
68 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 12, 2004 18:11 |
|
Ik in 3 woorden wat een probleem.
Vrolijk--Bang--eigenwijs
Vrolijk --> Als ik in een vertrouwde omgeving ben ben ik eigelijk altijd vrolijk. Iemand vroeg mij laatst zelfs of ik wel eens een keer niet vrolijk was..
Bang --> Ja ik ben wel bang (denkt aan foto's dat ze op 25 met er hoogte op een touwtje staat) Maar als ik niet gezekerd ben ik wel eens bang. Of durf ik het niet
Eigenwijs --> Hoe vaak dat niet naar mijn kop word geslinger
Myrtelien
|
|
|
|
|
michielos
1e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 12, 2004 18:21 |
|
Wat ik denk wat ik ben hier komt het.
Grappig
Vrolijk
Relaxed
Grappig: Ik ben meestal de hele avond aan het praten en dan word er veel gelachten
Vrolijk: Ik werd het zonnetje in de klas genoemd.
Relaxed: Ik zit meestal gewoon achter over en dan zie ik het allemaal wel. |
|
|
|
|
Imaginary
1e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 12, 2004 18:22 |
|
Eigenwijs, Vergeet-achtig, Fantast
Eigenwijs => Mijn mening verander ik bijna nooit, ook al zijn soms de argumenten van een ander best wel goed ^.^ En ik zette ook nooit vaak de eerste stap om een ruzie bij te leggen...
Vergeet-achtig => Nah ja, dat spreekt wel voor zich. Ik vergeet echt zó veel, dat mijn ouders vaak wel eens zeggen dat ze een briefje op mijn voorhoofd moeten plakken
Fantast => Ik heb nogal een levendige fantasie ^.^ Zoals nu op dit moment, ben ik een Vrouwen-Heldin verhaal aan het verzinnen, samen met Rayna op msn (Maar aan haar fantasie kan ik nooit tippen ). We vinden dat er te weinig Vrouwelijke (Strip)Heldinnen zijn... |
|
|
|
|
Misz-Draco-Tom
3e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 12, 2004 18:26 |
|
Vrolijk-Vriendelijk-Lomp
Vrolijk: Ookal ben ik verdrietig, ik probeer altijd zo vrolijk mogenlijk te doen, en de rest van mijn omgeving niet te laten meegenieten van dingen waar ik verdrietig om ben ofzo..
Vriendelijk Jah, als iemand gepest word kom ik voor diegene op, word er iemand buitengesloten die eigenlijk wel heel aardig is dan vraag ik haar/hem erbij te komen enz.
Lomp Jah ik ben vreselijk lomp =.=''
Ik loop overal tegenaan, ik fiets overal tegenaan..
En ik val elke dag..
Naja..
Dat was ik dus ^^'''' |
|
|
|
|
Voldemort the evil
1e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 12, 2004 18:32 |
|
Bij mij:
Lui
Koppig
Flapuit
Lui Ik zit de hele dag achter de computer, doe enkel aan denksport . En soms lessen en huiswerk . Maar ik fiets wel 6 km naar school en terug. Dus per schooldag 12 km. Maar voor de rest...
Koppig Als ik een discussie heb met een vriend, dan wil ik altijd gelijk hebben. Die vriend is ook nogal koppig en daardoor hebben we meestal een hele discussie totals ik zo slim ben om te zeggen: "We zwijgen der over". Anders zou het nog lang kunnen duren .
Flapuit Vooral in de lessen op school. Als ik iets weet in de les als de juf/meester iets vraagt is het er soms al uit voor de juf/meester iemand heeft kunnen aanduiden. Maar de laatste tijd negeren ze me als ik zoiets doe, dan nemen ze een ander iemand. En als ik mijn hand opsteek, dan geven ze me soms het woord .
De negatieve dingen, das toeval, ik heb ook positieve dingen. |
Laatst aangepast door Voldemort the evil op Zo Sep 12, 2004 18:36; in totaal 3 keer bewerkt |
|
|
|
Rayna
The Psycho Admin
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 12, 2004 18:34 |
|
Rayna in 3 woorden? Koppig, Fantasierijk en Lui
Koppig -> Tjah, discussiëren is mijn 2e ik, en ik ben nogal erg gehecht aan mijn eigen mening. Die zal ik dan ook tot in het laatste moment verdedigen.
Fantasierijk -> Najah, dat Stripheldinnen gedoe is een van mijn vreemde verzinsels. Ik fantaseer eigenlijk de hele dag door.
Lui -> Dit is echt helemaal mij. Lui = Rayna, erger kan niet. Ik doe zo min mogelijk. Ik denk eerst na of ik niet iets zo kan doen dat het minder energie kost en het zou al helemaal mooi zijn als ik andere mensen voor mij kan laten lopen. Heel slechte eigenschap dus. |
|
|
|
|
Eldarion'
6e jaars
Verdiend:
26 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 12, 2004 18:56 |
|
Black-Girl in 3 woorden:
Eigenwijs Vreselijk eigenwijs, ik doe precies wat ik zelf wil, en hoe ik dat wil. Ik kan dus echt niet doen wat een ander tegen mij zegt.. ik moet er altijd iets aan veranderen. Ik loop daarom ook vaak te denken. Over vanalles, en daarom kom ik vaak met goede ideeen en bijdehande dingen...
Apart Tja.. ik ben niet zoals "den gemiddelde mens" M'n kledingstijl is heel apart, m'n bedenkingen zijn anders enzo.. Maar je merkt er niet zo veel van, omdat ik me meestal aanpas, omdat anderen toch niet snappen wat ik bedoel zegmaar.
Stil Ja.. da's een punt.. je zal me niet snel hele verhalen zien opzeggen en zo.. Ik kan het wel hoor, tegen iemand die ik heel goed ken. Maar tegen anderen zeg ik niet heel veel, en ik maak ook niet veel lawaai. Oke, als ik onder vriendinnen ben, kan ik wel vreselijk melig zijn en de boel op stelten zetten |
|
|
|
|
Vivica
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 12, 2004 19:08 |
|
Introvert >> Eigenwijs >> Fantast
Introvert, ik ben erg op mij zelf. Stil en teruggetrokken. Ik laat niet snel iets merken en ben op mijn best in mijn eentje.
Eigenwijs, Ik doe wat ik wil. Als men iets van me wil is de kans groot dat ik precies het tegenoversestelde doe. Ik doe iets juist niet omdat iedereen het doet en trek me niets aan van de vele pesterijen die daar vaak op volgen.
Fantast, ik leef in mijn eigen wereld. Ik ben vaak onberijkbaar, teruggetrokken in een zelfgeschapen wereldeje of een uit een boek. Ook in gewone situaties kom ik met de vreemste redenen. De vogeltjes vliegen op en ik ga opzoek naar een ontwakende draak. |
|
|
|
|
|