Auteur |
Bericht |
Charlie
Oceanic 815 Survivor

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 23, 2006 10:32 |
 |
Hey,
Omdat er ondertussen al enkele verschillende topics waren over onderwerpen die we niet zagen in de films, maar dus wel in de boeken, is een algemeen topic dus welkom. Je kan dus hier praten over onderwerpen die je liever wél had gezien in een film (gelijk welke film). |
  |
 |
Dragongirl Leenz
7e jaars

Verdiend:
213 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Sep 25, 2006 20:38 |
 |
Eerste! Altijd toch weer leuk.
Were is Foppe? In alle films eigenlijk, in film 5 zou hij eigenlijk wel moeten voorkomen, omdat dat gewoon moet, als de tweeling wegvliegt. |
_________________ So it hurts to be alive, my friend...
In this masquerade where all one day must die
Don't youere unborn again...
Just for a minute,
Just for a minute more... |
|
  |
 |
Bee
Schoolkampioen

Verdiend:
503 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Sep 25, 2006 20:43 |
 |
dragongirl schreef: | Eerste! Altijd toch weer leuk.
Were is Foppe? In alle films eigenlijk, in film 5 zou hij eigenlijk wel moeten voorkomen, omdat dat gewoon moet, als de tweeling wegvliegt. |
Persoonlijk vind ik dat ze hem er beter totaal uithouden.
Het zou gek zijn moest hij ineens opduiken.
In de vorige 4 films was hij er namelijk ook niet bij.
Huiselfen in de vierde film mis ik wel een beetje.
Waar ik wel blij om ben is dat ze het gedoe gedoe van Hermelien eruuit hebben gelaten. |
_________________ Orde is een genoegen van het verstand, wanorde is het genot van de fantasie.
Paul Claudel
 |
Wemelin
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Sep 25, 2006 21:22 |
 |
Super Mean Duiveltje schreef: | dragongirl schreef: | Eerste! Altijd toch weer leuk.
Waar ik wel blij om ben is dat ze het gedoe gedoe van Hermelien eruuit hebben gelaten. |
Het zou idd niet leuk zijn als Foppe ineens in de vijfde film zou spelen en niet in de vorige vier, maar zou jij het wel leuk gevonden hebben als Foppe vanaf het begin in de films speelde? Ik namelijk wel. Ik weet niet waarom, maar ik ben heel benieuwd naar hoe ze hem neer zouden hebben gezet (uiterlijk, stem, etc).
Van Hermione's huiselfobsessie vind ik het ook niet echt jammer dat die weggelaten is... Dat levert ook niet echt bijdrage aan de film. Foppe ook niet echt, maar waarom komt de Bloederige Baron er dan wel in voor? En ik meen dat in de eerste film een groepje geesten binnen komt zweven als de eerstejaars in de hal staan. Waarom is Foppe daar niet bij, dan? |
_________________ "Je bent de trouwe volgeling van Perkamentus, hé Potter?"
"Ja, inderdaad," zei Harry. "Ik ben blij dat dat duidelijk is." |
|
  |
 |
daniel lovaa
5e jaars

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 26, 2006 16:53 |
 |
IK ZOU het wel raar vinden als foppe opeens kwam!!
alleen vind ik het wel gewoon stom dat hij in geen 1 film speelt.
ik vind hem wel bij de film passen enzo.!
de gedoe van hermelien vind ik juist stom dat ze dat weg hebben gelaten, echt heel erg jammer dat hoorde echt bij die film ..
echt iets voor hermelien ook trouwens!
dat was het. |
_________________ H: your a wizard harry!
H: i'm a what? |
|
  |
 |
terryboot
2e jaars

Verdiend:
24 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 26, 2006 17:35 |
 |
in de derde film , de wedstrijd tegenj ravenklauw
Ik vond het erg jammer dat dat er niet in voor kwam dan zag je gelijk de vuurflits en cho chang voor het eerst op bezem.
Ik vond het ook jammer dat ze niets van de keukens lieten zien, dobby kwam er ook al niet in voor.
dus wel balen. |
_________________ Geen adelaar is meer veilig, want de raaf komt eraan
wijsheid zonder grens is ieders liefste wens,
ravenklauw |
|
  |
 |
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
529 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 26, 2006 20:38 |
 |
Ik ben persoonlijk toch wel redelijk blij dat Foppe niet meedoet in de films, het zou dan nog wat chaotischer zijn dan het al is. Want ik vind de films op zich toch wel al wat chaotisch.
Maar Dobby en Winky mochten wel een gepasseerd zijn in de laatste film. Maar langs de andere kant vind ik het dan weer goed dat Hermelien niet is beginnen zeuren over haar gedoe-gedoe... |
_________________ See you in another life then, eh brother? |
|
  |
 |
huffelpuf_girl
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
44 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 26, 2006 20:55 |
 |
Lupos-freak schreef: | Maar langs de andere kant vind ik het dan weer goed dat Hermelien niet is beginnen zeuren over haar gedoe-gedoe... |
Ik vind dat juist jammer, nu kan Ron in de 5de film dit niet zeggen: "Hermelien zit nog steeds in de gedoe."
Ik vind dat gewoon zo'n grappig zinnetje  |
_________________ De dood is lichter dan een veer,
de plicht is zwaarder dan een berg.
- het Rad des Tijds - |
|
  |
 |
xEmma
3e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
Woonplaats: In thé High School, next to Zac Efron && Vanessa Hudges, Singing We're All in this Together
|
Geplaatst:
Wo Sep 27, 2006 20:10 |
 |
Opzich vind ik het wel jammer dat ze in de vorige delen Foppe hebben weggelaten. Maar ik kan het me ook goed voorstellen dat ze hem er nu niet meer in doen. Het klopt dan gewoon niet meer. Eigenlijk hadden ze dat gewoon al in de eerste film moeten laten voorkomen. Maar ik kan me er ook wel iets bij voor stellen dat de films dan te lang worden.
Wat betreft over Hermione en haar gedoe, dat vind ik ook wel balen dat het er niet echt in voor komt. Ik vind het toch wel een groot deel wat ze eruit hebben gehaald. Het is ook wel jammer. Maar aan de andere kan vind ik het ook wel beter. Anders gaat het alleen maar over gedoe, en dat kan wel eens irritant zijn.
Ik heb ook nog gelijk een nieuwe. Een tijdje geleden stond er op HPF dat uit de Vijfde film de Zwerkbalscene's werden geschrapt. Dat vind ik pas jammer. Ik had me daar namelijk heel erg op verheugd. En ik weet zeker dat ik niet de einige ben. Rupert zelf vondt het ook erg jammer. Ik kan me er wel wat bij voorstellen dat ze het weg hebben gelaten in verband met de tijd. Maar dat neemt niet weg dat ik het nog steeds jammer vindt. |
_________________ This could be the start of something New,
It feels so right to be here with you.
And now looking in your eyes I feel in my heart
The start of something New. |
|
  |
 |
mira
7e jaars

Verdiend:
80 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 03, 2006 11:03 |
 |
Citaat: | Eigenlijk hadden ze dat gewoon al in de eerste film moeten laten voorkomen. |
Daar ben ik het helemaal mee eens! Foppe is echt grappig!
Ze wilden eerst toch wel een stukje met Foppe in de eerste film doen? Ik dacht dat ooit eens ergens te hebben gelezen. Klik op de link en dan zie je de persoon die Foppe zou spelen. Je moet even iets naar beneden scrollen en kijken bij geesten, wezen en schilderijen. Hij staat helemaal rechts.:
Foppe
Wat vinden jullie van die foto? Ik had hem goed gevonden als Foppe!
Greetsz, mira |
_________________ The legend begins... |
|
  |
 |
Choco
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
70 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 03, 2006 15:10 |
 |
Ik vind die niet erg op Foppe lijken als ik eerlijk ben. Ik stel me echt een klein donderspookje voor
Er zijn helaas zoveel dingen weggelaten, maar wat ik ook wel vervelend is, is het veranderen van locaties. Het is helemaal niet opvallend ofzo, maar ik vind dat nou juist jammer. Dus in het boek wordt Malfidus bijv. in een fret veranderd op de gang, in de film buiten. Zwamdrift wordt geschorst in het boek vlakbij de grote zaal, maar op de nieuwe filmfoto's stond ze buiten terwijl ze werd geschorst. Nou ja, van dat soort dingetjes.. |
|
|
  |
 |
fawkes_the_phoenix
4e jaars

Verdiend:
237 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 03, 2006 19:32 |
 |
Ik had wel graag de gedoe in de films gezien. Het geeft een beeld van Hermiones karakter en er zitten ook grappige stukjes bij. Foppe vind ik veel minder belangrijk voor het verhaal. |
_________________ "Harry is the best hope we have. Trust him." |
|
  |
 |
Hermion Granger
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
224 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 10, 2006 22:01 |
 |
Super Mean Duiveltje schreef: | dragongirl schreef: | Eerste! Altijd toch weer leuk.
Ik vond de gedoe van Hermelien echt super grappig en vond het dus net jammer dat ze het eruit gehaald hebben. Ook vond ik inderdaad over het algemeen huiselfen te weinig, maar ik vind de film ondaks dat toch geslaagd. Wat er echt in moest zitten zit erin, en das het belangrijkste.
dada |
|
|
  |
 |
watsonette
6e jaars

Verdiend:
42 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 13, 2006 18:24 |
 |
ik vind het jammer dat ik rupert niet zie vliegen in de 5de film , daar had ik me net zo op verheugd .
Ook Krenck in het bos was leuk gewwest ( 4de film ) ..
Maar toch hebben ze best de leukste dingen uitgekozen ..
maar toch ben ik best tevreden |
_________________ Ravenclaw <3
Can You Dance Like a hipogriff?
Check mn Crea's =) , HP5 Spoilers! |
|
  |
 |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Di Okt 24, 2006 11:34 |
 |
Wat ik echt had gehoopt, was Foppe te zien in de film's ..Dan leek mij de film opzicht leuker om te zien, ik bedoel hij komt zowat in alle delen voor, en hij wordt niet in de film gebruikt. En vele stuken zwerkbal, zoals in het derde film, lieten ze de zwerkbal wedstijd tussen griffoendor en zwadderich eruit..iets wat ik echt hoopte te zien.
Ooh..hoor ik net ( lees net ) hier onder dat ze rupert eruit laten??..Ooh bloody Hell!...En dan zal dat stukje Dreuzelgevecht tussen goerge/harry en draco er ook uit laten... * Loopt vlug het topic uit voordat ze slechte zin krijgt...* |
_________________ †Het geluk van de vampiers is met ons!!†
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
  |
 |
|