Auteur |
Bericht |
nymf.anna
4e jaars

Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Okt 19, 2006 19:54 |
 |
ik kreeg net een berigtje van iemand ik werd daar zooooooooooooo blij van het was echt heerlijk het was niet het soort geluk waarvan je gaat gillen of giegelen maar het soort wat je voor jezelf wil houden(het had niks met liefde te maaken)
ik vroeg me af of jullie dat soort( feliks fortunariks ) geluk ook een keer hebben gehad |
|
|
  |
 |
Mariky
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
405 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Okt 19, 2006 19:56 |
 |
Dat heb ik weleens gehad. Toen ik vorig jaar te horen kreeg dat ik kon doorstromen naar het VWO. Ik wilde eigenlijk helemaal niet persee naar het VWO maar ik was er echt ontzettend blij mee. Ik heb gelijk mijn mama gebeld ^^
Maar ik vraag me af. Wat kreeg jij dan te horen waarvan je zo blij was? |
  |
 |
pottermania
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
127 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Okt 19, 2006 20:07 |
 |
Ik was superblij toen ik te horen kreeg dat ik mee mocht doen aan een kleine filmproductie. Hoe dan ook, er zullen vast nog wel meer dingen zijn maar daar kan ik niet zo snel opkomen. |
_________________ Fearing the best, fearing the smartest, fearing us!
Ravenclaws, you don't have to be brave to know everything!
Heeft meegedaan aan de laatste zwerkbalwedstrijd, what an honour! |
|
  |
 |
Wemelin
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Okt 19, 2006 20:11 |
 |
Ja nu zijn we wel nieuwsgierig wat er in anna27's berichtje stond...
Ik denk... ik ben 2 keer naar Bløf geweest. Dat was echt zó leuk en geweldig en perfect en wauw, omdat het een van de weinige concerten waren waar ik ooit geweest ben. Nou, tijdens die concerten en erna en ervoor voelde ik me echt helemaal geweldig... Ik kan het me niet meer precies voor de geest halen dus jammer genoeg ook niet omschrijven, maar ik weet wel dat ik echt heel blij was.
De volgende dag ook allemaal filmpjes bekijken van die avond, het was echt heel gezellig. Verder heb ik zoiets denk ik niet gehad, anders zou ik er nu wel achter zijn gekomen. |
_________________ "Je bent de trouwe volgeling van Perkamentus, hé Potter?"
"Ja, inderdaad," zei Harry. "Ik ben blij dat dat duidelijk is." |
|
  |
 |
Cavil
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Okt 19, 2006 20:11 |
 |
Oh ik heb gewoon soms van die kleine geluksmomentjes
Bijv. dat ik een hele mooie zonsondergang zie en me opeens intens gelukkig voel. Heel bijzonder vind ik zelf.
Maar als ik expecto patronum zou moeten doen zou ik echt geen speciaal geluksmoment kunnen bedenken... |
_________________ I'll never turn back... to what I left behind |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Okt 19, 2006 20:17 |
 |
Cavil schreef: |
Maar als ik expecto patronum zou moeten doen zou ik echt geen speciaal geluksmoment kunnen bedenken... |
Ja inderdaad we hebben wel een topic waarin je kan vertellen wat je Patronus herinnering is.. Kijk maar hier
Ik dacht ook ergens al dat dit topic bestond.. Maar ja ik zal nu maar even ontopic zijn ^^
Mijn gelukkige moment was dat ik op 16 juni dit jaar te horen kreeg dat ik geslaagd was voor de Havo. Dus ik was toen op school echt super blij dat ik mijn diploma had.. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Tarantallegra
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
129 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Okt 19, 2006 22:44 |
 |
Ik wordt altijd enorm gelukkig als het net heeft geregent en ik lekker buiten tussen de bomen doorloop. xP Dat klinkt heel gaar, maar ik wordt daar zo blij van. Het ruikt dan ook altijd zo heerlijk.
En ik was ook supergelukkig toen ik een ministage mocht doen bij Symbio Wildlife Gardens. En toen ik daar uiteindelijk was.
Plus niet te vergeten de eerste keer Oz, Wilma en Albert meeten.  |
  |
 |
Wemelin
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 20, 2006 14:38 |
 |
Ik herinner me net nog iets waar ik me echt helemaal blij van voelde... Daarbij moet ik wel even wat uitleggen.
Ik zit bij een groep die voor een midweek naar Denemarken zou gaan. Geen uitwisseling volgens mij. Anyway, ik wilde dus niet mee (heel verhaal). Ik wist alleen niet hoe ik het moest vertellen, ik had echt geen zin om aan die mensen die ik amper ken te vertellen dat ik last heb van heimwee en dat ik absoluut NIET in een vreemd huis/bed ga slapen... Dus uiteindelijk durfde ik aan mijn ouders te vertellen dat ik niet mee wilde en ze namen het zoooooo veel beter op dan ik verwacht had. Toen vroeg ik of zij misschien iets wisten wat ik kon vertellen, en helemaal enthousiast beginnen ze dingen te verzinnen en blij en jeej en toen was ik dus echt zóó opgelucht. Niet alleen omdat ze het begrepen maar ook omdat ze me echt wilde helpen door mee 'smoesjes' te verzinnen... Maarja klinkt een beetje lame misschien maar ik was toen echt heel blij.
[off-topic] @ Tarantallegra: OMG jouw plaatje is zo cute... |
|
  |
 |
Elyn
Hotemetoot

Verdiend:
334 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 22, 2006 16:02 |
 |
jah maar dan net iets anders... ik dacht dat mijn beste vriendin mij niet moest hebben, en ik stuurde een soort afscheidsmailtje... en ik kreeg er een trug van haar waar instond dat het niet zo bedoeld was en dat ze mij nooit kwijt wou en allemaal lieve dingen... ik was zo blij en opgelucht dat ik gewoon heel hard ben beginnen wenen, en dat heeft zo'n 2 uur geduurd voor het wat beter ging [eerlijk gezegd waren mn tranen op] maar ja... |
_________________ Here I lie, dying
with HPF in one hand
and Edward Cullen in the other. |
|
  |
 |
Bellatrix_Zwarts
6e jaars

Verdiend:
784 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 22, 2006 16:53 |
 |
Intens geluk?
Dat is voor mij wakker worden naast de persoon waarvan je zielsveel houdt, zijn warme regelmatige adem in je nek en zn stevige armen rond je lichaam..
dat is voor mij de perfecte ochtend en intens geluk
B/Z |
Okay, perhaps we don't win each game,
But we don't hide in shame.
It's time for some Slythpride! |
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 22, 2006 17:33 |
 |
Ik wordt misschien wel eens ergens enorm blij om/over maar echt intens geluk heb ik nog nooit gevoelt.
Ik weet ook niet hoe dat voelt eigenlijk. |
 |
Sophie Wemel
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
364 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 23, 2006 20:19 |
 |
Op sommige momenten voel ik me zo goed in men vel, en dat kan soms in het midden van een dag gebeuren. Als ik onder de douche sta, als ik op school zit, als ik muziek beluister,... Dan voel ik me superhappy en zou ik vanalles willen doen. Als ik me een beetje down voel, vrolijkt mijn vriendin me dan weer op en dan ben ik weer happy^^ Meestal heb ik dan s'morgens een ochtendhumeur en kan ik opeens beginnen wenen. Meestal is er dan geen reden, maar dan voel ik me zo down en daar kan ik niet tegen. |
_________________ If there's anything to say
If there's anything to do
If there's any other way
I'll do anything for you. |
|
  |
 |
Wemelin
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 23, 2006 20:23 |
 |
Sophie Wemel schreef: | Op sommige momenten voel ik me zo goed in men vel, en dat kan soms in het midden van een dag gebeuren. Als ik onder de douche sta, als ik op school zit, als ik muziek beluister,... Dan voel ik me superhappy en zou ik vanalles willen doen. Als ik me een beetje down voel, vrolijkt mijn vriendin me dan weer op en dan ben ik weer happy^^ Meestal heb ik dan s'morgens een ochtendhumeur en kan ik opeens beginnen wenen. Meestal is er dan geen reden, maar dan voel ik me zo down en daar kan ik niet tegen. |
Ja, dat heb ik ook soms. ^^ Dat je zomaar plotseling opeens zonder enige reden ineens heel blij bent en gelukkig met alles zoals het is... Dat heb ik zo tenminste. Maarja dat heb ik maar heel soms maar die momenten zijn echt fijn... Vaak heb ik die als ik helemaal verliefd ben op iets (een nummer of een film ofzo) zodat ik echt het gevoel heb dat ik ergens blij mee kan zijn. Als je een beetje snapt wat ik bedoel... ^^ |
|
  |
 |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Ma Okt 23, 2006 22:25 |
 |
Ik heb gewoon zonder een reden te hebben..Een heel blij gevoel. Zonder een reden te hebben voel ik me de gelukste persoon op aarde..meestal kunnen jullie dat ook lezen in me berichten..vooral bij PC-crea topic..daar schrijf ik dan wel eens hyper/melige berichten..Dan voel ik ze erg happy^^. En waar het vandaan komt??? |
_________________ †Het geluk van de vampiers is met ons!!†
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
  |
 |
Sam
2e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 24, 2006 7:01 |
 |
Ik voel me altijd heel erg blij als ik met mijn vrienden praat.
Mijn beste vriend woont ongeveer 150 km bij me vandaan, maar toch is en blijft hij m'n beste vriend.
Ik voel me altijd rustig als hij online is, ik praat vaak met hem via MSN, en via de telefoon.
Ik waardeer en respecteer de mensen om mij heen, ik voel mezelf heel gelukkig met zulke vrienden, en zij zijn ook het belangrijkste in m'n leven. =)
Ik kan altijd op hun vertrouwen, en hun op mij.
We kunnen samen lachen, huilen, zorgen maken om iemand, en ook boos op elkaar worden, maar het toch weer goedmaken.
Dat is voor mij echte vriendschap, en intens geluk. =) |
_________________ "Hoe was het?".
Harry dacht even na.
"Nat," zei hij waarheidsgetrouw. |
|
  |
 |
|