Auteur |
Bericht |
Mariky
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
405 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 30, 2006 13:04 |
 |
Het nieuwe jaar komt eraan en dat betekend dat er weer goede voornemens moeten worden bedacht ^^ Die meestal helemaal niet gebeuren XD
Mijn voornemens zijn dat ik eerder begin met mijn leerwerk/huiswerk voor school. Omdat ik meestal in het weekend pas op het laatste moment begin, want dan heb ik er geen zin in :') En verder heb ik nog geen idee ^^ |
  |
 |
Lisanne
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
57 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 30, 2006 13:16 |
 |
Ik heb niet echt voornemens. Er zijn allicht dingen die beter kunnen, maar ik kom ze toch niet na. Ik vind het wel best zo :) |
_________________ time goes by at such a pace, it's funny how it's easy to forget her face. |
|
  |
 |
-0-lin-0-
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
102 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 30, 2006 13:22 |
 |
Ik heb ook niet echt voornemens maar toch weer wel ^^
Één voornemen is eerder aan het huiswerk beginnen net als jij Mariky ik maak het ook pas in het weekend kan het beter doen op dezelfde dag goed idee.
En dat ik vriendelijker tegen mijn zusjes doe dat doe ik nu al ^^, maar goed dat zijn mijn voornemens.
misschien dat ik er someteen nog wat meer krijg . |
_________________ Ravenklauw
I Love Reptiles
Zijn echt prachtige en mooie beesten  |
|
  |
 |
Ailey
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
577 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 30, 2006 13:26 |
 |
Ik heb ieder jaar weer een soort van voornemen, maar ik hou me er nooit aan omdat er altijd weer omstandigheden zijn waardoor ik helemaal geen behoefte heb aan voornemens en op een gegeven moment zijn ze gewoon weg ofzo xD
Maar toch heb ik wel weer een voornemen voor het komende jaar; nóg beter mijn best doen op school en proberen alles boven de 6 te houden :') |
  |
 |
Bernou
Huffelpuf Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 30, 2006 13:38 |
 |
Ik heb nooit voornemens, of voornemens die ik niet eens probeer goed te laten verlopen. Alleen dit jaar heb ik een goed voornemen wat ik echt wil. Namelijk dat we alle korfbalwedstrijden in het volgende jaar gaan winnen. Moet kunnen (net gewonnen als 3e van de koploper, we staan nu gedeeld 1e) Zo kunnen we kampioen worden en dat zijn we al een tijdje niet geweest. Hier ga ik dan zeker ook voor werken.
Verder zit ik wel eens voornemens over school te bedenken, maar ik houd me er niet echt aan |
_________________ It's time to say goodbye..Goodbye HPF. <3
20/07/06 - 01/01/09 |
|
  |
 |
Hermione Granger
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 30, 2006 13:52 |
 |
Goede voornemens hoor je niet te bedenken aan het eind van het jaar, je zou eigenlijk iedere gelegenheid moeten aangrijpen om iets te doen wat in jouw ogen beter kan.
Ik zelf heb nooit echt concrete voornemens, meestal gebeuren ze onbewust bij mij als ik merk dat iets de verkeerde kant op gaat. |
_________________ glad to help
glad to get you high
i hope that should send you
through the f**king sky |
|
  |
 |
Shiralee
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 30, 2006 13:53 |
 |
Ik heb ook niet echt goede voornemens voor het nieuwe jaar, ik zie wel wat er gebeurd. Ik hoop natuurlijk een leuk jaar. Maar dat moeten we allemaal nog afwachten. |
|
|
  |
 |
BeeGee Kenobi
The Lost Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 30, 2006 14:04 |
 |
Ik had me vorig jaar voorgenomen wat meer te gaan 'leven' en wat spontaner dingen te gaan doen....en look what it brought me..Ik heb vier maanden in Canada gewoont en heb New York twee keer bezocht..Op zich heb ik me dan toch redelijk aan m'n goede voornemen gehouden.
Mijn nieuwe voornemen is om een goede en leuke Master te zoeken en vinden die niet standaard is en die me uitdaagt nieuwe wegen te verkennen.
Daarnaast heb ik me voorgenomen weer bij een Orkest te gaan en om weer lid te worden van de Gym..ik mis de Gym in Canada... |
Editors @ Lowlands 2008..best experience ever! |
|
  |
 |
Skywalker
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
240 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 30, 2006 15:15 |
 |
Mijn goede voornemens... Ja, natuurlijk kan het met school altijd beter. Verder wil ik meer gaan sporten, wat waarschijnlijk wel gaat lukken. En ik wil rustiger worden '.' Minder snel op dingen reageren, en het gewoon voorbij laten gaan. Me niet zoveel bemoeien met zaken die me niets aangaan etc.
=') Lukt ook wel, toch? |
  |
 |
-->innie<--
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 30, 2006 15:20 |
 |
Ik maak meestal elk jaar weer voornemens, maar ik hou me er nooit aan
ik zeg altijd dat ik meer mijn kamer op ga ruimen enzo, maar ik doe het toch nooit
voor de rest tsja misschien dat ik wat meer openen moet zijn en iets minder verlegen, want dat ben best wel heel erg.
met de sport zit het wel goed dus daar hoef ik niks aan te doen.
voor de rest weet ik het ook niet echt  |
_________________ Buffy: So let me get this straight. You're... Dracula, the guy, the Count?
Dracula: I am.
Buffy: And you're sure this isn't just some fanboy thing?
'Cause I've fought more than a couple pimply, overweight vamps that called themselves Lestat. |
|
  |
 |
Spinny
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 30, 2006 15:42 |
 |
Net zoals veel andere heb ik voornemens, waar niets van terecht komt. Dat is bij de meeste mensen, volgens mij, ook zo.
De standaard voornemens van mij zijn: stoppen met roken en meer tijd aan huiswerk. |
_________________ __&she is so la vida loca |
|
  |
 |
Hummol
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
424 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 30, 2006 16:01 |
 |
Voornemens, voornemens, voornemens!?
Ja. Umh. Ik zou graag wat lackonieker (?) door het leven willen gaan en nog iets meer inzet geven aan mijn vioollessen. Daarnaast kan school misschien nog wat beter maar dat heeft andere redenen die ik niet zo snel kan veranderen[/drama^^].
Nee. Meer niet eigenlijk. |
_________________ Men are stupid.
I'm with you so far..
xD |
|
  |
 |
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
529 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 30, 2006 16:35 |
 |
Dit jaar is eigenlijk het eerste jaar dat ik echte voornemen heb. En ik weet niet of het me zal lukken, maar ik zal het proberen...
1. Wat vroeger aan huiswerk beginnen en nog meer proberen te leren.
2. Wat vermageren, want ik vind mezelf echt wel dik^^ |
_________________ See you in another life then, eh brother? |
|
  |
 |
Indian Violet
5e jaars

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 30, 2006 16:38 |
 |
Ailey schreef: | Maar toch heb ik wel weer een voornemen voor het komende jaar; nóg beter mijn best doen op school en proberen alles boven de 6 te houden :') |
Helemaal mee eens :') Dit schooljaar (3e) is belangrijk bij ons op school; we moeten gaan kiezen voor Havo of Vwo, en onze profielen gaan kiezen. Ik wil zó graag Vwo, moeten mijn punten alleen eventjes íets omhoog [a]. En geen sarcastische íets, echt maar íets ; ) 0,5 zou al goed zijn :') |
 |
Shirley
The Chatting Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 30, 2006 16:46 |
 |
Mijn voornemens:
- De knoop doorhakken wat school betreft, ik blijf allemaal maar aanmodderen maar ik moet echt beslissen of ik nu wil stoppen of doorgaan.
- Als ik stop met deze school goed nadenken over wat ik dan wil.
Ow en ik ga ook mee met lupos_freak, ik moet echt een beetje afvallen, maar daar ben ik ook al mee bezig^^.
En dan maar weer zien of er iets van uitkomt  |
  |
 |
|