Auteur |
Bericht |
MeLoveSnape
Hotemetoot

Verdiend:
1077 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jan 06, 2007 19:16 |
 |
Deel 2 alweer. Op welke personage(s) lijk jij het meest? Geef argumenten!
Malou schreef: | Ik lijk het meest op Narcissa Malfoy en Sirius Black (wat een combinatie ô.o)
Narcissa Malfoy> Ik ben heel snel vies van iets en ik kan dus ook heel goed op de Narcissa manier kijken ^^' En ik ben af en toe nogal bekakt (ik steek automatisch mn pink uit en ben nogal gewend aan luxe ^^')
Sirius Black> Hier ben ik gisteren pas achter gekomen toen ik in gesprek was met MJB. Ik kan nml nogal agressief reageren zonder dat ik het zo bedoel. En ik ben ook behoorlijk koppig en trots en stel veel waarden aan mn vrienden, ik zou voor ze willen sterven.
Oh, en kinderachtig zijn is ook niet uitgesloten bij mij.
Edit: Ik ben ook nogal ongeduldig.
Qua uiterlijk lijk ik niet echt op iemand.
Edit: nog wat Sirius-trekjes die ik heb ontdekt:
-wraakzuchtig
-vind dat mensen moeten krijgen wat ze toekomt
-spreek mezelf wel es tegen
-heb snel zelfmedelijden |
|
|
|
  |
 |
Sophie Wemel
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
364 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jan 06, 2007 20:22 |
 |
Op uiterlijke trekjes trek ik volgens mijn vrienden het meest op Ginny Wemel. Omdat ik hetzelfde kapsel heb (Lang haar dat plat op mijn hoofd ligt) en mijn gezichtvorm is ongeveer dezelfde. Het is altijd wel leuk om met personages vergeleken te worden.
Mijn karatertrekjes lijken op die van:
Cho Chang: Cho huilde veel in het 5de boek naar mijn zeggen. Ik ben best een gevoelig meisje en huil nogal snel. Al een opmerking van iemand kan me aan het huilen brengen. Niet leuk.
Remus Lupos: Ik blijf rustig bij bepaalde situaties.
Sirius Zwarts: Ik ben best Wraakzuchtig. Als mensen me iets aandoen krijgen die ook iets van mij terug. Ik heb heel snel medelijden met een persoon ik vind dat mensen moeten krijgen wat ze toekomt, net zoals Malou. |
_________________ If there's anything to say
If there's anything to do
If there's any other way
I'll do anything for you. |
|
  |
 |
Sabine
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
69 Sikkels
Woonplaats: Zittend in een Eikenboom, kijkend naar de wolken...
|
Geplaatst:
Za Jan 06, 2007 22:42 |
 |
Ik lijk het meest op Remus Lupin. Qua innerlijk dan. Ik blijf ook bijna altijd rustig, ben best wel verlegen, ook vind ik het leuk om andere mensen te helpen, en nouja ik ben best wel aardig, in de zin van ik doe nooit gemeen tegen anderen. Ook laat ik niet snel weten wat ik denk en voel, meestal houd ik mijn emoties gewoon voor mezelf omdat ik anderen er niet mee lastig wil vallen. Ik doe trouwens ook mijn best op school en zo.
En in heel veel situaties zou ik hetzelfde hebben gedaan als Remus. Bijvoorbeeld in die herinnering, nou het klinkt heel hard maar laat ik eerlijk zijn: ik zal ook niet zoals Lily deed voor Snape opkomen en tegen James en Sirius zeggen dat ze moesten kappen, maar ook gewoon blijven zitten... Wel zou ik achteraf iets tegen hun gezegd hebben van 'moeten jullie nou perse altijd Snape pesten' of iets in die trant, maar dat deed Remus trouwens ook wel.
Ik lijk ook wel een klein beetje op Hermelien vind het soms leuk om de betweter uit te hangen, en een klein beetje op Luna omdat ik ook erg dromerig ben. |
_________________ To love oneself is the beginning of a lifelong romance.
We are all in the gutter, but some of us are looking at the stars. |
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jan 06, 2007 22:48 |
 |
Ik geloof dat ik toch wel kwa innerlijk veel op Molly Weasley lijk.
Ik ben ook verzorgend. Wil het anderen naar de zin maken en ik ben ook bezorgd om degene die me dierbaar zijn en heb net als haar een eigen wil.
Fred en George omdat ik ook van een geintje uithalen hou
Ron omdat ik vaak zeg wat ik denk en dat doet hij ook
Toch wel Hermione omdat ik graag dingen uitzoek en sja ... het pluizige haar heb ik ook |
 |
x_stephanietj_x
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jan 06, 2007 22:58 |
 |
trw wat een onderwerp ma kom
ik lijk volgens iedereen op lily evers ma eigelijk ben ik James potter:p
lily evers:ik heb ook lang rood haar dusj:p
james potter; ik ben ook zo arrogant soms en heb ook zijn trekjes:p |
_________________ XxxXxXDon't love me forever,it's good enough if you love me now...XXxxxX |
|
  |
 |
Shirley
The Chatting Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jan 06, 2007 23:12 |
 |
Waarschijnlijk lijk ik het meeste op Tops. Ze is best optimistisch, vrolijk en soms een beetje maf. Dat ben ik meestal ook wel.
En niet te vergeten: Ontzettend klunzig. En dat ben ik dus ook echt. Als ik op een weg loop van een kilometer breed en er staat één paaltje, dan struikel ik erover. Ik mis minstens 1 keer op een (school)dag de bus.
Dus ja ik zou zeggen qua innerlijk lijk ik wel op Tops.
Ow uiterlijk. Ik lijk niet echt op iemand, maar dan toch nog het meeste op Hermelien ben ik bang. Ik heb bruin haar, vrij lang, beetje pluizig. Ik heb ook bruine ogen. Dus vandaar. |
  |
 |
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
529 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 07, 2007 0:04 |
 |
Kijk naar mijn nicknaam en je weet het!
Remus Lupos
Als ik de HP-boeken las/lees, dan vorm ik me altijd een goed gevormde mening over alles dat gebeurd. En steeds is mijn mening echt helemaal identiek aan die van Lupos. En als de toverwereld echt zou bestaan, zouden we zowat dezelfde interesses hebben.
Op sommige momenten ben ik zo leergierig als Hermelien Griffel en dat vind ik wel leuk, maar het probleem is dat mijn resultaten dan meestal hetzelfde zijn als die van Harry of Ron. Soms enorm leergierig, terwijl ik er toch niks van bak. Heel vreemd.
En soms heb ik ook momenten dat ik enorm humoristisch ben als Ron, maar die momenten zijn bij mij enorm zeldzaam.
En soms heb ik momenten dat ik zo graag werk/bezig ben voor mensen, zoals Dobby. En die momenten beginnen steeds maar talrijker te worden.
|
_________________ See you in another life then, eh brother? |
|
  |
 |
WizardRA
5e jaars

Verdiend:
67 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 07, 2007 10:46 |
 |
Tja, ik zal maar weer mijn antwoord van het eerste topic hiervan overnemen:
Oliver Wood 81%
Severus Snape 78%
Albus Dumbledore 69%
Ron Weasley 63%
Luna Lovegood 63%
Harry Potter 63%
Sirius Black 59%
Percy Weasley 56%
Hermione Granger 47%
Bellatrix Lestrange 47%
Draco Malfoy 47%
Lord Voldemort 41%
Remus Lupin 41%
Neville Longbottom 38%
Ik had niet verwacht dat ik zoveel op Oliver Wood zou lijken en al helemaal niet op Snape, ik dacht ook dat ik iets meer op Lupin en Neville zou lijken dan op Voldemort. Maar ja, dit ben ik dus. Voor de rest ben ik wel tevreden met mijn resultaat. |
|
|
  |
 |
Arra
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 07, 2007 12:49 |
 |
Ik lijk [waarschijnlijk] het meeste op Hermione Granger.
Niet alleen qua uiterlijk maar ook qua karakter.
Over het uiterlijk hoef ik neem ik aan niet echt uit te leggen.
Ik heb bruin krullend en pluizend haar, heb dezelfde lengte en m'n gezicht lijkt er ook redelijk op + m'n ogen.
Mijn karakter komt ook redelijk overeen.
Ik ben, nouja laten we niet te egoistisch worden maar, best wel slim. En ik zoek graag dingen uit en probeer andere dingen achter verhalen te zoeken. Ook denk ik eerst goed na over dingen voordat ik ze uitvoer. |
_________________ 'Cause I want it now! |
|
  |
 |
Lizzeeh
1e jaars

Verdiend:
24 Sikkels
Woonplaats: Op de glooiende heuvels van de Yssel, waar de koeien vredig grazen
|
Geplaatst:
Zo Jan 07, 2007 15:21 |
 |
ik .. euuhmm lijk wel op Cho vind ik, wat jongens betreft dan
ik val wel op van die beroemde jongens, of iig heel populair..
(de helft van de tijd is het alleen maar kyke, maar goed )
en ik kan ook wel snel huilen om gevoelige dingen, niet als ik pijn heb, maar wel als ik pyn in mn hart heb, ofzo.
ik kan al huilen by gtst heeel zwak
qua jaloersheid lijk ik wel op Ron ; ik kan heeeeel jaloers reageren als iemand iets heeft wat ik niet heb.. ook zo zwak..
verder .. euhmm, ben ik zoon typisch meisje, maar ik heb dan ook te veel trots om bijvoorbeeld met een heel groepjje achter kruml aan te gaan, dus dat is niks voor mij. meer gwn echt eropaf stappen, zoals Cho dan he
x |
|
|
  |
 |
Ajox-HPF
3e jaars

Verdiend:
151 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 07, 2007 15:21 |
 |
Qua innerlijk misschien een combinatie van Perkamentus, Ron en Hermelien .. En qua uiterlijk lijk ik wel een beetje op Ron omdat ik ook rood haar heb  |
|
|
  |
 |
Tom Barman
2e jaars

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 08, 2007 16:19 |
 |
Dit word een mix van velen.
Ik heb de arrogantie van James(ojee)
De creatieviteit en de ontdeugendheid van de Wemel-twins (ja, soms een ettertje maar altijd grappig)
De trouw en de vastberadenheid van Sirius (hij wachte gewoon jarenlang z'n kans af om te ontsnappen en plots deed hij het)
Vaak het geluk en de vriendschap van Harry, Ron en Hermelien
De kookkunsten en de bezorgtheid van Molly
Het uiterlijk van geen van allen
|
_________________ ik zie, ik zie, wat jij niet ziet... |
|
  |
 |
Ailey
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
577 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jan 09, 2007 15:31 |
 |
Ghehe xD Ik heb net op Inet een quiz gedaan en bij mij kwam Ron Weasley er uit :'D
Er staat: The faithful friend who dreams of attaining higher goals and accomplishments. You admire your friends and sometimes wish to be a little more like them.
Hmm, klopt wel aardig dacht ik ^^ |
  |
 |
Miesje
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jan 09, 2007 15:52 |
 |
Ik lijk op Neville en Luna.
Neville omdat ik soms(of soms heel vaak) onhandig ben en supervergeetachtig.
Luna omdat ik een echte dromer ben.
Qua uiterlijk lijk ik niet echt op iemand.
Ik lijk eigelijk ook wel een beetje op Ron, want hij haat spinnen en ik ook:P Brrrr, enge beesten . |
_________________ Evanescence [L] |
|
  |
 |
Rayatje
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jan 09, 2007 16:54 |
 |
Ik heb wel veel trekjes van Luna Lovegood wegheb, en de mensen die me kennen zullen me daarin denk ik wel gelijk geven. [a] Luna heeft net als ik soms vlagen van enorme vaagheid. En net als Luna let ik niet op wat de rest van me denkt, laat ze denken. Who cares?
Op sommige gebieden lijk ik ook wel op Harry. Ik ga voor mijn vrienden en diegene die ik lief heb door het vuur, ik heb moed en doorzettingsvermogen. En ook, ik bekijk het even als een minpunt, ik ben koppig. Enorm. Ik denk eerder dat dat trekje meer bij Ron past. (:
|
|
|
  |
 |
|