Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Muziek: Three Days Grace Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Ailey
Oude Forumnaam: Kariny Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 577 Sikkels

Ailey is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Jan 09, 2007 18:26 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben benieuwd wat jullie van Three Days Grace vinden.

Three Days Grace is een Canadese hardrockband die opgericht is in 1997 in Norwood, Canada. Oorspronkelijk heette de groep Groundswell en bestond uit 5 personen. De band bestaat uit Adam Gontier (leadzanger+gitaar), Neil Sanderson (drums), Brad Walst (basgitaar) en Barry Stock (leadgitaar), die er pas bijkwam in 2006. Bron: Wikipedia

Hun nieuwste album heet One-X en heeft de volgende nummers;

1. It's All Over
2. Pain
3. Animal I Have Become
4. Never Too Late
5. On My Own
6. Riot
7. Get Out Alive
8. Let It Die
9. Over And Over
10. Time Of Dying
11. Gone Forever
12. One-X

Nou ben ik benieuwd wat je van TDG vind, hoe je album One X vindt (en of je het beter of slechter vind dat vorige albums), wat je van de teksten en nummers vindt etc. ^^

Zelf vind ik TDG geweldig en is het denk ik echt mijn favoriete band. De nummers én teksten vind ik heel erg mooi en ik vind ze gewoon hip (H).

17.04.05 ~ 31.12.08
Profiel bekijkenStuur privébericht
Lisanne
Oude Forumnaam: Lisz91 Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 57 Sikkels

Lisanne is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jan 09, 2007 18:35 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik had een jaar geleden nog nooit van TDG gehoord. Totdat ik Raise Your Voice ging kijken, of was het een andere film? Agh, who cares. Ik ben wat liedjes gaan downloaden van die film, en yo, daar was TDG.

Kvind het een erg leuke band. Teksten zijn niet altijd mooi, maar wel realistisch. Rock vind ik een leuk genre qua muziek. Dus dat is al een pluspunt. De laatste tijd luister ik het weer vaak. Ik heb nl. heel mn mp3 2 weken geleden vol gezet met rock :')

Just like you is mn favoriet. Het nieuwe album heb ik nog niet, heb er ook nog geen nummers van gehoord. Misschien dat ik hem wel koop/down :)

Oude Forumnaam: Pink Princesss Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 0 Sikkels

JustxMe is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jan 09, 2007 19:11 Terug naar boven Sla dit bericht op

Yeah, een TDG topic ^__^.

Ik ken ze dus van Caleb, die stuurde mij zo'n filmpje van TDG en ik ging luisteren en vind ze erg goed. Dus ik even bij songteksten.nl ofzo andere titels zoeken en Tadaa! Hier ben ik, een TDG fan :')

Ik vind ze erg goed, hun muziek is hîp en mooi. En ik vind sommige teksten zoals die van Pain mooi en realistische.
De gitaaren zijn super [Daar let ik nogal veel op] en het rockt lekker. Ik vind het een pluspunt dat je na 2 keer het nummer draaien ofzo het nummer al fijn kan meeschreeuwen/zingen. Ik heb ook een paar clips gezien en die van Pain [again] en 'I hate everything about you' het mooist.

Ik heb al een paar nummers van de nieuwe CD gedownt en ik ben er enthousiast over. Daarom heb ik ook gevraagd of mijn moeder die wil kopen en ze gaat dus kijken en dan krijg ik hem, Yajness !
En nu moeten ze nog naar NL komen [a]

Edit: Misschien leuk om wat plaatjes van hun te posten ^__^
Heb even het internet afgesurft en wat vind ik:
Image
en
Image
en
Image
en een duidelijker plaatje ^__^
Image

Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 45 Sikkels

Arra is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Jan 10, 2007 15:02 Terug naar boven Sla dit bericht op

Oeeh! Een TDG topic! :'D
TDG is helemaal super (:
Ik vind One-X wel een van de betere albums maar dat zal ook komen omdat ik de andere niet compleet heb ^^'
En mijn favoriete nummers van dit album zijn denk ik toch;
Over And Over/On My Own/Gone Forever/Just Like You
Maar eigenlijk zijn alle nummers super :'D
Veel meer kan ik er niet over zeggen ^^'''

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: Do Jan 11, 2007 19:31 Terug naar boven Sla dit bericht op

http://www.youtube.com/watch?v=kPtyM3jKzDk

In de clip van Just like you, is Adam prrrretty ^^

EDIT:

Oh. En wat info over de bandleden;

Adam Gontier schreef:
Adam Gontier
Equipment Used
Schecter Guitars, Paul Reed Smith Guitars, Gibson Guitars, Guild Acoustic Guitars, Brewer Guitar Co. Acoustic Guitars, Deizel Amps, Mesa Amps & Cabinets, Boss Pedals, Myrold Pedals, Shure Microphones, Dunlop Picks

Musical Influences
My mother, The Beatles, Sunny Day Real Estate, Jeff Buckley, Pearl Jam, Alice In Chains

It definitely started with my mother and father listening to all types of great music when I was growing up. My mother is a musician, so she's really the one who introduced me to the experience of performing live. She got me singing with jam bands in bars when I was 12 years old. The Seattle music scene really inspired me and my songwriting. I was just figuring out how to write songs, and Pearl Jam, Nirvana, Alice In Chains, and Soundgarden and Dinosaur jr. , were the gedoe!

Favorite live music venue
The Norva Theater, Norfolk, Virginia

Drink of Choice
Coffee-Morning-Need It!

Vice
Coffee-Morning- Need It!

Favorite City: New York, NY

Tattoos
Solid black band, and lyrics to "Never Too Late" on my right forearm, Moira inspired band, a tribute to my grandmother or my left arm.

Pirate or Ninja
Depends?if it was Chris Farley as the Beverly Hills Ninja, against Johnny Depp as the Caribbean pirate, my money's on the ninja?.he'd rip the pirate's sack off like a paper towel...love Farley...R.I.P!

Neil Sanderson schreef:
Neil Sanderson
Equipment Used
Yamaha Drums, Zildjian Cymbals, Evans Drumheads, Vic Firth drumsticks, Gibraltir drum throne, Mountain Ryhthm Djembes

Musical Influences
PLed Zeppelin, The Doors, Tool, Portishead

House of Blues Chicago

Drink of Choice
Carrot Juice

Vice
Beef Jerky

Favorite City
Petersborough, Ontario

Tattoos
None

Pirate or Ninja
Ninja - 'Cause I used to be one

Brad Walst schreef:
Brad Walst
Equipment Used
Lakland Guitars, Ernie Ball Guitars, Peavey Amps, Peavey Cabinets, Boss Pedals, Sans Amp Pedals

Musical Influences
Parents, Adam G.

I guess my musical influence came early in my life from my parents. They were not trained musically.....but they loved music. They encouraged me to listen to music as much as I could. Then I met Adam........he played guitar and was a good singer......he said we should start a band.....the rest is history

House of Blues - Anywhere

Drink of Choice
Steeped Tea (2 milk, 1sugar)

Vice
Chocolate

Favorite City
Toronto, Ontario, Canada

Tattoos
No Way

Pirate or Ninja
Pirate - Ninjas can't swim

Barry Stock schreef:
Barry Stock
Equipment Used
Ibanez guitars, Deizel Amps, Dunlop Picks, Dunlop Efffects.

Musical Influences
Led Zeppelin, Black Sabbath, Tool.

Norva (Norfolk, WV.)

Drink of Choice
Pineapple Juice

Vice
Smoking

Favorite City
Amsterdam

Tattoos
Two full arm sleeves

Pirate or Ninja
Pirate would win in a fight because they're bad and I hear from Brad that Ninja's can't swim ( easy shark food when they're tossed overboard)

Oude Forumnaam: HPwurm Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 424 Sikkels

Hummol is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Jan 11, 2007 21:20 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb daarnet een clip van hen op YouTube bekeken en ik kan maar een conclusie trekken. They're awesome.. Ik vind ze echt heel leuk klinken. Geen idee waarom maar ze spreken me zeker aan. Even over de clip van "Just like You"; ik vind dat echt heel goed verzonnen met die maskers. Het ziet er op het eerste gezicht een beetje weird uit, maar als ze ze aftrekken en allemaal gaan dansen is het echt geweldig! Like it!

I'm with you so far..

xD
Lisanne
Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: Vr Jan 12, 2007 15:06 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hummol: Je vergeet wat. Adam is prrrrretty. Daarom is het een very leuke clip. Yo.

Ik ga eens kijken of hun album al te koop is enzo. Downloaden is wel handig, maar tot nu toe kan ik nog niet alle nummers downen. En ik wil ze wél luisteren ^^ Weet iemand hoe duur het album is?

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: Vr Jan 12, 2007 17:08 Terug naar boven Sla dit bericht op

Lisanne schreef:
Weet iemand hoe duur het album is?

Jah, ikke. tenminste bij Bol.com is ie 21.99 ofzo. En Free Record Shop heeft de CD niet en voor de rest weet ik neit. Maar waarschijnlijk moet ik het album ook bestellen :'( Ik had hem veel liever gewoon in een winkel gekocht want de levertijs is iets van 2 tot 3 weken >.< Ene ik kan het album wel downloaden.... En de vorige. Die heb ik net gedownload. Je moet eigenlijk de Discografie zoeken van TDG, dan krijg je alle nummers [a]
Toeval, ik luister nu TDG. Overrated, die is ook vet hîp.<3

Lid Wikenweegschaar

Ailey is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Jan 14, 2007 10:52 Terug naar boven Sla dit bericht op

Whooh, Lisanne, hippe info over de bandleden *Grins*
Die clip vond ik in het begin maar gaar, maar wel heel origineel en goed bedacht bij het liedje :') I like it ^^

En bij Bol.com kun je hem kopen voor 21,49 euro, maar misschien kun je hem bij de Media Markt wel goedkoper krijgen want daar zijn ze meestal niet zo duur met CD's en DVD's (;

En ik heb een paar awesome foto's gevonden ^^

Image
Image
Image
Image

17.04.05 ~ 31.12.08
Caleb
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Caleb is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jan 14, 2007 10:57 Terug naar boven Sla dit bericht op

Three Days Grace is zo'n vette band! Adam heeft echt een geweldige stem. Een vriend van me noemt het een typische rockstem.

Mijn favoriete nummers zijn:
I Hate Everything About You
Pain
Just Like You
home

Op youtube is echt een g-e-w-e-l-d-i-g-e acoustische versie van I Hate Everything About You

JustxMe
Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: Zo Jan 14, 2007 17:56 Terug naar boven Sla dit bericht op

Rara wat ik net gedaan heb? Fout, Fout, Goed ^^"

Ik heb de nieuwe CD One-X bestelt bij bol.com en de levertijd is dus iets van 2 tot 3 weken >.< Maarja, ik kan wel zoalng wachten, toch?

Ik vind de accoustische versie van I Hate Everything Baout You erg mooi. En ik vind het nummer 'Riot' ook erg leuk. Oftewel alle nummers zijn echt leuk ^^".

Ailey, hippe foto's en Lisanne echt hippe info '[a] Ik ga ook voor Piraten omdat Ninja's niet kunnen zwemmen xD

Lid Wikenweegschaar

Ailey is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Jan 20, 2007 13:51 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb even op Youtube gezocht en ik heb een leuk interview gevonden :')

Part 1
Part 2

De kwaliteit is helaas slecht en de stem van Neil is bijna niet te horen in part 1, maar het is wat :') En het interview is gewoon leuk om te zien ^^

En ik heb nog een live optreden;

I Hate Everything About You

Het is niet heel prettig voor je oren omdat de geluids- én beeldkwaliteit niet super is, maar hey! Het is hip :'D

Nog een live optreden;

Let you down

Deze is van goede kwaliteit en leuk om te zien ^^ Ze spelen zeer goed live :'D

Dat was het weer (:

17.04.05 ~ 31.12.08
Cocokadavra
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 44 Sikkels

Cocokadavra is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jan 23, 2007 12:08 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hey dat is leuk, een 3DG-topic!!! Ik ken ze al heeeel lang!! In een heel ver verleden ben ik ooit een wat tegengekomen met downloaden. Ze zijn echt supercool!!!! Die stem, de gitaren, die drums, de melodieën en de teksten!!!! Alles is goed aan 3DG!!!!!!!

En het was helemaal superdesuper toen ik hoorde dat ze een paar jaar terug in het voorprogramma van Hoobastank stonden in de 013!! Ze hadden toen alleen nog maar hun 1e album, en daar hebben ze bijna alles van gedaan toen. Ze verkochten het album daar toen ook, voor redelijk goedkoop. Dus die heb ik meteen gekocht en Neil (drummer) heeft het toen gesigneerd!!! =D Ik ging blij naar huis met een 3DG-cd en t-shirt!!! Kan niet wachten tot ze weer naar Nederland komen!!!!

Ik vond het ook erg leuk om ze te zien in de film Raise Your Voice, een echt ubervet nummer "Are You Ready?"!!! Jammer dat dat nummer niet op een cd van de boys staat.

En de nieuwe cd OneX is echt briljant!! Ik vind m beter dan de eerste cd, je kan het gewoon niet zat worden!! Heerlijke meeblèrers (als dat een woord is) en goede teksten. Zelfs de rustige nummers zijn hard en bruut! Geweldig..

Mijn top 3 van elk album is:

Three Days Grace
1 Take Me Under
2 I Hate Everything About You
3 Just Like You

OneX
1 Let It Die
2 Animal I Have Become
3 Never Too Late

The few details that I found in Sergeant Doakes's file left me grasping for breath: Doakes had a first name! It was Albert - had anyone ever really called him that? Unthinkable. I had assumed his name was Sergeant.
Josse
Heksenleider 2e klas
Heksenleider 2e klas

Josse is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jan 24, 2007 18:44 Terug naar boven Sla dit bericht op

Volgens mij ga ik nu iets gevaarlijks zeggen op een topic vol Three Days Grace fans maar ik zeg het lekker toch. Razz
Ik vind het eerlijk gezegd niet zo fantastisch. Ik kende ze niet maar toen ik jullie zo entousiast meemaakte dacht ik, goh die ga ik eens downloaden... Ik houd wel van rock, denk GreenDay, Anouk, HIM, RHCP, The White Stripes. Maar ik vind het nou niet een doorbraak.
De ritmes zijn wel leuk, maar ik vind het te veel geschreeuw en te weinig muziek. (Ik vind muziek echt heel belangrijk!) Ook de instrumenten vind ik niet echt bijzonder.
Behalve de gitaar, die kan wel wat.
Maar ik ga er geen album van kopen (dat doe ik normaal best vaak, ik heb +/- 30 albums gekocht), vind het niet mooi genoeg.
*zet toch maar weer snel een ander liedje op*
Don't kill me for this. [a]

Edit, ik ben een arme studente (nouja nog niet, doe maar 6-vwo-er) dus heb niet zo veel geld. Ik heb dr mr 30 gekocht. Razz maar wel meer gedownload (foei), maarja, dat is dus niet bruut gecashd... Razz

The show must go on my moonlight

MiYuvi

Laatst aangepast door Josse op Di Nov 18, 2008 19:07; in totaal 2 keer bewerkt
Cocokadavra
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 44 Sikkels

Cocokadavra is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jan 24, 2007 19:30 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ach, ieder zn mening toch? Ik vind Anouk, HIM en White Stripes herrie.. En ik denk dat als je vind dat 3DG meer geschreeuw is dan muziek je blijkbaar niet goed hebt geluisterd. Maarja, nogmaals; ieder zn mening! Smile

Maar even over die albums.. bedoelde je 300 soms? Ik neem aan van wel, want 30 is niet zoveel natuurlijk..

The few details that I found in Sergeant Doakes's file left me grasping for breath: Doakes had a first name! It was Albert - had anyone ever really called him that? Unthinkable. I had assumed his name was Sergeant.
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp