Auteur |
Bericht |
benjamin
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 07, 2004 21:50 |
|
stem hier welke game jij het tofst vind van Harry Potter!
(heb je bv. alleen de 1ste en de 2de stem dan bv.welk je daar het best van vind!) |
|
|
|
|
RockGodin
4e jaars
Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 12, 2004 9:04 |
|
ik heb nu alleen nog de eerste 2 maar ik ga nog niet stemmen.
ten eerste kan ik nog niet e cht kiezen wleke van de twee ik het leukst vind.
en ten tweede ik ga hoppelijk binnekort het derde spel krijgen. en van wat ik er over gehoort heb is dat spel best wel leuk. |
_________________ Girls don't like boys
Girls like cars and money.
The Rasmus obsessedXD
Lauri en Aki rocken zwaar |
|
|
|
Cho Chang girl
1e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 12, 2004 10:23 |
|
Ik heb ze ook allemaal al gespeeld en ik denk dat ik
het derde deel het eluskt vind omdat het onder andere
nieuw is, en leuker voor sommige mensen, maar ik vind
deze ook leuker, omdat ik het verhaal leuker vind.
Cho |
|
|
|
|
iesje
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 25, 2004 10:48 |
|
hmmm, ik weet ook nog niet welke ik het leukste vind....want de 3e heb ik nog niet gespeeld....die andere 2 had ik wel snel uitgespeeld maar ik vond ze wel knallie...en iedereen zegt dat de 3e nog leuker is..dus ik kan niet wachten
de 2e vond ik tot nu tot wel het leukst, dat duurde net ff iets langer dan de 1e, bij mij dan |
|
|
|
|
Sambora
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 26, 2004 1:27 |
|
ik heb sinds kort pas de tweede... maar ik vind de eerste toch het leuksts.. ik koop ze altijd voor op de pc... ze zijn simpel vind ik... makkelijk om uit te spelen... maar ik vind ze wel leuk... alleen word het soms wat langdradig |
_________________ You know, you remind me of a poem I can't remember, and a song that may never have existed, and a place I'm not sure I've ever been to
- Don't You Know Who I Think I Am - |
|
|
|
Sluipvoet!
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 27, 2004 11:07 |
|
ik vind de 3de het beste (op de ps2 dan) want daarbij kan je eytoy spelletjes spelen en die zijn heel grappig op de computer heb ik alleen 1 en 2 daarvan vind ik 2 het best trouwens wie weet er hoe je verder moet komen bij de slang?? hij komt uit allelei gaten en dat is ingewikkeld al vast bedankt groetjes -xxxxx- Sluipvoet! |
|
|
|
|
Jim
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
20 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 27, 2004 11:12 |
|
Ik heb de tweede op ps2, en 1 en 2 op pc.. *nne, ik vergis me niet..*
Derde heb ik niet. Maar de tweede vin ik voorlopig de beste, tsja, net zoals bij de films, die groeien en groeien. De graphics worden ook steeds beter met die ps2 spelletjes.. |
|
|
|
|
Rayna
The Psycho Admin
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 27, 2004 11:22 |
|
Ik heb het eerste en het tweede spel voor op de computer. De eerste had ik in een dag uit, dus daar was niets aan. De tweede daar heb ik wat langer over gedaan. Dus die vind ik wel het leukst, het is alleen wel jammer dat je door het duelleren wel ontzettend veel smekkies krijgt, dan kun je alles gelijk kopen. Dat was wel wat minder. |
|
|
|
|
Harry Potter-ShakiraFan
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 06, 2004 13:24 |
|
ik vind deel 3 en 1 het beste ik had deel 2 in het engels en ik kan engels (niet echt heel veel) maar ik vatte er helemaal niets van er staat wat ik voer het uit en het lukt niet :S ik deed de levels goed maar moest ze steeds opnieuw doen, die ene level met dat je tuinkabouters uit het tuin moest gooien :S |
|
|
|
|
Dínbrethilien
3e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 08, 2004 16:20 |
|
Ik vind de 2de leuker, omdat ik die ook uit kon spelen, ik heb de 1ste zelf niet maar die had i bij iemand anders gespeeld maar daar kregen we het niet voormekaar om uiteindelijk die krinkel te vermoorden. Ik heb het rderde deel nog niet, ik wil em wel heel graag maar hij is onwijs duur dus daar begin ik nog ff niet aan. Ik wacht wel even tot hij goedkoper is |
|
|
|
|
Dínbrethilien
3e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 09, 2004 11:43 |
|
Nou ik vind 50 euro best veel hoor! dat is meer dan honderd gulden!! Ik wacht gewoon ff tot hij wat goedkoper is dat heb ik met het 2de spel ook gedaan en dat beviel prima ik heb strax ook een baan waarschijnlijk en misschien dat ik hem dan voor 50 euro haal maar dat moet ik nog maar ff zien. Ben jij heel rijk ofzo |
|
|
|
|
Dreaming Angel
4e jaars
Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 09, 2004 13:33 |
|
Ik vind €50 ook eig. best wel veel voor 1 spelletje! Hallow zeg..
En voor XBox zijn de nieuwste spellen €60, maar de wat oudere zeg maar maximaal €30... Dus daar zit opzich toch nog wel een verschil in hè?
Liefs, Angel |
_________________ i don't know which way to go. |
|
|
|
Faiths Love
2e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 11, 2004 14:01 |
|
Ik heb de eerste en de tweede (offciële uit Engeland ) en ik vind tot nu toe de eerste het beste. Bij de tweede draait het beeld steeds rond en krijg ik hoofdpijn en zet ik hem gelijk uit. De eerste vind ik ook wel leuk omdat ik door wil blijven spelen. Zo heb ik 2 maanden gedaan over 1 dingetje omdat ik er niet voorbij kon komen maar heb net weer even gespeeld en toen lukte het wel.. Dus 1 vind ik het beste aangezien ik de tweede niks vind en de derde niet heb ^^ |
_________________ Sometimes we get second chances,
and sometimes we never make it past the first.. |
|
|
|
payne
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 11, 2004 16:52 |
|
Faiths Love schreef: | Ik heb de eerste en de tweede (offciële uit Engeland ) en ik vind tot nu toe de eerste het beste. Bij de tweede draait het beeld steeds rond en krijg ik hoofdpijn en zet ik hem gelijk uit. De eerste vind ik ook wel leuk omdat ik door wil blijven spelen. Zo heb ik 2 maanden gedaan over 1 dingetje omdat ik er niet voorbij kon komen maar heb net weer even gespeeld en toen lukte het wel.. Dus 1 vind ik het beste aangezien ik de tweede niks vind en de derde niet heb ^^ |
dat je deel 1 het beste vind snap ik echt niet man je hebt geen eigen wil je doet alles automatisch achter mekaar bij deel 2 heb je juist veel meer dingen je hebt de vrijheid die harry potter ook hebt steesds vrij rond lopen en alles zwerkbalspelen warneer je wil dingen met je smekkies kopen en heb je wel een goede pc voor deel 2 want bij mij draait het beeld niet rond |
|
|
|
|
payne
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 14, 2004 17:51 |
|
Meredith schreef: | Ik vind 1 het leukst weet niet waarom maar ik heb 3 aan de kant geschoven vind hem een beetje saai... 2 jah die was te simpel heb hem zo uitgespeelt... |
daar snap ik ook niks van nee dat je 1 het leukst vind en dat je zelfs 3 aan de kant heb geschoven deel 2 en 3 zijn moeileker je bent er langer mee bezig ook je moet allemaal geheime gangen zoeken allemaal tovenaars kaarten zoeken je kan dingen kopen met je smekkies dat is echt veel leuker als deel 1 en bij 2 en 3 je kan blijven spelen als je 1 hebt uitgespeeld kan dat niet jehebt geen vreiheid niks zowat |
|
|
|
|
|