Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Voor mijn dood.. Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Sofie
Oude Forumnaam: Fietje Music Addict
Music Addict

Verdiend: 123 Sikkels

Sofie is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Feb 15, 2007 18:08 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hee! Dit topic gaat over de dingen die je nog wilt doen voor je dood. Misschien nogal cru gesteld, maar ik vind het wel leuk te fantaseren over die dingen. Hier kan je vertellen wat de dingen zijn die JIJ nog wilt doen voor je dood, ze mogen ook onrealistisch zijn hoor [a]. En je kan ook reageren op andere mensen hun dingen, bvb :)

Ik kom zo direct op drie dingen;

1. Een boek schrijven. Het lijkt me gewoon pretty awesome een boek te schrijven, en natuurlijk - dat hoort erbij [a] - het te laten uitgeven. Om kinderen blij te maken, te emotioneren of te laten lachen.. Misschien zelfs op fora van jouw boekenreeks te zijn en nieuwe mensen te leren kennen, gewoon door jouw boeken? How cool would that be.

2. Amerika helemaal doorkruisen. Ik wil veel verschillende culturen, steden etc zien, en vooral Amerika spreekt me erg aan. Naar New York, Hollywood, Las Vegas, enz. Liefst de hele reis maken met mijn beste vriendin of wat andere goede vrienden. Lijkt het je niet amazing? :D En dan zou ik een heel fotoboek willen maken, of like een blog bijhouden over je reis daar ofzo. Amazing :)

3. Een week lang wereldberoemd zijn. Hahaha, erg he :') Maar het lijkt me gewoon amazing om een week lang te voelen hoe het is als wereldster. Liedjes en films opnemen, acteren, interviews doen, handtekeningen uitdelen, herkend worden, een echt luxeleven leiden, HEEL stevig gaan shoppen, modeshows lopen, naar beautycenters gaan, etc. Wiee! :D

Meer weet ik even niet, maar nu is het aan jullie! :)

@Mods; Ik heb hier geen topic van gevonden, anders.. Je weet wel :')

Profiel bekijkenStuur privébericht
Tienerd
Oude Forumnaam: Tinusz_01 Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 239 Sikkels

Tienerd is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Feb 15, 2007 18:19 Terug naar boven Sla dit bericht op

Voor mijn dood? Ik zeg liever; voordat ik te oud ben om dingen te kunnen doen.

1] Ontzettend veel landschappen zien. oa; witte stranden, bergen, rotsen, grote bloemenvelden en ga zo maar door. 't Klinkt misschien heel stom, maar ik kan heel erg rustig of juist heel erg hyper worden door een hele mooie foto van een landschap.

2] Me vol vreten met chocolade koekjes zonder dat ik ook maar een gram aan kom. Oh, wie doet er mee? Een hele dag Chocolate Chip Cookies eten!

3] Iedereen die me irriteerd een knal geven. Ja, stom hé? De laatste tijd loopt iedereen zo zielig, stom en irritant te doen dat je er echt gek van wordt. Maar aangezien ik het niet over m'n hart kan krijgen om het hardop te zeggen weten mensen het niet ^^

Dat is nu toch wel mijn top drie wat er zo in me op komt. Vrij simpel ja, maar ik hoef niet zo heel erg veel te doen..

Ohja, ik weet er nog wel één!

4] Een dag met Gerard Joling & Gordon door brengen. Dear oh dear, wat een lol zal ik dan hebben zeg.

Dan zegt mien vrouw: "Wat krieg-ie weer die rare weeen"

Sophie Wemel
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 364 Sikkels

Sophie Wemel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Feb 15, 2007 18:30 Terug naar boven Sla dit bericht op

leuk topic^^.

Voor mijn dood wil ik deze dingen absoluut doen:

1) Een boek schrijven over mijn leven.
Ik wil dan dingen schrijven over mijn grappigste, droevigste, leuke momenten uit mijn leven. Over de fantastische mensen die ik heb leren kennen. Over mijn reis naar Schotland,... Eigelijk zoals Sofie wilt doen(zie post), maar dan geen verzonnen verhaal schrijven.

2) Heel Groot Brittanie en Ierland doorkruisen.
Weer een wens die Sofie ook wilt. Maar bij mij dan UK en Ierland. Schotland en Engeland heb ik al voor deels gezien, maar naar Ierland wil ik ook naartoe. Het zijn prachtige landen die ik wil zien voor mijn dood.

3) Mijn familie en vrienden gelukkig maken^^.
Stomme wens, maar ik wil dat de mensen om me heen gelukkig zijn, anders kan ik niet leven. Ik probeer mijn vrienden altijd op te vrolijken en ruzies op te lossen. Mensen om me heen moeten blij zijn, dan ben ik ook blij.

I'll do anything for you.
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot
Opperste Hotemetoot

Verdiend: 529 Sikkels

Lupos-freak is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Feb 15, 2007 19:02 Terug naar boven Sla dit bericht op

Leuk topic^^

Wel, wat ik allemaal wil doen voor ik te oud ben, zoals Tinus het liever zegt;

1. Enkele boeken schrijven en die kunnen uitgeven. Ik zou echt enorm tevreden zijn als ik eindelijk eens een moment rust zou hebben waarin ik mijn eerste boek kan eindigen. En het zou helemaal fantastisch zijn als dat ook nog eens uitgegeven word. Het klinkt misschien erg onorigineel, omdat sommigen hierboven net hetzelfde wilden, maar dit is al enkele jaren mijn grootste droom.

2. Reizen. Liefst naar Groot Britannië en Nieuw Zeeland, maar zeker ook veel andere mooie stukjes van de wereld wil ik zien. En daar vooral heel veel foto's nemen, wat ik daar hou ik van.

3. Mijn studies beïndigen^^
Ja, om de één of andere reden wil ik dat. Waarom precies weet ik niet, maar misschien wil ik dat al die jaren saai in de klas zitten niet voor niets zijn geweest.

4. Mensen gelukkig maken. Je kunt niet altijd voor iedereen goed doen, maar er bestaat wel zoiets als bemiddelen.

5. Een gezinnetje stichten en enkele nakomelingen hebben. Dan heb ik het gevoel dat ik van belang ben op de wereld, dat ik niet voor niets besta. En dat is ook zo'n beetje bij mensen gelukkig maken.

6. En verder heel veel boeken lezen, films zien en filmmuziek beluisteren.

Oude Forumnaam: Fred Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 52 Sikkels

Sacha is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Feb 16, 2007 18:23 Terug naar boven Sla dit bericht op

Wat ik nog allemaal wil doen voordat ik dood ga? Huhmm.... leuk topic! (:

1. Heel veel op vakantie gaan!!
Vooral naar leuke landen zoals Egypte, Italië, Spanje, Amerika, Afrika, Indonesië [deze zomer (:] en nog veel meer.

2. Heel veel feesten en gezelligheid hebben!!
Gezellig feestjes houden met vrienden enzo Wink

3. Een lieve, sexy, knappe en grappig man vinden ^^
Altijd leuk een man, maar trouwen weet ik nog niet. En kinderen nee liever niet.

4. Mijn angsten overwinnen (:
Ik zou het liefst een keer van een hoog gebouw af willen gaan met z'n touw [weet niet hoe dat heet] dat lijkt mij toch wel gaaf als je dan eenmaal beneden ben. Want ik heb hoogtevrees ^^ maar mijn angst voor insecten hoef ik niet te overwinnen hoor!

[b]5. Iets wat ik nu wil doen is naar het concert van de Toppers gaan!!
Dat lijkt mij zo gezellig Very Happy samen met een vriendin dus ben hard aan het sparen bij C1000 ^^ haha

Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 41 Sikkels

Darkness is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Feb 16, 2007 19:24 Terug naar boven Sla dit bericht op

*Pakt een boek zo dik als de bijbel te voorschijn*
"Uhm wat wil ik doen voor ik doodga?"

1. Een gezin stichten met de persoon van wie ik hou.

2. Vliegen, maar ik heb geen vleugels dus dat word wat lastig.

3. Een boek schrijven.

4. Supergoed worden in improviseren.

5. Een volledige outfit maken voor mijn orc tuinman. (Ja ik LARP en ik wil daar een orc tuinman gaan spelen.)

6. 15 verschillende talen leren spreken. (Kan er al 5 nu nog maar 10 te gaan)

7. De orginele bezetting van Deep Purple live zien optreden.

8. Een eigen rock-band beginnen.

9. Skydiven, bungee jumpen, parashute springen. En meer van dat soort extreme dingen.

10. Wereldreis maken.

11. Een reptielenhuis beginnen.

Moet er nog meer bij. The list goes on.

My other broom is a car.

#OMG een lopende muur#

Non tora ta familia
LuCos
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 121 Sikkels

LuCos is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Feb 16, 2007 22:13 Terug naar boven Sla dit bericht op

1. Doen wat ik wil
(dus alles algemeen wat ik zou willen, acteren als beroep, filmen als beroep, regisseren als beroep, schrijven als beroep, reizen (als beroep), gezin, huis, beesten misschien met een boom. Gewoon de onmogelijke dingen totnu toe)

2. Doen wat ik moet doen
(Iedereen respecteren hoe hij/zij is en alles op mijn eigen manier doen)

3. Met een gerust hart sterven/Tevreden zijn met wat ik heb gedaan
(spreekt wel een beetje voor zich)

4. Mocht 1 lukken dan hoop ik dat mensen mij respecteren met de dingen die ik doe, ze hoeven het niet goed te vinden, als ze bijvoorbeeld geen werk van mij willen zien vind ik het best, zo kunnen ze het ook niet beoordelen.

Iedereen wilt te veel dingen. Ik kan niet kiezen wat ik écht perse wil doen voor dat ik dood ga.

Harry, Ron & Hermione
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 459 Sikkels

Harry, Ron & Hermione is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Feb 17, 2007 0:02 Terug naar boven Sla dit bericht op

Voor mijn dood wil ik zo lang als mogelijk is samenwonen met mijn toekomstige vrouw en haar al die tijd gelukkig maken/laten blijven.
Voordat ik doodga wil ik in ieder geval 1 keer een vliegreis meegemaakt hebben.
Voordat ik doodga wil ik ervanuit kunnen gaan dat er kinderen zijn die de spullen die ik dan achterlaat erven en sowieso dat mijn achternaam word voortgezet en daarmee dus de stamboom die het heeft. Zou het zonde vinden als ik gewoon weet dat de 3,5 eeuw tellende stamboom die mijn achternaam met zich meedraagt ophoudt te bestaan bij mijn overlijden. Tuurlijk, kben niet de enige die het kan voortzetten, heb ook nog een zus, maargoed... Het is niet zo maar 'n stamboom.

[raises wand]
Lucius Malfoy: Now lets everybody just calm down... shall we?
Darkness
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 41 Sikkels

Darkness is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Feb 17, 2007 9:38 Terug naar boven Sla dit bericht op

Same here Joost, mijn stamboom dateert ook terug naar de tijd van Napoleon. Maar het is niet echt een belangrijke familie, hoewel het voor mij wel belangrijk is dat de bloedlijn doorgaat. Heb nog 2 broertjes maar voor de rest zijn er geen stamhouders. Dat krijg je als je vader alleen maar zussen heeft.

Maar back on-topic.

Ik wil voor dat ik dood ga nog een ruimtereis maken.

Een krokodil in het echt zien (Niet in de dierentuin)

Een Draak doden. (Ja dat kan bij de vereniging waar ik bij zit, die hebben een draak.)

Zelf een vliegtuig besturen.

My other broom is a car.

#OMG een lopende muur#

Non tora ta familia
Narcissa
Erelid
in de Orde van Merlijn
Erelid <br>in de Orde van Merlijn

Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†

Narcissa is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Feb 17, 2007 11:45 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mm...Dit is eigenlijk één vraag waar je niet zomaar iets neer gaat posten. Ik vind het eigenlijk moeilijk om vooruit in me leven te kijken, voordat ik dood zal gaan. Ik denk dat ik wel een boek zal willen schrijven. Griezel/fantasie waar ik 3 jaar geleden aan begon. Maar is blijven hangen nadat ik in coma lag en een hersenbloeding had gehad. Ik moet ( nu nog steens ) eerst mijn spelling terug krijgen willen hebben. En gelukkig worden in me leven^^.

Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!

( Wens de mensen veel geluk en succes verder! )
Miesje
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 45 Sikkels

Miesje is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Feb 17, 2007 13:53 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik zou zoveel willen doen, maar oke, hier mijn top 5 dan maar:

1
Naar een toneelschool gaan.

2
Vliegen, en dan zonder vliegtuig of wat dan ook. Oké, misschien een bezem dan, maar wie wil er nou niet kunnen vliegen:P

3
In Londen gaan wonen! Dat lijkt me zo vet!

4
Zonder te blijven zitten mijn HAVO diploma halen. Dan ben ik maar van die *** school afxD!

5
Met goeie vrienden contact blijven houden, dat vind ik ook wel heel belangrijk, want zonder vrienden is het leven toch wel een stuk somberder.

Het is wel een hele moeilijke vraag, maar soms moet je er wel over nadenken om te weten wat je nou met je leven wilt, vind ik.

Oude Forumnaam: brahimfreakske Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 356 Sikkels

Justintime is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Feb 17, 2007 15:32 Terug naar boven Sla dit bericht op

Goh, dat is heel wat denk ik... xD Ik vind het trouwens vaag dat mensen zo'n onmogelijke dingen willen ^^' Zoals vliegen enzo, je wéét toch dat dat onmogelijk is? Nouja xD Whatev.
Mijn gedoe is op willekeurige volgorde, al wil ik het eerste stiekem het meeste van al *grins*

Kindjes krijgen
Echt waar, ik ben helemaal verzot van lieve, kleine kindjes. Het zou echt spijtig zijn mocht ik geen kindjes krijgen voor ik dood ging ^^' En ik zou graag gewoon een goede mama voor hen zijn (: Of in ieder geval mijn best ervoor doen.

Wat van de wereld zien
Reizen naar Amerika, Australië enzo... Het lijkt me heel leuk als je veel landen hebt gezien enzo. Of studeren in het buitenland of een tijdelijke job hebben in Londen ofzo, lijkt me een heel leuke uitdaging.

Bungeejumpen en van die andere dingen die je een kick geven
Buiten drugs enzo, dat wil ik niet uitproberen in mijn leven ofzo ^^ Maar dingen zoals parachutespringen enzo wel. Gewoon, ook weer een hele uitdaging.

Iemand vinden waar ik van hou en ook wederzijds ofcourse
Spreekt voor zich lijkt me. All you need is love *grins* En het is gewoon leuk denk ik, om iemand te hebben die je helemaal begrijpt enzo ^^

Goede vrienden hebben
Ik heb nu absoluut niet te klagen, maar hopelijk blijft het ook zo tot mijn dood hé. Je weet niet of de vrienden die je nu hebt ook nog vrienden zullen blijven over zoveel jaar. En je komt zoiezo nog nieuwe mensen tegen, dusja.

Afstuderen voor psychologie
Dat lijkt me ook vrij duidelijk, ik zou graag later mensen willen helpen als psychologe of iets in die aard als beroep. Als dat te hoog gegrepen is zou ik graag wat met kindjes doen.

Een hele dag shoppen zonder op de prijs te letten
Dat is de droom van elke vrouw wel denk ik xD Haha. Ik weet niet of het ooit ook echt kan gebeuren ofzo, maar wie weet als ik de lotto win ofzo *grins* Het lijkt me wel erg gaaf, vooral als je mijn kledingssmaak bekijkt (aangezien die vrij duur is) xD

Zoveel mogelijk van mijn idolen zien
Concerten zijn altijd leuk om te zien, ik heb er al een paar gezien en nu zou ik erg graag naar Justin Timberlake gaan kijken xO Maar ik vind momenteel niemand die meewilt omdat het tijdens de examenperiode is =.= Nouja, ik zie nog wel.

Dat is het zowat denk ik xD Voor de rest kan ik niet echt op iets opkomen.

like a lovers song
Wicked Sprout
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 4 Sikkels

Wicked Sprout is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Feb 17, 2007 16:27 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik wil zoveel zien en meemaken voor ik doodga, maar het is té veel om op te schrijven. Daarom dat ik mijn top 3 hier ga posten;

1. Een boek maken; Ik zou heel graag een boek schrijven, het liefste iets over Magie/Fantasie. Dat lijkt mij het leukste, natuurlijk wil ik ook dat ik dan een goeie uitgever heb en dat het boek populair word. Maar zoveel mensen willen dat^^'

2. Kinderen hebben; Kinderen hebben vind ik persoonlijk heel belangrijk, want ik wil mijn achternaam graag verder zetten en het zou leuk zijn moest dat gebeuren. Ik wil ook het liefst 3 kinderen hebben, maar dat kan nog veranderen in de jaren^^

3. Beroemd worden; Veel mensen willen beroemd worden, maar het lukt niet voor sommige. Ik zou héél graag beroemd worden, zodat ik niet voor niets op de wereld ben gezet. Ik wil iets betekenen voor de maatschappij en de mensen die het minder goed hebben steunen. Ik besef heel goed dat wij een luxe leven hebben, en er zijn mss miljoenen mensen die het minder goed hebben en zij hebben het recht om te leven, om te ademen en ook om gelukkig te zijn. Spijtig dat, dat geld en voedsel soms niet opdagen<.<

It's PANDATIMEEE !
huffelpuf_girl
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 44 Sikkels

huffelpuf_girl is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Feb 17, 2007 21:23 Terug naar boven Sla dit bericht op

Wat ik wil doen voor ik sterf:

1. Zo veel mogelijk boeken lezen als mogelijk is Wink

2. Een paar mooie plaatsen van de wereld zien, zoals: de ruïnes van Troy, Ierland,...

3. Een diploma fotografie halen, want ik wil later fotografe worden Smile

4. Gelukkig trouwen met een paar kinderen (gisteren heeft een vriendin van mij eens met de pendel voorspeld hoeveel kinderen ik zou hebben: 1 meisje en 2 jongens).

5. Leren paardrijden.

- het Rad des Tijds -
12cho21
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 89 Sikkels

12cho21 is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Feb 17, 2007 21:36 Terug naar boven Sla dit bericht op

1] Alle manga lezen die ik dan nog kan lezen

2] kijken voor lessen "'Ninjutsu" mijn favo vecht style ik kan al sommige afweringen, ow eh ninjutsu is de vecht style hoe ninja's vroeger vechten

dat was het denk ik wel...

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp