Auteur |
Bericht |
Olivier
The Fullblood Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 02, 2007 19:22 |
|
Het is alweer tijd voor het 3e topic waar je jezelf 'even kunt voorstellen' aan de andere leden van het forum.
Je kunt bijvoorbeeld iets vertellen over je hobby's, je school, je leeftijd of wat je maar wilt.
Ga geen gegevens als bijv. je achternaam of je hele adres hier neerzetten, dat is niet verstandig op internet!
Even voorstellen [2]
Even voorstellen [1] |
_________________ 'I've to go back, haven't I?' 'That is up to you.'
'Do I have a choice?' 'Oh Yes.' Dumbledore smiled at him. 'We are in King's Cross you say? I think that if you decided not to go back, you would be able to...let's say...board a train.' |
|
|
|
Hummol
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
424 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 02, 2007 20:28 |
|
Nieuw topic, nieuw praatje ^^
Naam:Ik ben Hummol en in het echt is mijn naam Cathy.
Woonplaats:Ik woon in Zeeland in de buurt van Zierikzee Tenminste, eigenlijk helemaal over een paar weken.
Leeftijd: Geboren in Gouda en nu al 15 jaar op de wereld.
Hobby's/Interesses: Ik heb ontzettend veel hobby's, maar dit zijn de grootste; ik speel viool en houd van heel veel muziek, vooral jaren 60, ik teken veel, houd van sporten en dan vooral hockey en skaten, vakanties en reizen doen het ook goed bij me, winkelen, ontwerpen, fotograferen etc. behoren ook tot deze lijst. Fashion, Films, Talen en natuurlijk Harry Potter zijn interesses van me. En zo kan ik nog wel even door gaan.
School: Ik doe VWO 3, maar zal het volgend jaar jammer genoeg overnieuw moeten doen doordat ik PVS heb gekregen. (Post viraal Syndroom).
Huisdieren: Een kat!
Uiterlijk: Blauw-grijze ogen, bruin haar, bril, 1.66 lang.
Zo. Dat was het wel denk ik.. |
_________________ Men are stupid.
I'm with you so far..
xD |
|
|
|
JustxMe
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 02, 2007 21:47 |
|
Jat lijstje van Cathy :')
Naam: Mijn forumnaam is dus JustxMe, maar in 'The Reallife' heet ik Yara :')
Woonplaats:Ik woon in Nederland, Noord-Holland, Heerhugowaard. Al mijn hele leven woon ik daar =D
Leeftijd: Geboren in mijn ouders kamer, en ik loop al 14 jaar op deze planeet rond.
Hobby's/Interesses: Mijn grootste hooby en intresse is muziek. Ik kan niet zonder. Ook dans ik graag, vooral streetdance. En ik speel een minibeetje gitaar maar ik reken dat toch maar voor mijn hobby [a]
Tuurlijk vind Harry Potter leuk, anders zat ik hier niet. Ik ben ook gek van leuke bands. Like, Panic!, Evanescence, Three Days Grace etc. Heb ik nog meer hobby's? Nee, behalve computeren dan :')
School: Ik zit in de tweede en ga Havo doen.
Huisdieren: Een hele lieve kat, waarme ik hele gesprekken kan voeren :') Niet dat ik weet waar die dan over gaan maarja xD
Uiterlijk:Donkerblond [meestal donkerbruin geverfd], Blauw-groen-grijze ogen, lenzen/bril, 1.72 cm lang en een meestal oordopjes in mijn oren ='D |
|
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 02, 2007 22:00 |
|
Laat ik ook maar een nieuw lijstje maken. Want mijn vorige lijstje is van vorig jaar dus zwaar veroudert. ^^
Naam: Eva. Dus noem me maar gerust Eva i.p.v. Witch_Eva
Woonplaats: Den Ham dat is in Nederland, Overijssel,Twente. Den Ham is klein maar wel ok.
Leeftijd: Ik word op 28 april 18 jaar oud ^^
Hobby's/intresses: Dit forum. Ik zit voornamelijk hier, of op andere Harry Potter websites. En mijn grootste obsessie is Luna Luna,Luna,Luna,Luna
En ik hou daarbij veel van muziek, nou ja voornamelijk "rock" muziek. Als ik het heel breed moet zeggen ^^
Favoriete eten/drinken: Ik hou van Italiaans eten en vis. En qua drinken hou ik van thee. Wat zeg ik. Ik ben verslaafd aan thee. ^^
School: Ik zit momenteel op het HBO op Windesheim in Zwolle. Ik zit niet op kamers. Want ik woon dicht bij Zwolle. En ik zit in mijn eerste jaar in de "Lerarenopleiding Geschiedenis"
Huisdieren: Ik heb 1 kat Nala en ze is erg lief
Thuissituatie: Ik woon thuis bij mijn ouders. Ik heb twee zussen maar die wonen niet meer thuis. Dus ik ben de enigste dochter die nog alleen thuis is.
Uiterlijk: Lang rood haar, groene ogen. Normale lengte (1.75 meter)en postuur. Meestal gewoon casual gekleed. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
|
|
Laeta
Zwadderich Klassenoudste
Verdiend:
1252 Sikkels
Woonplaats: In a land full of my little pony's and laughing suns
|
Geplaatst:
Vr Mrt 02, 2007 23:29 |
|
Heb ik mij ooit voorgesteld? Euhm.. Weet het eigeblijk echt niet. Hier komt mijn geweldige lijst der bijzondere feiten over het wonderlijkbaarlijke persoon dat luistert naar de naam Laeta.
Naam: Laeta op het forum(vrouwelijke versie van latijnse woord Laetus, wat blij betekend). In het echt heet ik Lotte. ben dus een vrouwspersoon
Leeftijd en school: Hangt samen toch:P Ik ben 17 en zit in de 5de van het Gymnasium(vandaar die gymnastische naam). Ik doe NG met drama en dat bevalt me goed. Hierna wil ik misschien kinderpsychiater worden en daarvoor moet ik geneeskunde gaan studeren. Klein feitje: Ik viel vroeger flauw bij elke prik die ik kreeg en voel me nu nog steeds duizelig als ik een prik krijg of iemand er een zie krijgen.
Karakter: Ik ben nogal gevoelig voor onrecht en kan niet goed iemand expres kwetsen. Ik ben meestal vrolijk en praterig, al kan ik mezelf ook helemaal afsluiten. Ik maak veel egocentrische/arrogante en plagende opmerkingen, maar mijn vriendinnen weten dat ik er niks van meen(en lachen er zelf ook om) dus dan is het goed. Sarcasme is gewoon geweldig.
Hobbies en sporten: Ik zit op paardrijden en Kung-Fu. Beide sporten bevallen me erg goed en ben er happy mee. Daarnaast lees ik erg veel( veel fantasy, maar ook andere dingen) en heb ik sinds kort de wondere wereld der manga en anime ontdekt(waarvan het shounen-ai gedeelte me vooral erg aanstaat ). Ik ben totaal amusicaal(kan alleen dat liedje met je knokkels op de piano), maar hou wel van muziek luisteren. Maar dat wordt wel een apart kopje.
Muziek: Ik luister vooral Rock, metal(geen grunten, geen geschreeuw en geen onvolgbare gitaarsolo's, dat wel), pop, ska, punk en beetje gothic.
Uiterlijk:best lang(1.78 ), heel blond(dat bijna witachtige) en lichblauwe ogen.
Dat was het wel. Ik ben zoals sommige van jullie wel weten(en kunnen zien onder mijn naam) samen met Cis de klassenoudste van Zwadderich. Logisch dus dat ik ook een Zwad ben.
|
_________________ ~We are each of us angels with only one wing. And we can only fly by embracing each other~
Ambition is the germ from which all growth of nobleness proceeds. |
|
|
|
Shirley
The Chatting Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 02, 2007 23:40 |
|
Naam: Shirley
Woonplaats: Nederland, in een klein dorpje redelijk dicht in de buurt van Breda.
Leeftijd: 20 (bejaard xD)
Hobby's/intresses: Winkelen, winkelen en winkelen. En verder uiteraard forummen, MSN'en en gewoon de standaard dingen eigenlijk.
Favoriete eten/drinken: Mijn favoriete eten is eigenlijk de meeste dingen van pasta, en ik hou ook wel van grieks. En friet ook wel, ik ben alleen niet zo van de gekookte aardappelen. Ik hou niet van Hollandse kost, helaas. Drinken: Alleen Spa Blauw, Ice tea (de groene van pickwick), en thee.
School:Ik heb het MBO bloemschikken afgerond en daarna ging ik naar de Pabo, maar daar ben ik dus pas mee gestopt omdat die opleiding te zweverig was, de leraren snapte het zelf niet. Nu weet ik nog niet wat ik wil gaan doen.
Huisdieren: Ik heb 4 katten en dat zijn echt schatjes. En we hebben ook 2 honden maar daar heb ik niet zoveel mee.
Thuissituatie: Ik woon nog thuis bij mijn ouders, en ik heb geen broers of zussen.
Uiterlijk: Donkerbruin haar, bruine ogen, 1.70. En dat was het wel. |
Laatst aangepast door Shirley op Wo Mrt 14, 2007 16:06; in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
Helen
Minister van Toverkunst
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 02, 2007 23:50 |
|
Nah, dan nog maar een keer hè
Mijn echte naam is Helen (Ja echt waar) en ben vrouwelijk.
Ik ben van 76 en dat maakt mij 30. 14 Augustus wordt ik 31 (ouwe geit al hè).
Ik woon in Assen. Dat ligt in Drenthe voor degene die het nog niet wisten.
Ik werk bijn mijn ma in de winkel waar we kunstenaarsbenodigdheden verkopen (tubes verf, penselen, klei, e.d).
Mijn interesses zijn op dit moment .. uhm .. nouja dat dus. Harry Potter, Equus, Ron/Rupert, dit forum. Mijn interesses willen nog wel eens veranderen.
Mijn karakter is vreemd. Ik laat niet over me heen lopen en zeg vaak wat ik denk (ook fout). Ik ben heel koppig
Mijn uiterlijk ... sja. Ik ben 1.82, schijnbaar zeer lange benen, roodbruin krullend haar, Groen/blauw/grijzige ogen.
Ik heb ook een stel huisdieren (ik ben het huis uit dus mijn broer telt niet meer mee als huisdier). Ik heb dus 1 dikke vis die het leuk vind om ondersteboven te zwemmen, 1 kanarie die z´n snavel niet wil dichthouden en 1 parkiet.
Ik woon lekker niet meer thuis en dat bevalt me prima.
Ik doe ook verder geen opleiding al zou ik wel graag Latijn leren. Dat was het geloof ik wel zo´n beetje |
|
Changetje
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mrt 03, 2007 0:14 |
|
Ik houd van lijstjes! =D
Naam: Veerle, maar ik reageer ook als je Cho zegt =) [Stiekem heb ik liever Cho, dan Veerle [a] Dus noem me maar gewoon Cho]
Woonplaats: Den Helder, Noord-Holland. En het sucks hier Volgend jaar ga ik op kamers in Zwolle, volgens mij een stuk beter dan waar ik nu woon.
Leeftijd: 16 en op 18 juni word ik 17 ^_^
Hobby's/interesses: Wat ik het aaaaaallerliefste doe is schrijven =) Dat doe ik dan ook constant, als ik er tijd voor heb Ook houd ik van lezen, tekenen, films/series kijken en computeren [voornamelijk PSPen, forummen en msnen].
Ik ben een obsessieve fangirl en heb dan ook vele obsessies. Mijn grootste zijn LotR en Lost, Dominic Monaghan, Elijah Wood en slash. Dat laatste is op alle fandoms toe te passen Mijn nieuwste obsessie is anime.
Muzieksmaak: Ik luister het liefst naar pop =) Lekker vrolijk en luchtig. Maar ik luister ook naar rock en soundtracks. Mijn fav band is Savage Garden en ik adoreer de zanger Darren Hayes. M’n fav soundtrack is die van Amélie.
School: Op dit moment zit ik het examenjaar van de Havo, wat nogal hard werken is, heb ik gemerkt xD Hierna ga ik de journalistiekopleiding doen op Windesheim, Zwolle ^^ [Ja, dezelfde school als Eva =D]
Stiekem heb ik een ontzettende hekel aan school, maar dat laat ik niemand merken [a] Ik hoop natuurlijk dat dit volgend jaar gaat veranderen, als ik eindelijk de opleiding ga doen die ik leuk vind <3
Huisdieren: Iedereen gaat me nu vast slaan, maar ik heb een onzettende hekel aan katten en honden xD Voornamelijk omdat ik er heel erg allergisch voor ben. Ik vind dieren wel hip hoor, maar ik ben geen fan [a]
Thuissituatie: Ik woon samen met m’n ouders, broer van 21 en een zus van 18. Mijn zus doet ook examen Havo dit jaar en gaat volgend ook studeren. M’n broer wordt leraar xD
Karakter: Ik ben meestal erg vrolijk en ik vertoon vaak obsessief fangirl gedrag :'D Ook schijn ik erg grappig te zijn, lol. Mijn negatieve karaktertrekjes zijn dat ik heel eigenwijs ben en heel lui :')
Uiterlijk: Kort donkerblond haar, groene ogen, slank postuur en een lengte van 1.66. Ik draag het liefst kleding van de H&M. Laten we zeggen dat ik een H&M fan ben :’)
Oeps, langer dan ik had gedacht :') |
_________________ there’s no way to stop what comes falling |
|
|
|
Stephanie_
4e jaars
Verdiend:
99 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mrt 03, 2007 15:08 |
|
Naam: Stephanie, eerst wou ik dat ook doen op het forum als naam maar die bestond al ;meisje dus.
Leeftijd: 14
Interesses: Euhm, heel veel soorten muziek wel,
ligt er maar net aan wat voor stemming ik ben. HPforummen natuurlijk,
ik lees heel veel, net zoals tekenen.
Photoshoppen vind ik ook leuk om te doen..
School: Havo3.
Uiterlijk: Ik ben ongeveer 1.78, heb donkerbruin haar en donkerbruine ogen en weeg 57 kilo.
Karakter: M'n vader zegt dat ik eigenwijs ben, dus zal dat wel zo zijn . Nou m'n zusje helpt me effe haha: behulpzaam [?], soms irritant [zal ik wel van haar hebben dan].
Huisdieren: Ik had een hele lieve labrador maar die is weg omdat het anders te druk werd. [Ik heb 2 zusjes en 2 broertjes, samen met z'n 7en, net de Weasley's] |
|
|
FelixdeFeniks
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mrt 04, 2007 11:23 |
|
M'n vorige lijstje was nogal verouderd, geloof ik^^.
Naam: Sophie. Je mag me ook FelixdeFeniks of FdF noemen, maar noem me maar Sophie xP
Woonplaats: Breda, Noord-Brabant. Maar ik spreek niet bijzonder Brabants, want ik ben in Amsterdam geboren^^. Verder is Breda een hele leuke (shop)stad!
Leeftijd: 15, op 18 oktober word ik pas 16.
Hobby's/interesses: Toneelspelen, lezen (vooral fantasy), schrijven en muziek luisteren, dat doe ik meestal in m'n vrije tijd. Verder vind ik films kijken en computeren ook heel leuk. Ik sport niet, want ik ben bijzonder asportief .
Muzieksmaak: Pop/rock/indie/musical/metal/soundtrack. Eigenlijk zo'n beetje alles behalve trance, house en dat soort dingen. Mijn favoriete bands zijn Kaiser Chiefs, Arctic Monkeys, The Feeling, Keane, The Kooks, The Killers, Razorlight, Muse, Sonata Arctica...en ik zal er vast nog een paar vergeten zijn^^".
School: Momenteel zit ik in 4 VWO TTO, wat op zich best gezellig is, maar het neemt zoveel tijd in beslag . Als ik m'n school heb afgemaakt ga ik lekker naar de toneelschool of Theaterwetenschappen studeren.
Huisdieren: We hadden eerst 2 vissen in de vijver, en dat zijn er nu een stuk of 40 geworden o.O Ik heb er geen speciale emotionele band mee, nee.
Thuissituatie: Ik woon alleen met m'n ouders. Mijn zus van 18 woont & studeert sinds dit jaar in Amsterdam maar is daar net zo veel als bij ons thuis (:
Karakter: Ik ben vrijwel altijd übervrolijk en optimistisch en ik heb veel creatieve uitspattingen. Daar staat tegenover dat ik ontzettend slordig, verstrooid en vreemd ben xP
Uiterlijk: 1.69, lang krullend middelblond (ja, dat bestaat xP) haar, groen/grijs/blauwe ogen en een normaal figuur. Ik ken niemand in mijn naaste omgeving die me niet minstens 5 keer schattig heeft genoemd o.O |
_________________ Bedankt, HPF! <3
But you still pull me home. |
|
|
|
karinpotter
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mrt 04, 2007 21:05 |
|
Ik zal me ook nog maar eens voorstellen:
Naam: Ik heet Karin, dus zo mogen jullie me hier ook noemen worden
Woonplaats: Ik woon in een klein dorpje in Nederland, Limburg, kort bij Maastricht. Ik vind het wel leuk waar ik woon.
Leeftijd: Ik ben 1 maart 14 jaar geworden, ik kom dus uit 1993
Hobby's/interesses: Ik dans graag en kan dus ook niet stil blijven zitten. Verder ben ik een obsessie van Prison Break en alles wat met Harry Potter te maken heeft (en dan vooral Daniel Radcliffe )
Muzieksmaak: Ik luister gewoon wat op dit moment ''in'' is en wat er dus op de radio/tv gedraait/uitgezonden word. Ik vind alle stijlen wel leuk, hardcore is een van de dingen wat ik absoluut niet leuk vind. Ik ben op dit moment ook van niemand fan ofzo
School: Ik zit op het Porta Mosana College in Maastricht in de 2de klas. Daar doe ik nu havo/vwo en ik hoop in de 3de naar vwo te gaan wat waarschijnlijk ook was zal gaan lukken als je naar mijn punten enzo kijkt.
Huisdieren: Nop. we hadden vroeger een konijn maar die is weggelopen. I wil een hond maar dat wil mijn vader en moeder niet. Ze zeggen dat wel daar geen tijd voor hebben. (is ook wel zo want mijn vader is slager en werk dus 6 dagen in de week van smorgens to savonds)
Thuissituatie: Ik woon bij mijn ouders (wat had je anders verwacht van een 14 jarige) en ik heb een zus van 20 en een broertje van 10
Karakter: Ik ben een spontane meid die graag melig word. Ik ben ook sportief, behulpzaam, aardig, nieuwschierig en eigenwijs. Vind ik van mezelf.
Uiterlijk: Ik ben 1.66 meter en ik kan og 1.70 worden volgens de schoolarts Ik heb lang donker blond haar waar een slag in zin. Ik vind het niet fijn dus stijl het meestal. Mijn ogen zijn grijs/groen en ik ben normaal (ik bedoel dus niet dik of dus) Verder heb ik sproeten. |
|
|
|
|
Sophie Wemel
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
364 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mrt 04, 2007 21:08 |
|
Ik ga me maar nog eens voorstellen, aangezien het vorige voorsteltopic weg is geloof ik.
Naam: Ik heet Sophie, niet zoals Felixsdefeniks hierboven. Jullie mogen me ook gewoon Sophie noemen, dat is makkelijker.
Woonplaats: Ik woon in Belgie in Oost-Vlaanderen. Ik woon er al men hele leven lang al.
Leeftijd: Ik ben nu 13 jaar en word binnen een goeie maand 14.
Hobby's/interesses: Ik heb niet echt een hobby, ik zit niet in een club ofzo maar ik computer wel veel, ik teken graag en tv kijken is ook een van mijn hobby's thuis. En ik ben ook een echte boekenwurm.
Interesses zijn: HP, Prison Break, Lost, Amélie, Roald Dahl, LOTR en dat is het zowat denk ik.
Muzieksmaak: Ik hou wel van rock/musical/klassiek/iers/schots/R&B. Mijn favoriete groepen/artiesten zijn: GreenDay, Rammstein, Gorrilaz, Cold, Coldplay, The Kooks, Billy Talent, P!ATD, Nickelback, Placebo, Red Hot Chilli Peppers, Simple Plan, Avril Lavinge, Lilly Allen, Gwen Stefani, Michelle Branch en James Blunt.
School: Ik zit in een brugklas in het eerste jaar. Volgend jaar ga ik Decoratie-Verkoop volgen.
Huisdieren: Ik heb 5 katten, 1 dwergkonijn en 2 honden
Thuissituatie: Mijn ouders zijn gescheiden. Ik woon bij mijn moeder en kom om de 2 weken in het weekend bij hem. Ik heb 1 zus van 15 jaar en 1 broer van 11 jaar. Mijn moeder is verkoopster op beursen en mijn vader was chapewerker. Hij is overlaatst gestopt met werken.
Karakter: Ik ben een sociaal meisje en ben meestal wel optimistisch. Ik probeer altijd postitief te denken en ben behulpzaam. Ik luister graag naar mensen en zal hen helpen met hun problemen.
Uiterlijk: Groene ogen, Lang donkerblond haar, Korte benen, lang bovenlijf, peerfiguur en een beetje een rond gezicht, ik meet 1m60 |
_________________ If there's anything to say
If there's anything to do
If there's any other way
I'll do anything for you. |
|
|
|
Sweet Hermione
Opperste Hotemetoot
Verdiend:
20 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mrt 04, 2007 22:12 |
|
Yes, lijstjes. =D
Naam: Charlotte. Zelf ben ik dol op nicknames géven, maar ik heb er zelf ook veel. Velen noemen Plot of variaties daarop: Plotto, Plottopooh, Plotterd, Charlottepetottel, e.d.
Leeftijd: Net 17 jaar. 19 februari was mijn verjaardag.
Sterrenbeeld: Officieel Waterman, maar ik ben echt een Vissen.
Hobby's/interesses: Politiek - ik zit bij een politiek jongeren panel waar ik meedoe aan projecten. Schrijven - ik schrijf poëzie, dagboeken, verhalen, fanfictions, boeken, recensies, columns: wat dan ook. Ik doe recensiewerk voor de jongeren bijlage van Noord Hollandse kranten. Maar ik vind echt heel veel dingen leuk om te doen.
Muziek: Ik ben dol op muziek - bijna geobsedeerd. Ik trek bijna alles, behalve hardcore. Ik houd van zowel bands als Arctic Monkeys, Little Barrie en The White Stripes, als van poprock zoals Jason Mraz (mijn ''allergrootste'' artiest) en Maroon5, als van relaxte muziek als James Morrison en Paolo Nutini. En veel meer, bijv. The Kooks, Jay-Z Amy Winehouse en Kanye West.
School: Ik doe 5 VWO, profiel Cultuur & Maatschappij.
Obsessies: Jason Mraz, bepaalde boeken en mijn eigen, eeuwige schrijfwerk.
Films: American Beauty en Closer. Ik houd van emotionele kunstige films.
Typisch ik: Girly-girl, snoepkont en ik houd van discussiëren.
Huisdieren: Twee hondjes (zie huisdieren topic) en twee katten.
Thuissituatie: Ingewikkeld en wisselend. Laten we het daarop houden.
Karakter: Loyaal, behulpzaam, last van afgunst, dromerig, hekel aan sport, creatief, bezorgd, doet alles tegelijk en daardoor choatisch. Dat waren enkele punten, hè.
Uiterlijk: 1.70 meter lang, blauwgrijze ogen, halflang (momenteel donker, gekleurd) haar met pony. Normaal postuur, wel een beetje rode wangen.
Ik ben dol op kleding. Ik draag veel rokken en jurkjes - best een girly/romantische look. Maar ik draag ook wel eens wat stoerdere t-shirtjes. Dan wel met een bloem of diadeem in m'n haar. :')
O, en aan make-up doe ik niet dagelijks - wel aan sieraden. |
_________________ I LOVE HPF |
|
|
|
Skywalker
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
240 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mrt 05, 2007 0:11 |
|
Naam: Jihane, maar mijn nicknames zijn o.a: Ji, Jihy, Chew en Steve.
Leeftijd: 15. En over een paar maanden 16
Hobby's/interesses: Hum =) Ik heb veel intresse's en hobby's. Oke, ik intesseer me veel voor series waaronder Prison Break, Heroes, House, Dexter, Lost, Invasion etc. Maar ook grappige series vind ik leuk, zoals The Nanny, the King of Queen enz. Ik vind het cool om te fitnessen, computeren, te discusseren en te slapen.
Muzieksmaak: Ik hou van allerlei soorten muziek, behalve klassieke dingetjes enzo. Rock, pop, hiphop, rap, enzovoorts vind ik wel leuk.
School: 3e klas Vwo, en ik ga een advocate van meesterklasse worden! =)
Huisdieren: Nope. En dat is maar goed ook, ik hou niet van beesten. Ooit had ik een goudvis die like... tripte.
Thuissituatie: Vader, moeder, twee broertjes en een zusje.
Karakter: Ik ben behoorlijk hyperactief, druk, rebels, eigenwijs, maar kan ook erg bot en koel doen. Hangt af van tegen wie ik praat en wat voor persoon je voor mij bent. (Vijand of vriend) Ik zeg wel altijd mijn mening en ik kijk nooit naar consequenties van dingen. Ah well, ik ben gewoon happy, behalve als je me zelf boos maakt [a] Verder heb ik ook een leidinggevend-karakter, en ik wil vaak de touwtjes in handen nemen. Maar don't worry, ik ben een goede leidster =)
Uiterlijk: 1,62 meter, donker halflang haar in laagjes geknipt. Golvend haar danwel met slag. Slank postuur, donkere ogen, blanke huidskleur, vaak wel met een grijns. (En anders een uitdagende blik.) En ik heb geen vreemde o.O-wtf? -kleren =) |
|
|
Josse
Heksenleider 2e klas
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mrt 05, 2007 1:28 |
|
Naam: Josse Kris *achternaam*
Leeftijd: 16 9 maart 17 =)
Hobby's/interesses: paardrijden, zwemmen, fietsen, skaten, muziek, films, schrijven, lezen, geschiedenis, theater, caberet, dans...
Muzieksmaak: rock, jazz, blues, r&b, hiphop, instrumental, filmmuziek, pop, klassieke muziek... Heel veel dus. Alleen niet echt die electronische muziek en echt niet smartlappen. Maakt niet uit welke taal. xD
School: 6 VWO, Valuascollege, Venlo (profiel natuur & gezondheid met geschiedenis)
Huisdieren: een kater (Witten, mijn zusje is dyslectisch dus die noemde hem Witten van Eelden xD) en zes kippen die alle zes kip 1, kip 2, kip 3, kip 4, kip 5 en kip 6 heten...
Thuissituatie: bij mijn ouders met mijn zusje
Karakter: ik ben brutaal, arrogant, druk, zelfverzekerd, onzeker (JA, dat gaat samen), muzikaal, gevoelig, bot (ook dat gaat samen), lief, sociaal, en bewust... Alles is heel erg afhankelijk van wie het is. Ik ben totaal niet bevooroodeeld, dat moet even vermeld worden als ik zeg dat ik arrogant ben. =)
Uiterlijk: Blond haar, krullen, blauwgrijzen ogen... 1.79 m lang, slank, blank (klinkt wel logisch met dat blonde haar), en arrogant. JA, dat kan je al aan mijn uiterlijk zien... xD |
The show must go on my moonlight ♥
MiYuvi ♥ |
|
|
|
|
|