Auteur |
Bericht |
Jalf
The Musical Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 01, 2007 21:58 |
|
Tijd voor de 2de topic over homoseksualiteit. Geef je mening over hoe jij over homoseksualiteit denkt.
Ikzelf val op vrouwen en van m'n vrienden zijn d'r best wel veel homo. Het zou dus heel erg raar zijn als ik d'r iets tegen had.
Verder werk en doe ik een opleiding in de theaterwereld en hoe je het ook wend of keert, daar zijn gewoon meer jongens homo dan bijvoorbeeld in de bouw. Ik heb dus niets tegen homo's, lesbienne's en biseksuelen. |
_________________ ...15/10/02.01/01/09...
...I'll miss ya... |
|
|
|
Shiralee
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 01, 2007 22:13 |
|
Ik zelf heb niks tegen homoseksualiteit, ik zie ze gewoon als een normaal mens. Tuurlijk het is ook een normaal mens, men valt alleen op het andere geslacht. Ik snap niet dat sommige mensen personen haten die op hetzelfde geslacht vallen, I mean, kijk naar jezelf.
De meeste zijn nog aardig ook, veel ook niet. Maar iedereen mag iemand weleens niet toch? Dat is gewoon net of een hetero of bi. =/ Maar of ze nou blank, donker, puisten hebben of op hetzelfde geslacht vallen doet me niks. Het gaat tenslotte om het innerlijk toch? |
|
|
|
|
Helen
Minister van Toverkunst
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 01, 2007 22:20 |
|
Jalf schreef: | Ikzelf val op vrouwen en van m'n vrienden zijn d'r best wel veel homo. Het zou dus heel erg raar zijn als ik d'r iets tegen had. |
Naja, het zou kunnen dat je er zelf moeite mee zou hebben dat je op vrouwen valt en dan is het niet raar dat je het raar zou vinden.
Mij persoonlijk maakt het echt geen biet uit waar je op valt en hoevaak. Wat boeit het eigenlijk. Een mens is een mens en een mens heeft gevoel. |
|
Bellatrix_Zwarts
6e jaars
Verdiend:
784 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 02, 2007 10:59 |
|
Ik heb niks tegen homoseksualiteit.
Ik ga van het stanpunt uit dat je verliefd wordt of gevoelens krijgt voor een persoon, niet voor een geslacht! |
Okay, perhaps we don't win each game,
But we don't hide in shame.
It's time for some Slythpride! |
|
|
|
Hummol
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
424 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 02, 2007 11:08 |
|
Ik vind het een beetje moeilijk om hierover te 'oordelen' zeg maar. Want aan de ene kant maakt het me niks uit. Die persoon kan er dan toch zeker ook niks aan doen? Maar, aan de andere kant heeft (geloof ik dan weer) God man en vrouw voor elkaar geschapen. Dus waarom dan opeens man/man en vrouw/vrouw? En dan is daar weer een andere kant aan; God houd van iedereen, dus waarom dan niet van homo's, lesbienne's etc.?
Pfoe. Ik weet het niet. |
_________________ Men are stupid.
I'm with you so far..
xD |
|
|
|
Nevodeon
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 02, 2007 11:21 |
|
Ik zelf heb niks tegen homoseksualiteit. Het is precies hetzelfde als heteroseksualiteit, alleen val je niet op mensen van een ander geslacht .
Het valt me wel op dat er veel tegen homoseksualiteit is. Bij ons op school loopt ook een homo, en sommige mensen vinden dat gewoon vies.
Ik vind het helemaal belachelijk dat mensen homo's gaan ontwijken, omdat ze bang zijn dat ze op je vallen. Daar zeg ik dan ook altijd wat van.
Maar nee, zelf heb ik niks tegen homoseksualiteit. Het zijn hele gezellige mensen! |
_________________ My use and value unto you
Are gauged by what you have to do
I mark the hours every one
Nor have I yet outrun the sun
Timeturner. Please take me back to the beginning of HPF. I can't afford losing it.. |
|
|
|
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 02, 2007 12:22 |
|
Ik heb echt absoluut niks tegen homoseksualiteit. Het zijn gewoon normale mensen. Ik ga niet zeggen dat ze leuk zijn, want het zijn gewone mensen. Het zijn dus geen "sukkels" maar ze zin ook niet "leuk". Ik kan er ook echt niet teken als iemand het woord "homo" als scheldwoord gebruikt, of als ze negatief praten over die "vieze homo/lesbo".
Zoals bijvoorbeeld gisteren gebeurde dat, en dan zeg ik er ook wel wat van. Maar ja ze doen dan niet veel op me uit. Ik vind het echt belachelijk dat er mensen zijn die er iets op tegen hebben. Want mensen die homoseksueel zijn die kunnen er niks aan doen op wie ze verliefd worden.
En dat hele gedoe uit de Bijbel. Ik heb altijd geleerd dat je respect voor elkaar moet hebben, en dat jij je naaste lief moet hebben. En dat gebeurt dus ook bij mensen die homoseksueel zijn. Daarom snap ik die ophef niet. Nu ben ik christen maar ik kan me niet herinneren waar in de bijbel staat dat een man en een vrouw bij elkaar moeten zijn. Daar word over gepraat dus dan nemen ze aan dat het zo hoort. Maar er word bijvoorbeeld ook niet gepraat over bijvoorbeeld linkshandige mensen. Zijn die dan ook slecht?
Maar ja ik heb er dus absoluut niks op tegen ^^ |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
|
|
no.23
Dreuzel
Verdiend:
53 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 02, 2007 12:38 |
|
Ik heb helemaal niets tegen homo's. Ik snap de mensen niet die daar problemen mee hebben.
het zijn gewone mensen die toevallig op mensen van hetzelfde geslacht vallen. Ik ken veel meisej die op meisjes vallen, en wat is daar verkeerd aan? Ze zijn toch ook maar gewoon verliefd?
Voor mij is dat ds geen probleem. |
_________________ Always & Forever
♥ I won't talk
I won't breathe
I won't move
Until you finally see...
That you belong with me ♥ |
|
|
|
Shirley
The Chatting Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 02, 2007 12:38 |
|
Ik ben zelf hetero maar ik heb echt niets tegen homoseksualiteit. Wat maakt het nu uit wat je bent? Zolang je er zelf gelukkig mee bent. =)
Ik snap ook echt niet waarom sommige mensen daar zo'n enorm probleem van kunnen maken. |
|
|
Pieper
Grote Zaal Hoofdmonitor
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 02, 2007 12:43 |
|
Bellatrix_Zwarts schreef: | Ik heb niks tegen homoseksualiteit.
Ik ga van het stanpunt uit dat je verliefd wordt of gevoelens krijgt voor een persoon, niet voor een geslacht! |
Nuja, een homo, valt toch op jongens.
Dus wel op het mannelijke geslacht...
Die gaat toch ook niet zeggen ik word verliefd op een persoon. Hij wordt gewoon verliefd op een man/jongen.
Ik heb trouwens ergens gelezen dat bij de homo dat die te veel oestrogeen in hun hebben en lesbische vrouwen te veel testosteron, of zoits en dat het daar mee te maken heeft.
Zo kwam er eens een vrouw bij mij zitten op een opleiding. En En die zei al redelijk snel.
"Ja ik wil niet dat jullie een verkeerde indruk van mij gaan krijgen of zo, maar ik ben dus lesbisch"
Ik dacht op dat moment: Oké tof om te weten, ik doe gewoon verder met wat ik bezig ben, maar zei: "Oei, en valt dat te genezen?"
Dat was dus gewoon een heel flauw grapje van mij op dat moment, was ik blij dat ze door had dat ik daar mee lachte.
Voor alle duidelijkheid: ik heb niks tegen homo's in het algemeen. Als een homomj niet aanstaat is het omdat de persoon mij niet aanstaat, niet om de geaardheid die de persoon heeft. |
|
|
Ravengirl
1e jaars
Verdiend:
73 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 02, 2007 12:54 |
|
Ik vind het heel normaal. Me vriendin is Lesbie denkt ze, en ik kan nog steeds met haar lachen. Hoewel ik ook weer niet denk dat ze echt lesbie is. Ze is pas 16 dus ik denk dat ze het niet kan weten.
Maar ook gewoon, het zijn normale mensen net zoals wij. Ze verdienen echt geen onder waardering omdat ze anders zijn. Anders is juist goed! |
|
|
|
|
Darcy
1e jaars
Verdiend:
87 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 02, 2007 13:03 |
|
@Ravengirl: Wat maakt het uit dat ze 16 is? Ik ben ook 16 en ik weet wel heel zeker dat ik niet op jongens val.
Ik wist dat al toen ik heel klein was ik heb me nog nooit aangetrokken gevoeld tot een jongen. |
_________________ Mind is the Magic |
|
|
|
Ailey
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
577 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 02, 2007 13:05 |
|
Ik heb niets tegen homoseksualiteit, maar ik snap best het standpunt van mensen die er wél tegen zijn. Hiermee zeg ik niet dat ik het er mee eens ben, maar ik snap het wel. Veel 'oudere' mensen hebben er moeite mee omdat het in hun tijd nog helemaal niet zo geaccepteerd werd als nu.
Trouwens, een docent bij mij op school is homo. Iedereen vind hem echt geweldig en dat is hij ook, maar ook wel een beetje sneu. Want met uitwisselingscontacten met andere landen in het oosten (waar homoseksualiteit nog helemaal niet echt wordt geaccepteerd) regelt hij heel veel, maar kan gewoon echt niet mee. Want ze kunnen daar wel weet-ik-veel-wat met hem doen. Hij wil zelf gewoon heel graag mee, regelt ontzettend veel, maar kan voor eigen veiligheid waarschijnlijk niet mee.
Dat is toch ook gewoon heel erg sneu? |
|
|
Pieper
Grote Zaal Hoofdmonitor
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 02, 2007 13:21 |
|
Ailey schreef: | Trouwens, een docent bij mij op school is homo. Iedereen vind hem echt geweldig en dat is hij ook, maar ook wel een beetje sneu. Want met uitwisselingscontacten met andere landen in het oosten (waar homoseksualiteit nog helemaal niet echt wordt geaccepteerd) regelt hij heel veel, maar kan gewoon echt niet mee. Want ze kunnen daar wel weet-ik-veel-wat met hem doen. Hij wil zelf gewoon heel graag mee, regelt ontzettend veel, maar kan voor eigen veiligheid waarschijnlijk niet mee.
Dat is toch ook gewoon heel erg sneu? |
En wat als hij op die reis dan gewoon niet vermeld dat hij homo is?
Ik zeg hier niet mee dat hij moet zeggen dat hij hetero is, of een vrouw meenemen om dat te bewijzen.
Maar als hij gewoon gaat als persoon zonder te zeggen wat zijn geaardheid is zie ik niet echt een probleem.
Of vergis ik me?? |
|
|
Ravengirl
1e jaars
Verdiend:
73 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 02, 2007 13:56 |
|
Darcy schreef: | @Ravengirl: Wat maakt het uit dat ze 16 is? Ik ben ook 16 en ik weet wel heel zeker dat ik niet op jongens val.
Ik wist dat al toen ik heel klein was ik heb me nog nooit aangetrokken gevoeld tot een jongen. |
Dat snap ik ook wel. Maar mijn vriendin heeft pas nog met een jongen gehad. |
|
|
|
|
|