Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Aartsvijand Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
LuCos
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 121 Sikkels

LuCos is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Aug 21, 2007 20:15 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik was benieuwd of iedereen wel of geen aartvijand heeft. Ik bedoel dan niet echt zo'n erge tussen Potter en Voldemort (ofja ik geloof niet dat iemand dat echt heeft) maar meer tussen Potter en Malfoy.

Zelf voeg ik later een bericht toe over mijn "rivaal"

Kortom (en later vul ik nog een aartsrivaal bij Wink ) Hebben jullie een rivaal? Iemand die je niet kunt uitstaan net als Harry en Draco?

Laatst aangepast door LuCos op Do Aug 23, 2007 20:47; in totaal 3 keer bewerkt
Profiel bekijkenStuur privébericht
Sophie Wemel
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 364 Sikkels

Sophie Wemel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Aug 21, 2007 20:22 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik denk niet dat dit het juiste topic is om dat hier in het Algemene board te plaatsen. Ik zou het meer bij 'Overige-Serieus' plaatsen. Maarja...

Ik heb zelf jammer genoeg een aartsrivale. Twee zelfs. Vroeger waren het mijn beste vriendinnen maar de eerste vriendin had me laten vallen en zit nu roddels over me te verspreiden enz. Zit me ook zwart te maken bij anderen en volgens haar ben ik een open boek... De tweede vriendin is door een stomme ruzie dus mijn rivale geworden en zit net als de eerste persoon ook roddels over me te verspreiden en volgens haar ben ik dom. Ze lacht me ook uit als ik iets fout doe en maakt ook vervelende opmerkingen. Het is niet fijn, maar die pesterijen probeer ik zoveel mogelijk te negeren en de directie is hieral van op de hoogte. Ik kijk niet uit naar het schooljaar omdat ik dan weer met die twee meisjes zit maar ik hoop echt dat ze dan gaan ophouden.

Dat was dus mijn verhaal. Maar dit topic hoort volgens mij hier niet dus ik ga een mod waarschuwen. *drukt op het uitroepteken*

I'll do anything for you.
Hermion Granger
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 224 Sikkels

Hermion Granger is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Aug 21, 2007 21:14 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hey,

Voor het ogenblik heb ik niet echt een aartsvijand, al zijn er wel mensen die ik niet goed kan hebben, maar ik probeer er gewoon normaal tegen te doen en geen vijanden te maken.

Vroeger had ik wel zo iemand, in het lager. Dat was een meisje dat jaren lang mijn vriendin geweest was, maar die me toen gewoon laten vallen had. Maar het was maar op de basisschool, dusja...

Nu heb ik wel mensen die me vroeger gepest hebben, maar die hebben daar nu spijt van. Tegen sommigen van hen (de meelopers) doe ik normaal, maar de anderen negeer ik gewoon. Zij durven eigenlijk niet te spreken tegen mij heb ik al gemerkt. Eén van die meisjes schaamt zich er erg over dat zij gepest heeft, omdat zij zelf ook gepest geweest is.

Maar goed, ik denk inderdaad ook dat dit eerder bij 'overig-serieus' hoort.

xxx

Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 4 Sikkels

Wicked Sprout is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Aug 21, 2007 21:26 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb eigenlijk geen (aarts)vijand, maar ik kan mij wel enorm ergeren aan kinderen uit mijn klas. Je hebt zo mensen die denken dat ze beter, slimmer, mooier en cooler zijn. Ze vinden jou saai als jij hun grap niet grappig vind ofzo, maar dat is gewoon zo verdome irritant. Lijk of zij de belangrijkste personen zijn op deze aarde. Maar ik ga toch nooit bevriend met hun geraken, so I don't give a damn Very Happy

Sportrivaliteit heb ik wel, ik doe namelijk als zo'n 5 jaar aan tennis. Ik doe aan tornooien mee en ik kan gewoon niet voor de wedstrijd al een praatje slaan met m'n tegenstander. Ik stel me wel voor, maar ik laat me niet in m'n kaarten kijken. Ik hoop eigenlijk ook dat m'n tegenstander fouten maakt of de bal uitslaat. Maar ik zie dat dan meer als een gezonde rivaliteit ^^

It's PANDATIMEEE !
missme98
Opperste Hotemetoot
Opperste Hotemetoot

Verdiend: 333 Sikkels

missme98 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Aug 22, 2007 11:49 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ja ik heb wel een rivaal denk ik. Weet het eigenlijk wel zeker. Ik was een paar jaar geleden heel lang met een meisje bevriend en ik haatte haar toen al, want ze domineerde mij helemaal. Maar toen verbrak ik de vriendschap en nu haat ze mij ook, maar ze kan het niet echt los laten en mij boeit het niet meer omdat ik nu keiveel vrienden heb.

Mijn mega spoiler fanfic!
Addiie
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 306 Sikkels

Addiie is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Aug 22, 2007 19:10 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb er één gehad, en nu heb ik er ook één, volgens mij. Vroeger was het, hoe gek ook, mijn nicht, die volgens mij drie jaar jonger is dan ik. Ze sloeg me en krabde me overal waar ze bij kon, en dat was meestal mijn gezicht wel. Verder maakte ze kapot wat ik net nieuw had. Ik had van oma een ballon gekregen, en daar ging ze bovenop zitten. Dat was zo ontzettend vervelend, maar nu is het weer goed, een beetje té goed zelfs, want ze behandelt me als 'The Holy Woman'.
Verder heb ik een aartsrivaal van de basisschool, een meisje dat een jaar ouder is dan ik, is blijven zitten in groep 5, wie ik nu nooit meer zie en die een pesthekel aan me heeft. Ze heet Rianne en ze mag me helemaal niet, so do I. Ze is echt een bitch, een jaar geleden mocht ik op haar partij komen omdat ze me aardig vond, maar dit jaar niet. Ik vroeg waarom ik niet mocht komen (niet dat ik per se hoefde te komen), en ze zei dat ze me toen aardig vond en nu niet meer. Dat vond ik behoorlijk genaaid. En ze zit er mee dat ik meer bevriend ben met haar 'beste vriendin' dan zij ooit zal zijn.
En ik heb nog een andere, Maudy. Die is de wat ergere dan mijn nicht of Rianne, want ze probeert mijn beste vriendin van me af te pikken. Heel gemeen, en groep 5 was nou niet echt een pretjaar voor ons twee. Ik kwam vroeger altijd op haar partijen, maar daarna niet meer omdat ze het vervelend vond als ik naast mijn beste vriendin ging lopen, en dat dat dan heel vervelend voor haar was. ^^'
Oh ja, nog één, dit gaat echt goed, hoor. Joris, dat is ook een 'aartsvijand'. Ik mag hem totaal niet, al sinds ik klein ben niet. We kennen elkaar al jaren, en ik vind hem behoorlijk zelfingenomen. Punt.
En nog een meisje, Ann-Charlotte, als ik het goed heb. Ze vroeg een keertje aan mij of ik mijn beste vriendin aardig vind, dus ik zei ja, dat spreekt voor zich, zegt ze vervolgens tegen mijn beste vriendin dat ik haar een trut vind! Dat heb ik haar nooit vergeven.

Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend: 0 Sikkels

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Aug 22, 2007 20:34 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb geen aartsvijand. Nog nooit gehad, heb ik nu niet en zal ik denk ik ook niet zo snel krijgen. Ik heb niet snel met iemand ruzie en ik haat conflicten. Er moet heel wat gebeuren moet ik echt kwaad zijn op iemand en hem zien als mijn "vijand". Daarom kan ik mij ook niet voorstellen dat iemand mij zou haten. Ik ben namelijk niet echt een persoon die je snel kan haten want ik haat niet zo snel iemand. Ik vind iedereen "gewoon wel ok". En de meesten vinden mij wel "gewoon wel ok". En daar blijft het bij. Ik zou dus ook absoluut geen aartsvijand kunnen en willen hebben. Dat brengt alleen maar negatieve dingen met zich mee.

Oude Forumnaam: fairy_princess The Chatting Mod
The Chatting Mod

Shirley is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Aug 22, 2007 20:44 Terug naar boven Sla dit bericht op

Nope ik heb geen aartsvijand. Ik heb ook niemand waar ik zo'n erge ruzie mee heb, dat ik die mijn vijand kan noemen. Ik heb ook wel eens onenigheid met iemand, maar ik blijf op zich nooit zo lang kwaad, of je moet echt iets vreselijks hebben gedaan. Ik ben nogal vergevingsgezind denk ik, omdat ik snel medelijden heb met andere. Als zij zitten met de ruzie, dan vergeef ik ze alweer. ^^"

Dus nee ik heb niet echt vijanden.

All good things come to an end... Goodbye HPF.
huffelpuf_girl
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 44 Sikkels

huffelpuf_girl is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Aug 22, 2007 22:14 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik weet niet of ik echt een aartsvijand heb, maar ik ken wel een paar mensen waar ik een enorme hekel aan heb, en op school is er een groepje dat mij niet kan uitstaan, waardoor ik hen niet kan uitstaan.
Maar als ik iemand als mijn aarstvijand moet aanduiden, dan zou ik twijfelen tussen 3 personen: mijn broer, de leidster van dat groepje en een achterneef van me waarmee ik jarenlang in dezelfde klas heb gezeten in de lagere school.
Mijn broer omdat hij de persoon is die mijn leven verpest.
Die leidster van dat groepje, omdat zij al een hekel aan mij heeft sinds mijn eerste dag op de middelbare school (zij had eigenlijk een hekel aan iemand die ik destijds als een vriendin beschouwde en daarom had zij dus ook een hekel aan mij, maar nu zijn zij en die destijdse vriendin vriendinnen, gelukkig zie ik die hele bende maar weinig) *Is er eigenlijk iemand die daar ook maar een woord van begreep?*
Mijn achterneef, omdat hij het ergste crapuul is dat ik ken en omdat hij in het zesde leerjaar echt vervelend en irritant begon te doen. In het zesde (of vijfde, kan het me soms niet zo goed meer herrinneren) kregen we SO op school en toen ben ik te weten gekomen dat ik de enige van mijn klas was die dat niet al een beetje van haar ouders had gekregen en dat ik als enige van de klas daar niet over kon praten (nog steeds niet). Dus die idiote achterneef van mij vond niks grappiger dan om af en toe eens een vulgaire vraag te stellen, waarop ik nooit antwoorde.

Dus terwijl ik dit allemaal zat te typen ben ik tot de conclusie gekomen dat ik inderdaad een of meerder vijanden heb en de laatste twee durf ik bijna met zekerheid aarstvijanden noemen.

- het Rad des Tijds -
Auror89
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 82 Sikkels

Auror89 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Aug 22, 2007 22:30 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb geen aartsrivaal. Nooit gehad ook, volgens mij. Natuurlijk zijn er mensen die ik absoluut niet mag, en er zijn zeker wel mensen die hetzelfde over mij denken, maar ik kan niet zeggen dat dat aartsrivalen zijn.
Ik heb niet vaak ruzie, maar ik ga een conflict nooit uit de weg, maar ik probeer ook geen vijanden te maken.

Oude Forumnaam: Shiralee. Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Shiralee is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Aug 23, 2007 6:57 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb niet echt een vijand hoor, zo wil ik het niet noemen. Er zitten mensen tussen die ik niet mag - waar ik bang voor ben, maar om dat meteen vijand te noemen vind ik ook een beetje overdreven.
Ik noem sowieso geen namen want dat is nogal ongepast, en ook niet wat er is gebeurd waarom ik ze niet mag of bang voor ben.
Maar vijand, ja wat is nou een vijand =P

Pottergirl
Heksenleider 2e klas
Heksenleider 2e klas

Verdiend: 627 Sikkels

Pottergirl is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Aug 23, 2007 13:08 Terug naar boven Sla dit bericht op

Witch_Eva schreef:
Ik heb geen aartsvijand. Nog nooit gehad, heb ik nu niet en zal ik denk ik ook niet zo snel krijgen. Ik heb niet snel met iemand ruzie en ik haat conflicten. Er moet heel wat gebeuren moet ik echt kwaad zijn op iemand en hem zien als mijn "vijand". Daarom kan ik mij ook niet voorstellen dat iemand mij zou haten. Ik ben namelijk niet echt een persoon die je snel kan haten want ik haat niet zo snel iemand. Ik vind iedereen "gewoon wel ok". En de meesten vinden mij wel "gewoon wel ok". En daar blijft het bij. Ik zou dus ook absoluut geen aartsvijand kunnen en willen hebben. Dat brengt alleen maar negatieve dingen met zich mee.

Ja, dat heb ik ook. Ik heb echt een hekel aan alles wat met ruzie en dat soort onzin te maken heeft dus ga ik het zoveel mogelijk uit de weg. Desnoods ga ik er zelf aan onderdoor, ik zorg het liefst dat ik geen ruzie krijg.

Ik heb dus geen aartsvijanden ofzo. Ik heb wel eens ruzie gehad met iemand maar die mensen zie ik nu nooit meer dus ik heb er geen last van en zij hebben geen last van mij. Ik probeer over het algemeen gewoon met iedereen vrienden te blijven ook al mag ik niet iedereen. Ik zal nooit uit mezelf een ruzie beginnen tenzij iemand echt iets heeft gedaan wat ik diegene niet kan vergeven of wat ik echt niet vind kunnen.

Minister van Toverkunst
Minister van Toverkunst

Helen is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Aug 23, 2007 13:47 Terug naar boven Sla dit bericht op

Witch_Eva schreef:
omdat jij iemand niet niet mag wil natuurlijk niet zeggen dat iemand anders jou daarom wel mag. Maargoed daar gaat het hier niet om. Ik heb wel lui die me het bloed onder de nagels vandaan halen en andersom en ik heb echt mensen die ik gewoon niet mag maar om nou te zeggen dat ze mijn aardsvijand zijn ... nee.

Conflicten ga ik ook niet uit de weg. Wel moet diegene met nieuwe argumenten komen anders is het gewoon pure koppigheid en daar heb ik geen zin in en dan loop ik weg.

Woei, Gryff van het jaar 2008!
Josse
Heksenleider 2e klas
Heksenleider 2e klas

Josse is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Aug 23, 2007 15:17 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb geen aartsvijanden, voor zover ik weet. xD
Ik ken wel mensen die ik liever niet om me heen heb, maar die ga ik dan gewoon uit de weg. In ieder geval ga ik iritante mensen niet opzoeken. Laat die maar lekker ergens ver weg van mij iritant zijn. xD
Geen aartsvijanden voor mij. xD Wel mensen die ik niet aardig vind, die noem ik bij de achternaam. ^^ Dan weten ze dat ook meteen. xD

The show must go on my moonlight

MiYuvi
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Aug 23, 2007 15:22 Terug naar boven Sla dit bericht op

Helen schreef:
Witch_Eva schreef:
omdat jij iemand niet niet mag wil natuurlijk niet zeggen dat iemand anders jou daarom wel mag. Maargoed daar gaat het hier niet om.

Nou als iedereen mijn hele leven "gewoon aardig" tegen mij doet. Dan neem ik aan dat niemand mij als een aartsvijand ziet. Maar gewoon als een meisje dat "gewoon aardig" is. En ik heb geen hekel aan iemand, dus ik zie ook niemand als mijn aartsvijand.

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp