Auteur |
Bericht |
Shiralee
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 19, 2007 16:10 |
|
Ik heb het topic nog niet gezien, als hij er tóch wel staat mijn excuses.
Ik vroeg me af of hier nog mensen naar Ranking the Stars kijken, ik kijk het wel altijd. Het is vóór de Lama's om 5 voor half 9 op Nederland 3 (BNN). Een leuke avond dus om voor de buis te zitten!
Citaat: | De kunstnagels en siliconenborsten kunnen worden ingepakt. De testosteron en stoere praatjes komen ervoor in de plaats. In het tweede seizoen van Ranking the Stars zetten we Jan Smit, Ruud de Wild, Beau van Erven Dorens, Xander de Buisonje, Filemon Wesselink, Henkjan Smits, Jeroen Kijk in de Vegte, Winston Gerschtanowitz, Jamai Loman en Giel Beelen op een rij. En met Paul de Leeuw als presentator zullen ze het achterste van hun tong laten zien. Al zal de rijkelijk vloeiende champagne hier ook bij helpen. |
Ik heb niet echt iets beters kunnen vinden qua uitleg van het progamma ofzo. De website! |
|
|
|
|
Hippogriefje
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
415 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 19, 2007 17:23 |
|
De vorige keer dat het op was heb ik ook gekeken, het was toen alleen met vrouwen. Het is niet echt dat ik het programma dat ik echt helemaal super vind en echt wil gaan volgen, maar ik vind het echt zo programma met verstand op nul en kijken maar. Wel leuk om te kijken, en Paul de Leeuw is ook een erg leuke vent, presenteert het leuk. |
|
BeeGee Kenobi
The Lost Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 19, 2007 18:42 |
|
Kun je zelf je mening ook even geven, nu lijkt het erop alsof je het topic opent om het te openen |
Editors @ Lowlands 2008..best experience ever! |
|
|
|
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 19, 2007 21:35 |
|
Yay ik wou dit topic eigenlijk ook al een keer gaan openen. Ik vind dit namelijk zelf ook een heel leuk programma. Ik keek het altijd al toen het met de 10 vrouwen was, en ik vond het echt leuk om te zien. Ik hou sowieso van lijstjes, dus ik vind het zelf ook leuk om van die lijstjes te maken, en om te zien hoe andere mensen lijstjes hebben. Ook zijn de onthullingen en gesprekken heel leuk. Ze kiezen echt hele leuke mensen uit om het programma mee te doen, en Paul de Leeuw vind ik ook echt heel leuk.
Nu met die mannen vind ik het net zo leuk als vorig seizoen met de vrouwen. Het is inderdaad niet het meest intelligente programma, en de domste onderwerpen komen voorbij. Maar dat vind ik juist wel heel erg leuk om te zien. xD |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
|
|
Addertand
Dreuzel
Verdiend:
49 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Okt 20, 2007 16:37 |
|
Ik hou ook van lijstjes, en ik moest echt lachen gisteren. 'Wie is het domst?', Paul de Leeuw zei het op zo'n manier dat ik helemaal slap lag. Het is best wel dom, maar zo humoristisch, nog beter dan De Lama's naar mijn mening. Het is heel leuk om te zien =) |
_________________ -_-' |
|
|
|
Shiralee
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Okt 20, 2007 16:42 |
|
@BeeGee Kenobi: sorry niet aan gedacht xd
@Addertand: ik kan het niet echt met De Lama's vergelijken eigenlijk :') Twee hele andere progamma's naar mijn idee ^^
Ik ben helemaal fan van Filemon, vooral in Ranking the Stars. Hij heeft leuke humor! Nu zal je vast denken dat ik gek ben maar toch vind ik hem super lol x'd Verder lig je gewoon ook echt de hele tijd dubbel voor de televisie. Sommige dingen van Paul de Leeuw zijn wel een beetje grof, maar de meeste zijn wel leuk! |
|
|
|
|
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 21, 2007 11:11 |
|
Ik heb het afgelopen vrijdag gemist. Ik weet niet wanneer de herhaling op tv is, maar volgens mij heb ik die ook al gemist. Nu probeer ik hem op te zoeken op internet, maar ik kan hem niet vinden. Normaal staat hij wel bij het rijtje van Uitzending gemist. Maar ik zie hem nu niet tussen staan. Weet iemand anders hoe ik deze aflevering van vrijdag kan bekijken? Hij lijkt mij wel heel leuk als ik het zo lees. ^^ |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
|
|
Lizzy
1e jaars
Verdiend:
168 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 21, 2007 11:15 |
|
Ik vind het wel een leuk programma, maar het komt helaas op vrijdag. Wat voor mij betekent dat ik het meestal niet kan zien. Anders kijk ik het zeker, het is zo'n programma waar je gewoon lekker naar kunt kijken en zelf niet mee hoeft te denken
Geen idee waar je de herhaling van vrijdag kan zien, want die heb ik nou net wel gezien... |
_________________ With a smile and a song, life is just a bright sunny day!!! |
|
|
|
superharrypotterfan
4e jaars
Verdiend:
161 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 21, 2007 11:29 |
|
Witch_Eva schreef: | Ik heb het afgelopen vrijdag gemist. Ik weet niet wanneer de herhaling op tv is, maar volgens mij heb ik die ook al gemist. Nu probeer ik hem op te zoeken op internet, maar ik kan hem niet vinden. Normaal staat hij wel bij het rijtje van Uitzending gemist. Maar ik zie hem nu niet tussen staan. Weet iemand anders hoe ik deze aflevering van vrijdag kan bekijken? Hij lijkt mij wel heel leuk als ik het zo lees. ^^ |
Ja Eva daar heb ik ook last van. ik ben er op vrijdag nooit dus ik kijk het altijd na op uitzendinggemist. Maar sinds vorige week staat er geen ranking the stars meer in. Het enige wat ik kan vinden op uitzendinggemist.nl is een compilatie met de vrouwen. Maar als ik op andere sites kijk dan staan er alleen maar afleveringen t/m 5 oktober. Ik ga nog even verder zoeken dus als het lukt laat ik het wel weten |
_________________ G R Y F F I N D O R |
|
|
|
sartoootje
6e jaars
Verdiend:
73 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 21, 2007 11:58 |
|
Ranking the Stars is echt zo'n leuk programma! De vorige met de vrouwen heb ik gemist.
Paul de Leeuw is gewoon een super presentator, soms een beetje grof maar dat mag zo nu en dan. Het zijn ook hartstikke leuke kanidaten, ze weten ze wel uit te zoeken bij BNN. |
|
|
|
|
TheKimKommer
Opperste Hotemetoot
Verdiend:
527 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 22, 2007 7:09 |
|
Leuk programma, per ongeluk weer tegenaangelopen door er langs te zappen. Heb inderdaad wel vorig jaar ook de vrouwelijke variant bekeken, maar had er geen idee van dat de mannelijke kant er ook aan zat te komen.
Ik vind het een erg leuk programma, van dit soort afzijkhumor houd ik wel op de vrijdag avond
(Vooral de keer dat ze champagne op Winston spoten en hij eigenlijk toch wel heel erg pissed daar over was; mooi )
Maar moet zeggen dat ik Chiel steeds minder kewl vind.. Vind het steeds meer een mannetje worden dat maar dwars doet om het dwars doen.. Met z'n cola verhaal (sjee)
Vond het wel mooi dat een eerdere aflevering het er al over ging wie z'n ballen scheert en daarna er ook daadwerkelijk een lijstje over komt(A)
Heb laatste aflevering helaas gemist, maar goed, ik blijf er ook niet speciaal voor thuis om dan weer helemaal eerlijk te moeten zijn |
|
missme98
Opperste Hotemetoot
Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 22, 2007 15:26 |
|
Vorige keer met de vrouwen vond ik er niks aan, maar met de mannen is het heel leuk. Het heeft een hele ander sfeer, maar ik vind het erg leuk om naar te kijken en ook grappig omte zien wat ze van elkaar vinden. Ik vind Ruud toch de leukste van het stel en Xander de meligste, want die lacht echt om alles. |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
|
|
Shiralee
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 24, 2007 6:09 |
|
@TheKimKommer: dat had ik ook niet verwacht, het is wel leuk dat het ook met mannen is. En het was inderdaad mooi toen de champagne op Winston kwam zeg maar, dat deed toch Jan Smit of niet? ^^
@missme98: ik vind wel dat ze bij Xander teveel grapjes maken over het vreemdgaan toen hij nog met Wendy was. Oké het is wel leuk, maar echt bij elke afleveringen worden er een paar van die opmerkingen gemaakt. Het houd maar niet op. |
|
|
|
|
Rylane
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
420 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 24, 2007 9:12 |
|
Ik vind het echt een heel leuk programma. Ik heb het vorige seizoen met de vrouwen ook gezien, maar ik vind het met mannen een stuk leuker. De humor is gewoon anders, soms zo vreselijk flauw. Ik lig elke keer de hele aflevering in een deuk. En Paul de Leeuw presenteert het ook heel erg leuk. |
_________________ Johnny: 'Nobody puts Baby in a corner.' |
|
|
|
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 24, 2007 16:30 |
|
Ik heb de uitzending nog steeds nergens online kunnen vinden. Echt heel raar dat je het eerder wel kon kijken op internet en nu niet meer. Dan ben je ook echt verplicht om dan die vrijdag te kijken. En dan naar de herhaling, alleen weet ik niet wanneer die is.
Weet ook niemand anders waar je de aflevering van afgelopen vrijdag kan bekijken? |
|
|
|
|