Auteur |
Bericht |
Vuurbeker
The Rockin' Dude
Verdiend:
596 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 31, 2007 11:04 |
|
Bespreek hier alles over piercings, tatoo's, gaatjes, etc, etc. |
|
|
Shirley
The Chatting Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 31, 2007 12:04 |
|
Het enige wat ik heb zijn eigenlijk gaatjes in mijn oren. Verder heb ik nergens piercings/tatoo's. Het is ook echt niets voor mij, dus ik zal ook nooit zoiets nemen. Ik ben ook al best een watje, ik kan niet tegen pijn/naalden/bloed, dus tja dat is al reden genoeg. ^^"
Bij andere kan het soms wel mooi zijn, maar ik ben er niet echt weg van. Mensen die echt helemaal volzitten met piercings/tatoo's daar houd ik sowieso al niet van. Maar als het subtiel is kan het wel mooi zijn. |
|
|
Rylane
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
420 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 31, 2007 12:15 |
|
Ik heb dubbele gaatjes in mijn oren. Toen ik nog klein was mocht ik van mijn ouders gaatjes laten zetten. Later heb ik er een paar naast laten zetten, omdat ik twee gaatjes per oor iets specialer vond als enkele.
De laatste tijd draag ik eigenlijk geen oorbellen meer in mijn nieuwste gaatjes.
Ik vind tatoo's bij sommige mannen/jongens wel erg stoer, maar ik zou zelf nooit een tatoo nemen. |
_________________ Johnny: 'Nobody puts Baby in a corner.' |
|
|
|
Shiralee
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 31, 2007 13:16 |
|
Ik heb wel gaatjes in mijn oren maar er zit nooit wat in. xD Verder heb ik ook niks meer hoor. Het is tegenwoordig ook apart als je geen tattoe hebt of een piercing wat zowat iedereen loopt ermee. Ik ben ook van plan om het zo te houden. =D |
|
|
|
|
Moonslave
Schoolkampioen
Verdiend:
364 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 31, 2007 14:29 |
|
Ik wil dolgraag een neuspiercing of een wenkbrauwpiercing, al heb ik geen idee of het me zal staan. Ik heb nu al 5 gaatjes in mijn linker- en 1 gaatje in mijn rechteroor.
Ik vind piercings en tatoos altijd iets speciaals aan een persoon geven. Een eigen persoonlijkheid. Daarom vind ik het ook zo mooi. Zolang je niet overdrijft, tenminste. |
|
|
Avana
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 31, 2007 14:41 |
|
Ik heb ooit in ieder oor twee gaatjes laten zetten maar er is er één dicht gegroeid dus ik heb er nu nog maar drie
En ik heb één tatoo. Op mijn schouderblad. Op mijn 30e laten zetten dus lang genoeg over nagedacht ^^
En ik wil er eigenlijk nog wel één maar het is er nog niet van gekomen. Als ik over een jaar of zo nog steeds een even grote HPFreak ben, dan neem ik er één van een Snaai (missschien met een H en D erop ) Maar waar weet ik nog niet precies want ik wil er dan eigenlijk wel één die ik zelf ook kan zien XD
Met piercings en tatoos is het net als met veel andere dingen; als het mooi gemaakt is en niet overdreven wordt, kan het best bijzonder zijn.
Van mensen waarbij je hun eigen huid niet eens meer ziet kan ik niet echt gecharmeerd zijn |
Laatst aangepast door Avana op Za Nov 10, 2007 18:23; in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
Ailey
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
577 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 31, 2007 14:45 |
|
Shiralee schreef: | Het is tegenwoordig ook apart als je geen tattoe hebt of een piercing wat zowat iedereen loopt ermee. |
Ik heb geen tattoo of piercing of niets anders xD
Het is niet dat ik piercings niet mooi vind, ik hoef ze gewoon niet. Tattoo's vind ik wel lelijk (de meeste dan). Ik vind het gewoon zonde van je lichaam en het wil er nooit meer echt af enal. Nee aan tattoo's heb ik een beetje een hekel xD
Piercings vind ik wel mooi. M'n ouders en broer hebben er een hekel aan en dat is misschien ook wel de reden waarom ik geen piercings heb. Ik heb ook geen gaatjes in mijn oren. Het hoeft van mij ook niet heel nodig - ik denk dat ik er op een gegeven moment op uit gekeken raak, mezelf kennende. |
|
|
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 31, 2007 18:20 |
|
Ik heb alleen dus twee gaatjes in mijn oren. Niks speciaals dus. Ik heb voor de rest geen piercings ofzo. Ik zou wel heel graag een piercing in mijn tragus willen hebben. (Binnenkant van het oor). Dat wil ik sowieso al een tijdje, en de laatste tijd zit ik er steeds meer over na te denken om het te doen.
Ik wil niet echt een tattoo ofzo, en voor de rest wil ik ook geen piercings. Geen hele opvallende ofzo. Ik vind dat ook niet echt bij mij passen. Bij sommige mensen vind ik het wel heel leuk staan. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
|
|
Miss_Slytherin
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
230 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 01, 2007 15:15 |
|
Ik heb ik mijn rechteroor 3 gaatjes en in m'n linker 2... Maar ik wil er aan beide kanten nog een bij En ik wil ook zo graag een tattoo! Al heel lang maar van m'n ouders mag het dus niet -_-' Vooral van m'n vader niet want die vind alles en iedereen met tattoo's/piercings asociaal enzo.. -_-' Laatst zag ie dat ik dus 3 gaatjes in m'n oor heb, nou volgens mij vond ik dat al teveel ofzo xD |
_________________ Slytherin <3
FanFic
FanArt
PC-Crea |
|
|
|
muisS
7e jaars
Verdiend:
175 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 01, 2007 17:41 |
|
Ik heb 2 gaatjes xD.. Verder niets...
Graag wil ik een buikpiercing omdat ik dat wel hip vind ^^ en miss een in mijn oorknobbeltje (of hoe je dat ook noemt) maar ik weet het nog niet..
Tatoos houd ik niet echt van. Ik vind alleen een tatoe mooi als er een betekinis acht zit. |
_________________ <3 Ron/Hermoine |
|
|
|
Avana
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 01, 2007 17:52 |
|
muisS schreef: | Tatoos houd ik niet echt van. Ik vind alleen een tatoe mooi als er een betekinis acht zit. |
Maar hoe weet je dan of er een betekenis achter zit? Achter een heel eenvoudig 'plaatje' kan een heel speciale betekenis zitten terwijl een tatoo met ingewikkelde Keltische tekens of zo (ik noem maar iets) zo uit het grote boek met standaard plaatjes kan komen.
@ Eva: Ik had ook altijd dat beeld van personen waar het wel en niet bij past. En anderen dus ook want ik krijg altijd heel verbaasde reacties als mensen zien of horen dat ik er één heb ^^
Zelf zou ik mezelf - objectief gezien - misschien ook niet iemand daarvoor vinden maar so what ... ik vond het leuk en ik wilde er één en nu vind ik het juist wel grappig om mensen daardoor op het verkeerde been te zetten |
|
|
-->innie<--
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Nov 02, 2007 13:23 |
|
Ik heb nu in elk oor 3 gaatjes en dat vind ik wel goed zo.
Misschien wil ik een navelpiercing, maar ik denk het niet want toen ze bij mijn zus het gingen doen vond ik het zo eng. Ik viel toen bijna flauw
Verder hoef ik niet echt een tattoo ik vind het wel erg mooi,maar ik hoef dat niet. Als ik er een wil zou ik heb op mijn schouderblad, enkel of binnenkant van mijn pols. Dat vind ik het mooist. |
_________________ Buffy: So let me get this straight. You're... Dracula, the guy, the Count?
Dracula: I am.
Buffy: And you're sure this isn't just some fanboy thing?
'Cause I've fought more than a couple pimply, overweight vamps that called themselves Lestat. |
|
|
|
Hermione_love
6e jaars
Verdiend:
110 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Nov 02, 2007 20:44 |
|
Ik wil graag een lippiercing. Zijn hier mensen die daar ervaring mee hebben? |
_________________ "All I know is I trust only you in this world. I've missed you. I need you. It is you I love, Hephaistion. No other." <3 |
|
|
|
Amtjah
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
249 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Nov 03, 2007 16:00 |
|
Hermione_love schreef: | Ik wil graag een lippiercing. Zijn hier mensen die daar ervaring mee hebben? |
Je moet gewoon even op internet rondkijken en je vindt enorm veel informatie en ervaringen! n_n
Ik heb al sinds ik héél erg klein was één gaatje in mijn beide oren. Sinds gisteren heb ik ook een neuspiercing laten piercen. Ik ben enorme schijterd wat naalden betreft, dus ik ben toch enorm trots dat ik het heb gedaan. ^__^ |
_________________ Nothing will be the same
after november the 26 |
|
|
|
Elyn
Hotemetoot
Verdiend:
334 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 04, 2007 17:45 |
|
Ik heb deze zomer boven mijn oude gaatjes in mijn oren, nog een paar laten plaatsen, samen met mijn vriendin. Ik dacht dat het pijn ging doen, maar ik voelde het amper. ^^
Ik mag een navelpiercing als ik 16 word, in februari, maar ik twijfel er nog over... En een tatoo zal ik nooit mogen, maar als ik 18 ben, doe ik toch wat ik wil, zeker... Dan zou ik een sterretje willen op mijn enkel. |
_________________ Here I lie, dying
with HPF in one hand
and Edward Cullen in the other. |
|
|
|
|