Auteur |
Bericht |
Genner
Bohemian Writer

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 07, 2007 22:41 |
 |
Vertel hier in welke afdelingen de leden van jouw gezin zouden zitten.
Ik denk zelf dat mijn zus een Hufflepuff is, ze werkt hard, is eerlijk en trouw.
Mijn moeder zou ik ook in die afdeling indelen omdat ze hard werkt.
Mijn vader lijkt me een Griffoendor, want hij is erg moedig, behulpzaam en ridderlijk, heeft ook lef. |
  |
 |
Perijn
Marauder

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 07, 2007 22:45 |
 |
|
  |
 |
Hippogriefje
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
415 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 07, 2007 23:13 |
 |
Leuk topic! Heb ik al vaker over nagedacht xD
Ik denk zelf dat mijn vader in Ravenklauw zou hebben gezeten, omdat hij toch wel trekjes heeft dat hij altijd alles beter wil weten en alles gaat opzoeken.
Mijn moeder zat dan in Hufflepuff, ze is erg zorgzaam en denkt veel aan anderen.
Een Ravenklauw en een Hufflepuff creëren samen een Zwadderaar xD *wijst vrolijk naar haarzelf*
Nee, ik heb geen broers/zussen  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 07, 2007 23:15 |
 |
Mijn moeder, tante, oom gaan naar Ravenclaw
Mijn broer is een eigenwijs snotjoch dus ... ik zit te twijvelen tussen Ravenclaw, en dat denk ik eerder, en Gryffindor
Mijn neef denk ik in Hufflepuff en ik geloof niet dat ik meer familie heb die ik ken
Owja ik heb nog een opa en oma .. die zitten in Gryffindor |
 |
Rogue
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 07, 2007 23:33 |
 |
hmm leuk topic:)
Mijn moeder zou in huffelpuf zitten, omdat ze hard werkt, trouw en lief is.
Mijn vader is jong overleden dus ik ga af op wat ik gehoord heb over hem: ik denk griffoendor omdat hij dapper was en lief.
mijn broertje zou bij Zwadderich zitten omdat ik hem soms wel laf vind maar ook heel ambitieus.
Mijn oom en tante beiden ravenklauw want ze zijn erg slim.
mijn oma is een Griffoendor, moedig, dapper en sociaal. |
_________________ 'Everyone dies, but not everyone really lives.'
'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'
'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer |
|
  |
 |
Potterfreaky
Harry's secret lover

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 08, 2007 0:26 |
 |
oew leuk!!!
wel moeilijk eens kijken, mijn vader.. die heeft James trekjes; van die kwajongensstreken hij is altijd behulpzaam en trekt zich niets van een ander aan, in positieve zin. dus; ik zou zeggen, Huff of Gryff.
Mijn moeder is slim en bescheiden, een echte Ravenklauw dus.
Mijn broer... Moeilijk die lijkt op mijn moeder maar is niet zo leergierig als zij, het is een harde werker, Huff dus.
Mijn man... Ik zou hem in Huff plaatsen, hij is trouw en werkt hard, niet erg op de voorgrond.
mijn kids zijn lastig, want nog klein, maar mijn oudste lijkt erg op mij, hij komt altijd voor zijn kleine broer op en is een vechtertje, ik zou hem bij Gryf plaatsen. Die jongste is een slimmerd, maar wel een bijdehandje, ik weet het nog niet wat hem betreft. |
_________________ I'll never forget...
*HPF forever* |
|
  |
 |
terryboot
2e jaars

Verdiend:
24 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 08, 2007 10:19 |
 |
leuk topic!
ik denk dat m`n zus een griffoendor of een huffelpuf is. want ze is erg moedig en onbeschaamd. Maar ook erg hardwerkend, trouw en redelijk geduldig.
m`n moeder zou een huffelpuf of een ravenklauw zijn. Ze is een erg geduldig persoon, is eerlijk en werkt ontzettend hard. Maar ondanks dat is ze erg nieuwsgierig en bijdehand.
me vadeer zou een griffoendor of ravenklauw zijn, ik denk eerder griffoendor omdat hij zelf een keer heeft gezegd dat hij in die afdeling zou willen zitten. |
_________________ Geen adelaar is meer veilig, want de raaf komt eraan
wijsheid zonder grens is ieders liefste wens,
ravenklauw |
|
  |
 |
Rhona
Lady of Snape Manor

Verdiend:
1 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 08, 2007 11:17 |
 |
oke dit is een moeilijke.
Mijn jongste broertje zou in Huffelpuf zitten. Werkt graag met zijn handen, en is eerlijk en trouw, leren is niks voor hem.
Mijn oudste broertje. hmm moeilijke Zwadderich, de rest past niet bij hem.
Mijn vader, weet heel veel, maar is geen echte leerder. Hij heeft soms wat weg van professor sneep, die vind ook dat je alles moet weten. Dus zwadderich.
Mijn moeder, hmm ja, Ze is een harde werker, en leerde vorig jaar kei hard voor haar toetsen (ging weer 1 dag in de week naar school). Ik denk toch huffelpuf. Ze is niet overdreven slim, werkt hard, en is trouw.
Mijn vriend, duidelijk zwadderich, daar heb ik geen argumenten bij nodig. Die past precies in het plaatje. |
_________________ Gryffindor my light in the darkness
HPF we will miss you. |
|
  |
 |
Chris.
King of the Silvan Elves

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 08, 2007 12:58 |
 |
Ik denk dat dit ongeveer de indeling zal zijn:
Mijn vader, mijn oudste zusje en ik naar Ravenclaw (ook al zit ik hier bij Griffoendor). Wij zijn alledrie perfectionistisch en kunnen goed leren. Dus ik denk dat we daarom dan het beste daar bij passen
Mijn andere zusje past het best denk ik bij Griffoendor. Ze is te lui voor Huffelpuf en ik denk dat ze wel redelijk moedig is. Al zou ze soms ook wel bij Zwadderich kunnen passen.
Mijn moeder denk ik bij Huffeluf, omdat ze hard werkt en altijd vriendelijk tegen iedereen is. |
_________________ "I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
  |
 |
Robbie-Davids
Dreuzel

Verdiend:
51 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 08, 2007 15:19 |
 |
leuk topic
mijn moeder zou bij huffelpuff komen, omdat ze altijd eerlijk enz is.
mijn broertje zou bij ravenklauw komen , hij is erg slim,
mijn vader zou eveneens bij ravenklauw komen, zelfde rede
R. |
_________________ waarom lees je dit?
kijk hierboven |
|
  |
 |
Kat
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
196 Sikkels
Woonplaats: Dat wil ik niet zeggen, het is hier veel te mooi. ^^
|
Geplaatst:
Za Dec 08, 2007 15:52 |
 |
Oh wat een leuk topic. ^^
Eens eventjes kijken...
Mijn vriend gaat naar Zwadderich, hij is dan wel moedig, slim en hardwerkend, maar heeft toch echt wel overduidelijke trekjes van een Zwad.
Mijn stiefdochtertje is dan wel pas 9 maar zal naar Ravenklauw gaan omdat ik haar echt heel wijs vind voor haar leeftijd. *Bij vlagen dan, het is en blijft een kind*
Mijn moeder zou ik bij Huffelpuf indelen, ze is niet echt heel slim, supermoedig of sluw maar wel heel ijverig en trouw. *Als het moet*
Mijn Opa zou ongenblikkelijk naar Griffoendor gaan. Die is voor de duivel niet bang en heeft al heel wat uitgehaald bij de Luitenanten e.d bij het leger. ^^ |
_________________ Slytherinfor the win! |
|
  |
 |
Laeta
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend:
1252 Sikkels
Woonplaats: In a land full of my little pony's and laughing suns
|
Geplaatst:
Za Dec 08, 2007 16:07 |
 |
Let's see, let's see...
Mijn vader gaat naar Huffelpuf. Hij haat ruzie, is vriendelijk, totaal niet sluw(behalve in Sinterklaasgedichten) en eerlijk.
Mijn moeder zou ik stiekem toch in Zwad plaatsen. Of Ravenklauw.. Ze is erg ambitieus en wil erg graag haar zin. Ze is slim, kan heel goed zien wat er in mensen speelt en is wel een beetje sluw soms .
Mijn broer komt in Gryff, denk ik. Hij is heel trouw(beetje te soms) en houdt van een uitdaging en van een beetje dollen.
O, en mijn hond, dat is een Gryff. Trouw, domme acties omdat hij echt iets wil hebben, springt overal tussen en is niet altijd de slimste, maar wel trouw, lief en een wildebras. |
_________________ ~We are each of us angels with only one wing. And we can only fly by embracing each other~
Ambition is the germ from which all growth of nobleness proceeds. |
|
  |
 |
Mosh
Dreuzel

Verdiend:
52 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 08, 2007 18:55 |
 |
Oeh dit vindt ik een leuk topic
Mijn moeder zou echt iets zijn voor Zwadderich, ze is zoo gemeen Mijn broertje voor Huffelpuf hij heeft veel gedult en is gewoon als iedereen, hij valt niet echt op en slim is ie zeker niet ^^
Mijn zusje zou percies wat zijn voor Ravenklauw omdat ze gewoon heel slim is ^^ |
_________________ M y O w n G a l l e r y |
|
  |
 |
Animagus-
Dreuzel

Verdiend:
32 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 08, 2007 19:37 |
 |
Mijn vader en mijn zusje zouden denk ik in Ravenklauw komen. Ze zijn beide erg slim en houden van school/werk.
Mijn moeder en mijn broertje zouden beide in Huffelpuff komen. Ze zijn beiden heel vriendelijk, doen veel voor anderen en zijn erg trouw. |
_________________ This boy will be famous, there won't be a child in our world who doesn't know his name. |
|
  |
 |
Sophie Wemel
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
364 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 09, 2007 13:04 |
 |
Leuk topic!
Mijn moeder zou ik in Huffelpuf of in Griffoendor zetten. Ze is lief en behulpzaam, maar ook erg moedig.
Mijn vader zou ik oftewel in Griffoendor zetten of in Zwadderich, Hij is moedig, maar er schuilt toch ook een Zwadderaar in hem.
Mijn zus zou in Griffoendor kunnen zitten en ook in Ravenklauw. Ze is slim en moedig.
Mijn broer zou in Ravenklauw kunnen zitten. Een slimme jongen maar hij zou ook een Griffoendor kunnen zitten. Daar twijfel ik over. |
_________________ If there's anything to say
If there's anything to do
If there's any other way
I'll do anything for you. |
|
  |
 |
|
|