Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

TV: Boer zoekt vrouw Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
BeeGee Kenobi
Oude Forumnaam: Sirius Black's Girl! The Lost Mod
The Lost Mod

Verdiend: 0 Sikkels

BeeGee Kenobi is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jan 07, 2008 12:26 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hey mensjes,

Het viel me op dat er van het populairste programma op de Nederlandse TV nog geen topic was. Gister trok het dating programma 3,4 miljoen kijkers in Nederland, een waar record! Het programma wordt iedere zondag uitgezonden door de KRO op Nederland 1. Het begint om 20.20 en duurt een goed uur.

In het programma zijn 5 boeren geselecteerd (met de meeste liefdesbrieven) die via het programma in verschillende stappen hun geliefde moeten vinden. Zo moeten ze eerst speeddaten met 10 kandidaten, waarna ze met 5 op date mogen (bijvoorbeeld naar het strand), hierna wordt het teruggebracht naar 3 die bij de boer mogen logeren.

We zijn nu in Nederland aanbeland bij de eerste nacht van de 3 kandidaten bij de boer.

De volgende boeren doen mee:

Image
Frans, 27 jaar

Image
Gerard, 41 jaar

Image
Henk, 34 jaar

Image
Jan, 45 jaar

Image
Agnes, 27 jaar

Ik vind het een briljant programma, voornamelijk omdat de boeren zo puur zijn. Ik vind de Friese Jan briljant, met z'n moedertje op de boerderij.
Henk vond ik in het begin echt briljant, maar na gister vind ik um nogal bot en raar. Het kan door de montage komen, maar hij lijkt me een erg vreemd type.

Ik heb ook ieder week het idee dat het programma te kort duurt. Sommige dingen zijn zo grappig en leuk, het uur is zo voorbij.

Hier op HPF moeten gewoon ook BZK kijkers zitten, geef jullie mening over de uitzendingen, de boeren, de vrouwen/mannen, en natuurlijk onze lieve Yvonne (voor het presenteren)

Editors @ Lowlands 2008..best experience ever!
Profiel bekijkenStuur privébericht
Avana's Draco
Oude Forumnaam: Strijder van Perkamentus Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 5 Sikkels

Avana's Draco is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jan 07, 2008 12:35 Terug naar boven Sla dit bericht op

OMG, van dat programma hebben ze in België al een reeks of 3 uitgezonden. Eerlijk gezegd vind ik het een belachelijk programma. Niet omdat het over boeren gaat, maar ik heb het niet zo voor van die datingprogramma's. Er bestond bij ons ook zoiets: 'Blind Date', sorry hoor maar die dingen zijn echt 'zero intelligence' Smile

Geef mij maar een goed quizprogramma of een reeks als Flikken bv. Zangprogramma's vind ik ook steeds heel erg fijn.

I find it all so amusing.

Don’t cry because it’s over. Smile because it happened.
Shirley
Oude Forumnaam: fairy_princess The Chatting Mod
The Chatting Mod

Shirley is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jan 07, 2008 13:17 Terug naar boven Sla dit bericht op

Nee ik volg deze reeks niet, in ieder geval niet dit seizoen. Maar het eerste seizoen heb ik wel trouw gevolgd, en ik vond het echt wel een leuk programma. Het punt is, ik gun mijzelf geen tijd om een programma te volgen, tegenwoordig al helemaal niet meer. xD

Maar op zich vind ik het wel een leuke serie, en het was toen ook echt grappig om te zien hoe al die boeren romantisch gingen doen. Toen zat er ook één bij die nog bij zijn vader en moeder woonde, en zijn moeder deed nog alles voor hem enzo, en die man was al bijna 50 geloof ik. xD

Dus ik vind het wel grappig, maar ik ga dit seizoen denk ik niet volgen.

All good things come to an end... Goodbye HPF.
Ailey
Oude Forumnaam: Kariny Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 577 Sikkels

Ailey is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Jan 07, 2008 13:58 Terug naar boven Sla dit bericht op

I <3 Boer zoekt vrouw xD Ik heb vorig seizoen ook gezien en natuurlijk ben ik dit seizoen ook weer van de partij. Ik vind het echt een fantastisch programma, vooral omdat die boeren altijd zo 'lekker boers' zijn :')
Frans: Oh frans heeft zo'n leuk accent xD ik vind hem wel grappig. Lief dat hij Jessica die paarden mee liet nemen. Ik vind hem eigenlijk wel bij Jessica passen :3 En verder is hij wel leuk, niet zo overdreven and all. Ik mag hem wel - zo als hij overkomt op tv dan.
Gerard: Pff, Gerard. Hem kun je echt niet in een woord omschrijven. Van hem krijg ik niet zo veel hoogte. Maar hij heeft opzich ook wel grappige momenten xD Tot nu toe vind ik Pauline het best bij hem passen denk ik.
Henk: haha, ik vind henk zo hip xD hij is zó ontzettend vaag maar echt heel grappig. Ik vond dat met dat snurken en die pompoensoep [of het ook in een zakje te koop was] echt zo grappig :') ja, apart is hij wel maar zonder hem zou er echt wat missen tussen de boeren. Ik vind Klarijn tot nu toe het best bij hem passen.
Jan: Ik vind Jan altijd veel ouder lijken dan dat hij werkelijk is [a]. Ik vind hem een beetje een softie xD maar dat is ook wel hip eigenlijk. En hij kan fries :3 en ik vind het zo grappig dat hij bij zijn moeder woont nog op de boerderij. En hij moet matchen met Siepie : D
Agnes: Een vrouw! Ik vind het echt geweldig dat ze ook een vrouw hebben in het programma :') ik vind Agnes echt een heel leuke vrouw. Ik vond het wel een beetje zielig dat toen Jurjen zei dat hij bij de politie is, dat de rest allemaal het een beetje minder vond D: Ik vind Jurjen het best bij haar passen xD

Ik ben heel benieuwd wie er allemaal als eerste weg moeten tijdens de logeerpartij.

17.04.05 ~ 31.12.08
BeeGee Kenobi
The Lost Mod

BerichtGeplaatst: Ma Jan 07, 2008 14:11 Terug naar boven Sla dit bericht op

Jaah Jurjen past echt het allerbeste bij haar. Vooral ook omdat hij nieuw is voor het boerenleven, hij heeft geen verplichtingen thuis. Ik vond het zo grappig dat hij melkles kreeg.

Frans vind ik inderdaad ook de leukste boer..ik had er in principe qua leeftijd zelf ook nog op kunnen schrijven...Best raar eigenlijk. Ik vind z'n nuchtere attitude en z'n accent zo grappig. Niets mooi voordoenerij, hij is zoals hij is Very Happy

Als ik Henk in het echt had ontmoet had ik hem denk ik wel eens een fikse mep gegeven bij zo'n opmerking. Ooooh dat over die soep..zoo sneu XD

Wat denk je dat Karlijn hem gaat vertellen volgende week, dat kapten ze gister af. Ik gok dat ze weg gaat Razz

Ailey
Oude Forumnaam: Kariny Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 577 Sikkels

Ailey is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Jan 07, 2008 14:38 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ja, hij heeft inderdaad ook geen verplichtingen [hij is politie in Leeuwarden :3] en dat scheelt ook wel. Van die andere twee zie je niet zo veel als van Jurjen, die vind ik gewoon het leukst bij haar.

Ik weet niet zeker of ik Frans het leukste vind, maar hij is wel een van de leuksten in ieder geval. Hij is inderdaad lekker nuchtig en ik vond die kroeg in zijn schuur ook zo leuk xD

Ik vond het over die soep zo mooi. Echt zo'n opmerking voor Henk. Ik denk dat Klarijn niet weggaat. Ze zei dat ze hem een heel fijn persoon vond en hem graag beter wilde leren kennen op het einde. Misschien gewoon een blije opmerking oid? xD

Pauline vond ik ook grappig met dat biggetje; 'ja het is eigenlijk toch meer dan een karbonade' ofzo xD

17.04.05 ~ 31.12.08
Chris.
Oude Forumnaam: A.Perkamentus King of the Silvan Elves
King of the Silvan Elves

Chris. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jan 07, 2008 14:47 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind het een leuk programma, vooral omdat ik uit de regio Achterhoek kom. Ik vind het ook niet zo'n standaard datingprogramma, het is een stuk echter dan al die andere programma's. Van dit seizoen heb ik eigenlijk nog maar 1 aflevering echt gekeken.

@BeeGee: Karlijn vond hem toch leuk? Zoiets zei ze op het eind, net voor het afgekapt werd. Dus ik denk niet dat ze weggaat. Ik weet niet precies wat ze zei, maar het kwam er op neer dat ze wel met hem verder wilde.

16-08-2005 ~ 31-12-08
Sacha
Oude Forumnaam: Fred Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 52 Sikkels

Sacha is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jan 07, 2008 22:13 Terug naar boven Sla dit bericht op

Boer zoekt vrouw! Dit programma is echt tof! Ik kijk het al vanaf het eerste seizoen en het blijft leuk. Steeds zijn er weer grappige boeren en vrouwen.

Dit seizoen is ook weer prachtig en zeker grappig!
Frans: Is echt grappig en ik vind um...hoe heet ze ook al weer nee weet ik niet meer. Nouja die meid met de paarden het leukst bij hem passen.
Gerard: Aah hij is de enige boer met leuke dieren: Lama's <3 Maar hij heeft wel een beetje enge vrouwen vooral Pauline die heet zulke enge ogen. Maar ze is wel aardig voor hem.
Henk Henk is echt een boer vind ik. Wel een beetje slecht dat hij de meiden op hun bagage gaat beoordelen vind ik. Maar wel grappig (:
Jan: Jan is wel een beetje een vreemde, maar zijn moeder vind ik echt cool! Dat petje van hem moet hij echt weggooien en Siepie past echt goed bij hem en die ene vrouw die heel stil is vind ik zo super grappig!!
Agnes En als laaste de vrouw, dat vind ik wel leuk want dan heb ik als vrouw ook nog iets om naar leuke jongen te kijken ^^ alleen ik vind dat ze wel leuke jongen heeft laten afvallen. Maar ik hoop dat Klaas heet hij volgens mij 'wint' want die vind ik het leukst. Die Jurjen vind ik echt een beetje irritant hij is een beetje te bijdehand en een beetje een bluffertje.

Nou we zullen zien. Ik vind wel dat het elke week lache is want die boeren zijn altijd zo lekker lomp en die ouders er altijd bij ^^

Hotemetoot
Hotemetoot

Verdiend: 1077 Sikkels

MeLoveSnape is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jan 08, 2008 16:34 Terug naar boven Sla dit bericht op

Boer Zoekt Vrouw! Kben een grote fan van dit programma. Al is dit de eerste keer dat ik het echt volg.

Jurjen is echt een schatje. Die mag wel naar Utrecht komen, mét z'n politiepak aan Wink

De meest sympathieke boer vind ik Jan, de minst sympathieke is Henk of Gerard. Daar kan ik niet tussen kiezen. Henk heeft HELE foute opmerkingen en Gerard is eigenlijk gewoon saai.

CharlieWemel
Murderer
Murderer

CharlieWemel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jan 08, 2008 16:39 Terug naar boven Sla dit bericht op

Sacha schreef:

Henk Henk is echt een boer vind ik. Wel een beetje slecht dat hij de meiden op hun bagage gaat beoordelen vind ik. Maar wel grappig (:
Jan: Jan is wel een beetje een vreemde, maar zijn moeder vind ik echt cool! Dat petje van hem moet hij echt weggooien en Siepie past echt goed bij hem en die ene vrouw die heel stil is vind ik zo super grappig!!

Haha, daar heb je echt gelijk in dat stukje met Henk was echt té grappig en die stille vrouw is ook heel grappig met dat speeddaten:
Zij "Eh, ja ik speel orgel. Eh, Ja.. Eh.."
Jan: "Ja, eh.."
Zij weer: "Ja.. eh"
Jan: "Nou leuk."
Ofzo, het was iig zo grappig =D

Gryffspammer van het jaar!
BeeGee Kenobi
The Lost Mod

BerichtGeplaatst: Di Jan 08, 2008 17:26 Terug naar boven Sla dit bericht op

Oooh die stille had afgelopen week ook zo'n briljante opmerking:

"Jah, tis heel ouderwets ingericht. Jah, maar daar hou ik wel van, tis wel gezellig"

Wij met z'n allen op de bank: Goh, wat een verrassing XD

Maar leuk dat Jan er een Fries meisje bij heeft, dat was trouwens wel te verwachten.

Jah de beesten van Gerard, die mini-lama..ge-wel-dig!

Wat vonden jullie trouwens van die Canadees? Ik vond hem werkelijk vreselijk...ew! Z'n hele houding vond ik zo star en stom..Razz

Juud
Oude Forumnaam: MissPotter Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Juud is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jan 08, 2008 20:10 Terug naar boven Sla dit bericht op

Jaa die Canadees, ik dacht van: hmm wazige xD

maar ik vind het een geweldig programma, omdat het zo puur is, niet geacteert. Mijn oom en tante hebben een boerderij dus ik vind het zo grappig om te zien wat voor beeld mensen van een boerderij hebben. vooral toen -ehm dat was bij die varkensboer, toen zei die ene vrouw: nou als je zo'n biggetje vasthoudt.dan is het wel meer dan een karbonaatje. omg xD
Ik vind het ook leuk dat er een vrouw meedoet, en persoonlijk vind ik Klaas de knapste. =)

Oude Forumnaam: A.Perkamentus King of the Silvan Elves
King of the Silvan Elves

Chris. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jan 08, 2008 20:50 Terug naar boven Sla dit bericht op

@BeeGee:
Volgens mij heeft die Canadees een auto-ongeluk gehad. Dat zeiden mijn ouders tenminste. Hij komt ergens uit de Achterhoek, mijn ouders hebben het ook weer via anderen gehoord. Maar het verhaal lijkt me wel waarschijnlijk.

16-08-2005 ~ 31-12-08
Bietje
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 128 Sikkels

Bietje is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Jan 09, 2008 9:15 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vond die Canadees echt heel vreemd, ik snapte sowieso niet waarom ze hem liet doorgaan naar de eerste 5, want ik vond hem tijdens die speeddate al apart. Maar misschien vond Agnes het gewoon zielig dat hij helemaal uit Canada was gekomen.

Het is trouwens fijn dat er nu ook een vrouw bij zit, want ze heeft wel erg leuke jongens uitgekozen Smile Ik ben erg slecht in namen maar ik vind Jurjen eigenlijk de minst leuke. EDIT Heb het net opgezocht en ik vind Klaas de leukste! Hij heeft gewoon wat, daar zou ik ook wel op kunnen vallen.

Haha en die stille bij boer Jan is inderdaad erg grappig! XD Inderdaad tijdens die speeddate toen Jan vroeg of ze nog hobbies had zei ze iets van:
"Ja, orgelen en (nog iets)"
Jan: Ohja en nog meer dat niet in je brief stond?
Stille: *stilte* "Ja, ik hou ook wel van.. dingen... maken."

HAHA, ik heb daarbij echt zo gelachen xD Zij is echt grappig.

Boer Henk is de lompheid zelve. Eerst vond ik hem nog wel wat hebben, maar hij maakt echt de meest lompe opmerkingen ooit. Ik heb dat extra filmpje gekeken op de site met die soep en hij is echt te bot hoor!

Boer Frans is echt een schatje! Soms heb ik wat problemen met hem verstaan, maar hij is inderdaad erg nuchter. Je krijgt echt wat je ziet zeg maar xD

Boer Gerard.. heb ik eigenlijk helemaal niets mee. Hij zal wel erg aardig zijn, maar ik vind zijn stukjes niet echt boeiend.

Fifth Doctor: To days to come.
Tenth Doctor: All my love to long ago

BeeGee Kenobi
The Lost Mod

BerichtGeplaatst: Wo Jan 09, 2008 12:43 Terug naar boven Sla dit bericht op

Chris. schreef:
@BeeGee:
Volgens mij heeft die Canadees een auto-ongeluk gehad. Dat zeiden mijn ouders tenminste. Hij komt ergens uit de Achterhoek, mijn ouders hebben het ook weer via anderen gehoord. Maar het verhaal lijkt me wel waarschijnlijk.

Jup klopt, daarom sprak hij wat anders dan normaal. Maar ik doelde meer op z'n lullige opmerkingen zoals "Jah dat was een dure grap" (waar hij refereerde naar de ticketkosten om hier te komen nadat hij was weggestuurd) en z'n starre houding van "Jij komt naar Canada of anders niets" Dat vond ik gewoon zo euhm...stom, niet eerst kijken hoe iets loopt maar vooraf eisen stellen...

Klaas, zegt me zo nog niets..

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp