Auteur |
Bericht |
Rudy
True Dumbledore

Verdiend:
546 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jan 19, 2008 13:30 |
 |
Naja, ik kon geen soortgelijk topic vinden, dus bij deze...
Tegenwoordig heb ik een Fotolijstjes Fetish, een groot stuk muur van mijn kamer hangt er vol mee (plaats binnenkort wel een fototje). In al die lijstjes zitten vrienden, familie, bekenden, etc. Nu vroeg ik mij af:
Van wie heb jij allemaal foto's in fotolijstjes zitten?
Let op:
Kom behalve met lijsten met onbekende namen ook met een verhaaltje om de foto's of zo. Kijk of je voorbeelden kan laten zien van foto's. En maak er niet te droge informatie van! |
_________________ Severus R. Snape
We all Love HPF, don't we? |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jan 19, 2008 13:45 |
 |
Nou op mijn kamer heb ik geen fotolijstjes. Ik heb die eigenlijk ook nog nooit gehad. Ik heb het namelijk niet zo op foto's, en ik zou inderdaad niet weten wie ik erin moet doen. Ik had dus wel eens fotolijstjes maar die bleven gewoon leeg bij mij.
Beneden bij ons in de woonkamer staan wel fotolijstjes op de tafel, en hangt er een aan de muur. Daar zitten voornamelijk foto's in van mezelf en van me zussen en zwagers/schoonbroers. Dit dus omdat mijn ouders daar behoefte aan hadden. Als het aan mij had gelegen dan hingen die er ook niet. [A] |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Hermelien-fan
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jan 19, 2008 14:00 |
 |
Oeh, fotolijstjes ^^
Ikzelf heb een fotolijstje op m'n kleine tafeltje langs m'n bed staan die ik heb gekregen van een vriendin uit Australië. Daar heb ik ook een foto van haar, mij en een andere vriendin ingestopt. Verder hangt er een soort van 'fotolijst' aan m'n muur van de Ikea :') Met drie foto's van mooie uitzichten. Lekker rustgevende foto's die bij m'n muur passen ^^
Verder hangen er op de eerste verdieping bij ons geen foto's ofzo. Op de begane grond dan weer wel :')
In onze eetkamer hebben we boven de piano een grote lijst staan met foto's van mij en m'n zusje als baby en oude foto's van m'n ouders. Ook staat er nog een familiefoto van toen ik nog een klein meisje was op de piano. En verder hangt er in de woonkamer nog een lijst met foto's van mij en m'n zusje en staan er nog een paar foto's op de stereoinstallatie.
Heel veel foto's dus ^^ |
going, going, gone. |
|
  |
 |
Shirley
The Chatting Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jan 19, 2008 14:01 |
 |
Nou ik heb serieus geen één fotolijstje op mijn kamer hangen/staan. ^^" Ik geloof dat ik er heel vroeger één had met een kat van ons erin, die overleden was. Nu heb ik helemaal geen foto's op mijn kamer meer.
Mijn ouders zijn ook helemaal geen foto mensen. Ik geloof dat we ook beneden in de huiskamer dus geen één foto hebben hangen van iets/iemand.
Eigenlijk heb ik er ook helemaal geen behoefte aan of zo... O.o Tenminste, schijnbaar niet, anders had ik wel wat foto's hier ergens. De enige foto's die ik heb zijn digitale die op de computer staan... |
  |
 |
Malou
Unspeakable

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jan 19, 2008 14:05 |
 |
Ik heb een hele wand vol met fotolijstjes gehad, met daarin foto's van mn verjaardag van een paar jaar terug. Maar de stapels van mn dvd's werden zo hoog wat ze meer dan de helft blokkeerde xD
Dus nu hangt er nog 1; van een vriend van me en ik, waarop hij overdreven blij kijkt en ik overdreven bored xD Vond m te grappig om eraf te halen.
Verder heb ik nog wat plaatjes van de anime serie Shoujo Kakumei Utena ingelijst en die hangen boven waar eerst al die kleine fotolijstjes hingen.
Die hangen d'r omdat mn kamer er een beetje naar gethemed is.
Verder heb ik nog een foto-kubus op mn vensterbank staan, met foto's van vrienden erin. Die had ik eerst op mn stage staan, voor de gezelligheid. Maar toen had ik m mee naar huis genomen, dus xD
En daarnaast staat nog een fotolijstje met daarin een foto van m'n kat, want dies lief :3 |
  |
 |
Daniël
Schoolkampioen

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jan 19, 2008 14:16 |
 |
Ik heb best veel fotolijstjes, maar deze zijn verouderd, en hangen nog niet sinds de verhuizing.
Moet nog 3 weken wachten, dan kunnen we pas dingen met de muren doen. Dus tegen die tijd ga ik weer foto's afdrukken.
Naast de lijstjes heb ik ook een mooie klok met foto's gehad van Glenn, dus die komt er zeker te hangen.
Foto's zullen voornamelijk familie/vrienden/meets zijn (al zijn de laatste 2 categoriën erg overlappend ) |
[6:38 pm] Idril: ik ben volstrekt normaal |
|
  |
 |
DoubleD
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jan 19, 2008 14:28 |
 |
Ik heb er 3 staan in mijn kamer.
1 staat op mijn bureau. Het is een foto van mij en mijn stiefvader, waar we een gekke bek trekken. Hij is best wel grappig vind ik. Ik geloof dat ik hem heb genomen in Duitsland. Vorige vakantie.
Dan heb ik er nog 2 in mijn raamkozijn staan. 1 van mijn zus en ik toen we nog in het oude huis woonde. Ik gok dat ik toen een jaar of 5, 6 was. Hij is genomen in de sneeuw, en ik vind hem super lief. ^^
En de laatste is er ook 1 van mij en mijn zus. Ik heb een medaille gewonnen met zwemmen, en dan geeft Joyce me een kust op me wang. Ik vind hem leuk.
Beneden staan er ook nog een paar, maar die zijn van mijn moeder. Weet zo snel niet wat er op staat. |
 |
Chris.
King of the Silvan Elves

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jan 19, 2008 14:55 |
 |
Ik heb zelf geen fotolijstjes op mijn kamer hangen (uberhaupt geen foto's), maar bij ons (bij mijn ouders) in de woonkamer hangen allemaal fotolijstjes van familie. Het zijn zwart-wit foto's, omdat sommige foto's nogal oud zijn. Daarom hebben we ze allemaal maar zwart wit gemaakt. De foto's gaan terug tot mijn betovergrootvader (dus dat is de opa van mijn opa) en betovergrootmoeder van dacht ik mijn vaders kant. Eigenlijk staan al mijn voorvaders en voormoeders, of hoe dat ook heet erop. |
_________________ "I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
  |
 |
Lady Voldermort
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jan 19, 2008 16:45 |
 |
Ik heb een fotolijstje met mijn neefje erin. Hij is ondertussen 3 jaar en op die foto was hij nog maar een paar maanden. Vind het schattig om daar naar te kijken en ik heb sowieso nog geen andere foto om erin te doen. Daarnaast heb ik ook een fotolijstje met een naamkaart in. Daar staat mijn naam, met de betekenis en dan een stuk tekst.
Daarnaast een fotolijst die boven aan de muur hangt met een geboortekaartje. Zit ook zo'n pluk haar bij van mij en dan zo'n tekst waarin staat hoeveel ik woog, hoe laat ik werd geboren, welke dag etc.
En in de kamer staan twee fotolijsten op de kast van m'n zusje en mij. De schoolfoto's. |
_________________ Wise Words #8:
If you have knowledge, let others light their candles at it.
-Margaret Fuller |
|
  |
 |
Josse
Heksenleider 2e klas

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jan 19, 2008 17:34 |
 |
Oew, leuk topic Rudy. ^^
Ik heb best wel foto's op mijn kamer. Ze hangen niet aan de muur omdat onze muur van zand is, of zo lijkt het toch, dus dan donderen alle lijstjes er weer af, maar ze staan op mijn bureau/kast/tafeltje.
Ik heb foto's van vrienden van school, vooral van waar ik niet meer woon, en van bepaalde gebeurtenissen, de eerste keer springen met paardrijden, zwemmen met mijn beste vriendin, dat soort dingen. Gewoon omdat, als ik me rot voel, ik me dan iets beter voel. (of nog rotter omdat dat voorbij is XD)
Ik heb ook vier fotoboeken, één van vriendinnen gekregen met foto's van ons toen ik ging verhuizen, en één van de Romereis, en één van mijn nichtje (dochtertje van mijn broer), allemaal fotos van haar. (ze is nu bijna 7.) En nog allemaal random fotos die ik inplak van leuke momenten. Die kijkt ik ook regelmatig nog door, meestal als ik me rot voel. XD
Verder heb ik ook gewoon gedichten aan de muur hangen, of citaten. Dat omdat die me gewoon steunen, maar dat is een beetje offtopic geloof ik.  |
The show must go on my moonlight ♥
MiYuvi ♥ |
|
  |
 |
Jessica.
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jan 19, 2008 17:40 |
 |
Ik heb wel foto lijstjes in mijn kamer
Let's see.
Op dezelfde plank als dat mijn HP-boeken staan, staat een foto lijstje met een waar kunstwerk eromheen. Het is een soort fotolijstje beelje xD Het beeldje is een wolf. En in het foto lijstje zit dan ook een foto van Canadese Wolven. Die foto is in Frankrijk gemaakt. En een groot Wolvenpark. De wolven werden gevoerd, dus ze waren duidelijk zichbaar.
Dan natuurlijk een hoop foto's van mijn aller beste vriendin. Een foto lijstje met 4 vakjes zeg maar en dat ''friends'' erboven =D
En foto's van mijn hond. En mijn overleden hond. Dat zijn allebei rottweilers en grote honden. Nog een hartjes fotolijstje met ik en 2 andere vriendinnen voor de bus ^^
En nog een grote waar 2 foto's in zitten. Ook weer van mij en mijn beste vriendin.
En ik heb er nog wel meer, maar niet zo boeiend X'D |
HPF and us <3
Forever in our hearts! |
|
  |
 |
Frie
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
708 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jan 19, 2008 17:50 |
 |
Leuk topic.
Ik heb wel fotolijstjes in mijn kamer.
Op mijn vensterbank staat er één van onze vriendengroep toen ik een jaar of 10 was. Er was toen een nieuw meisje bij ons in de klas gekomen dat van een Afrikaans land kwam, we hebben haar toen geholpen met Nederlands praten enzo en ze was een vriendin geworden. Na een tijdje gingen zij en haar vader verhuizen naar Antwerpen. Dat deden ze dan ook en iedereen van onze school vond dat toen best wel erg want we hadden een goede band. Toen het dat jaar schoolfeest was is ze nog eens langsgekomen, en van dat moment is dus de foto.
Verder heb ik ook nog zo'n lapjes aan de muur hangen waar je foto's in kan steken, van de ikea denk ik. Daar heb ik foto's van mijn beste vriendinnen in steken. Op mijn bureau staat oo een fotohouder met een foto van mij en mijn overleden grootvader. En dan heb ik nog een lijstje waar nog niets insteekt maar daar moet dringend een foto van mij en mijn beste vriendin in komen, ik heb het voor mijn verjaardag van haar gekregen er staat "Friends always" op... |
_________________ I'm gonna miss you HPF <3
It stops here, but you're in my heart forever! |
|
  |
 |
Rylane
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
420 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jan 22, 2008 14:07 |
 |
Ja hoor, hier ook een grote fan van fotolijstjes.
Toen ik nog bij mijn ouders woonde had ik mijn hele kamer vol staan met fotolijstjes met daarin foto's van mijn vriend alleen of samen met mij.
Ik woon nu met mijn vriend samen, dus het zou een beetje gek zijn om het hele huis vol te zetten met foto's van onszelf. Nu hebben we op de slaapkamer een stuk muur waar heel veel lijstjes hangen met foto's van familie en vrienden. Een fotogalerij met ieder een die belangrijk is voor ons. Ik vind het heel vrolijk staan al die verschillende lijstjes met foto's. |
_________________ Johnny: 'Nobody puts Baby in a corner.' |
|
  |
 |
Kirstenxx
4e jaars

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jan 22, 2008 14:21 |
 |
Ik heb wel fotolijstjes op mijn kamer staan, maar er zitten vaak geen foto's in xD
Laat ik maar de lijstjes opnoemen waar wel wat inzit.
Ik heb een lijstje met een soort posterachtig iets volgens mij met een wolf erin, een beetje 3D achtig. Die had ik vorig jaar op de markt gekocht, ik kon hem gewoon niet laten liggen.
Ik heb een fotolijstje met 2 lijstjes zegmaar, waar aan de ene kant niks zit en aan de andere kant een foto van een overleden paard van mijn zus, waar ik destijds op reed.
Er staat ook nog eentje van mijn overleden opa en oma, eentje van toen ik klein was met mijn broer en eentje van mijn klas van vorig jaar.
In ons hele huis hangen een heleboel foto's, eigenlijk het meest van dieren en mensen die ze hebben gefotografeerd op hun reizen.
Een paar jeugdfoto's van mijn vader en van mijn stiefmoeder en een paar van mijn broer en mij. |
 |
Pottergirl
Heksenleider 2e klas

Verdiend:
627 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jan 22, 2008 17:34 |
 |
Eigenlijk heb ik helemaal geen fotolijstjes :') Maar ik heb wel foto's. Op mijn schuine wand hangen een heleboel kleine spiegeltjes en daar hangt een hele oude foto van mij en een toenmalig buurmeisje op de fiets. Daarnaast hangen twee foto's van mij en mijn beste vriendin, eentje waar we heel idioot op staan en eentje waar we lachend op staan.
Daaronder hangt een serie van zes foto's waar ik met m'n drie beste vriendinnen op sta tijdens een logeerweekend. Allemaal hele idiote maar wel geweldige foto's :') Verder hangen er nog twee foto's van dat weekend op mijn klerenkast.
Behalve de foto's die ik net heb genoemd heb ik eigenlijk geen foto's op m'n kamer. Op m'n prikbord hangen vijf zwartwit kaartjes van Elvis <3 En ik heb een poster met een enorme springende tijger en een canvas schilderij (ook zwartwit) van Elvis (:
Beneden en in de rest van het huis hangen en staan wel een heleboel fotolijstjes waar met name foto's van mijn broertjes en mij inzitten (: Pasfoto's enzo. En er hangt nog ergens een trouwfoto van m'n papa en mama ^^ Bij ons in de wc beneden hangen een heleboel foto's op het prikbord, en dan vooral klassefoto's. En nog wat losse fotootjes die we nergens anders kwijtkonden :') |
 |
|