Auteur |
Bericht |
AnoukxTokiohotel
Dreuzel

Verdiend:
61 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Feb 02, 2008 13:39 |
 |
|
  |
 |
Sweet Hermione
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
20 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Feb 06, 2008 23:02 |
 |
Well... Paramore is gewoon cool, toch? xD
Ik vind ze iig heel vet, en Hayley heeft enorme potentie, dat kan je zo zien.
Momenteel vind ik ''Pressure'' en ''Misery Business'' het leukste.
Verder ken luister ik ook wel ''Brighter'' en ''My Heart'' en ''Crushcrushcrush'' enzo maar ik kan niet zeggen dat ik alles van ze ken. Want meestal luister ik het af en toe als achtergrond muziek.
Ik vind het zo weird dat ''Misery Business'' opeens op TMF is! *lol*
Het nummer bestaat toch al een jaar of zo? Of langer? o.O
Ik kende het nummer in ieder geval echt een stukje later dan mijn vriendinnen, en twee maanden geleden werd ik er obsessed mee en toen deed ik de tv aan en zag ik de clip op TMF. o.O xD
En natuurlijk adoreer ik, net als iedereen, dit filmpje van Misery Business. Ze klinkt live zo fuggin' goed gewoon... Waar komt die stem vandaan, uit dat kleine meisje? xD
Oh, bij Emergency was ze zeventien ofzo, klopt dat?
Paramore - Pressure (live) |
_________________ I LOVE HPF
Laatst aangepast door Sweet Hermione op Za Feb 09, 2008 19:33; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Perfect Enemy
3e jaars

Verdiend:
250 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 07, 2008 13:52 |
 |
Paramore is wel goed hoor ^^ Ik vind het alleen jammer dat er nu zoveel eh... Hoe zeg je dat aardig... Dat kan dus niet. Ik vind het jammer dat er nu zoveel 'neppe' fans zitten, die alleen maar fan zijn omdat Paramore op TMF kwam. Dat is net zoals bij bijvoorbeeld Tokio Hotel. Ineens is het een hype, om over een jaar of twee weer doodgehaat te worden.
Op zich heeft dat niks met de kwaliteit van de muziek te maken, maar als echte fan heb je ook geen zin meer om bijvoorbeeld naar een concert te gaan. Als iets een hype is, word het publiek ook anders om het zo maar even te zeggen. Dan voelt het echt heel anders als dat er 'échte' fans zijn zeg maar. |
|
|
  |
 |
Hippogriefje
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
415 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 07, 2008 17:12 |
 |
Toevallig kende ik net Paramore voordat het op TMF kwam xD Ik hoorde 'Crush, Crush, Crush' onder een HP-filmpje en vond hem meteen leuk. Toen heb ik hem gedownload en meteen ook Misery Business. Een paar dagen later zag ik ineens Misery Business op TV, dat wel geinig xD
Ik ben dus niet echt fan van ze, maar die 2 liedjes die ik tot nu toe ken vind ik wel heel gaaf, dus ik denk dat ik wel nog een paar liedjes van hun download ^^ Het haar van Hayley is inderdaad uberhip xD |
 |
Perfect Enemy
3e jaars

Verdiend:
250 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 07, 2008 18:35 |
 |
Sweet Hermione schreef: | Oh, bij Emergency was ze zeventien ofzo, klopt dat? |
Zou kunnen, aangezien ze nu -volgens mij- 20 is ^^' |
|
|
  |
 |
Genner
Bohemian Writer

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 07, 2008 18:51 |
 |
Ik zag dit topic, ben de links gevolgd en ik moet zeggen dat ik ze echt wel goed vind. In dit genre zijn er veel schreeuwerige pubers die stoer willen doen, maar Paramore klinkt gewoon geweldig.
Ik hoop dat ze ermee doorgaan! Ik denk van wel  |
  |
 |
DoubleD
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 07, 2008 21:46 |
 |
Ik zag vandaag op TMF Misery Business. Eigenlijk voor het eerste dat ik echt naar TMF keek. Omdat ik de was ana het opvouwen was. XD Maar goed, ik vond het wel een gaaf nummer, en sta nu op het punt om het te downloaden. Dan nog even wat andere nummers luisteren, en mijn oordeel geven. ^^
Ik vind het filmpje trouwens heel erg tof. Ze heeft een goede stem! |
 |
JustxMe
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Feb 09, 2008 10:10 |
 |
Yeah! Eindelijk een topic van mijn favo band allertijden ^^
Ik ben al een jaar fan van ze en baalde verschrikkelijk toen ze naar NL kwamen en ik er niet heen mocht Ö Nu echt hopen dat ondanks de 'hype' die tmf van ze maakt ze toch naar nl komen. *bid*.
Ik had ook gehoord dat ze het voorprogramma waren van MCR, maar dan niet in Nl. Weer een baal moment. Ik wil ze zo lang al live zijn.
Mijn favoriete nummer is 'Pressure' & 'Hallelujah' maar dan wel acoustische. Hayley heeft echt een fantastische stem, is energiek en kan het ver halen. Althans, voor mij : )
Ik schrok me te pletter toen ik zag dat Paramore de superclip was, en al eerst dacht ik dat het dan 'crushcrushcrush' zou zijn. Aangezien dat hun nieuwe clip is, maar nee. Misery Business is idd al oud, een jaar ofzo. Het neemt niet weg dat het een fantastische nummer is (al is die acoustische mooier). Ik vond het al vervelend dat toen Pressure's clip uit kwam dat ze er niets mee deden ^^'. Op school luistert ineens iedereen Paramore, terwijl de week daarvoor mensen nog echt 'huh, wie?' zeiden als ze vroegen naar wat ik luisterde en Paramore zei. Dat irriteert me een klein beetje, maarja.
De CD Riot! vind ik echt super trouwens : D De kaft, en binnenkant alleen al<3 Het is de cd die ik het vaakst opzet. Vooral als ik door de kamer wil springen en mee wil gillen met mijn haarborstel. Ik heb een t-shirt gemaakt met verf, van de voorkant van de cd. Ik was alleen zo stom om het shirt vergeten om te draaien waardoor het op de achterkant staat. En het shirt is door de was veel te groot geworden. Iniedergeval, ben ik van plan 'wannebe' allstars te kopen en die onder te kliederen met 'Riot!'. zoiets maar dan toch anders : D
Edit: Zal ik even alle clips erbij zetten? Ondanks die in de begin post staan? : D
Paramore - Crushcrushcrush
Paramore - Misery Business
Paramore - Emergency
Paramore - Hallelujah
En misschien wel leuk om te zien ^^:
Paramore, beyond the video - Misery Buseniss |
 |
Sweet Hermione
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
20 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Feb 09, 2008 19:32 |
 |
JustxMe schreef: | Nu echt hopen dat ondanks de 'hype' die tmf van ze maakt ze toch naar nl komen. *bid*. |
Liefje, waarschijnlijk komen ze juist DOOR Tmf naar Nederland, in plaats van ONDANKS. [a]
Opzich heeft het alleen maar positieve effecten op het concerten-in-Nederland-geven-front, als Tmf met ze wegloopt, right? =D
Maarja, ik snap wel dat je ze claimt. Ik bedoel, ik claim Jason Mraz en The Van Jets ook totally. Als The Van Jets nu in Nederland bekend worden (redelijke kans, eigelijk), dan zijn ze dus van MIJ! Begrepen, allemaal? =D xD
Citaat: | Ik had ook gehoord dat ze het voorprogramma waren van MCR, maar dan niet in Nl. |
Ik hoorde dat ze wel het voorprogramma waren van My Chemical Romance toen ze in Nederland waren... Althans, bij de laatste gig van MCR in Nederland, wel.
Citaat: | Mijn favoriete nummer is 'Pressure' & 'Hallelujah' maar dan wel acoustische. |
Jeuj, ik vind ''Pressure'' ook de leukste. |
_________________ I LOVE HPF |
|
  |
 |
JustxMe
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Feb 09, 2008 21:45 |
 |
Sweet Hermione schreef: | JustxMe schreef: | Nu echt hopen dat ondanks de 'hype' die tmf van ze maakt ze toch naar nl komen. *bid*. |
Liefje, waarschijnlijk komen ze juist DOOR Tmf naar Nederland, in plaats van ONDANKS. [a]
Opzich heeft het alleen maar positieve effecten op het concerten-in-Nederland-geven-front, als Tmf met ze wegloopt, right? =D
Maarja, ik snap wel dat je ze claimt. Ik bedoel, ik claim Jason Mraz en The Van Jets ook totally. Als The Van Jets nu in Nederland bekend worden (redelijke kans, eigelijk), dan zijn ze dus van MIJ! Begrepen, allemaal? =D xD |
Zo bedoelde ik het dus xD Ik bedoelde dus meer dat TMF er een hype van maakt waardoor er allerlei 'wannebe' fans bij komen, maar de kans wel vergroot dat paramore<3 naar nl komt. Mijn keuze qua worden was idd niet echt heel goed.
Lang leve claimen van bands : ) Hier even officieel; ik claim paramore.
Sweet Hermione schreef: | Citaat: | Ik had ook gehoord dat ze het voorprogramma waren van MCR, maar dan niet in Nl. |
Ik hoorde dat ze wel het voorprogramma waren van My Chemical Romance toen ze in Nederland waren... Althans, bij de laatste gig van MCR in Nederland, wel. |
Hmpf, ik zal het even navragen. Dat ene meisje dat erbij was geweest is nu toch online. [..]
Je hebt gelijk, ze waren wel in het voorprogramma! Dat kind was in de war met een andere band xD Anyway, daar was weer een kans voorbij gegaan om paramore te zien ¬¬
Ik merk trouwens nu pas op dat in de begin post een bandlid mist! Ondanks dat het een stand in is, zie je hem toch wel erg vaak in filmpjes and stuff.
Taylor York, namelijk. Voornamelijk een standin met de gitaar : )
De band bestaat al sinds Hayley 13 was, trouwens : ) Toen verhuisde ze en leerde de broertje Farro kennen. Vanaf 2005 hebben ze pas een contract getekend. En volgens mij hadden ze ook een mtv award gewonnen al ben ik daar niet zeker van =/
Wat ik trouwens ook nog wou zeggen, de naam van de band kwam officieel van een bijnaam van de moeder van of de Farro broers of Jeremy. Maar de betekenis is; 'Secret lover.' |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Feb 16, 2008 20:30 |
 |
Ik ken ze ook al een tijdje omdat het clipje van Misery Business nogal populair was op YouTube. Ik heb ze pas echt herkent toen ze op TMF voor het eerst waren. Toen heb ik zeg maar ook echt de naam enzo onthouden. Ik vind het wel een leuke band. Ik ben er niet helemaal fan van, maar ik vind het ook niet afschuwelijk om naar te luisteren. Ik ben dus niet zo fan als sommige hier op HPF ook al zijn ze wel ok. ^^ |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Miss Und@ztood
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
593 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Feb 17, 2008 2:09 |
 |
Ik heb ze een tijdje geleden ontdekt via de site van P!NK. Er stond een link naar Paramore op youtube.
Ze zijn echt goed! Vooral Whoa, Misery Business en Crushcurshcursh.
Ik heb onmiddelijk een paar liedjes gedownload en op mijn Ipod gezet. Ik ben fan! ^^ |
_________________ 'Kijk...me...aan...' fluisterde hij.
De groene ogen keken in de zwarte, maar na enkele ogenblikken verdween er iets in de donkere ogen en werden ze leeg en uitdrukkingloos. De hand die Harry had vasgehouden smakte op de grond en Snape bewoog niet meer. |
|
  |
 |
Darren
7e jaars

Verdiend:
360 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Feb 17, 2008 2:59 |
 |
Ik kende Paramore ook al voordat ze op TMF waren. They’re so amazing! <33 Misery Business was wel één van de eerste waaraan ik verslaafd werd, though. Ik heb heel Riot! op mijn computer staan voor zover ik weet. Misery Business, Stop This Song (Lovesick Melody), We Are Broken en That’s What You Get zijn geweldig. ^^ De akoestische versie van Misery Business had ik ook al gezien (gehoord), en ik ben het ermee eens dat die helemaal fantastisch is. Paramore is heel cool en ze rocken mijn sokken. xD
Plus, Hayley’s haar is echt teh!awesomeness! <33 Nyuh. Paramore is simply heel cool. ^^ En die Riot! schoenen vind ik stiekem wel hip. *Grins*
Click! Want HPF is te evil om deze afbeelding normaal te laten posten. xD
Kijk allemaal eens naar Hayley’s shirt. Paramore steunt de organisatie To Write Love On Her Arms. Wel meerdere bands, eigenlijk. ^^ Nu wil ik de organisatie niet heel erg promoten of zo, maar ze doen echt iets geweldigs en ik ben al een tijd van plan ook zo’n soort shirt te bestellen. Ik raad iedereen aan eens op de site te kijken. Persoonlijk vind ik de organisatie echt heel goed. (:
Anyways, ik vind dus dat de band erg goede muziek maakt en het lijken me op zich ook erg aardige mensen. |
 |
Magisch-Eendje
5e jaars

Verdiend:
133 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 28, 2008 0:17 |
 |
Ik heb onlangs wat leuke nummers van Paramore ontdekt, zoals Misery Business en Crushcrushcrush. Ik vond het wel droog toen ik ze vlak daarna opeens op tmf zag XD. Maar die clip van Misery Business... nogal... vreselijk XD. Afgezaagd, cheesy en deed me veel te veel denken aan Avril Lavigneheid. Gewoon naar. Maargoed, het nummer is nog steeds erg leuk. |
_________________ Shut up! You're being rescued, so stop babbling! You should go cower in the corner, shiver in fear, and scream 'Help! Help! |
|
  |
 |
Hippogriefje
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
415 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 28, 2008 14:50 |
 |
Magisch-Eendje schreef: | Ik heb onlangs wat leuke nummers van Paramore ontdekt, zoals Misery Business en Crushcrushcrush. Ik vond het wel droog toen ik ze vlak daarna opeens op tmf zag XD. Maar die clip van Misery Business... nogal... vreselijk XD. Afgezaagd, cheesy en deed me veel te veel denken aan Avril Lavigneheid. Gewoon naar. Maargoed, het nummer is nog steeds erg leuk. |
Dat had ik dus ook, dat ik de muziekjes ontdekte en ze daarna ineens op TMF zeg xD Dat was wel raar. Maar ik vind de clip niet afgezaagd of cheesy =O En Avril Lavigne vind ik ook superhip xD <3333
Paramore's muziek zelf doet me eigenlijk denk aan PatD en FOB maar dan met de vrouwelijke touch van Avril Lavigne erbij. |
 |
|
|