Auteur |
Bericht |
Charlie
Oceanic 815 Survivor
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mei 02, 2008 17:02 |
|
Een nieuw, fris topic om het vijfde Harry Potter spel te bekritiseren. Het maakt niet uit welke console je gebruikt, elke console is hier welkom.
Vind je het spel leuk? Of eerder saai? Vervelend? Is het makkelijk of moeilijk? Zit je ergens vast?
Vragen kunnen in het Vragentopic voor de HP Games! |
|
|
xMaritt
3e jaars
Verdiend:
28 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mei 06, 2008 8:29 |
|
Ik heb het nog nooit gespeeld, heb alleen maar een PC en kan het spel bijna nergens meer vinden. Wel op internet enzo natuurlijk, maar ik bedoel bij bijv. Intertoys etc. hebben ze het gewoon niet meer. Alleen ik heb geen geld om het van internet te halen, dus ja. |
_________________ Ron; ...'- hij moet geweten hebben dat ik jullie in de steek zou laten.' 'Nee', verbeterde Harry hem. 'Hij moet geweten hebben dat je altijd terug zou willen komen.' |
|
|
|
Jano0403
2e jaars
Verdiend:
42 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jun 24, 2008 18:48 |
|
Ik heb dit spel op de nintendo ds en ik vind het eigenlijk helemaal niet leuk Dat komt omdat er heel veel gepraat word en je bijna niks hoeft te doen... Je moet ook allerlei vage dingen doen zoals een vaas in elkaar zetten Misschien word dat aan het eind van het spel wel minder, maar omdat ik het zo saai vond ben ik niet erg ver gekomen xD
De personages zijn wel super mooi gemaakt, en het ziet er allemaal wel heel echt uit!
Alle andere spellen voor de ds van HP vind ik trouwens wel erg leuk! |
|
|
|
|
chrissiej94
Dreuzel
Verdiend:
31 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 04, 2008 16:17 |
|
Ik speel het spel ook. Ik vind het wel een leuk spel, aan het begin word er inderdaad veel gepraat. Maar na een tijdje valt het wel mee. Je kan veel ontdekken, je kan vrij rondlopen. Dat is wat ik erg leuk vind. |
|
|
|
|
Niinza
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 11, 2008 11:18 |
|
Ik heb het spel op de PC en op de DS. Het is echt super leuk, maar op DS zit ik vast S: Nadat Sirius vermoord is door Bellatrix, ben je Harry op Zweinstein, maar dan kom ik niet verder want je hebt geen missie en ik kan Ron en Hermelien niet vinden! Help ? xD |
|
|
|
Glamorous_
1e jaars
Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 11, 2008 20:10 |
|
xMaritt schreef: | Ik heb het nog nooit gespeeld, heb alleen maar een PC en kan het spel bijna nergens meer vinden. Wel op internet enzo natuurlijk, maar ik bedoel bij bijv. Intertoys etc. hebben ze het gewoon niet meer. Alleen ik heb geen geld om het van internet te halen, dus ja. |
Jaa ik wil het spel ook supper graag,
alleen ik heb hetzelfde probleem als jou,
ik kan hem ook nergens vinde in de winkels
ik ben overal al geweest,
maar je ziet dan alleen die oudere delen egt jammer
maar die oudere dele heb ik al en die waren ook heel leuk dus ik wil ook deel 5,
nja ik ga nog wel eff verder zoeke in de winkels haha |
_________________ ][i] x ! Twinkel Twinkel little starr[i/] |
|
|
|
doxy_angel
3e jaars
Verdiend:
98 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 12, 2008 12:14 |
|
Kijk een op bol.com Daar verkopen ze hem wel en daar zijn de verzendkosten niet veel.
Ik heb hp5 op de pc. Maar ik vind hem echt helemaal niets aan. Ik vind het kasteel veeels te groot waardoor je uren loopt te zoeken voor iets. En er zijn geen uitdagingen. Als je bv een toverduel heb win je hem sowieso ookal doe je niets.
Wel moet ik zeggen dat het er allemaal ontzettend mooi uit ziet. |
|
|
|
|
Glamorous_
1e jaars
Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 12, 2008 17:56 |
|
doxy_angel schreef: | Kijk een op bol.com Daar verkopen ze hem wel en daar zijn de verzendkosten niet veel.
Ik heb hp5 op de pc. Maar ik vind hem echt helemaal niets aan. Ik vind het kasteel veeels te groot waardoor je uren loopt te zoeken voor iets. En er zijn geen uitdagingen. Als je bv een toverduel heb win je hem sowieso ookal doe je niets.
Wel moet ik zeggen dat het er allemaal ontzettend mooi uit ziet. |
ja dat kan wel maar tog dan moet ik nog 2-3 weken wachten tot ik hem heb,
ik wil hem gelijk hebben als ik hem koop whahaa |
_________________ ][i] x ! Twinkel Twinkel little starr[i/] |
|
|
|
MadEye
Dreuzel
Verdiend:
28 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 14, 2008 15:08 |
|
Dat bot dat je bij hagrid's huisje naar binnen moet gooien,, zou dat Krenck zijn?
Maar ik heb hem voor de wii en ik vind hem best wel tof,, niet voor de echte pro-gamers enzo.. gewoon voor Harry Potter fans. En eindelijk is het kasteel (bijna) hetzelfde als in de films. |
_________________ "Not pleasant. And there's no countercurse. There's no blocking it. Only one known person has ever survived it, and he's sitting right in front of me."
- Mad Eye Moody |
|
|
|
Hermione_love
6e jaars
Verdiend:
110 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 29, 2008 11:38 |
|
Ik heb een vraagje aan degenen die het al gespeeld hebben. =)
Is het in de 'vorm' zoals spel één, twee en drie? (Dus dat je min of meer 'achter' Harry staat en de wereld vanuit dat standpunt bekijkt) Of in de vorm als in spel vier? (Dus dat je van boven op het tafereel neer kijkt.) |
_________________ "All I know is I trust only you in this world. I've missed you. I need you. It is you I love, Hephaistion. No other." <3 |
|
|
|
Lady Voldermort
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 04, 2008 11:54 |
|
Ik heb het spel op de PC en zelf vind ik het geweldig. Ik vind het heerlijk om uren rond te dwalen in Zweinstein en het gebied erom heen en het ziet er allemaal prachtig uit. Wel vind ik sommige dingen echt ingewikkeld en moeilijk om precies te vinden (bijv. de 5 waterspuwers. Heb ik erg lang over gedaan ) De personages zijn mooi, omdat ze er zo realistisch uit zien. En de manier waarop je nu je toverspreuken moet uitvoeren vind ik veel leuker dan voorheen. |
_________________ Wise Words #8:
If you have knowledge, let others light their candles at it.
-Margaret Fuller |
|
|
|
FakexAxSmile
Dreuzel
Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 07, 2008 17:58 |
|
ik vind het een leuk spel, mijn schoonzusje heeft hem [niet dat ik getrouwd ben, maar zo noem ik d'r even]! En het is erg realistisch, net als de eerste 4 weer een superspel |
_________________ To Know The Future, Return To The Past |
|
|
|
yvje94
1e jaars
Verdiend:
31 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 08, 2008 18:27 |
|
als iemand vragen heeft over het spel op de PSP... stuur mijn dan maar een pb, ik ben met de eindeloze dag bezig |
_________________ ''Look... at... me... ' he whispered.
The green eyes found the black, but after a second something in the depths of the dark pair seemed to vanish, leaving them fixed, black and ampty.'' |
|
|
|
chrissiej94
Dreuzel
Verdiend:
31 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 08, 2008 19:39 |
|
Ik ben ook met de eindeloze dag bezig, en ik heb hem voor 99% voltooid.... Naar mij kan dus ook altijd een pb. |
_________________ Dom blondje licht op de bank t.v. te kijken. Opeens slaat de klok 3 uur. Zecht dom blondje: ik weet heus wel dat het 1 uur is, maar dat hoef je me niet 3 keer te vertellen... |
|
|
|
pingpongkip
Dreuzel
Verdiend:
28 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 20, 2008 17:47 |
|
Ik heb het spel op de playstation 2 en hij is echt zoo gaaff! Alles zit er zo echt uit. Echt geweldig!
Greatzz, pingpongkip |
|
|
|
|
|