Auteur |
Bericht |
Grunthor
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 20, 2004 18:51 |
 |
Ik vroeg me ook af of er muzikanten zijn op dit forum, ik speel zelf drums en percussie, ik speel ook in 2 bandjes (beetje voor de lol zeg maar)
Jullie ? |
|
|
  |
 |
Sambora
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 20, 2004 18:55 |
 |
ik speel gitaar...! al zo'n 8 jaar... meeste elektrsich, maar soms speel ik ook wel eens op een gewone gitaar... ik zit niet in een band ofzo... ik doe het alleeen voor mijn plezier... ik speel meestal alleen rock liedjes... van bon jovi, alice cooper, black sabbath, acdc, slayer, etc... maar soms ook wel een blues nummer... maar dat heel uitzonderlijk... gewoon voor de lol... die kan je grappig spelen... |
_________________ You know, you remind me of a poem I can't remember, and a song that may never have existed, and a place I'm not sure I've ever been to
- Don't You Know Who I Think I Am - |
|
  |
 |
Persephone
2e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 20, 2004 18:58 |
 |
Ik kan anderhalf liedje spelen op Keiko's basgitaar (/^_^)/
Mnee, muzikant ben ik niet echt ... ik wil wel al heel lang leren drummen maar ik denk dat ik daar een beetje laat mee ben .. |
|
|
  |
 |
Grunthor
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 20, 2004 19:04 |
 |
te laat ben je nooit, als je maar gemotiveerd genoeg bent en veel oefent, maar tis waar dat het als je jong begint een stuk makkelijker gaat  |
|
|
  |
 |
Jalf
The Musical Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 20, 2004 19:17 |
 |
Als je met zang ook onder muzikant valt, dat kan ik mezelf ook een muzikant noemen want ik zing. Veel. Te veel, volgens sommige mensen. Als ik een half zinnetje uit een liedje hoor zing ik gelijk mee.
Ik zou er graag iets mee willen doen. Hoewel mijn intresses meer bij musical ligt. |
|
|
  |
 |
arlena
6e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
Woonplaats: There where my bed sleeps, my book reads and my mouth eats . . and my bloody head aches
|
Geplaatst:
Di Jul 20, 2004 19:44 |
 |
Tsjaa ... ik zing ook ... ik kan alleen piano spelen, maar dat doe ik niet zo veel meer ... meestal zing ik en speelt mijn oma op de piano. |
|
|
  |
 |
MeLoveSnape
Hotemetoot

Verdiend:
1077 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 20, 2004 19:51 |
 |
Ik zing en en kan sopraan-, alt- en basfluit spelen. Ik moet toegeven dat het nou niet direct de meest spannende instrumenten zijn maar toen ik op les zat mochten we heel vaak uitvoeringen doen met ensembles enzo en dat vond ik altijd heel leuk. |
|
|
  |
 |
elentari
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 20, 2004 20:08 |
 |
PIANO!!! maar dat wis je al....  |
|
|
  |
 |
BeeGee Kenobi
The Lost Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 20, 2004 20:17 |
 |
Ok...ik speel Klarinet (alweer zo'n 11 jaar)...dit speel ik onder andere in verschillende orkesten waarvan 1 van een behoorlijk hoog niveau...
Naast KLarinet speel ik ook Trompet....dit doe ik nu zo'n 3 jaar kvin et gewoon zo'n mooi geluidje dat eruit komt..
Ik kan ook nog blokfluit spelen..drummen..zingen (doe ik teveel)...en ik brabbel wat op Idril dr dwarsfluit.... |
|
|
  |
 |
Grunthor
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 20, 2004 21:13 |
 |
Mooi, mooi toch nog heel wat mensen die instrumenten bespelen
Heeft er niemand een band ? |
|
|
  |
 |
TheKimKommer
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
527 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 20, 2004 21:58 |
 |
Ik speel saxofoon en jaren iontensief in een jazzband gespeeld en optredens enzo..
maar met druk van school en priveleven als eerste met band gestopt en later ook met les en spelen. Heb m'n sax nog steeds enals drang en wil weer terugkomt ga ik ook wel weer spelen maar momenteel nog steeds geen behoefte aan.. Wil denk ik wel piano gaan spelen.. maar ja eigenlijk ook geen tijd voor.. |
 |
Ron Wemel
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 20, 2004 23:02 |
 |
Ik speelde drums en af en toe in een bandje gespeeld zonder optredens,
maar met druk o.a. van school en sporten ben ik gestopt met drummen en het bandje. Heb m'n drumstel ook meteen verkocht toen we gingen verhuizen... |
|
|
  |
 |
Sallygoo
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 20, 2004 23:16 |
 |
Ik speel gitaar...net als sambora meestal elektrisch...
Ben nu van les af (deed ik samen met Lien)...we hebben er 5 jaar opgezeten...
En ik kan ook wel een beetje piano spelen...komt door mn moeder.
En nja, dat was het wel ^^ |
_________________ Truth in its most subjective form
~embarrassed by your obvious indifference~ |
|
  |
 |
Flo
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 21, 2004 8:52 |
 |
Ik speel electriche gitaar, akoustische gitaar, piano, keyboard (doh),
drums (btje) en mondharmonica (klinkt heel lame, maar is heel leuk
om te doen) ..
Ik speel ook in een coverbandje, daarin speel ik electrische gitaar en
achtergrond zangeresje.. Want dat is niet egt me sterkste punt..
Vroeger in een soort coldplay bandje gespeeld, alleen dan zelfde
soort muziek maken...Niet coveren.. En daar bespeelde ik de toetsen..
 |
|
|
  |
 |
Rayna
The Psycho Admin

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 21, 2004 9:06 |
 |
Ik speel Hoorn, nou jah, heb gespeeld, ik doe het bijna nooit meer. Heb wel in een orkest gezeten voor 1,5 jaar. Maar daar ben ik ook mee gestopt en als ik er zo over nadenk, dan begint het toch weer te kriebelen.
Verder speel ik een beetje keyboard, maar echt spectaculair is dat nou ook weer niet.  |
|
|
  |
 |
|