Auteur |
Bericht |
CharlieWemel
Murderer
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 21, 2008 17:16 |
|
Hogwarts 2017
Een zoveelste schooljaar op Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry breekt aan. De toverwereld trekt massaal op om hun kinderen op de Hogwartsexpress te zetten, waar ze zullen worden vervoerd naar het magische kasteel.
Victoire Weasley en Teddy Lupin keren terug voor hun N.E.W.T.-examenjaar maar ondertussen arriveren de hulpeloze eerstejaars vol goede moed.
Waaronder Albus Potter, Rose Weasley, Lorcan & Lysander Scamander en Scorpius Malfoy zullen worden ingedeeld in de afdeling waar hun hart het meeste ligt.
De strijd zal losbarsten en daarbij ook het doorzettingsvermogen te slagen. De vrienden zullen worden gekozen, en de vijanden bepaald...
Sollicitatie lijstje
Code: | [size=18][b]Over Mijzelf: [/b][/size]
[b]Forumnaam:[/b]
[b]Leeftijd:[/b]
[b]RPG-evaring:[/b]
[b]Hoeveel ben je online:[/b]
[b]Bijzonders (dyslexie, schrijfstijl enz.):[/b]
[b]Waarom moet ik jou kiezen:[/b]
[size=18][b]Over mijn Personage: [/b][/size]
[b]Naam personage:[/b]
[b]Leeftijd:[/b]
[b]Afdeling:[/b]
[b]Innerlijk:[/b]
[b]Uiterlijk:[/b]
[b]Bevriend met:[/b]
[b]Thuissituatie (ouders, herkomst, familie enz.):[/b]
[b]Waarom dit personage:[/b]
[b]Overige Opmerkingen:[/b] |
De Rollen:
Gryffindor:
1e jaars, Albus Potter - CharlieWemel
1e jaars, Dominique Weasley - VRIJ
1e jaars, Roxanne Weasley - Sirius_fan
1e jaars, Marion Finnigan - Winkey
2e jaars, James Potter - jilly-ann
2e jaars, Fred Weasley - Mirmana
2e jaars, Julian Cooker - Cookiiemonster
7e jaars, Victoire Weasley - VRIJ
7e jaars, Teddy Lupin - nirphania
7e jaars, Lucy Weasley - HG
7e jaars, Dèvin Spenser - Bernou
Slytherin:
1e jaars, Scorpius Malfoy - Pumpkinsoup
1e jaars, Richard Zabini - Mirmana
1e jaars, Mannelijk OC - VRIJ
2e jaars, Bradin Connely - Rita_Skeeter
2e jaars, Mitch Servain - River
2e jaars, Megan Olson - jilly-ann
2e jaars, Donna Pittsburgh - xMartine
Ravenclaw:
1e jaars, Rose Weasley - VRIJ
1e jaars, Lorcan Scamander - CharlieWemel
1e jaars, Lysander Scamander - harry potter-
1e jaars, Vrouwelijk OC - VRIJ
De sollicitatie in het vorige topic van Bernou is behoorlijk goed en het personage spreekt me erg aan. Dèvin is dus door.
Lacrimosa en draco_malfoy liggen helaas uit de RPG aangezien zij al veel te lang niet hebben gepost. Als ze nog terug willen of een rede hebben kunnen ze mij een PB'tje sturen.
Vakantie lijstje:
Julian: 28/6 tot 26/7
Megan: 31/7 tot 17/8
Donna: 18/7 tot 10/8
Scorpius: 11/7 t/m 23/7
Zo, nu hoop ik dat met dit nieuwe Solli topic ook de RPG weer een beetje opnieuw kan beginnen. Veel plezier en succes met Solliciteren! |
_________________ Goodbye HPF! We'll miss you!
Gryffspammer van het jaar! |
|
|
|
DoubleD
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 22, 2008 16:30 |
|
Zal ik dan maar de eerste zijn? ^^
Over Mijzelf:
Forumnaam: DoubleD
Leeftijd: 14
RPG-evaring: Gemiddeld. Ik heb in LYAH gespeeld, Exodus en zit nu in VC. Al vanaf het begin.
Hoeveel ben je online: Elk dag wel een uurtje
Bijzonders (dyslexie, schrijfstijl enz.): Ik ben heb geen dyslexie en ik schrijf ik verhaalstijl.
Waarom moet ik jou kiezen: Omdat ik altijd wel online ben, dus regelmatig zal posten. Verder denk ik wel dat ik me in mijn personage kan verplaatsen.
Over mijn Personage:
Naam personage: Rose Weasley
Leeftijd: 11
Afdeling: Ravenclaw
Innerlijk: Rose is echt een kind van haar ouders. In tegenstelling tot haar vader kan ze schoolwerk en plezier maken heel goed scheiden. Ze is erg leergierig en heeft een goed stel hersenen. Ze is heel strederig en wil altijd het beste van het beste halen. Laconiek is ze zeker niet. Hoewel ze in de les kan overkomen als een betweter, valt dat reuze mee. Ze wil altijd graag mensen helpen, hoewel ze daar wel in kan doorslaan.
Rose heeft aardig wat temperament. Ze kan soms flink boos worden, en maakt het dan niet snel. Ze houd haar poot stijf.
Uiterlijk: Rose is de enige uit de Weasley familie wie bruin haar heeft. Het is lang, en nogal onhandelbaar. Ze heeft blauwe ogen en heeft een normaal postuur en een normale lengte. Ze heeft ook wat sproeten, en een vriendelijk gezicht.
Bevriend met: De Potters, Teddy en alle Weasleys
Thuissituatie (ouders, herkomst, familie enz.): Rose komt uit een hecht gezin. Ze heeft 1 broertje, Hugo, die over 2 jaar naar Hogwarts gaat. Haar moeder, Hermoine Granger, was toen zij op Hogwarts zat erg slim. Rose kan het ook erg goed vinden met haar vader, Ron Weasley. Verder komt ze vaak over de vloer bij de Potters, en rekent Lily, James en Albus ook echt als haar broer(tje)s en zusje.
Waarom dit personage: Omdat ik de ship R/H gewoon heel leuk vind, en Rose me echt een lief meisje lijkt.
Overige Opmerkingen: Als ik word toegelaten, krijg ik dan wel een samenvatting? [a] |
|
Pumpkinsoup
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
54 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 24, 2008 21:44 |
|
Is Zabini dood ofzo? Want ik heb er niks meer van gemerkt verder . |
|
|
|
jilly-ann
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 25, 2008 8:06 |
|
Ik ben van 31 Juli tot 17 Augustus weg |
_________________ She's wishing someone would notice the insecurities behind her smile, and the tears hiding behind her eyes |
|
|
|
pinda_12
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 29, 2008 20:11 |
|
Over Mijzelf:
Forumnaam: pinda_12
RPG-evaring: Ik zat in Vaile Castle, maar door lang niet te posten ben ik er waarschijnlijk uit gekickt. En nu wil ik in schone lijn weer starten.
Hoeveel ben je online: 2 uur per dag in de vakanties, en anders 1 uur.
Bijzonders (dyslexie, schrijfstijl enz.): geen dislexie, en ik schrijf in verhaalstijl
Waarom moet ik jou kiezen: Omdat ik regelmatig post als het nodig is.
Over mijn Personage:
Naam personage: Victoire Weasley
Leeftijd: 17
Afdeling: Griffoendor
Innerlijk: Victoire heeft veel charme van haar moeder, hiermee probeert ze Teddy Lupin te versieren. Ze is niet al te slim en maakt vaak slordige fouten in oefeningen die ze moet doen in de lessen. Zij vond het dan ook moeilijk om haar SLIJMBALlen examen in het vijfde jaar te halen. Verder lijkt ze meer op haar vader Bill, dat is dat ze naar Zweinstein is gegaan en bij Griffoendor is gekomen. Maar af en toe schuilt er wel een beetje Glamorgana in haar.
Uiterlijk: Ze heeft rood, lang haar dat net over haar schouders valt. Door de vele crémespoeling die ze erin doet onder het wassen is het heel glad en goed kambaar. Hier geeft ze meestal ook haar aandacht aan als ze jongens probeert te versieren. Ze heeft bruine ogen waar een kleine blauwe glans doorheen zit. Ze draagt, als ze haar gewaad niet aan heeft, rokken met jasjes erboven zodat ze ook iets van haar moeder voelt als ze op Zweinstein is.
Bevriend met: Weasleys, Potters, Lupins
Thuissituatie (ouders, herkomst, familie enz.): Haar ouders Fleur en Bill waren beide tovenaars van andere scholen. Fleur van Beauxbattons en Bill van Zweinstein. Victoire leed thuis een normaal leven en op haar elfde kreeg ze een brief van Zweinstein.
Waarom dit personage: Ze sprak me heel erg aan op internet en ik had al veel over haar gelezen op engelse sites. (daar staat echt veel info over fleur, lappen met text)
Overige Opmerkingen: Ze heeft altijd haar toverstok bij zich |
_________________ Slythpride forever |
|
|
|
Pumpkinsoup
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
54 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 29, 2008 22:59 |
|
Ik wil graag een 7ejaars erbij gaan spelen xD, dus zodoende ^^.
Over Mijzelf:
Forumnaam: Pumpkinsoup
Leeftijd: 18
RPG-evaring: Deze RPG al met Scorpius, Vaile Castle.
Hoeveel ben je online: Minstens 3 uur per dag.
Bijzonders (dyslexie, schrijfstijl enz.): Verhalende schrijfstijl en goed in de Nederlandse taal.
Waarom moet ik jou kiezen: Ik wil graag een personage erbij gaan spelen omdat ik vind dat ik met Scorpius te weinig aandacht aan de RPG besteed omdat op het moment Zabini totaal niet aanwezig is, het me leuk lijkt om een meisje te spelen, een Gryff te spelen EN om een 7ejaars te spelen ^^.
Over mijn Personage:
Naam personage: Victoire Weasley
Afdeling: Griffoendor
Innerlijk: Victoire is een vriendelijk en lief meisje, dat erg charmant kan zijn en mannen met enkele woorden om haar vinger kan winden. Maar ze heeft ook de temperamentvolle Franse én Glamorgana kant van haar moeder geërfd. Het is geen katje om zonder handschoenen aan te pakken. Victoire is een slimme en dappere meid en heeft het goed naar haar zin op school. Ze heeft veel vrienden, heeft een erg goede band met haar familie op school en ze heeft ook een oogje op een jongen. Teddy Lupin genaamd. Victoire kan ook nog wel eens lui en vervelend zijn op school, maar dat heeft ze geërfd van haar ooms, wat niet erg gek is ^^. Victoire houdt er van om buiten te zijn en rond te hangen, maar ze vindt het ook niet erg om in de leerlingenkamer een spelletje toverschaak of een spelletje exploderend kaarten te spelen. Verder heeft Victoire een voorkeur voor mode. Doordat haar moeder Glamorgana is en Frans, heeft ze dit mee gekregen van haar. Ze let altijd goed op haar uiterlijk en ook op haar kleding.
Uiterlijk: Victoire is lang en slank, met lange rode haren dat tot haar middel valt en een prachtig gezicht. Ze heeft felgroene ogen, waar de je haat en de liefde uit kan lezen. Ze kleedt zich graag casual, niet te veel poespas, gewoon een broek met een shirtje en een stel gympen. Wel zorgt ze er altijd voor dat alles goed bij elkaar past, het kraakhelder schoon is en dat ze er aparte features (kan niet op het NL woord komen) aan heeft. Op school moet ze uiteraard haar uniform aan, maar ook hier probeert ze zoveel mogelijk te experimenteren om maar uniek en origineel te zijn.
Bevriend met: Victoire is bevriend met Teddy Lupin, de Weasleys en de Potters. Dit is vrij normaal, aangezien ze veel bij haar familie over de vloer komt.
Thuissituatie (ouders, herkomst, familie enz.): Victoire is een dochter van Bill Weasley & Fleur Weasley - De La Cour. Haar ooms zijn Ron, George, Charlie, Percy en wijlen Fred Wemel en de beroemde Harry Potter uiteraard, waar haar tante Ginny mee getrouwd is. De vrouw van haar oom Ron is Hermione Weasley - Granger, die al sinds Hogwarts zijn grote liefde is. Haar oom George is getrouwd met de ex vriendin van zijn broer Fred, Angelique. Haar grootouders zijn Arthur en Molly Weasley en de De La Cours. Haar nichten en neven zijn Albus, James en Lily Potter, Rose en Hugo Weasley, Roxanne Weasley, Dominique Weasley, Fred Weasley, & Lucy Weasley.
Haar herkomst is volbloed tovenaar, maar dit boeit haar vrij weinig. Ze heeft een fijn thuis, ze houdt van haar ouders en ze is ook altijd erg blij als ze in de vakanties weer naar huis mag, ook al vindt ze het op Hogwarts nog zo fijn. Haar ouders zijn nooit rijk geweest, maar ook nooit arm of dat ze het zuinig aan moesten doen, zoals bij haar vader. Zij zijn dan ook niet met zijn 9en, wat waarschijnlijk veel uitmaakt. Haar vader is vloekbreker bij Gringotts in London en haar moeder werkt ook voor Gringotts, maar zij heeft een kantoorbaantje. Haar oom George heeft een fopshop op Diagon Alley.
Waarom dit personage: Ik vind Bill een erg interessant personage. Ik was aangenaam verrast toen ik zag dat zijn rol vergroot was in het zevende boek en ik vind Fleur ook een erg leuk personage, ook al kan ze soms heel erg bitchy en Frans overkomen. Het lijkt me leuk om deze trekjes samengevoegd te zien in hun dochter.
Overige Opmerkingen: Ik heb Victoire zo goed mogelijk als ik kon beschreven, ook al is het niet zo'n lange sollicitatie. Ik hoop dat het goed genoeg is. Mocht dit niet zo zijn, wil ik hem altijd aanpassen. |
|
|
|
CharlieWemel
Murderer
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 03, 2008 18:34 |
|
Zo, de uitslag.
DoubleD: Ondanks dat je solli erg kort was, waren alle karakter punten genoemd en vind ik het een goede solli. Je hebt een paar eigen karaktertrekjes erbij bedacht en een paar van de oude Rose gebruikt. Ook weet ik dat je RPG-stijl erg fijn is. Veel plezier met RPG-en. Door.
Pinda_12: Ook jouw solli was erg kort en er stonden bepaalde zinnen in die ik nogal- raar vond. Voorbeeld: Citaat: | Victoire heeft veel charme van haar moeder, hiermee probeert ze Teddy Lupin te versieren. | Het staat gewoon nogal raar. Ook de 'overige opmerkingen' en 'waarom dit personage' waren nogal vreemd. Ook heb ik een aantal posts in Vaile Castle van je gezien en je RPG-stijl is een beetje lastig te volgen. Niet door.
Pumpkinsoup: Lekker lange solli, goede beschrijving, fijne RPG-stijl. Weinig meer toe te voegen. Door. |
|
|
|
Genner
Bohemian Writer
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 04, 2008 19:07 |
|
Over Mijzelf:
Forumnaam: Genner
RPG-evaring: Moonlight Secrets, Haunted Mansion, The Middle Ages, Last Year At Hogwarts, The Island, Vaile Castle, 1974 - A Marauders RPG, Hogwarts 2017
Hoeveel ben je online: In de vakantie elke dag, in het schooljaar ook meestal elke dag.
Bijzonders (dyslexie, schrijfstijl enz.): Verhalende schrijfstijl.
Waarom moet ik jou kiezen: Ik heb al in deze RPG gespeeld als Scorpius Malfoy, maar toen werd het te druk op school (einde van het schooljaar enzo). Nu heb ik echter veel tijd om te RPG'en en ik heb er ook zin in.
Over mijn Personage:
Naam personage: Eva Daniels
Afdeling: Ravenclaw
Innerlijk: Eva is een koppig meisje dat houdt van een goede discussie. Haar ongelijk zal ze nooit toegeven en door haar zelfverzekerde houding wordt ze weleens arrogant genoemd. Ze is eigenlijk best gevoelig, maar houdt haar emoties voor zichzelf. Ze wil niet dat mensen denken dat ze zwak is. De enige tegen wie ze echt praat, is haar beste vriendin, Rose Weasley.
Eva is nogal serieus en ze houdt helemaal niet van verassingen. Ze is een beetje een structuurfreak, alles wil ze plannen.
Voor haar vrienden zou ze door het vuur gaan, maar ze noemt je enkel je vriend als ze je volledig vertrouwt. Heel wat leeftijdsgenoten vinden haar vreemd en ze doet alsof dat haar allemaal niks kan schelen, maar eigenlijk doet het haar wel pijn.
De enige die haar aan het lachen maakt, is Rose. Deze Weasley is ook de enige die haar af en toe uit haar schulp krijgt.
Uiterlijk: Eva heeft een gemiddelde lengte. Haar haar is pikzwart en ze draagt het altijd los. Ze heeft felblauwe ogen en een bleke huid. Ze draagt steeds haar school. Ze kijkt altijd wel serieus.
Bevriend met: Rose Weasley, Lorcan Scamander, Lysander Scamander. Ze kan het ook best vinden met de Potters, de Weasleys en Teddy, maar dat komt vooral door haar vriendschap met Rose.
Thuissituatie (ouders, herkomst, familie enz.): Eva Daniels heeft een oudere broer, Simon. Simon is 11 jaar ouder en ze heeft een goede band met hem. Hij is getrouwd en woont nu in Ierland, dus ziet ze hem niet vaak meer. Haar moeder werkt op het Ministerie bij de administratie van de Wikenweegschaar, haar vader heeft een brillenwinkel op de Wegisweg. Haar vader en moeder leven eigenlijk naast elkaar, maar Eva heeft het nooit anders geweten en is eraan gewend. Ze vindt van zichzelf dat ze een gelukkige jeugd heeft gehad - niet de beste, maar het kon erger.
Waarom dit personage: Omdat het me leuk leek iemand te spelen die niet pure evil is, maar ook niet helemaal goed. Eva is een beetje een mengeling en dat vind ik wel interessant om te spelen.
Overige Opmerkingen: Krijg ik een samenvatting als ik word toegelaten? |
|
|
Pumpkinsoup
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
54 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 06, 2008 14:06 |
|
Scorpius en Victoire zijn een tijdje minder aanwezig, aangezien de adapter van mijn laptop dood is en het denk ik minstens 2 tot 3 weken gaat duren voor die weer binnen is . Ik zit nu tijdelijk op mijn moeders laptop en als ik bij mijn vriendje ben zal ik ook wel posten, maar het wordt dus iig minder dan nu. |
|
|
|
Bernou
Huffelpuf Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 13, 2008 21:29 |
|
Ik ben vanaf morgen tot en met maandag niet aanwezig, omdat ik dan op Lowlands zit. Dus posten wordt dan ook erg moeilijk. Gelijk daarna begint mijn school ook weer, dus zal ik ook minder vaak online zijn dan nu. |
_________________ It's time to say goodbye..Goodbye HPF. <3
20/07/06 - 01/01/09 |
|
|
|
Niinza
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 13, 2008 22:40 |
|
Over Mijzelf:
Forumnaam: Niinza
RPG-evaring: Geen op HPF ö, wel op andere forums maar dat telt niet zeker xD
Hoeveel ben je online:
Bijzonders (dyslexie, schrijfstijl enz.): Verhalende RPGstijl
Waarom moet ik jou kiezen: Omdat ik hoop dat ik dan wat aan de RPG kan toevoegen!
Over mijn Personage:
Naam personage: Kyara McGowan.
Afdeling: Ravenklauw.
Innerlijk: Kyara is een apart meisje. Ze is serieus, waardoor ze soms als ‘saai’ wordt beschreven door andere mensen. Ze is ook best stil, voor haar eigen mening uitkomen vind ze eng. Ze heeft een raar gevoel voor humor, dat alleen mensen die ze echt kent begrijpen. Ze is niet echt lui, maar heeft meestal niet de goede motivatie om echt aan het werk te gaan. Ze is altijd al geïntresseerd geweest in Geschiedenis van Toverkunst, wat ook haar favoriete vak is.
Uiterlijk: Haar kledingstijl is een beetje strak en netjes. Ze heeft een poppige uitstraling, met een rond hoofd en volle lippen. Over haar haar is ze altijd heel onzeker; het is roodbruin dat er maar bij hangt, tot iets over haar schouders. Kyara is redelijk klein, waar ze zich ook aan ergert. Haar ogen zijn bruin, net als die van de rest van de familie. Volgens haar moeder heeft ze een 'krachtige' neus, waar ze zich best een beetje aan ergert.
Bevriend met: Lorcan en Lysander.
Thuissituatie (ouders, herkomst, familie enz.): Kyara komt uit een volbloedfamilie, haar moeder en vader werken beide op het Ministerie. Het gezin is niet erg close, waardoor Kyara ook wat teruggetrokken is. Ze heeft geen broertjes of zusjes. Met haar opa’s en oma’s heeft ze ook bijna geen contact.
Waarom dit personage: Ik vind het een interessant persoonlijkheid en het lijkt me leuk om in haar in te leven.
Overige Opmerkingen: ALS ik word toegelaten, graag een samenvatting :] |
|
|
|
Sirius_fan
1e jaars
Verdiend:
89 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 13, 2008 23:03 |
|
Ik ben vanaf 14 augustus tot en met 24 augustus op vakantie, dus kan dan helaas niet reageren, sleep Roxanne maar een beetje mee. |
|
|
|
|
CharlieWemel
Murderer
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Sep 10, 2008 14:21 |
|
Hoi allemaal.
Wegens tijdgebrek en veel schoolwerk etc. meld ik me voor (bijna) alle RPG's af. Ik ben hier nu ene tijdje leider, maar de RPG loopt al langer wat slecht. Als er iemand de RPG over wilt nemen moet hij/zij het maar zeggen, dan zal ik even wat dingen overdragen.
Zo niet, dan gaat deze RPG waarschijnlijk dicht binnenkort. |
|
|
|
pinda_12
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Sep 11, 2008 17:59 |
|
Over Mijzelf:
Forumnaam: Pinda_12
RPG-evaring: FFF: At the other side of the world, HPF: ingespeeld: Vaile Castle, Jungle Expedition
Hoeveel ben je online: Elke dag wel 1 uur of 2 uren lang
Bijzonders (dyslexie, schrijfstijl enz.): Verhaalstijl
Waarom moet ik jou kiezen: Omdat jij het wilt
Over mijn Personage:
Naam personage: Chase Williams
Afdeling: Slytherin
Innerlijk: De sluwe Chase heeft altijd iets op te merken aan de kleding van mensen uit andere afdelingen. Hij zegt meestal dat het lelijk is of dat het hen niet staat.
Chase trekt veel op met Scorpius en Richard. Hij lijkt wel een beetje op Scorpius in zijn gedrag. Hij is dus sluw, houd van het pesten van de Griffoendor leerlingen, maar heeft ook andere karaktereigenschappen.
Chase is vaak snel verliefd op meisjes. Hij kan er zelf niks aan doen, maar wordt het nou eenmaal. Zelf vindt hij het ook niet echt erg, maar wil het soms ook weer niet, al dat verliefdheids gedoe wordt hem dan te veel.
Chase heeft buiten school om ook zijn hobby's. Een van zijn grootste hobby is sporten. Rond school kan dat mooi, dus rondjes rennen om de school heen doet hij wel vaker als hij daar is. Althans dat dat kan heeft hij gehoord van zijn afgestudeerde broer. Chase wil niet dat Scorpius merkt dat hij rondjes rent om school en probeert het dus op on-normale tijden te doen. Dat vindt hij het prettigst.
Uiterlijk: Chase heeft donkerblond tot lichtbruin haar dat tot iets over zijn oren valt. Hij heeft donkerblauwe tot lichtbruine ogen die iets cools uitstralen.
Chase draagt natuurlijk zijn gewaad met daaronder hippe rustgevende shirtjes, waardoor het een coole, relaxte blik uitstraalt. Hij draagt onder zijn shirts meestal een spijkerbroek die een beetje wijdt uitvalt, daar weer onder draagt hij gewone schoenen die niks uitstralen.
Bevriend met: Scorpius Malfidus, Richard Zabini, Bradin Connely, Mitch Servain, maar toch het meest bevriend met Scorpius, omdat ze ook hun innerlijke kenmerken een beetje delen.
Thuissituatie (ouders, herkomst, familie enz.): Volbloedgezin, op zijn opa na. Zijn opa was helemaal geen tovenaar. Zijn eigen zoon heeft hem op misterieuze wijze vermoord. Hier had Chase helemaal geen verdriet van.
Waarom dit personage: Ik vind het leuk om een Zwadderaar te spelen, ik hou va die afdeling en mijn IC is beter in een soort Draco typje ^^
Overige Opmerkingen: Misschien edit ik later een banner erbij ^^ |
_________________ Slythpride forever |
|
|
|
Sacha
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
52 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Sep 12, 2008 19:25 |
|
@CharlieWemel: O nee deze Rpg mag niet sluiten. Je zal wel denken wat komt die vreemde hier opeens doen en zeggen dat de rpg niet mag stoppen terwijl ze er zelf niet in zit ^^ en dat is waar want ik wou net gaan solliciteren. Ik heb een lange tijd niet meer gerpgt i.v.m. met school en blijvenzitten maar nu wil ik de draad weer oppakken en dus bij de deze rpg. En dus las ik nu dat je wilde gaan stoppen, wel erg jammer maar ik begrijp je schooldrukte. Ik snap dat het misschien niet zo handig is omdat ik niet echt in de rpg zit maar als je niemand kan vinden die de rpg wilt over nemen zou ik het wel willen proberen. Wel is het zo dat ik nog niet eerder een rpg heb geleid maar ik wil me er wel erg graag voor in zetten. Nouja kijk maar
Nu eindelijk hier mijn solli...
Over Mijzelf:
Forumnaam: Sacha
Leeftijd: 16
RPG-evaring: Hier op dit forum ongeveer 2 jaar en ik begin nu weer net na mijn break van 4 maanden.
Hoeveel ben je online: Ongeveer 1 á 2 uur perdag
Bijzonders (dyslexie, schrijfstijl enz.): Geen dyslexie en schrijfstijl is gewoon verhalend.
Waarom moet ik jou kiezen: Omdat ik dit een hele leuke rpg vind. Ik heb hier eerder heel even ingezeten en ik wil het gewoon helemaal weer opnieuw proberen en ik heb er zin in!
Over mijn Personage:
Naam personage: Dominique Weasley
Leeftijd: 11 jaar
Afdeling: Gryffindor
Innerlijk: Dominique is een vriendelijke jongen. Hij houdt wel van een grapje en van gezelligheid. Het liefst is Dominique te vinden met wat vrienden om zich heen. Ook zit hij liever buiten de les dan erin. Vooral omdat hij het allemaal maar erg lastig vind, zelfs al doet hij zijn best ervoor. Dominique is erg avonduurlijk ingesteld en je zal zal hem ook niet moeten uitdagen want elke uitdaging neemt hij aan. Soms als hij boos is kan hij wat agressief worden. Maar des on danks is Dominique veel met z'n uiterlijk en meisjes bezig. Hij weet altijd wel weer een leuk verhaaltje te verzinnen waarmee hij ze probeert in te palmen.
Uiterlijk: Dominique is iets langer dan de gemiddelde eerste jaars. Hij heeft blond kort/stijl haar en bruine ogen. Meestal draagt hij een tredy shirt of overhemd op een jeans met zijn gympen eronder. Ook heeft Dominique een oorbel in zijn linker oor. Maar dat is niet zijn enige sierraad ook draagt hij een zilvere ketting en een ring met een grote D erin gegraveerd van zijn eigen naam.
Bevriend met: Zijn zus natuurlijk, Roxanne, Albus, Julian en nog wat Gryffindors
Thuissituatie (ouders, herkomst, familie enz.): Dominique woont gezellig bij zijn vader en moeder en zus Victoire. Zijn familie is groot en erg gezellig. Wel valt hij een beetje buiten de boot met zijn blonde haar.
Waarom dit personage: Omdat de mix van Bill en Fleur mij gewoon heel leuk lijkt om te spelen.
Overige Opmerkingen: Volgens mij niet meer ...
|
_________________ Matthew Fox <33333
|
|
|
|
|
|