Auteur |
Bericht |
BeeGee Kenobi
The Lost Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 31, 2004 17:59 |
 |
Ello Mensjes!
Ik kwam op een school excursie naar de stad Trier ineens langs een kathedraal die ik gewoon van binnen zo op Hogwarts vond lijken dat ik er een foto van gemaakt heb:
En ik zat laatst te kijken waar ik naartoe wilde op vakantie...toen kwam ik dit kasteel tegen..dat mij zo ongelooflijk aan Hogwarts deed denken:
Hebben jullie ook van zulke foto's of ontdekkingen gedaan??
Ik ben zeer benieuwd.. |
|
|
  |
 |
Gael
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 31, 2004 18:19 |
 |
Wow!! o.o echt gaaf! die eerste lijkt heel erg op de gang die gefilmd wordt in film 2 alf Ron,Harry en Hermione door die gang lopen en Harry iets bijbrengen.
Mijn neef is ook naar Trier geweest maar ik heb hem hier nooit over gehoord! |
|
|
  |
 |
krauwel
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
Woonplaats: op argus vilder zijn kantoor waar ik altijd na moet blijven, vanwege mijn vele streken
|
Geplaatst:
Za Jul 31, 2004 18:37 |
 |
wooow het lijkt echt bijna sprekend
echt gaaf jmmr gnoeg heb ik zelf niet zulke foto's want het lijkt bijna hogwarts |
|
|
  |
 |
BeeGee Kenobi
The Lost Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 31, 2004 18:39 |
 |
Jah he..ik had gewoon even een Deja vu..en het leuke is...ik ga er over een paar weken weer naartoe..ik hoop dan wat meer foto's van de Kathedraal te maken.....
De torentjes doen ook heel Hogwarts achtig aan.. |
|
|
  |
 |
Fleur Delacour
5e jaars

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 31, 2004 18:45 |
 |
Sirius Black's Girl! schreef: | Jah he..ik had gewoon even een Deja vu..en het leuke is...ik ga er over een paar weken weer naartoe..ik hoop dan wat meer foto's van de Kathedraal te maken.....
De torentjes doen ook heel Hogwarts achtig aan.. |
Ah, wat cool zeg. Het lijkt idd sprekend! Ik heb helaas zelf nooit een 'Harry Potter Deja Vu' gehad. Maarreh; waar in vredesnaam ligt Trier? (Ik ben een Aardrijkskunde-ramp...) |
Laatst aangepast door Fleur Delacour op Zo Aug 01, 2004 13:03; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Bright Moon
4e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 31, 2004 18:47 |
 |
Das echt leuk!
Het lijkt er echt op.
En die torentjes ook, het is echt heel mooi.
Ikzelf heb nog nooit zoiets tegengekomen, als ik dat doe, trek ik zeker foto's! |
_________________ "Knowing is independent of being. I did not know you existed before you bumbled in here and ruined my nap. Yet that doesn't mean you weren't real before you woke me."
(Solembum, uit 'Eragon') |
|
  |
 |
renser
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 31, 2004 18:50 |
 |
Dat wist ik wel hoor. Maar nu ik de foto zie, denk ik niet dat het bij de porta nigra zelf ligt. Trier is ook een bisdom, dus het zal wel de kathedraal zelf zijn of een abdij daar in de buurt. Trier (triest) licht bij de luxemburgse en Franse grens, in duitsland. |
|
|
  |
 |
BeeGee Kenobi
The Lost Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 31, 2004 18:55 |
 |
Het is inderdaad bij de Porta Nigra....zowat om de hoek...een eindje van de Porta Nigra af (Porta Nigra = zwarte poort..zwart geworden door uitlaatgassen)..
Ik heb nog ergens een foto van deze kathedraal..van buiten dan..maar die benk kwijt..zodra ik hem weer vind...dan post ik um...
Ik vond trouwens nog deze foto van dat kasteel:
Ik vind het gewoon ZO Hogwarts achtig..dit staat trouwens in de streek Bavaria in Duitsland.. |
|
|
  |
 |
Asha
2e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
Woonplaats: In Rajasthan waar 'Asha' een sterke drank is. *hips*
|
Geplaatst:
Za Jul 31, 2004 19:01 |
 |
Zeker op die laatste is dat kasteel net Hogwarts..ook door de mist. Ik stel me namelijk altijd voor -wanneer ze aankomen op Hogwarts- dat er in dikke laag mist hangt boven het meer en om Hogwarts heen. Nu nog iets meer schemering en het is het plaatje wat in mijn hoofd zit. |
|
|
  |
 |
Sambora
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 31, 2004 19:18 |
 |
wow die bovenste foto lijkt net of het zweinstein is...!
die andere foto's vind ik mooi... maar eerlijk gezegt niet echt op zweinstein lijken... |
_________________ You know, you remind me of a poem I can't remember, and a song that may never have existed, and a place I'm not sure I've ever been to
- Don't You Know Who I Think I Am - |
|
  |
 |
arlena
6e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
Woonplaats: There where my bed sleeps, my book reads and my mouth eats . . and my bloody head aches
|
Geplaatst:
Za Jul 31, 2004 19:32 |
 |
Supermooi
Ik ben zelf wel een keer in een kathedraal
geweest die ik ook veel van Hogwarts weg
vond hebben ... ik zal even kijken of ik
er hier foto's van heb |
|
|
  |
 |
SilverUnicorn
6e jaars

Verdiend:
229 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 31, 2004 19:42 |
 |
Ja ze zijn heel erg mooi, ik wist niet eens dat het mogelijk was om zoiets als Hogwarts te bouwen. Wel dus, en het is ook nog heel goed gelukt. Super foto's SBG  |
|
|
  |
 |
Pottergirl
Heksenleider 2e klas

Verdiend:
627 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 01, 2004 12:45 |
 |
Dat is egt prachtig!
Ik ga aanstaande vrijdag naar Oostenrijk op vakantie voor 2 weekjes, en ik hoop dat daar ook veel Harry Potter-achtige iddylische plekjes voorkomen... ik ga ze zeker fotograferen! Leuk idee om dat op te zoeken, origineel!  |
|
|
  |
 |
Unni
2e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 01, 2004 12:52 |
 |
Oh, wow SBG ^^ Ik wil ook naar Trier!
Oh... Volgens mijn moeder ben ik daar al geweest ^^" Maar ik was nog klein en had nog nooit van HP gehoord, dus...
Dat is die allerhoogste toren de Astronomietoren, en die ene daar, de tweede-hoogste, de toren van Gryffindor
Zo op die heuvel/berg, met die mist eromheen... Echt knap...
En die gang, net echt!
Ik wil ook nog es naar Trier!!! |
|
|
  |
 |
Tim Lupos
6e jaars

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 01, 2004 13:44 |
 |
Wow,
das een mooie Kathedraal.
Doet me inderdaad een beetje aan Hogwarts denken.
Ik wil ook graag naar Trier.... |
|
|
  |
 |
|