Auteur |
Bericht |
Fabs
Dreuzel

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 01, 2004 10:57 |
 |
OKeey, ik denk dat iedereen wel muziek luistert ^^ ongeveer..
en mij vraag is van wie denk jij nou "na dit nr horen we nix meer van hem/haar // of hoogstens nog 1 of 2 nummers" eendagsvlieg dus.... of wie is echt een blijvertje? die ckr een paar jaartjes mee kan op z'n minst.
Even voor de duidelijkheid, het gaat er dus niet om wie je GOED of slecht vindt.... dus als jij zegt "hillary duff is een eendagsvlieg" zegt dat niet dat je haar nrs die ze heeft gemaakt ook meteen slecht hoeft te vinden
Oke lijstje van een paar mensen, met mijn mening dr over
Eendagsvliegen:
~ Hillary Duff (beetje eentonig)
~ O-zone (Na dit nr hebben de meesten 't wel gehad? of nu al ^^ )
~ JoJo (heeft geen super stem voor tig albums denk ik)
~ Boris ( Ik denk dat de meesten ook wel genoeg van 'm hebben, z'n album loopt niet goed wat ik had gehoord... hij heeft een goede stem, maar ik denk dat op een gegeve moment mensen nogal "borismoe" worden zegmaar *ben ik ook al een poos ^^*)
~ En nog 95% van de Idols zooi (kijk maar naar Idols 1, 1 hit, and that's it)
Blijvertjes
~ Robbie Williams (bewijst 't al jaren steeds)
~ Usher (bewijst 't ook al een poos *helaas voor mij * )
~ Anastacia (gaat ook al 4 jaar weer mee, en ze is de enige in NL die al dr 3 albums op 1 heeft gehad)
~ Maroon5 (gaan al een poos mee... en tis geen commerciële rotzooi, naar mijn mening)
~ Justin Timberlake (z'n eerste album verkocht snel, en hij heeft een goede stem, met steeds andere nr's qua stijl. Hij houdt 't wel vol denk ik ) |
|
|
  |
 |
Cindy_Malfoy
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 01, 2004 19:00 |
 |
Ik ben het helemaal eens met jouw lijst.
Boris vond ik eerst ook goed, maar nu heb ik een schijthekel aan da nummer van hem. alle liedjes klinken wel hetzelfde.
Maroon 5 is keigoed en anastacia heeft nu ook goei muziek..
een blijvertje voor mij is ook: dj tiësto |
|
|
  |
 |
Gael
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 01, 2004 19:02 |
 |
O-zone hadden geowon weg moeten blijven!
En het zijn eendagsvliegen!!
Goh, neem = een voorbeeld aan Haiducii.. die een nieuw nummer heeft! |
|
|
  |
 |
Sambora
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 01, 2004 20:05 |
 |
ik ben het met je lijst eens... behalve bij justin timberlake...ik hoop eigenlijk dat hij snel verdwenen zal zijn... maar dat zal wel niet... ik vind hemniet geweldig... maar hij heeft goede carriere
maar ik denk wel dat boris een blijver is... ook al vind ik die ook niet geweldig... hij heeft een goede stem... |
_________________ You know, you remind me of a poem I can't remember, and a song that may never have existed, and a place I'm not sure I've ever been to
- Don't You Know Who I Think I Am - |
|
  |
 |
Justintime
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
356 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 01, 2004 20:52 |
 |
Ik ben het eens met jou lijstje, alhoewel een paar van idool(belgische idols) wel heel goed zijn, dus wel zullen blijven. Maar Peter (winnaar van idool) hoor je ook al niks, maar dan echt niks meer van...
Edit: en volgens mij is Hilary duff ook wel een blijver, ze zingt heel goed ... |
like a lovers song |
|
  |
 |
Fabs
Dreuzel

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 01, 2004 21:14 |
 |
Jah de belgische Idols ken ik niet... dus dat weet ik niet
maar hier in Nederland stelt 't niet veel voor
~jamai nix.. en de rest .. ach. alleen jim nog een beetje, maar dat is meer omdat de meesten hem leuk vinden
Maar maken jullie anders ook zo'n lijstje? of kopieer de artiesten die ik heb gebruikt en vul daarbij jouw eigenartiesten aan + jouw mening of ze blijvertjes zijn of niet  |
|
|
  |
 |
Persephone
2e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 01, 2004 23:47 |
 |
Ik ga even Boris verdedigen, ook al houd ik de top 40 enzo helemaal niet bij XD ;
Ik denk dat er qua blijfheid wel een groot verschil zit tussen Jim/Jamai & Boris. Boris kan zingen en kan zijn eigen muziek maken. Jamai kan helemaal niks & Jim ziet er voor de tienermeisjes alleen een beetje leuk uit. Als Boris nou eens van die idiote producers af zou komen & gaat doen wat hij altijd al deed dan zie ik hem nog wel blijven. Maar ja .. met Idols en hun evil-scheme zal het waarschijnlijk wel veel te lang duren voor hij met ze kan breken ...
Over die andere blijvers/eendagsvliegen heb ik weinig te zeggen .. de commercieele muziek volg ik al lang niet meer ^^. |
Laatst aangepast door Persephone op Zo Aug 01, 2004 23:50; in totaal 2 keer bewerkt |
|
  |
 |
Rayna
The Psycho Admin

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 01, 2004 23:47 |
 |
Met je eendagsvliegen ben ik het wel redelijk eens.. Idols heeft zijn piek wel gehad.. ik denk dat alleen Hind het nog ver gaat schoppen. De Belgische idols heb ik eerlijk gezegd niet zo gevolgd dus daar kan ik niet over oordelen ( die van duitsland weer wel )
Jojo is gewoon te jong om het lang vol te houden en op Hillary Duff raak je na een tijdje ook wel uitgekeken.
Je blijvertjes vind ik goed ingeschat, maar zelf hoop ik dat Anastacia en Maroon 5 het toch niet echt gaan redden.. maar dat is alleen omdat ik de muziek gewoon niets vind. Maar dat zal wel verloren hoop zijn, zeker Anastacia houdt het nog wel een tijdje vol.
De rest van je blijvertjes vind ik gewoon toppie.. daarvan hoop ik echt dat ze het nog jaren volhouden!! |
|
|
  |
 |
Unni
2e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 01, 2004 23:51 |
 |
Ik hoop in ieder geval dat ze die sul van een Usher snel in en vergeethoek duwen
Die heeft zo'n ego, dat is gewoon een domper op z'n hele zangcarrière...
Ik hoop dat Maroon 5, Robbie en Anastacia nog lang medraaien, die zijn gewoon top ^^ En over JT sta ik neutraal... Z'n muziek is leuk, maar iets in z'n doeningen stoort me...
Verder denk ik dat van de Belgische Idols enkel Natalia nog even zal verderdoen... Die haar nieuwste is zo mooi
Maar ik ben echt zó blij dat die Brahim er niks meer van bakt ^^ |
|
|
  |
 |
Justintime
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
356 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 02, 2004 0:03 |
 |
Unni schreef: | Ik hoop in ieder geval dat ze die sul van een Usher snel in en vergeethoek duwen
Die heeft zo'n ego, dat is gewoon een domper op z'n hele zangcarrière...
Ik hoop dat Maroon 5, Robbie en Anastacia nog lang medraaien, die zijn gewoon top ^^ En over JT sta ik neutraal... Z'n muziek is leuk, maar iets in z'n doeningen stoort me...
Verder denk ik dat van de Belgische Idols enkel Natalia nog even zal verderdoen... Die haar nieuwste is zo mooi
Maar ik ben echt zó blij dat die Brahim er niks meer van bakt ^^ |
NIETS TEGEN BRAHIM HE!
*duwt Unni in een hoekje*
Durf er niet uit te komen hé!
*Grinnikt als ze Unni in een hoekje ziet*
Héhé dat is grappig!
En nu terug on:
Ik ga ook een lijstje maken:
Eendagsvliegen:
Usher(ok hij had vroeger mooie hits, maar er zit nu gewoon geen booschap meer in!)
Frankee - Eens gauw naäpen lijkt een rage te zijn?
Eamon- Rap wat vloeken en hij heeft een hit... Zo werkt het niet!
M-kids- Ze pakken gewoon oude liedjes en maken daar een nieuwe hit van...Echt origineel....
Haiducci- Weer zoals bij Frankee, en ze kan gewoonweg niet zingen, precies een vent:s
O-zone- eens gauw een zomerhit scoren en dat is het dan ook...
Natalia- Ok de meesten vinden dat ze goed zingt, maar in het echt zingt ze vals, is al meermaals bewezen en er zijn vele getuigen die dit beweren...
Peter- Hij kan beter wilde liedjes zingen... En nu van die rustige deuntjes? Nee niets voor mij!
blijvers:
Brahim- Whoei! R&B the future! Brahim the future! Hij heeft zo'n zalige stem en hij kan zo goed entertainmen^_^
Wim- Net een moderne Will Tura, en hoelang heeft die fans???
Hilary Duff- Ze heeft de stem, en heeft heel speelse liedjes...
The Black Eyed Peas- Ok ze maken veel gecoverde liedjes, maar zetten er steeds iets bij van hun zelf.... |
like a lovers song |
|
  |
 |
Misz-Draco-Tom
3e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 02, 2004 0:43 |
 |
Hmmm..ik zie dat veel mensen hier geen verstand van hebben..
Blijvers:
- metallica...al HEEL lang bij mekaar
- B.Spears Xtina & JT Hellaas..vermoed ik...
- Di-rect
- K3 ^^
En ik denk nog wel veel..
Weg:
- Alle idols
- Jody Bernal
- O-zone
- BEP
- Frankee
- lange Frans gedoe
- Maroon 5
- Haiducci
- Nina SKy
Kortom..de gehele top 40 op dit moment.. |
|
|
  |
 |
Jalf
The Musical Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 02, 2004 6:06 |
 |
brahimfreakske schreef: | Eendagsvliegen:
Natalia- Ok de meesten vinden dat ze goed zingt, maar in het echt zingt ze vals, is al meermaals bewezen en er zijn vele getuigen die dit beweren...
blijvers:
Brahim- Whoei! R&B the future! Brahim the future! Hij heeft zo'n zalige stem en hij kan zo goed entertainmen^_^
Hilary Duff- Ze heeft de stem, en heeft heel speelse liedjes...
The Black Eyed Peas- Ok ze maken veel gecoverde liedjes, maar zetten er steeds iets bij van hun zelf.... |
Okay... ik ben het hier dus totaal niet mee-eens... Nathalia heeft echt een prachtige stem en zingt absoluut NIET vals. Ik heb haar 3 keer live gezien en dat was echt heel goed.... Totaal niet vals... (Mijn vriendin en ik zijn het erovereens dat ze de Vlaamse Do is)
Brahim daarentegen zal niet lang blijven... De doodsimpele reden is dat R&B een hype is... En over een paar jaar luistert niemand meer naar R&B...
Hilary Duff, zij gaat het ook niet redden, ze is te perfect Amerikaans en daar zal het buitenland haar op een gegeven moment voor afrekenen.... Ook heeft ze een hele labiele doelgroep... Meisjes van 11 t/m 15 kunnen van de ene op de andere dag dingen vaak in 1 keern iet meer leuk vinden...
TBEP, over een jaar hoor je ook niets meer van ze... Ze doen namelijk een trucje... Ze brachten eerst een nummer uit met een boodschap, om vervolgens daarom alleen maar onzin-liedjes uit te poepen...
Jamai is denk ik wel een blijvertje... maar niet in de PopScene, maar in de musicalscene... Het zal me niets verbazen dat als My fair Lady weer op de planken zou komen, Jamai direct gecast wordt als Freddie
Jim is een eendagsvlieg, die kan namelijke maar 1 ding... knap zijn... (En dat issie niet eens) Voor de rest heeft hij geen boodschap enzo... |
|
|
  |
 |
Prongs
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 02, 2004 9:08 |
 |
Eendagsvliegen:
- O-Zone (al vind ik hun liedje heel leuk)
- Nina- Sky
- Outkast
Blijvers:
- Di-rect!!!
- Britney Spears
- Justin Timberlake
- Do
- Maroon 5 |
|
|
  |
 |
Faiths Love
2e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 02, 2004 10:56 |
 |
Eendagvliegers:
- O-zone
- Idols zooi.. misschien Boris net niet..
- Lindsay Lohan (ze heeft nog geen cd maar ze zal niet lang blijven denken, laat zij zich maar met acteren bezig houden!)
Blijvers:
- Maroon 5 (Duidelijk!)
- Britney Spears
- Hilary Duff
- Usher
- The Corrs (ga eens na hoeveel nummers zij hebben geschreven/gezongen!) |
_________________ Sometimes we get second chances,
and sometimes we never make it past the first.. |
|
  |
 |
Fleur Delacour
5e jaars

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 02, 2004 11:11 |
 |
Eendagsvliegjes:
- Jamai, vlak na Idols was hij mega populair, nu helemaal niet meer!
- O-Zone, ze scoren één keer een megahit, maar daar gaan we in de toekomst niets meer van horen...!
- Boris, net zoals Jamai, duidelijk een eendagsvliegje..
- De rest van de Idolsmensen, kijk nu eens naar de mensen van Idols I en leer...
- Jody Bernal, lijkt me duidelijk.. Ben nu al vergeten wie hij ook al weer was. ^^
- Nina Sky, niet origineel, geen leuk liedje..
Blijvertjes:
- Anastacia, gaat al heel lang mee, en ik denk dat ze het ook nog wel erg lang volhoudt.
- Robbie Williams, zelfde verhaal als Anastacia.
- The Black Eyed Peas, weet niet waarom, maar ik denk dat ze nog lang mee gaan!
|
Laatst aangepast door Fleur Delacour op Ma Aug 02, 2004 12:50; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
|