Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Brutaal tegen leraren! Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
*Diooh*
5e jaars
5e jaars

Verdiend: 50 Sikkels

*Diooh* is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Aug 18, 2004 15:19 Terug naar boven Sla dit bericht op

Heey..
Ik wil wel eens weten of jullie brutaal tegen leraren zijn.. Hebben jullie vaak straf gekregen, en wat voor straf dan?

Edit:
Ik heb al heel lang niet meer in dit topic gelezen, en nu zie ik wat voor idioot bericht ik hier heb geplaatst :S
Ik kom echt over alsof ik een heel erg ***kind ben, het woord zal ik maar niet gebruiken.
Maar eigenlijk valt het best wel mee.
En vooral de laatste tijd ben ik heel erg stil en zeg eigenlijk helemaal niks tenzij het echt nodig is.
Ik zit ook achteraan nu, misschien dat het daardoor komt.
Ben dus niet meer echt brutaal. Naja dat wou ik nog ff zeggen zodat jullie misschien een ander beeld van me krijgen Confused

Laatst aangepast door *Diooh* op Do Jul 21, 2005 4:37; in totaal 3 keer bewerkt
Profiel bekijkenStuur privébericht
Poison Ivy
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 45 Sikkels

Poison Ivy is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Aug 18, 2004 15:23 Terug naar boven Sla dit bericht op

Nee, ik ben niet brutaal tegen leraren..vind ook niet dat je dr trots op moet zijn als je dat wel bent.
Als ik straf krijg dan is dat omdat ik niet oplet, dus mn eigen schuld. Dan heb ik het recht ook niet om brutaal te zijn.
Maar mn moeder zou echt flippen als ik brutaal zou zijn tegen leraren Rolling Eyes

eVoLi
6e jaars
6e jaars

eVoLi is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Aug 18, 2004 15:33 Terug naar boven Sla dit bericht op

Niet echt zo brutaal.
Maar ik zeg het wel als ik niet akkoord ben ofzo, zelfs al is het een leraar.
En dan hebben we nog de godsdienst-leerkracht...daar heb ik altijd discussiemee, maar das niet brutaal, ik vind al wat hij zegt gewoon onzin, en dan geeft ie nog geen argumenten enzo, en daar zeg ik dan wel iets op ja.

4e jaars
4e jaars

Verdiend: 46 Sikkels

Dreaming Angel is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Aug 18, 2004 15:33 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hmm niet echt brutaal, maar ik kom wel voor mezelf op wanneer ik niet eerlijk behandeld wordt... Één keer werd ik echt verkeerd behandeld, het was op de dag dat die ramp van 11 september werd herdacht.
We zaten op school, en je moest dus n minuutje stil zijn ofzo. En ineens begon er iemand heel hard te lachen: iemand die achter mij zat. Maar die leraar vond het erg grappig om mij dan de schuld te gaan geven: ik zou 2x een middag na moeten gaan blijven, en ook nog eens een hele hoop strafwerk.
Ik was het daar dus TOTAAL niet mee eens... Dus ik zei zo: 'Jah, hallo! Ik was echt niet diegene die lachte hoor...' Tsja toen was het helemaal fout, kon ik de hele week nablijven. Ben niet 1x geweest trouwens, maar toch vond ik het superflauw.. Rolling Eyes

Liefs, Angel

5e jaars
5e jaars

Verdiend: 57 Sikkels

Arjel is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Aug 18, 2004 15:51 Terug naar boven Sla dit bericht op

Brutaal? Nee, maar ik kan wel goed voor mezelf opkomen, dus heb ik helemaal geen grote mond of wattanook nodig.. Meestat is dat wel handiger.. in mijn ogen dan.. En bovendien ben ik niet het type dat een hele grote mond gaat geven.. niet tegen een leraar in ieder geval.. ik wordt altijd vuurrood, althans vuurrood als ik me zo zou gedragen... Embarassed ..
Nou ja.. En ik dek ook dat mijn klagenoten een hele andere kijk op me krijgen als ik dat zou doen en aangezien ik het voorlopig niet nodig vind blijf ik voorlopig wel gewoon de 'vrij brave ik' Wink

Loezzy
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 47 Sikkels

Loezzy is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Aug 18, 2004 15:55 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik ook, ik vind echt brutaal zijn niet echt nodig... Ik kom wel voor mezelf op, maar meer ook niet...

Patronus
1e jaars
1e jaars

Patronus is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Aug 18, 2004 15:58 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik brutaal nooit (kijkt nonchelant)
Nee geintje ik weet nie of ik brutaal ben maar ik probeer het in ieder geval niet behalve een keer dat was nog toen ik in de 2e zat en toen hadden we inval les nou die vent zegt goedemorgen,wij allemaal goedemorgen

Hij:Ted kom hier zitten (wijst voor zijn bureau)
[color=cyan]Ik:Waarom da?

Hij:omdat ik dat zeg
Ik:Jamaar ik doe niks
Hij:Nee maar ik zeg dat je hier moet zitten
Ik:Jamaar dat is toch geen reden
Hij:Jawel ik zeg dat je hier moet zitten dan doe je dat Ik:Ja dat is geen geldige reden vind ik
Hij:Wat ben jij voor mafkees?
Ik:Ik maf? Als er iemand nu maf is ben jij het wel...
*Uit eindelijk zat ik er maar toen gaf hij me extra werk wat niemand kreeg dus zij ik*

Aaaa kom op man eik*l

En toen kreeg ik straf maar ik pikte dit niet dus ging ik naar de rector en kreeg ik gelijk.

Gr,Patronus

SterreZwarts
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 46 Sikkels

SterreZwarts is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Aug 18, 2004 17:29 Terug naar boven Sla dit bericht op

brutaal? mwa niet tegen leraaren. wel eens als ik straf krijg terwijl ik niks doe, wat nogal vaak gebeurt (humm hoe zou dat nou komen? )

een voorbeeld

ik zat te dromen
vriendin naast me die goed stemmen na kan doen
BOE
leraar: Sterre ga jij je maar melden
ik: waarom dat nou weer?
leraar: ik wil hier geen koeien in de klas
vriendin: waarom beschuldigt u altijd haar, terwijl ze niks doet?
leraar: zij dee wel degelijk wat, ga jij je ook maar melden.
ik: dat vind ik l*llig, we worden eruit gestuurd omdat we niks deden.
leraar: zeg dat maar tegen het afdelingshoofd
ik: nee ik ga v*rd*mme niet. dan krijg ik toch straf
leraar: blijven jullie dan maar na, 2 uur elke dag een week lang

zo ging het door, uiteindelijk kregen we toch gelijk.

arlena
6e jaars
6e jaars

Woonplaats: There where my bed sleeps, my book reads and my mouth eats . . and my bloody head aches

arlena is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Aug 18, 2004 17:37 Terug naar boven Sla dit bericht op

Brutaal ?? Hmm, als ik dan op school ben moet ik het niet flikken ... de docenten op mijn school zijn over het algemeen geen lieverdjes.

Waarschijnlijk komt dat min of meer doordat er van die kijk-mij-ik-voel-me-stoer-types rondlopen die nogal wat irritaties opwekken bij de docenten ... je komt dan ook heel snel bij de detention-class terecht en ik zweer je: dat wil je niet Exclamation

Eigenlijk ben ik nooit brutaal ... het is meer dat ik mijn mening uit als ik het ergens niet mee eens ben en dat kan ik nog wel eens fel uit de hoek komen

*Diooh* schreef:
[color=cyan]Heey.. Ik wil wel eens weten of jullie allemaal ook zo brutaal tegen leraren zijn..
Zelf ben ik dus heeel brutaal.. Maar gek genoeg krijg ik nooit echt straf.. Razz (Lucky Me Cool)
Als un leraar iets zegt wat ik niet leuk vind heb ik meteen een grote bek terug..

Vind je het erg als ik zeg dat je het wel 'stoer' lijkt te vinden ?? Op één of andere manier lijkt het een beetje of je er trots op bent ... Rolling Eyes

Laatst aangepast door arlena op Wo Aug 18, 2004 17:41; in totaal 2 keer bewerkt
Rayna
The Psycho Admin
The Psycho Admin

Verdiend: 0 Sikkels

Rayna is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Aug 18, 2004 17:38 Terug naar boven Sla dit bericht op

No way dat ik brutaal ben. Dan krijg ik dus een enorm rood hoofd. Als ik ongein uithaal zorg ik wel dat mijn vriendin de schuld krijgt, die kan er tegen. ^^ Het strafwerk maken we dan samen. Razz
Maar het rare is, discussies met leraren vind ik dan weer wel leuk. Misschien omdat ik mezelf dat minder voor paal zet.
Maar brutaal zijn, tegen leraren is echt niets voor mij en zeker niet in een overvolle klas.

Amtjah
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 249 Sikkels

Amtjah is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Aug 18, 2004 17:54 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik probeer altijd beleefd te blijven tegen mijn leerkachten en lukt mij aardig Smile maar dat behoud me niet dat ik niet voor me opkom.
Ook al is het de directeur , leerkrachten of wie dan ook.
(Maar tegenwoordig zien die leerkrachten opkomen ook al als brutaal zijn)
In het zesde leerjaar ben ik echt wel brutaal tegen mijn leerkrachten geweest omdat altijd alles onze schuld was en het vijfde leerjaar was azo de engeltjes. Die mochten echt alles. Tijden de middag zetten zij altijd de vuilbak bij ons op de tafel en wij kregen dan straf omdat wij die niet wegdeden. Wij gingen met vijfde en zesde leerjaar naar pennenzakkenrock. Vijfde vroeg aan hun leerkracht ofdat wij gewoon niet op school konden blijven en die vonden dat goed. Enzoverder enzoverder..
Met sportdag was ik ziek en mijn leerkrachte lichamelijke opvoeding gaf
mij straf en ik zei dat ik dat niet maakte en zij bedreigde mij dat ik zou blijven zitten maar toch schreef ik het niet. Door haar haat de leerkracht Lichamelijk Opvoeding van het 2de jaar mij nu al. Tof hoor Confused
Ik heb dus al veel straf gehad op school.
Dat ik naar de directeur moest komen , Straf schrijven , woensdagen tot 4 uur blijven zo'n dingen Smile .
Eigenlijk kan ik echt wel lief zijn ze , als ik wil Wink

Hallie
Dreuzel
Dreuzel

Hallie is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Aug 18, 2004 17:59 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik had vorige schooljaar (groep 6) een juffrouw die me echt haatte.
Ik haatte die heks dus ook.
Altijd gaat ze tegen me schreeuwen of mij de schuld geven.
Terwijl ik niks heb gedaan !!!
Bijvoorbeeld:
De juf zit met een meneer te praten.
Zitten de andere kinderen steeds dom te doen, schreeuwen en dat soort dingen.
Ik vraag heel vriendelijk aan ze: WIl je het rustig en stil houden, want ik probeer te werken.
Als de meneer weg is gaat die juf me pakken en naar de gang duwen en schreeuwt in mijn gezicht: ' BEN JE HELEMAAL MAL ??? DOOR DE HELE KLAS SCHREEUWEN: BEKKEN DICHT '. Mijn oren doen nog steeds pijn. Het was haar eerste jaar hier. Maar onze schoolhoofd had haar gevraagt om lokatiedirecteur te worden op de Kring. Ik hoef dat wicht gelukkig voor een tijdje niet te zien. Die **** heeft me zelfs voor het eerst een 0 gegeven op mijn rapport waar ik altijd een 10 voor krijg !!! Ik zou haar wel willen wurgen voor de ogen van *** !!!

Zou je op je taal willen letten? Hier houden we het graag netjes! gr. SS

BeeGee Kenobi
Oude Forumnaam: Sirius Black's Girl! The Lost Mod
The Lost Mod

Verdiend: 0 Sikkels

BeeGee Kenobi is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Aug 18, 2004 18:04 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben eigenlijk nooit brutaal geweest tegen m'n docenten..die mensen doen ook maar hun werk..die hebben geen zin in stomme pubers die denken dat ze overal gelijk in hebben..

give them a break...Als ik straf krijg zal er wel een reden voor geweest zijn....

Jim
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 20 Sikkels

Jim is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Aug 18, 2004 18:06 Terug naar boven Sla dit bericht op

Naja, op de basisschool ben ik nooit brutaal geweest. Soms voor de grap, tegen mijn o zo serieuze ( Rolling Eyes ) meester. En dan grapt hij lekker mee tot ik niks meer te zeggen heb en de klas me uitlacht...
Naja.. Mijn eerste jaar op de Middelbare zal ik eerst de leraren leren kennen, en kijken of ze serieus zijn. Als ze dat niet zijn...
Ben ik niet brutaal! Rolling Eyes

sirius_is_te_gek
2e jaars
2e jaars

Verdiend: 53 Sikkels

sirius_is_te_gek is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Aug 18, 2004 18:48 Terug naar boven Sla dit bericht op

Nou ik ben sinds ik van de bassischool afging wel veel minder brutaal maar vroeger op de bassischool was ik wel wat brutaal. Een keer schreeuwde een juf hysterisch tegen ons "stelletje kippen" Laughing , En toen floepte ik 1 keer uit van: "wat bent u zelf dan ?", nou ik 1 dag alle pauzes strafwerk schrijven. En vroeger een keer in de pauzes had ik ruzie met een meisje en die gaf ik een schop en toen liep ze naar de juf en die kwam naar mij toe en toen rende ik van die juf weg en die vrouw rende ook wat achter mij aan , geinig gezicht leek dat haha. Nou op laatst kreeg ze me in handen en ik kon de hele week strafwerk schrijven maar het was het waard eigenlijk. Sommige kinderen kwamen naar me toe en vertelden me dat ze zo blij waren dat die vrouw als een idioot achter me aan rende. Dat voelde echt cool.

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp