Auteur |
Bericht |
Robin Potter
4e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 21, 2004 18:14 |
 |
Schrijf jij wel eens verhalen of boeken? Ikzelf ben nu bezig aan mijn 3e boek, van mijn 2e serie. En zet erbij of je het met de bedoeling
doet om het te laten uitgeven of gewooon voor de gein, ik doe het namelijk om ze te laten uitgeven, en bij dit boek gaat dat lukken, ik heb namelijk al een uitgever gevonden...
Schrijf:
1.Wat is je doelgroep
2.Waar gaan je verhalen over
3.Als je niet schrijft, post hier dan ook niet! |
Laatst aangepast door Robin Potter op Do Aug 26, 2004 18:40; in totaal 2 keer bewerkt |
|
  |
 |
MaanMeisje
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 21, 2004 18:27 |
 |
Ik schrijf wel eens maar dat is dan niet om uit te geven of zo. Meestal leest niemand ze behalve ik . Ik heb wel een vriendin die fantastische verhalen schrijft maar ze wil niet naar een uitgever stappen... vind ik wel spijtig maar het is haar keuze... |
|
|
  |
 |
Dreaming Angel
4e jaars

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 21, 2004 18:50 |
 |
Tsja ik schrijf heel vaak verhalen, en er zitten een heleboel in mijn hoofd. Maar vaak komen ze maar niet af, dan wordt het niet zoals ik het zou willen hebben. Naar een uitgeverij stappen? Ik heb echt geen idee of ik dat ooit ga doen.
Mijn ouders zeggen wel dat ik talent heb (groot woord.. ) & veel vrienden vinden mijn verhalen ook leuk om te lezen. Maarja, uitgeven is ook weer zoiets.
Maar wel heel gaaf dat jij een uitgeverij hebt gevonden! Wat schrijf je zoal? Waar gaat het over? Wat is je doelgroep?
Liefs, Angel |
_________________ i don't know which way to go. |
|
  |
 |
MalfoyFan
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 21, 2004 18:57 |
 |
Ik bedenk wel veel verhalen, maar schrijf ze nooit op Soms denk ik wel eens, dit moet ik opschrijven, maar dan vergeet ik het weer. Eén keer heb ik eens een kerstverhaal moeten schrijven. Mijn docent vond dat ik talent had. En van anderen heb ik vaker gehoord dat ik leuk kan schrijven. Maar daar blijft het bij. Ik denk niet dat ik ooit wel eens echt een boek zou schrijven, en daarmee zou ik waarschijnlijk niet naar de uitgever gaan. Een uitgever krijgt zo veel binnen, die leest de eerste pagina, en als het niet goed is gaat het de vuilnisbak in.
Robin, mag ik vragen waar je boek over gaat en waar het uitgegeven wordt? (Je hebt namelijk Uitgevers en uitgevers, als je begrijpt wat ik bedoel.. ) Ik ben benieuwd naar wat je geschreven hebt! |
|
|
  |
 |
Jim
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
20 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 21, 2004 19:02 |
 |
Ja... Ik schrijf wel graag verhalen. Maar de verhalen die ik nu schrijf zijn niet goed genoeg om uit te geven. Iedereen zegt wel dat ik veel fantasie heb ^^
Ik weet alleen niet of ze dat positief of negatief is
Met Sinterklaas schreef ik een keer een gedicht van 1 pagina (Word) lang.
En iedereen wist meteen dat ik hem had gemaakt!
Ik ben ook wel van plan om later verhalen uit te geven. Maar voorlopig hou ik het maar op verhalen voor de familie of vrienden. |
|
|
  |
 |
Changetje
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 21, 2004 19:54 |
 |
Ik schrijf ook heel graag. Maar alleen voor vrienden enzo. En ze zijn te kort om uitgegeven te worden en ik maak ze nooit af =.=''
Ik heb bv nog iets van 4 verhalen liggen die ik nog steeds moet afmaken...
Ook zeggen mn ouders steeds dat ik talent heb...
Nu ben ik bezig met een fantasyverhaal samen met een vriendin. Hij is nu 13 kantjes lang.
Ik zou het echt te gek vinden als ik een boek uitgegeven zou krijgen, maar daarvoor moet ik eerst maar eens die gewoonte afleren om mn verhalen niet af te maken... |
_________________ there’s no way to stop what comes falling |
|
  |
 |
krauwel
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
Woonplaats: op argus vilder zijn kantoor waar ik altijd na moet blijven, vanwege mijn vele streken
|
Geplaatst:
Za Aug 21, 2004 21:56 |
 |
Ik schrijf zelf ook wel is verhalen maar die maak ik niet af...(slechte gewoonte) maar ik ben er nu met eetje bezig en jawel hij staat ook bij de fanfics  |
|
|
  |
 |
sama
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 22, 2004 9:49 |
 |
Ja ik ben al sinds mn 13e aan t schrijven. Maar sinds een paar jaar kreeg ik een heel goed iedee voor een serie. Het is de bedoeling dat er dan 7 boeken komen (niet vanwegen de hp serie hoor) en ik heb tot nu toe 3 delen af. Deel 4 ben ik nu hard mee bezig en het word steeds leuker. Het gaat over 7 mensen (verschillend van leeftijd...14 tm 22) die er achter komen dat ze krachten hebben. Zo is het heel snel uitgelegd maar er zit natuurlijk een veel groter verhaal achter. Leuk om te horen dat ik niet de enige ben. Mn zusje zegt wel eens dat ik ze moet gaan uitgeven maar ik wil ze eerst allemaal af schrijven en dan zie ik het wel. |
|
|
  |
 |
Catie
Chaotic Angel

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 22, 2004 10:26 |
 |
Ik schreef eerst altijd alleen Hp gerelateerde verhalen maar ik ben begonnen aan een verhaal wat ik wel wil uitgeven tenminste proberen. Het wordt geen serie dat zeker niet maar er zit nog een verhaal in mijn gedachtes wat ik misschien ook nog ga uittypen aangezien dat ook non-hp is en dat vind ik dus ook leuk om te schrijven aangezien ik soms vrienden stukjes laat lezen en dan zeggen ze vaak dat ik schrijfster moet worden. En het is gewoon een passie van me |
|
|
  |
 |
Faiths Love
2e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 22, 2004 10:44 |
 |
Ik schrijf best veel, op dit moment werk ik aan 3 verhalen, waarvan ik er 1 niet af zal krijgen (weet ik zeker). Mijn verhalen verschillen op zich heel veel van elkaar maar er komt altijd wel liefde in. Zo heb ik een Harry Potter-verhaal, een allerdaagsverhaal en een Fantasyverhaal. Ik hoop dat een verhaal van mij ooit uit komt. Denk niet 1 van de verhalen die ik nu schrijf, maar gewoon later.. Na ja, het zal allemaal wel. Voor de mensen die het verhaal Robin kennen zullen misschien een vervolg merken over een jaar ofzo. ^^ |
_________________ Sometimes we get second chances,
and sometimes we never make it past the first.. |
|
  |
 |
Freya
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 22, 2004 11:21 |
 |
tja,ik schrijf wel eens wat...maar het komt nooit verder dan 1 of 2 hoofdstukken!
mijn vriendin schrijft hele leuke verhalen...maar niet af!ze is bezig met een verhaal wat ze zeker gaat afschrijven..tenmijnste,dat zegt ze.. |
_________________ ~*´¨¯¨`*·~ J U S T B E L I E V E I N Y O U R S E L F ~*´¨¯¨`*·~
~~ ~~
LEB DIE SEKUNDE  |
|
  |
 |
Siriah
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 22, 2004 12:35 |
 |
Ik schrijf best vaak, heb alleen wel problemen dat ik vaak niet afmaak waarmee ik begin. Dat is best irritant en ik moet echt van die gewoonte af. Ik schrijf niet om het uit te geven, meer voor mezelf en mijn vrienden (of om op het internet te zetten), maar ik zou het wel cool vinden als ik ooit eens een boek uitgegeven zou kunnen krijgen. Dan moet ik het natuurlijk wel eerst kunnen afmaken. |
_________________ "Dit is een schaduwboekhouding, of niet soms?" vroeg Bob.
"Nee, nee, dit is gewoon de normale boekhouding. Er is niks schaduwigs aan!"
"Er staat zelfs 'Schaduwboekhouding' op." |
|
  |
 |
Tonks
5e jaars

Verdiend:
83 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 22, 2004 12:43 |
 |
Ik schrijf geen verhalen, het lijkt me wel leuk. maar ik zou denk ik nooit een serieus verhaal kunnen schrijven, misschien wel iets van een kort kinderboek ofzo..heeel kort Nee dat komt er vast er nooit van. Ik schrijf alleen soms gedichten. |
|
|
  |
 |
-= Luna =-
2e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 22, 2004 13:16 |
 |
Ik schrijf heel veel verhalen, Word zit echt vol met onafgemaakte verhalen.. En dat is juist het probleem. Als ik aan het schrijven ben krijg ik er genoeg van en dan maak ik de verhalen niet af.
Dus ik heb veel verhalen gemaakt, ook voor school maar die moet ik wel afmaken. Die vinden de verhalen altijd heel leuk, dan krijg ik dus ook een hoog cijfer.. één verhaal kreeg een 9,8... vond ik wel leuk, hahaha.
Het was zo'n verhaal over kinderen die een sleutel vinden met een briefje erbij waar die voor is. Dan gaan ze naar die plek toe en komen er achter dat het goud dat ze daar vinden gestolen is enz...
Zo'n standaard verhaaltje... maar wel leuk. |
|
|
  |
 |
hippie717
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 22, 2004 15:58 |
 |
Ik schrijf heel veel verhalen, maar meestal maak ik ze niet af omdat het gewoon niet klopt of als het te saai word. Ik ben nu best al lang bezig aan 1 verhaal en die vind ikzelf wel goed, maar ik schrijf er niet meer zoveel in omdat ik geen tijd heb en ook omdat ik ook best veel lees enz. en dan kom ik er niet aan toe.
En dat verhaal is best wel persoonlijk enz. want het is zeg maar 'gevormt' naar mijn gebeurtenissen maar dan toch anders, ik denk dat ik daarvan hele bladzijdes moet schrappen omdat mensen het denk ik niet meteen zullen begrijpen en omdat het teveel op mijn leven lijkt.
En als ik een typemachine had schreef ik veel meer, want de computer is niet altijd tot mijn beschikking dus schrijf ik alles met de hand. En een typemachine is gewoon koewl. |
|
|
  |
 |
|